Forma prowadzenia działalności
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Similar Content
-
By SEOsklep24.pl
Pozycjonowanie lokalne – publikacja opinii w Google
Posiadasz firmę, która świadczy usługi lokalnie? Masz sklep stacjonarny i chcesz dotrzeć do większego grona Klientów z Twojej okolicy? Jeżeli tak, mamy rozwiązanie – SEOsklep24.pl prezentuje nową usługę dla pozycjonowania lokalnego – publikacja opinii i komentarzy w Google. Dysponujemy zweryfikowanymi kontami z historią (również takimi, które mają status przewodników lokalnych), z których możemy napisać opinię/recenzję Twojej firmy. Dzięki tej usłudze, profil działalności zyska nowe opinie i pozwoli Ci jeszcze lepiej wypozycjonować wizytówkę Google w mapach i aplikacjach mobilnych, co przełoży się bezpośrednio na jeszcze lepsze i skuteczniejsze dotarcie do Klientów szukających usług/produktów z Twojej okolicy.
Opinie w Google – dlaczego są takie ważne?
Każdy przedsiębiorca lokalny chce, aby jego usługi lub produkty były widoczne dla Klientów z regionu. To normalne i zrozumiałe mechaniki reklamy. Nie da się jednak ukryć, że coraz większa ilość lokalnych Klientów szuka usług lub firm za pomocą sieci, a dokładniej za pomocą Google Maps. Sama wyszukiwarka nie promuje jednak firm, które mają nową wizytówkę lub nie są wiarygodne – w to miejsce pojawiają się firmy mające o wiele dłuższą historię czy też opinie użytkowników. Dlatego zakładając nową wizytówkę firmy czy dodając punkt do Google Maps, warto zadbać, aby pod wpisem pojawiły się opinie i recenzje – dzięki temu algorytm o wiele szybciej wypromuje Twoją wizytówkę, wyświetlając ją na górze wyników wtedy, gdy ktoś z Twojej okolicy będzie szukał usług lub produktów, które oferuje Twoja firma.
Co możesz zyskać dzięki opiniom w Google?
Załóżmy, że masz już założoną wizytówkę Google Moja Firma/punkt w Google Maps. Jak podaliśmy wyżej, nowe wizytówki po zweryfikowaniu nie mają szans, aby pojawić się na pierwszych wynikach wyszukiwania – potrzeba czasu, opinii a także uwiarygodnienia, że Twoja firma oferuje wysokiej jakości usługi. Dotyczy to zarówno niszowych słów kluczowych czy też o wiele bardziej konkurencyjnych branż (taka sama zasada panuje w odniesieniu do miast – czym większy region, tym trudniej, aby nowe wizytówki i firmy mogły przebić się w Google i być wyświetlane przed konkurencją z większym stażem). Algorytm skrupulatnie to sprawdza, dlatego największe firmy dbają o to, aby profile firm w Google miały historię, były zweryfikowane i ciągle dostawały opinie – oczywiście te przychylne.
Zasada jest prosta – czym wyżej wizytówka firmy w wynikach wyszukiwania czy też w aplikacjach i usługach typu Google Maps (dotyczy zarówno wyszukiwania lokalnego, na komputerach lub mobilnie), tym więcej Klientów dla Twojej firmy, co bezpośrednio przekłada się na wyższe przychody i możliwość rozwoju przedsiębiorstwa.
Co ważne, przychylone opinie w Google uwiarygodniają firmę i stanowią realną reklamę – prócz faktu, że wizytówka firmy jest wyświetlana wysoko w mapach Google, potencjalni Klienci czytając korzystne opinie i recenzje, o wiele chętniej zdecydują się na sprawdzenie usług lub produktów lokalnej firmy – zamawiając usługę u nas, zyskujesz nie tylko wysoką pozycję wizytówki w Google, ale także realną reklamę szeptaną, która zapewni Ci jeszcze więcej Klientów!
Historia wizytówki firmy ma wpływ na usuwanie/ukrywanie opinii
Ze względu na liczne pytania związane z możliwością usuwania/ukrywania opinii dla nowych wizytówek firm w Google pragniemy poinformować, że system opiniowania/recenzji uwzględnia częstotliwość dodawania opinii, a także bierze pod uwagę historię wizytówki firmowej oraz datę jej rejestracji. Oznacza to, że nowo założona wizytówka nie może dostać kilkudziesięciu opinii/recenzji w krótkim czasie, gdyż przez Google zostanie to uznane za podejrzane (mimo faktu, że opinie dodawane są z prawdziwych kont z historią) – na tej podstawie system może ukryć część opinii i po weryfikacji wizytówki przywrócić je lub całkowicie usunąć. Problem ten nie występuje w przypadku wizytówek starszych, działających w sieci od kilku lat.
Jak zatem zamawiać opinie dla nowo założonej wizytówki firmy? Z naszych obserwacji możemy wywnioskować, że optymalną ilością dla zupełnie nowej wizytówki firmowej w Google jest dodanie 3-4 opinii w przeciągu pierwszego miesiąca. Jest to bezpieczna ilość, która nie wzbudzi podejrzeń. Oczywiście z kolejnymi miesiącami można tę ilość stopniowo zwiększać. Potwierdzeniem są nasze projekty dla wizytówek ze stażem 2-3 lata, dla takich firm nie została usunięta żadna opublikowana przez nas opinia/recenzja.
Problem dotyczy nie tyle usuwania opinii, ale niepoprawnego ich wyświetlania. Recenzja jest widoczna dla właściciela i innych internautów dopiero po pewnym czasie. Jest to typowy błąd systemu recenzji, nad usunięciem którego pracuje Google (możliwe też, że Google nie wdraża żadnego systemu usuwania opinii – sytuacja ta może wynikać z błędu, co tłumaczyłoby fakt ukrywania prawdziwych recenzji).
Przy okazji pragniemy zapewnić, że na każdym etapie prac wykonujemy screeny potwierdzające publikację opinii.
Link do oferty: https://seosklep24.pl/oferta/516-opinie-google-maps-google-firma.html
Cena: 69,99zł - 123zł ( cena uzależniona od ilości opinii )
Co oferujemy w ramach usługi?
Wychodząc naprzeciw potrzebom firm, które chcą zdobywać lokalnych Klientów za pomocą Google Maps i poprzez wizytówki Google Moja Firma, uruchomiliśmy usługę pisania opinii w Google. Oto najważniejsze cechy naszej usługi:
Wszystkie opinie publikujemy z kont zweryfikowanych (konta zakładane w 2016-2018 roku).
Każda opinia/recenzja jest różnej długości tak aby wyglądały one na jak najbardziej naturalne, publikujemy unikalne wypowiedzi na temat produktów/usług firmy.
Opinie publikowane z różnych IP.
Do dyspozycji posiadamy konta męskie i żeńskie.
Kilka kont posiada status lokalnych przewodników (co zwiększa ich wiarygodność dla algorytmu i innych )
Opinie pisane są z profili z historią, aktywnych i wiarygodnych dla Google.
Dodawanie postów rozkładamy w czasie ( 30-60 dni roboczych ), aby cały proces uwiarygodnić przed Google i innymi użytkownikami. Ostateczny czas realizacji zlecenia uzależniony jest od wieku wizytówki oraz jej historii co opisujemy kilka akapitów wyżej.
Dysponujemy ponad 150 zweryfikowanymi kontami. Aktualnie do zamówienia dostępne są pakiety:
5 opinii
10 opinii
Czego potrzebujemy do realizacji zamówienia?
Adresu wizytówki firmy w Google (profil musi być uzupełniony i zweryfikowany – jeżeli jeszcze nie posiadasz wizytówki firmowej w Google lub punktu w Google Maps – zapraszamy do kontaktu)
Dodatkowych informacji (na przykład jaką usługę lub produkt mamy polecać w opiniach lub dodatkowych informacji/atutów, które chcesz podkreślać w pisanych opiniach)
Jak podaliśmy wcześniej, opinie dodajemy w różnicowanym czasie, finalny czas realizacji zlecenia może różnic się w zależności od profilu, tematyki a także ilości wykupionych opinii.
Na każdą usługę wystawiamy FV!
Opinie w Google = gwarancja wyższych pozycji + reklama zapewniająca nowych Klientów z Twojego regionu!
Kontakt:
mail: j.brozyna@seosklep24.pl
Dane Firmy:
J&J Jakub Brożyna
ul. Krajobrazowa 10/6
35-119 Rzeszów
NIP: 6852245474
-
By cannot
Oferuję mocne linki z artykułów z bloga finansowego. Linki z artykułów to najskuteczniejsza i najbezpieczniejsza forma podniesienia swojej strony w Google!
Cena:
30 zł - ja dostarczam tekst (min 3 tys. znaków) i grafikę - artykuły pisane są przez profesjonalnych copywriterów.
Cena dotyczy napisania 1 artykułu wraz z 1 linkiem z tematyki finansowej.
Przykładowy artykuł: https://finanse.net.pl/brylanty-inwestycyjne-jak-inwestowac/
Czego potrzebuję: tematu artykułu powiązanego z finansami (Kredyty, Pożyczki i chwilówki, Leasing, Lokaty, Konta bankowe, Inwestycje, Firma) oraz linku do Twojej strony i informacji, w jakiej postaci ma być link.
Link dofollow lub nofollow w postaci anchor tekstu lub gołego linku do wyboru !
Dodatkowo link do artykułu zostanie zamieszczony na FB oraz G+
Artykuły zamieszczane są na stałe !!!!
Dane bloga:
Finanse.net.pl - pierwsza rejestracja w 2008r.
Start bloga w sierpniu 2017r.
Zadbany i aktualizowany blog. Nie jest to wylęgarnia linków pod SWL.
Trust Flow 26
Napisanych 54 artykuły
Blog ciągle rozwijany
Tematyka finansowa - Kredyty, Pożyczki i chwilówki, Leasing, Lokaty, Konta bankowe, Inwestycje.
Nie ma bana ani filtra google.
Ruch według Analytics 950 użytkowników i 1778 odsłon miesięcznie.
Średni czas trwania sesji 1min.
Czas realizacji ok. 7 dni Po zamieszczeniu artykułu przesyłam link do wpisu.
Kontakt: kamwisniak@wp.pl
-
By Boltron
Zamierzam rozdziewiczyć się z AdWordsów bo nigdy nie używałem i tutaj pojawia się ode mnie kilka pytań.
1. Czy po wpłacie otrzymam bon?
2. Czy można reklamować firmy bukmacherskie?
3. Czemu utworzyły mi się dwa konta AdWords i jak je usunąć?
4. Zrobiłem już reklamę i pojawiło się okno do płatności, niestety moje konta były na "szaro", a wyświetliło mi się płatność jako "firma", a chce żeby to była osoba publiczna.
5. O co chodzi z płatnością automatycznie i ręcznie, chcę tylko 200 zł przeznaczyć.
Wszystko jasne, AdWords Express tylko dla firm...
-
By SEOsklep24.pl
Czym są wizytówki NAP? To internetowe wizytówki firm zakładane na zewnętrznych portalach skupiających się wokół przedsiębiorców, produktów i usług. Wizytówka NAP zawiera opis firmy (jeżeli pozwala na to portal), w którym przedstawiamy przedsiębiorstwo i jego produkty lub usługi, dokładne dane adresowe a także, co najważniejsze - link prowadzący do oficjalnej, promowanej witryny firmy, którą reklamujemy.
Wizytówki NAP - korzyści dla każdej lokalnej firmy
Wizytówki NAP to świetny sposób na wypromowanie firmy pod frazy lokalne (frazy z dodatkiem nazwy miasta/dzielnicy, w której usługi oferuje promowane przedsiębiorstwo). To także skuteczny sposób, aby dotrzeć do Klientów z okolicy - wiele wizytówek NAP jest promowanych przez zewnętrzne portale. Co więcej, niektórzy internauci szukających lokalnych usług korzystają z wyników wyszukiwania z firmowych portali, gdzie dodawane są wizytówki NAP.
Wniosek jest jeden - wizytówki NAP to idealny sposób na lokalną promocję strony w Google a także szansa na bezpośrednie dotarcie do Klienta z okolicy, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży usług/produktów i ogólny rozwój przedsiębiorstwa.
Co oferujemy w ramach usługi?
Stworzymy 15 wizytówek NAP na wyselekcjonowanych oraz solidnych serwisach Napisanie opisu firmy (600 znaków, opis z synonimami) i opublikowanie go w wizytówkach NAP (tam, gdzie pozwala na to portal).
Rejestracja wizytówki NAP i wypełnienie jej wszystkimi danymi firmowym (nazwa firmy, adres, NIP, REGON, informacje kontaktowe, link kierujący do strony firmowej).
Wszystkie wizytówki zakładane są ręcznie, wypełniane niezbędnymi firmowymi danymi + opisem z frazami kluczowymi i linkiem kierującym do strony!
Po zakończeniu zakładania wizytówek i po ich akceptacji przez moderatorów, wysyłamy szczegółowy raport z wszystkimi dostępami oraz linkami kierującymi do gotowych NAP.
Przykłady wizytówek NAP:
Oto przykłady stworzonych przez nas wizytówek NAP:
https://www.baza-firm.com.pl/reklama-i-marketing/nowy-%C5%BCmigr%C3%B3d/seosklep24pl/pl/369812.html
http://seosklep24.wizytowka.pl/
https://mapa.targeo.pl/seosklep24-pl-walowa-12-38-230-nowy-zmigrod~18197153/agencja-reklamowa/adres
Link do oferty: https://seosklep24.pl/87-pozycjonowanie-lokalne
Cena: 129,99zł - 359,99zł
Czego potrzebujemy do realizacji zlecenia?
pełnych danych firmowych (nazwa firmy, NIP, REGON)
adresu siedziby firmy lub biura/oddziału firmy, który ma zostać zaprezentowany w wizytówkach
adresu strony głównej
danych kontaktowych (mail, telefon)
Kontakt:
GG: 4826437
mail: j.brozyna@seosklep24.pl
tel. 796 451 740
Dane Firmy:
J&J Jakub Brożyna
ul. Wałowa 12
38-230 Nowy Żmigród
NIP: 6852245474
-
By Patbal
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!
Z góry zaznaczę, że jest to mój pierwszy wpis oraz mam nadzieje o dobrym doborze działu.
Szanowni użytkownicy mam do was kilka pytań odnośnie pozycjonowania strony, która za tydzień skończę. A więc może najpierw pokrótce opiszę moją stronę:
Branża - pożyczko pozabankowe (konkurencja spora)
Frazy - jest ich dość dużo a wszystkie związane z pożyczkami (np "pożyczki przez internet", "pożyczki na dowód" "chwilówki" itd)
Kod strony i optymalizacja - jeżeli chodzi o samą strukturę oraz kod strony to jest świetny pod względem bezpieczeństwa, widoczności na urządzeniach mobilnych, szybko się ładuję. Generalnie jest bardzo rozbudowana i była robiona przez gościa, który od 10 lat zajmuję się tworzeniem stron z pasji, więc jeżeli chodzi o stronę programisty to jego robota została dopięta na ostatni guzik.
Teksty - na stronie mam około 50 tekstów na podstronach na średnio 400 słów z oznaczeniami h1,h2,h3 i dodaną grafiką która jest dobrze opisana. Ponadto teksty były pisane pod dane słowa kluczowe (np w przypadku "pożyczki przez internet" użyłem 3-4 razy tego słowa w różnych odmianach + nagłówek h1 i h2 zawierają te słowa + pogrubienie czcionki w odpowiednich miejscach itd)
Więc podsumowując - strona (programowanie + teksty) jest na wysokim poziomie.
Teraz moje pytania:
1. Czy opłaca się zlecić to zewnętrznej firmie czy mając mnóstwo czasu do dyspozycji lepiej samemu się tym zająć
a) Jeżeli samemu to co mam robić po za: pisaniem artykułów na blogach, wpisów na forach, linkowaniu do mojej strony, pisanie komentarzy z likiem. Generalnie jestem świeży w temacie i nie mam aż tak dużego pojęcia a znam tylko podstawy podstaw, lecz chętnie bym się zagłębił w temat.
Jeżeli wybór firmy to jakiej, jaką usługę kupić?
Mój budżet miesięczny to jakieś 600-700zł/msc + mam bardzo dużo czasu wolnego na zabawę w pozycjonera samemu.
Drodzy użytkownicy - co byście mi doradzili zrobić na moim miejscu?
Z góry dziękuję za odpowiedz!
-
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.