Jump to content

Recommended Posts

marcin777 podaj proszę na priv jakiś identyfikator abym mógł to przeanalizować. Zakładam że obecna efektywność może być ograniczona ponieważ wycięliśmy przez ostatnie 2 miesiące wymierną część zasobów które stosowały metody których strona reklamodawcza nie lubi, jednak jesteśmy w kontakcie z wydawcami, zasoby są odbudowywane. Kluczowy dla mnie jest identyfikator do analizy!

Edited by Noel

System reklamy i promocji w internecie - Statlink.pl

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Niestety to prawda, bardzo moc poszła w dół, paradoksalnie największa moc mi szła z linkowania na stronach Pr 0, niestety teraz nie przydziela linków na stronach pr 0. Duża część domen z pr >0 jest

Jestem trochę w systemie i akurat nie mam na koncie domeny, która ma mniej niż 200 RD linków profilowych (takich, które na rynku chodzą po około 1zł za link, linkowane na sam url) wg majestic. W prakt

http://www.forum.optymalizacja.com/topic/224792-toolbarowy-pagerank-to-ju%C5%BC-historia/?p=1471652 Tyle admini statlinka zwlekali z rezygnacji z PR, aż ich Google wyprzedziło i samo postanowiło usun

Posted Images

W dniu 11.06.2021 o 09:57, marcin777 napisał:

...mam projekty gdzie po tygodniu, gdzie przy dziennym przyroście 20 linków przy frazie mam przydzielone 3 linki

 

W dniu 13.06.2021 o 13:57, karolex napisał:

Specjalnie na potrzeby testu, puściłem 2 projekty, @Noel podesłałem na pw id projektów, pkt są wolne więc nic tylko przydzielać linki w tych projektach.

 

Panowie wyjaśnijmy sobie coś, w Statlinku rzecz nie polega na masowym przydzielaniu, może kiedyś było to praktyczne i wtedy Statlink bił rekordy ilościowe, dzisiaj filozofia robienia seo jest zgoła inna i staramy się za nią nadążać. Nie problem jest masowo przydzielać Linki, problem jest przydzielać je precyzyjnie i oszczędnie dbając o unikalność i kilka innych rzeczy, to staramy się robić w Statlinku. Przytoczony przykład 3 linków na tydzień to jakaś skrajna pomyłka ale nic więcej nie mogę powiedzieć ponieważ nie doczekałem się przykładu.

 

Od drugiego kolegi doczekałem się przykładu dziękuję szacunek i tam sytuacja jest taka że utworzonych jest w przykładowym projekcie 30 Linków do tej samej domeny z przyrostem dziennym 20 co sumarycznie daje 600 przydzieleń dziennie z oczekiwaniem docelowym 1200 Linków do jednej domeny w 2 dni w zawężonym przedziale StatRank do 0-2, ustawionej pełnej unikalności domen wydawczych. Po dwóch dobach system przydzielił >500. Czy to wymaga dalszego komentarza?

 

Przy okazji chciałbym tu zwrócić uwagę, że żaden Link nie ma zdefiniowanych Fraz Kluczowych co jest w Stalinku podstawą dobrego targetowania i wbrew poniższemu cytatowi definiowanie Fraz Kluczowych nie ogranicza lecz zwiększa wydajność przydzieleń a jednocześnie celność trafień. 

 

W dniu 11.06.2021 o 09:57, marcin777 napisał:

...Nie chce nawet myśleć co by było gdyby w projektach były dodane inne wymagania jak np. określone frazy itp.

 

Bardzo gorąco zachęcam do zapoznania się z zakładką Optymalizacja Reklamodawcy w której staramy się naprowadzić na właściwą metodologię używania Statlinka, może zastosowanie kilku prostych zasad poprawi postrzeganie wyników działania systemu.  Sukcesywnie będziemy uzupełniać tą zakładkę o kolejne sugestie.

 

W dniu 11.06.2021 o 09:57, marcin777 napisał:

Jak poprawicie szybkość i efektywność przydzielania, tak jak było dawniej to wrócę i ponownie przetestuję.

 

Dawne czasy nigdy nie wrócą, można spróbować innych systemów może tam linki są dopychane na tych samych domenach tak aby wywiązać się z zadeklarowanej ilości, zasoby systemów są skończone i czarów tu nie ma lecz prosta arytmetyka j.w. W Stalinku wiemy gdzie przydzielamy Link i dlaczego, domyślnie nie powielamy czegoś co już jest widoczne chociaż dla chcących świadomie linkować masowo pozostawiamy do dyspozycji parametr unikalności. Zaznaczamy jednak że nie tolerujemy w systemie praktyk depozycjonerskich.

 

Dodam że ogólnie w systemie robimy duże porządki, wymusiliśmy na Wydawcach oczyszczenie sporego udziału zasobów na których zagalopowali się w technikach niemile widzianych w naszym systemie, kolejne oczyszczanie jest w trakcie, zwiększyliśmy unikalność przydzieleń, wdrażamy nowy wskaźnik jakości oraz nowe metody algorytmiczne o których niedługo jeszcze szerzej wspomnimy, pracujemy nad uzupełnieniem efektów oczyszczania. Proces przemiany trwa, po okresie marazmu który zapanował jakiś czas temu dzisiaj pomysłów mamy więcej niż jesteśmy w stanie na bieżąco wdrażać, zmiany koncepcyjne muszą się przetestować, przemielić zasoby itd. ale pełni nowej werwy działamy ile się da ;)

 

System reklamy i promocji w internecie - Statlink.pl

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy