Jump to content

Zmiana liczenia konwersji w Google analytics


Recommended Posts

Cześć

 

Google analytics i Google ads inaczej licza konwersje. AdWords przypisuje konwersje do pierwszej, natomiast Analytics do ostaniej wizyty uzytkownika. Czy jest możliwość modyfikacji liczenia konwersji w Google Analytics aby liczył tak samo jak Google ads?

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, sardnej napisał:

Czy jest możliwość modyfikacji liczenia konwersji w Google Analytics aby liczył tak samo jak Google ads?

 

A czego chcesz iść takim rozwiązaniem? Naturalnie GA oraz ADS mierzy konwersje po ostatnim kliknięciu (Jeśli nic nie zmieniałeś w modelu atrybucji).

Pytanie: Czy Tobie zależy, żeby liczyć pierwsze kliknięcie czy chcesz, żeby ADS i GA ze sobą współpracowały? Bo jeśli to drugie ustaw tu i tu ostatnie kliknięcie czyli domyślny model atrybucji. 

Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedzi. Właśnie mam wrażenie, że oba narzędzia inaczej liczą konwersję. W Google Ads liczba konwersji nie jest równa tej z Google analytics, stad też moje podejrzenia że GA liczy konwersje po ostatnim kliknięciu a google ads bierze pod uwagę źródła wcześniejszych kliknięć

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy