Jump to content

[WYKONAM] Opinie, Oceny w Google Maps i Google Firma, Pozycjonowanie Google Maps, Pozycjonowanie Lokalne - nowość!


Recommended Posts

8345dd7cc39fd958698737ebbca918097f367ebf

 

 

Pozycjonowanie lokalne – publikacja opinii w Google

 

Posiadasz firmę, która świadczy usługi lokalnie? Masz sklep stacjonarny i chcesz dotrzeć do większego grona Klientów z Twojej okolicy? Jeżeli tak, mamy rozwiązanie – SEOsklep24.pl prezentuje nową usługę dla pozycjonowania lokalnego – publikacja opinii i komentarzy w Google. Dysponujemy zweryfikowanymi kontami z historią (również takimi, które mają status przewodników lokalnych), z których możemy napisać opinię/recenzję Twojej firmy. Dzięki tej usłudze, profil działalności zyska nowe opinie i pozwoli Ci jeszcze lepiej wypozycjonować wizytówkę Google w mapach i aplikacjach mobilnych, co przełoży się bezpośrednio na jeszcze lepsze i skuteczniejsze dotarcie do Klientów szukających usług/produktów z Twojej okolicy.

 

Opinie w Google – dlaczego są takie ważne?

 

Każdy przedsiębiorca lokalny chce, aby jego usługi lub produkty były widoczne dla Klientów z regionu. To normalne i zrozumiałe mechaniki reklamy. Nie da się jednak ukryć, że coraz większa ilość lokalnych Klientów szuka usług lub firm za pomocą sieci, a dokładniej za pomocą Google Maps. Sama wyszukiwarka nie promuje jednak firm, które mają nową wizytówkę lub nie są wiarygodne – w to miejsce pojawiają się firmy mające o wiele dłuższą historię czy też opinie użytkowników. Dlatego zakładając nową wizytówkę firmy czy dodając punkt do Google Maps, warto zadbać, aby pod wpisem pojawiły się opinie i recenzje – dzięki temu algorytm o wiele szybciej wypromuje Twoją wizytówkę, wyświetlając ją na górze wyników wtedy, gdy ktoś z Twojej okolicy będzie szukał usług lub produktów, które oferuje Twoja firma.

 

Co możesz zyskać dzięki opiniom w Google?

 

Załóżmy, że masz już założoną wizytówkę Google Moja Firma/punkt w Google Maps. Jak podaliśmy wyżej, nowe wizytówki po zweryfikowaniu nie mają szans, aby pojawić się na pierwszych wynikach wyszukiwania – potrzeba czasu, opinii a także uwiarygodnienia, że Twoja firma oferuje wysokiej jakości usługi. Dotyczy to zarówno niszowych słów kluczowych czy też o wiele bardziej konkurencyjnych branż (taka sama zasada panuje w odniesieniu do miast – czym większy region, tym trudniej, aby nowe wizytówki i firmy mogły przebić się w Google i być wyświetlane przed konkurencją z większym stażem). Algorytm skrupulatnie to sprawdza, dlatego największe firmy dbają o to, aby profile firm w Google miały historię, były zweryfikowane i ciągle dostawały opinie – oczywiście te przychylne.

Zasada jest prosta – czym wyżej wizytówka firmy w wynikach wyszukiwania czy też w aplikacjach i usługach typu Google Maps (dotyczy zarówno wyszukiwania lokalnego, na komputerach lub mobilnie), tym więcej Klientów dla Twojej firmy, co bezpośrednio przekłada się na wyższe przychody i możliwość rozwoju przedsiębiorstwa.

Co ważne, przychylone opinie w Google uwiarygodniają firmę i stanowią realną reklamę – prócz faktu, że wizytówka firmy jest wyświetlana wysoko w mapach Google, potencjalni Klienci czytając korzystne opinie i recenzje, o wiele chętniej zdecydują się na sprawdzenie usług lub produktów lokalnej firmy – zamawiając usługę u nas, zyskujesz nie tylko wysoką pozycję wizytówki w Google, ale także realną reklamę szeptaną, która zapewni Ci jeszcze więcej Klientów!

 

 

Historia wizytówki firmy ma wpływ na usuwanie/ukrywanie opinii

 

Ze względu na liczne pytania związane z możliwością usuwania/ukrywania opinii dla nowych wizytówek firm w Google pragniemy poinformować, że system opiniowania/recenzji uwzględnia częstotliwość dodawania opinii, a także bierze pod uwagę historię wizytówki firmowej oraz datę jej rejestracji. Oznacza to, że nowo założona wizytówka nie może dostać kilkudziesięciu opinii/recenzji w krótkim czasie, gdyż przez Google zostanie to uznane za podejrzane (mimo faktu, że opinie dodawane są z prawdziwych kont z historią) – na tej podstawie system może ukryć część opinii i po weryfikacji wizytówki przywrócić je lub całkowicie usunąć. Problem ten nie występuje w przypadku wizytówek starszych, działających w sieci od kilku lat.

 

Jak zatem zamawiać opinie dla nowo założonej wizytówki firmy? Z naszych obserwacji możemy wywnioskować, że optymalną ilością dla zupełnie nowej wizytówki firmowej w Google jest dodanie 3-4 opinii w przeciągu pierwszego miesiąca. Jest to bezpieczna ilość, która nie wzbudzi podejrzeń. Oczywiście z kolejnymi miesiącami można tę ilość stopniowo zwiększać. Potwierdzeniem są nasze projekty dla wizytówek ze stażem 2-3 lata, dla takich firm nie została usunięta żadna opublikowana przez nas opinia/recenzja.

Problem dotyczy nie tyle usuwania opinii, ale niepoprawnego ich wyświetlania. Recenzja jest widoczna dla właściciela i innych internautów dopiero po pewnym czasie. Jest to typowy błąd systemu recenzji, nad usunięciem którego pracuje Google (możliwe też, że Google nie wdraża żadnego systemu usuwania opinii – sytuacja ta może wynikać z błędu, co tłumaczyłoby fakt ukrywania prawdziwych recenzji).

 

Przy okazji pragniemy zapewnić, że na każdym etapie prac wykonujemy screeny potwierdzające publikację opinii.

 

 

Link do oferty: https://seosklep24.pl/oferta/516-opinie-google-maps-google-firma.html

Cena: 69,99zł - 123zł ( cena uzależniona od ilości opinii )

 

 

Co oferujemy w ramach usługi?

 

Wychodząc naprzeciw potrzebom firm, które chcą zdobywać lokalnych Klientów za pomocą Google Maps i poprzez wizytówki Google Moja Firma, uruchomiliśmy usługę pisania opinii w Google. Oto najważniejsze cechy naszej usługi:

  • Wszystkie opinie publikujemy z kont zweryfikowanych (konta zakładane w 2016-2018 roku).

  • Każda opinia/recenzja jest różnej długości tak aby wyglądały one na jak najbardziej naturalne, publikujemy unikalne wypowiedzi na temat produktów/usług firmy.

  • Opinie publikowane z różnych IP.

  • Do dyspozycji posiadamy konta męskie i żeńskie.

  • Kilka kont posiada status lokalnych przewodników (co zwiększa ich wiarygodność dla algorytmu i innych )

  • Opinie pisane są z profili z historią, aktywnych i wiarygodnych dla Google.

  • Dodawanie postów rozkładamy w czasie ( 30-60 dni roboczych ), aby cały proces uwiarygodnić przed Google i innymi użytkownikami. Ostateczny czas realizacji zlecenia uzależniony jest od wieku wizytówki oraz jej historii co opisujemy kilka akapitów wyżej.

 

Dysponujemy ponad 150 zweryfikowanymi kontami. Aktualnie do zamówienia dostępne są pakiety:

 

  • 5 opinii

  • 10 opinii

 

Czego potrzebujemy do realizacji zamówienia?

 

  • Adresu wizytówki firmy w Google (profil musi być uzupełniony i zweryfikowany – jeżeli jeszcze nie posiadasz wizytówki firmowej w Google lub punktu w Google Maps – zapraszamy do kontaktu)

  • Dodatkowych informacji (na przykład jaką usługę lub produkt mamy polecać w opiniach lub dodatkowych informacji/atutów, które chcesz podkreślać w pisanych opiniach)

  • Jak podaliśmy wcześniej, opinie dodajemy w różnicowanym czasie, finalny czas realizacji zlecenia może różnic się w zależności od profilu, tematyki a także ilości wykupionych opinii.

  • Na każdą usługę wystawiamy FV!

 

 

Opinie w Google = gwarancja wyższych pozycji + reklama zapewniająca nowych Klientów z Twojego regionu!

 

 

Kontakt:


mail: j.brozyna@seosklep24.pl


Dane Firmy:

J&J Jakub Brożyna
ul. Krajobrazowa 10/6
35-119 Rzeszów
NIP: 6852245474

4_750X100.gif.ddf36e30609211684578f283c5

3_750X100.gif.36c79c4694871d42b9129d3ea7

Link to post
Share on other sites
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Ayek
      Hej!
      Spotkaliście się z czymś takim, żeby Cesarz Internetów Google Wszechmocny zmyślało adresy z właściwych - zaczynających się od http:// - na rzekomo szyfrowane, czyli na protokole HTTPS?
      Wczoraj klient mi spanikował, że strona jest chyba zainfekowana, bo przeglądarka go nie wpuszcza z wyszukiwarki:
      albo:
      Wiadomo – rzeczywiste połączenie nie jest szyfrowane, domena nie posiada własnego certyfikatu SSL.
      Biedna przeglądarka Google Chrome sieje panikę — bo Babcia Wyszukiwarka oszalała…
      Co ciekawe, część wyników była na właściwej adresacji – http – nawet w ramach dodatkowych sugestii pod głównym wynikiem.
       
      Wczoraj namówiłem na szybką akcję przejścia na „zieloną kłódeczkę”. Na home.pl, więc zaczęło klienta kosztować.
       
      Dziś przypadkowo zobaczyłem, że inna, mała stronka, którą się opiekuję, kompletnie niepotrzebująca SSL (tym razem na Cyber Folks) też ma spieprzony adres w SERP-ach Gógla. Tutaj akurat SSL mogę za darmo przypiąć, ale o co kaman??? Czy to jest sposób Gogli na wymuszenie pseudo-bezpieczeństwa?
       
      Dodam, że obie witryny są na WordPressie.
      Na 100% adresy mają na przedrostku http,
      mapy witryn XML są OK,
      a nawet w Internetach nie występują żadne błędne URLe do stron.

      Znów polegamy na łasce / niełasce Google, czy coś innego na rzeczy?
    • By sargon162
      Witam
       
      Poszukuje specjalisty z zakresu pozycjonowania oraz Ads.
       
      Chciałbym taką osobę zatrudnić na pełny etat w swojej firmie.
       
      Kwestie wynagrodzenia pozostawiam otwartą do negocjacji.
       
      Na tą chwile jest ok 20 stron do optymalizacji oraz pozycjonowania (oczywiście trzeba się tym zająć po kolei a nie wszystkim na raz)
       
      Oraz ok 10 stron w kampaniach Ads które trzeba będzie przejrzeć, zoptymalizować, modyfikować, wyznaczać strategie itp
       
      Mam dosyć ambitny projekt do zrealizowania a do tego celu potrzebuje profesjonalisty.
       
      Poszukuje osoby bardzo wysokimi umiejętnościami w dziedzinie SEO oraz Google Ads, to moje wymagania.
       
      Oczywiście istnieje możliwość pracy zdalnej  
       
      MARKETSTAR SP. Z O.O
      Nip: 796-300-16-98
       
      karol[małpa]studio8.pl
      507 858 427
    • By seo-synonimy
      Wykonam Audyty SEO + optymalizacja stron!


       
      Obszerny Audyt i optymalizacja strony!

      Zapraszam do skorzystania z oferty dotyczącej optymalizacja stron. Wiele testów, wielu ekspertów, nawet same wytyczne twórców algorytmów wyszukiwarek potwierdzają - strona musi być przyjazna dla użytkownika i dla robotów odwiedzających stronę. Jeżeli taka nie będzie - wysokie pozycje staną się tylko mrzonką.
      Oferuję profesjonalną pomoc w optymalizacji stron opartych na autorskich lub darmowych CMS, stron HTML, blogów, sklepów online i stron firmowych. Do każdego zlecenia podchodzę z należytą starannością, przyglądając się stronie pod kątem optymalizacji SEO i wdrażając wymagane poprawki. Wszystkie prace zostaną udokumentowane audytem SEO (zwykle od 20 do 60 stron A4) - profesjonalnie przygotowany, opisujący wszystkie poprawki i zmiany wdrożone na stronie.
      Zapraszam do skorzystania z oferty. Koszty optymalizacji strony ustalane są indywidualnie.
      Kontakt: damian@seo-synonimy.pl

       

       
      Zapraszam do współpracy!
    • By szuwar
      Publikacja artykułów sponsorowanych. Łącznie prawie 60 zadbanych serwisów. Różnorodna tematyka. Maksymalne DR to aktualnie 39
       
      textpistols.pl
       
      Artykuły dostarczone przez klienta:
       
      Publikacja 1 artykułu - 30 zł netto
       
      Publikacja 10 artykułów - 250 zł netto
       
      Publikacja 20 artykułów - 400 zł netto
       
      Publkikacja 20+ artykułów - 15 zł netto/sztuka


      W przypadku większych zamówień oferujemy elastyczne i atrakcyjne warunki.
       
       
      Istnieje możliwość zamówienia tekstów w zewnętrznych serwisach za dodatkową opłatą 20zł netto/artykuł
       

       
       
      Pełna lista domen dostępna na priv lub na e-mail.
       
      kontakt@braciamario.pl
       
      Dobiesław Pelczarski Bracia Mario
      ul.Kolejowa 17
      56-120 Brzeg Dolny
      NIP: 9880173400
      REGON: 363740282
       
      Statystyki części domen: (pełna lista adresów na priv)
       
       
        CF DR RD BL Web Archive budownictwo, ogrodnictwo, dom, wnętrza 22 39 165 13217 2010 budownictwo, ogrodnictwo, dom, wnętrza 13 38 175 12342   budownictwo, ogrodnictwo, dom, wnętrza 12 38 147 13942 2010 lifestyle, moda/uroda, zdrowie, dzieci, sport 32 38 275 20884 2011 ogólnotematyczny 24 38 144 14092 2018 praca, finanse, biznes, IT, komputery, technologie 21 38 174 15447 2010 ogólnotematyczny 4 37 42 11620 2018 ogólnotematyczny 25 37 157 13467 2017 ogólnotematyczny 23 37 140 12234 2010 ogólnotematyczny 8 36 149 8872   lifestyle, moda/uroda, zdrowie, dzieci, sport 10 36 126 13154 2016 budownictwo, ogrodnictwo, dom, wnętrza 3 36 130 13785 2014 motoryzacja 31 36 163 19120 2007 ogólnotematyczny 37 36 229 21186 2018 ogólnotematyczny 22 36 91 5916   ogólnotematyczny 15 33 112 5687 2008 ogólnotematyczny 39 30 107 6744 2006 lifestyle, moda/uroda, zdrowie, sport 24 29 185 11984 2017 motoryzacja 28 28 141 1915 2015 lifestyle, moda/uroda, zdrowie, sport 17 27 285 2029   lifestyle, moda/uroda, zdrowie, dzieci, sport 6 27 16 371 2012 ogólnotematyczny 17 25 29 216 2009 lifestyle, moda/uroda, zdrowie, sport 9 18 11 645   praca, finanse, biznes, IT, komputery, technologie 24 17 37 136 2009 praca, finanse, biznes, IT, komputery, technologie 10 16 19 2646 2017 motoryzacja 16 15 68 383 2004 praca, finanse, biznes, IT, komputery, technologie 3 15 31 83 2016 praca, finanse, biznes, IT, komputery, technologie 10 15 22 2349 2013 budownictwo, ogrodnictwo, dom, wnętrza 25 11 312 8504 2010 budownictwo, ogrodnictwo, dom, wnętrza 9 14 27 5682 2003 lifestyle, moda/uroda, zdrowie, dzieci, sport 32 13 32 1403 2018 ogólnotematyczny 22 12 239 12467 2010 ogólnotematyczny 21 11 233 4208 2008 lifestyle, moda/uroda, zdrowie, sport 17 11 28 258 2012 budownictwo, ogrodnictwo, dom, wnętrza 16 10 150 7023 2020 lifestyle, kultura, muzyka, sztuka, gry 14 10 125 3684 2017 budownictwo, ogrodnictwo, dom, wnętrza 45 9 814 17617 2011 motoryzacja 13 9 42 299 2007 lifestyle, moda/uroda, zdrowie, dzieci, sport 10 8 97 2512 2009 motoryzacja 11 8 12 111 2004 praca, finanse, biznes, IT, komputery, technologie 13 8 502 3 2006 turystyka 8 6 5 236 2009 ogólnotematyczny 10 5 36 69 2007 ogólnotematyczny 20 4,5 82 1753   zdrowie 26 4,5 562 37633 2018 motoryzacja 11 4,2 24 4217 2010 lifestyle, moda/uroda, zdrowie, sport 18 3,2 18 41 2002 praca, finanse, biznes, IT, komputery, technologie 8 3,1 55 2718 2013 lifestyle, moda/uroda, zdrowie, sport 10 1,7 82 1611 2007 ogólnotematyczny 14 8 24 8420 2010 turystyka 17 0,5 20 466 2009 motoryzacja 9 0,1 15 152 2013 motoryzacja 15 0,1 24 61 2015
    • By Juve
      Ogólne pytanie o formę prowadzenia działalności. Noszę się z zamiarem jej założenia, byłem też kilka lat za granicą i być może nie jestem na bieżąco z polskim prawem, dlatego mam kilka pytań:
      Jednoosobowa działalność gospodarcza - odpowiadam całym majątkiem, także małżeńskim. Tak więc np. w przypadku kłopotów tracimy dom. Można pozbyć się tej odpowiedzialności w jakiś sposób? Intercyza? Jednoosobowa spółka z o.o. - rozumiem, że trzeba płacić pełne składki? Akademickie inkubatory przedsiębiorczości - czy warto się w to bawić? Są jeszcze jakieś inne drogi? Chodzi o to, by wystawić fakturę za zlecenie i mieć opłaconą składkę zdrowotną.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy