Jump to content
jimmi

Hosting pod email ? ktoś coś

Recommended Posts

@killerbees1982  zastanawiałem się nad tym, ogólnie to nie wiem że IP z ovh podpadają, no i wiadomo jak z nim jest jak działa to super, a jak się coś psuje to jest loteria z suportem. Przynajmniej tak było dawniej

 


dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 godziny temu, jimmi napisał:

P z ovh podpadają, no i wiadomo jak z nim jest jak działa to super, a jak się coś psuje to jest loteria z suportem.

Dorzucę swoje 3groszo o OVH.

Od ponad roku mam 3 VPS [PL] pady & awarie = zero

Kontakt z BOK też = zero ( chyba, że ktoś akceptuje 7 dniowe oczekiwanie na RE i kolejne 7 dni na RE:doRE ) :spiteful:

 

Ale OVH to nie wszyto np  https://www.hetzner.com/cloud

 

 

 

 

Edited by Mion
  • Like 1

HTTP 200 usługi IT - Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL
- Full Stack Developer - :chatownik:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mion  dzięki za info.

też mam parę dedyków i zwykłych kont u nich i działają ok. I od lat nie musiałem się z supportem kontaktować.


dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może w wypadku dedyków będzie lepiej. W każdym bądź razie w ostatni czasie rozmawiałem z kilkoma osobami na temat OVH i wszyscy mieli takie same doświadczenia z BOK. Więc nie jest to tylko i wyłącznie "mój problem"  :closedeyes:.


HTTP 200 usługi IT - Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL
- Full Stack Developer - :chatownik:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.06.2020 o 09:08, nazwapl_tk napisał:

Nie do końca to co zwykle i to co wszyscy.

Tzn. co konkretnie - poproszę o szczegóły i przykłady tylko bez marketingowego bełkotu jak powyżej...

Proszę abyś też wyjaśnił nam konkretnie w czym wasze techonologie cloud są lepsze od rozwiązań oferowanych przez google, zoho, microsoft (m.in. te marki zostały w tym wątku wymienione zanim zakwestionowałeś moje stwierdzenie, że macie to co wszyscy).

Jesteśmy na raczej profesjonalnym forum, w wątku o profesjonalnej usłudze więc oczekuję profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień od profesjonalisty dla profesjonalistów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, piotr.k napisał:

Tzn. co konkretnie - poproszę o szczegóły i przykłady tylko bez marketingowego bełkotu jak powyżej...

 

Pisząc "nie do końca to co wszyscy" mieliśmy na myśli fakt, że nazwa.pl świadczy usługi w technologii cloud. Dokładnie wyjaśniliśmy w naszej poprzedniej odpowiedzi na Twój wcześniejszy komentarz, że wszystkie czołowe hostingi w Polsce to tzw. tradycyjny shared hosting, czyli umieszczenie strony klienta na jednym serwerze, razem z innymi użytkownikami. Tradycyjny shared hosting nie jest na przykład odporny na skoki przeciążeń, wynikające ze wzrostu zainteresowania stronami internetowymi. Nawet, jeżeli znajdują się firmy, które swoje usługi określają mianem "skalowanych", to dalej wszystko realizowane jest na jednym serwerze, a skalowanie odbywa się w ramach dostępnych mocy na tej maszynie (dotyczy CPU, dysków i pamięci). 

 

14 godzin temu, piotr.k napisał:

Proszę abyś też wyjaśnił nam konkretnie w czym wasze techonologie cloud są lepsze od rozwiązań oferowanych przez google, zoho, microsoft (m.in. te marki zostały w tym wątku wymienione zanim zakwestionowałeś moje stwierdzenie, że macie to co wszyscy).

 

Jeżeli w swojej wcześniejszej wypowiedzi, chodziło Ci o porównanie nazwa.pl do Google, Zoho czy Microsoftu i w tej konfiguracji określiłeś nasze usługi jako to, co oferują wszyscy, to źle zrozumieliśmy Twoją wypowiedź. Przez słowo wszyscy rozumiemy czołowe polskie firmy hostingowe, klasyfikowane chociażby w rankingu top100.wht.pl.

 

Natomiast to co odróżnia nazwa.pl of wymienionych przez Ciebie firm to przede wszystkim fakt, że jesteśmy polską firmą, zatrudniającą ponad 300 pracowników w Polsce, tutaj płacącą podatki i w ten sposób wspierającą nasze PKB. Dodatkowo, każdy klient nazwa.pl otrzymuje całodobowe (24h/7) wsparcie techniczne dla swoich usług, świadczone przez e-mail, infolinię i czat obsługowy. Tego wskazane przez Ciebie firmy także nie oferują. Co jeszcze odróżnia cloud hosting w nazwa.pl of tych firm? Lokalizacja serwerów. Nasze serwery zlokalizowane są w Polsce - w Krakowie i Warszawie. Posiadamy dodatkowy węzeł CDN w Amsterdamie. Dzięki temu mamy połączenie z polskimi punktami wymiany ruchu operatorskiego PLIX, TPIX, THINX i EPIX, oraz z holenderskim AMS-IX Amsterdam, który jest jednym z największych punktów wymiary ruchu. To bezpośrednio wpływa na szybkość wczytywania się stron internetowych naszych klientów. 

 

W 2019 roku nazwa.pl została uznana przez Ministerstwo Cyfryzacji za operatora usługi kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski.

 

Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo usług, nazwa.pl dysponuje własnym Scrubbing Center. Dzięki niemu zapewniamy sprzętową (a nie software'ową) ochronę w czasie rzeczywistym dla wszystkich usług hostingowych. Realizowane jest to przy użyciu urządzeń Fortinet, działających w ramach high availability cluster. Konfigurację ustawień zabezpieczeń swojego serwera każdy użytkownik dodatkowo może samodzielnie zdefiniować przez Panel Zarządzania swoim serwerem.

 

Prosimy, abyś nie odczytywał tego co tu piszemy, jako coś, co stawia nazwa.pl na pierwszym miejscu wśród usług innych firm takich jak Google czy Microsoft na rynku globalnym. Analizując usługi hostingowe trzeba brać pod uwagę profil klienta, dla którego te usługi są świadczone i rynek lokalny. Przez profil klienta mamy na myśli jego oczekiwania oraz to, skąd pochodzi. To definiuje w sposób dość mocny oczekiwania takiego klienta, względem firmy hostingowej (np. możliwość rozmowy telefonicznej o usłudze 24h/7 z polskim pracownikiem i w języku polskim itd). 
 

14 godzin temu, piotr.k napisał:

Jesteśmy na raczej profesjonalnym forum, w wątku o profesjonalnej usłudze więc oczekuję profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień od profesjonalisty dla profesjonalistów.

 

Mamy nadzieję, że nasza wypowiedź nie będzie uznana przez Ciebie ponownie za marketingowy bełkot... Postaraliśmy się bowiem dokładnie wyjaśnić, czym usługi nazwa.pl różnią się od shared hostingu oferowanego przez inne czołowe polskie firmy, oraz czym cloud hosting nazwa.pl różni się od usług Microsoftu, Zoho czy Google.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy