Jump to content
zYm3N

Powitać z zaświatów ;-)

Recommended Posts

ja również Cię pozdrawiam, jednak pojęcia nie mam kim jesteś :D

Incognito - to tak, tam o pozycjonowaniu, ale nie Ciii, bo się wyda. Nie mów nikomu...

Przyszłość seo - wszyscy mówią to i ja...

Pamiętamy :shout:

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Cześć,

a fajne te zaświaty były ?

a Pneuma nie bierze przykładu z szooka w generowaniu podston na PiO :)

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

A powitać, powitać pozostałych :-)

Szook nadal ma takie długie wywody, których ja nigdy nie potrafiłem doczytać do końca ? :)

Widzę, sporo starej kadry tutaj nadal działa.. no a ja miałem trochę odstawkę.. na początku powoli, powoli, a później już kompletnie forum odeszło. Powód? Jakiż prozaiczny, brak czasu :-)

Ostatni czas, to otwarcie przeze mnie firmy, ostra nauka asp.net (c# w ogólności). Zatrudnienie w firmie programistycznej, studia... składanie mebli :)

Dużo można opowiadać, postaram się w miarę szybko wkręcić, bo kurde muszę usamodzielnić moje źródła dochodów i podbić moje serwisy. Aczkolwiek z pewnością konkurencja większa ;-)

pzdr.

usługi ślusarskie, frezowanie, spawanie, toczenie, zduny obróbka metalu,

kalkulator lokat bez podatku belki

Zy a już nie takie długie jak kiedyś - bo sam wiesz jak to z czasem. Pozatym teraz content nabral prawdziwego znaczenia - Content is King więc inwencje twórcze uskuteczniam w innych miejsach.

Tutaj od czasu do czasu jakas kontrowersja poleci na obudzenie.

Mocno content poszedł w górę? Ostatnio kompletnie straciłem orientacji w sprawach SEO.

Co do contentu miałem pewien pomysł na jego sprytną generację. Aż tak proste, że aż śmieszne :-) Zastanawiam się, czy wciągać w życie czy zignorować.

Już nie bądź taki skromny, że krótsze posty, bo content is king, wcale takich pierdół nie pisałeś :-)

Pozdrawiam,

usługi ślusarskie, frezowanie, spawanie, toczenie, zduny obróbka metalu,