Jump to content

Kiedy użytkownik jest wartościowy wg czasu spędzonego na stronie


Recommended Posts

Kiedy waszym zdaniem użytkownik jest wartościowy wg czasu spędzonego na stronie.

Czyli po jakim czasie pobytu na pojedynczej stronie można uznać, że to nie jest pavewiew śmieciowy zagubionego, przypadkowego internauty bujającego w obłokach.

Oczywiście pomijając 00:00:00

Edited by kmiciu
Link to post
Share on other sites

Jeśli to wizytówka to wystarczy zobaczyć nr. telefonu na przykład, w sklepie ten czas inny. Więc nie ma jakiegoś przedziału czasowego. Bo niby kto uzna co jest śmieciowy a co nie. Liczy się konwersja i nie tylko internetowe bo telefon to tez konwersja. 

re287am9.jpg

 

Link to post
Share on other sites

Nie ma reguły. Ważne czy ten ruch zarabia, a każdy typ serwisu jak i same serwisy są inne. 

 

Na sklepie internetowym użytkownik konwertujący ma zazwyczaj przynajmniej kilka odsłon, bo zanim kupi przejrzy przynajmniej kilka produktów (zazwyczaj!).

Na blogu bardzo często jest ogromny bounce rate, bo jeśli użytkownik znajdzie odpowiedź na swoje pytanie to duża szansa, że ze strony wyjdzie.

Na stronach z usługami często może się okazać, że ktoś wie czego potrzebuje i szuka tylko numeru telefonu. Wskakuje na stronę -> kontakt -> dzwoni. Lub na odwrót, nie wie i przejrzy całą stronę zanim zadzwoni/napisze/oleje temat.

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - http://zyczeniowo.pl/ 

Czy zastanawiasz się nad tym gdzie możesz kupić spinki do koszuli? Odwiedź sklep internetowy https://riwia.pl/spinki-do-mankietow gdzie znajdziesz największy wybór spinek do koszuli. Większość osób uważa spinki do mankietów za dodatek tylko dla mężczyzn, ale my wykraczamy poza utarte schematy i przedstawiay Wam świat niezwykłych dodatków.

Link to post
Share on other sites

Wyżej koledzy wyjaśnili.

 

Dodam tylko, że jeśli dobrze mierzysz konwersję w Google Analytics (np. w sklepie internetowym masz podpięte transakcje) to możesz sobie wrzucić segmenty użytkowników którzy dokonali konwersji i takich, którzy jej nie dokonali. Następnie porównać "średnie statystyki" w różnych raportach (użytkownicy, urządzenia itp.) i zobaczyć jak to "średnio" wygląda. Aby to miało sens to: musisz mieć trochę danych i konwersja musi być dobrze mierzona (jeśli główna konwersja to telefon to raczej tego nie zrobisz). Tylko pamiętaj, że "średnia" to tylko średnia i nie mówi o tym, że ktoś z poza średniej nie daje wartości.

specjalista-googleads.pl - prowadzenie kampanii Google Ads (AdWords)

www.smart-seo.pl - skuteczna reklama w Google :) 

Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem, nie ma sztywnej reguły. Pewnie czas ten będzie również różnych porównując desktop vs mobile. W teorii na desktopie zauważam dłuższe czasy sesji.

6 minut temu, Grzegorz Cz. napisał:

jeśli główna konwersja to telefon to raczej tego nie zrobisz

 

Jak się pokombinuje to można :) 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy