Jump to content

zapytanie od klienta - no to się zaczynają grzybki :)


Xann

Recommended Posts

.....Interesują nas wyłącznie bezpieczne i legalne metody pozycjonowania.

Bardzo proszę o przesłanie informacji o wariantach współpracy z Państwem, kosztach i Państwa możliwościach, związanych z interesującymi nas frazami......

Nie mówie już ze zapytanie tyczy fraz ciężkich ale zaczyna się ciekawie :D

Marketing internetowy dla firm

 

Link to comment
Share on other sites

taa miałem pytanie "czy korzystają państwo z systemów wymiany linków".

Odpowiedziałem, że tak.

Kolejne pytanie mnie zabiło:

"Co to są sytemy wymiany linków"

To już jest lekka masakra, klient coś tam słyszał, pewnie że niedobrze, że ma się o to spytać itp. Tylko, że nie ma zielonego pojęcia co to w ogóle jest.

dymna.jpg
Link to comment
Share on other sites

boli was wyjasnienie?

dziwicie sie ze jak wydaje kase to chce wiedziec co robicie?

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Link to comment
Share on other sites

Tomek, proszę Cie.

nie musi wiedziec gdzie ma kazdy link z 50 tys

ale musi wiedziec ogolnie jak ta cała zabawa działa i ogolnie jakich metod uzywasz.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Link to comment
Share on other sites

świadomy klient - tak. Ale nie taki który się pyta "uzywacie SWL" a póżniej "a co to jest SWL". Bo świadomy na pewno nie jest - tylko coś tam słyszał i będzie się wpierniczał co chwilę ze swoimi genialnymi pomysłami bo coś gdzieś usłyszał, przeczytał albo zainstalował wtyczkę do firefoxa.

dymna.jpg
Link to comment
Share on other sites

wędrowiec - wiec powinienes go wyedukowac na tyle zeby tego nie robił

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Link to comment
Share on other sites

ale musi wiedziec ogolnie jak ta cała zabawa działa i ogolnie jakich metod uzywasz.

Nie zgadzam się z Tobą

Zamawiamy różne usługi i interesuje nas ich wykonanie, czyli efekt końcowy , czy stoisz nad mechanikiem samochodowym i patrzysz mu na ręce ?

Pozycjonowanie jest specyficzną dziedziną i nie można dać klientowi gwarancji na naszą pracę jak bardzo by była biała.

A jeżeli chodzi o SWL to pozycjonowanie nimi niczym się nie różni od kupowania linków porostu jest o nich o wiele głośniej.

Dla mnie świadomy klient to taki który wie ze to co my robimy nie jest zgodne z wytycznymi wyszukiwarki i może się spodziewać ze kiedyś może zdarzyć sie filtr niezależnie do tego jak cacy byśmy postępowali .

Edited by Xann

Marketing internetowy dla firm

 

Link to comment
Share on other sites

znowu dyskusja ktora do niczego nie doprowadzi

takie zapytania byly, sa i beda

To Ty juz decydujesz czy zadajesz sie z takim klientem czy tez nie

Smiejecie sie z klienta ktory nic nie wie na temat SEO, ale on nie musi sie znac wazne ze chce za to placic i tyle.

Używaj Cuilla i Hakii

Link to comment
Share on other sites

Ciekaw jestem, ilu z Was w ogóle odpowiedziało na tą ofertę i ilu z Was uświadomiło Panią M. o skuteczności legalnego pozycjonowania, ;) a ilu napisało, że używa wyłącznie legalnych technik ;)

"bytka abo ne bytka to je zapytka" - W. Shakespeare ;)

Niekończąca się impreza ;) ... wątroba zaleczona :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy