Jump to content
plaszcz

AdMatch - reklama kontekstowa Tradedoubler'a

Recommended Posts

To można go używać z AdSense czy nie można?

tekstowe na 100% nie

"Wskaźnik wydawcy EPI" Co to jest?

to jest cos takiego jak kanał, markowanie klikacza swoim tekstem np. w serwisie społecznościowym możesz przesłać płeć do EPI i potem zobaczyć co się konwertuje bardziej.

Lub wręcz nazwę użytkownika żeby go wynagrodzić za sale/lead. Fotka.pl tak wynagradza osoby zakładające konto w mBanku z ich polecenia.


Jeśli potrzebujesz pomocy w nauce polecam korepetycje. Znajdziesz tam bazę korepetytorów z całej Polski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aż dziwne że nie podpisują że to od nich reklamy tak jak AS, AK, ONET

Zobaczymy, przetestujemy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że trzeba dać sporo czasu nowemu programowi ... może dołączyć masowo średnie strony żeby go rozkręcić, konkurencja wśród brokerów reklamy tylko wydawcom na plus może wyjść. Jedno pytanie jak wygląda ustalanie dochodu, jest to bardziej jawne i przejrzyste niż w przypadku adsense?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podlaczam sie pod pytanie Silmarillion i przy okazji jeszcze zapytam - moze ktos z was jest w AdMatch od poczatku - czy od poczatku istnienia tej formy reklamy kontekstowej jakos zauwazalnie wzrosla liczba reklamodawcow, czy dalej jest to ledwie kilkadziesiat domen?


Tutaj bedzie sygnaturka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba nikt nie chce napisać z wiadomego powodu. Od poniedziałku przetestuję i może napiszę opinię tutaj. Bo widzę, że nie jest źle po użytkownikach - nigdzie "piekielnie" nie narzekają.


Pozdrawiam

Adam C.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przetestowalem dosc dokladnie na stronach, ktore maja w sumie okolo 10 tys uu / dzien. Jedynymi reklamodawcami sa firmy, ktore do tej pory byly w tradedoublerze, w praktyce to oznacza, ze sie wyswietlaja sie reklamy tylko produktow, ktore sa dostepne z feedow.

Dobieranie reklamy odbywa sie glownie po title i meta tagach, dobor reklamy jest dosc sredni. W przypadku zamieszczenia kilku form reklamowych w kazdej z nich pokazuja sie te same reklamy (reklamy dla kazdego kodu sa osobno dobierane i nie jest sprawdzane czy dana reklama jest juz wyswietlana w innej formie).

Rozliczenie odbywa sie na tej samej zasadzie co do tej pory, czyli np. jedne firmy placa za klikniecie 5gr + prowizja, inne tylko prowizje. Wyplata odbywa sie na tej samej zasadzie co do tej pory - czyli trzeba czekac czasami miesiacami az dany sklep ureguluje platnosci z tradedoublerem.

Reasumujac - nadal bardziej sie oplaca bardziej pobierac cale bazy danych i korzystac z wlasnych mechanizmow dobierania reklamy - samodzielnie mozna stworzyc mechanizmy trafniejszego doboru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja chyba w drugim dniu od udostępnienia AdMatch wstawiłem sobie tak identycznie jak google reklamy z admatch w najprostszy możliwy sposób - wyświetlałem losowo raz na kilka odsłon. Wyszło mi 3200 odsłon, 1 klik, 0 zł.

Niewiarygodne to testy bo przeprowadzone małym nakładem czasu, ale podobne testy innych systemów przyniosły bez porównania (no bo jak porównać z czymś 0 :D ).

Tak więc na razie poczekam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy