Jump to content

Remarketing dynamiczny bez podawania cen


Recommended Posts

Prowadzę stronę z wyposażeniem dla warsztatów https://sosnowski.pl/, mam wprowadzone kilkaset produktów, ale bez podawania cen, i nie chcę ich podawać. Strona nie jest sklepem, raczej ofertą produktową (większość sprzętów kosztuje grubo ponad 20 tys zł i raczej nikt tego nie kupi online :)

 

Niespecjalnie znam się na reklamach, zacząłem współpracę z zewnętrzną firmą i poprosiłem ich o ustawienie re marketingu dynamicznego, czyli żeby ludziom wyświetlały się banery z produktami, które ostatnio odwiedzili, lub z produktami, które chcę aktualnie promować itp.

 

I usłyszałem, że się nie da. Zacząłem samodzielnie coś tam czytać, i doczytałem, że jak się zrobi prawdziwy AggregateRating, bo teraz to są "gwiazdki z znikąd :)" to się da.

 

Stąd pytanie do forumowiczów, da się czy się nie da?

Link to post
Share on other sites

Cześć,

Kod, który należy wdrożyć do remarketingu dynamicznego wdrożysz, ale to nie da Ci jeszcze możliwości reklamowania produktów, na których byli Twoi Klienci, bo do tego potrzebujesz wgranych produktów w Merchant Center, a przede wszystkim zaakceptowanych.

Nie chcesz podawać cen, a ten parametr jest niezbędny aby produkty były zatwierdzone. Poczytaj o wymaganych parametrach w feedzie produktowym https://support.google.com/merchants/answer/7052112?hl=pl

 

Podsumowując - w tej chwili nie zrobisz remarketingu dynamicznego.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy