Jump to content
mascot

Model rozliczania się z agencją SEO. Jaki wybrać?

Recommended Posts

Witam,

 

KIlka tygodni temu zaczęłam pracę w nowej firmie, dla której pozycjonowanie prowadzi agencja. Umowa ogólnie zawarta jest na sztywno na około 30 fraz oraz pozycjonowanie strony głównej i 8 podstron. Dodatkowo agencja podsyła rekomendacje, co do zmian na stronie. Za te działania pobiera stałą miesięczną opłatę

 

Po samodzielnym audycie SEO stwierdziłam, że agencja pominęła całościowy performance serwisu, a skupiła się tylko na tych kilku podstronach, aby tak wrzucić maksymalnie dużo zoptymalizowanego pod wyszukiwarki tekstu z marnym wynikiem dla konwersji użytkownika, który na takie bloki testu wejdzie. Po drugie wybrane przez nich frazy (około 50%) nie przynoszą wartościowego ruchu na stronie, a tylko 16 z tych fraz jest w top10, z tego tylko 4 w top3. 

 

Pytanie do Was:

1. Jak rozliczać się z agencją w najbardziej korzystny sposób? Za wyniki? Za leady? W formie Time and Material? 

2. Czy warto, aby agencja wprowadzała również zmiany w obszarze optymalizacji serwisu czy lepiej brać jedynie rekomendacje? 

3. Czego warto oczekiwać od agencji, co warto zawrzeć w umowie współpracy? 

 

Będę wdzięczna za Wasze podpowiedzi i rekomendacje. Dzięki! 

 

 

 

 


Małgorzata Litwin Copywriter Seo Wrocław. Profesjonalny copywriting dla firm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po stopce widzę, że jesteś copywriterką. Z klientem rozliczasz się za teksty czy za leady i wyniki jakie te teksty generują dla klienta? :) 

 

Żeby SEO działało potrzebna jest współpraca na linii klient - agencja. Sztywne wypisanie fraz w umowie zazwyczaj nie działa i wtedy płaci za to klient

  • Like 2

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - http://zyczeniowo.pl/ 

Czy zastanawiasz się nad tym gdzie możesz kupić spinki do koszuli? Odwiedź sklep internetowy https://riwia.pl/spinki-do-mankietow gdzie znajdziesz największy wybór spinek do koszuli. Większość osób uważa spinki do mankietów za dodatek tylko dla mężczyzn, ale my wykraczamy poza utarte schematy i przedstawiay Wam świat niezwykłych dodatków.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

Po stopce widzę, że jesteś copywriterką.

I to jest problem, analizując co pisze "tekstu z marnym wynikiem dla konwersji użytkownika, który na takie bloki testu wejdzie.".

 


re287am9.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Aleksiejs said:

Po stopce widzę, że jesteś copywriterką. Z klientem rozliczasz się za teksty czy za leady i wyniki jakie te teksty generują dla klienta? :) 

 

Żeby SEO działało potrzebna jest współpraca na linii klient - agencja. Sztywne wypisanie fraz w umowie zazwyczaj nie działa i wtedy płaci za to klient

Stara stopka, nie zaglądałam tu od kilku lat. Potrzebuję spisać umowę z agencję i jakiś model musi być w niej zawarty. Pytanie jest o porady, jaki byłby najlepszy. 

@MaxPan Ta odpowiedź ma coś wnosić do tematu? 

  • Thanks 1

Małgorzata Litwin Copywriter Seo Wrocław. Profesjonalny copywriting dla firm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, mascot napisał:

a skupiła się tylko na tych kilku podstronach, aby tak wrzucić maksymalnie dużo zoptymalizowanego pod wyszukiwarki tekstu z marnym wynikiem dla konwersji użytkownika

 

Bo z tego co piszesz, ta agencja wykonuje usługę SEO, a nie poprawy UX i konwersji na stronie. Robi najwyraźniej to, co ma przynieść efekt seo w postaci pozycji na wybrane frazy i ruchu z tych fraz.

 

2 godziny temu, mascot napisał:

tylko 16 z tych fraz jest w top10, z tego tylko 4 w top3. 

 

Pytanie jak długo trwa już pozycjonowanie.

 

2 godziny temu, mascot napisał:

Po drugie wybrane przez nich frazy (około 50%) nie przynoszą wartościowego ruchu na stronie

 

Wynika z tego, że przy podpisaniu umowy i wybraniu fraz, ten temat (dobrych fraz) nie został dopilnowany przez klienta (firmę w której Ty pracujesz) ?

 

2 godziny temu, mascot napisał:

Jak rozliczać się z agencją w najbardziej korzystny sposób? Za wyniki? Za leady? W formie Time and Material? 

 

Dobrym modelem jest hybryda. Czyli stały abonament + premia za pozycje, ruch, leady etc.

 

2 godziny temu, mascot napisał:

Czy warto, aby agencja wprowadzała również zmiany w obszarze optymalizacji serwisu czy lepiej brać jedynie rekomendacje? 

 

Aby budować widoczność całego serwisu, niezbędna jest optymalizacja i linkowanie całej struktury strony.

 

2 godziny temu, mascot napisał:

Czego warto oczekiwać od agencji, co warto zawrzeć w umowie współpracy? 

 

Efektów w postaci pozycji na ustalone frazy, pule ustalonych fraz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, mascot napisał:

maksymalnie dużo zoptymalizowanego pod wyszukiwarki tekstu z marnym wynikiem dla konwersji użytkownika, który na takie bloki testu wejdzie. Po drugie wybrane przez nich frazy (około 50%) nie przynoszą wartościowego ruchu na stronie, a tylko 16 z tych fraz jest w top10, z tego tylko 4 w top3.

To, że tekst jest zoptymalizowany pod SEO to bardzo dobrze. To jak jest on ułożony dla użytkownika to druga sprawa. Tekst zawsze można zawinąć, a jak ktoś chce sobie przeczytać to kliknie "rozwiń". Można go odpowiednio rozłożyć, dać nagłówki itp., by dało się to czytać.

Agencja SEO ma prawo nie wiedzieć jaką konwersję mają dane frazy, dlatego należy z nimi uzgodnić zmianę słabych fraz na inne, przynoszące wartościowszy ruch.

 


Dobry serwis internetowy o traktujący o rekrutacji do Policji: https://rekrutacja-do-policji.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

Ta odpowiedź ma coś wnosić do tematu? 

Tak to, że prawdopodobnie blednie oceniasz dotychczasowe działania. 

Wszytko zależy od budżetu, może firma  X dostaje 100 zł  netto i  cytat :"a tylko 16 z tych fraz jest w top10, z tego tylko 4 w top3.". Więc za taki budżet te dziania mogą być do zaakceptowania. Jeśli dostają 10k netto to prawdopodbnie nie.

Cytat

Po samodzielnym audycie SEO stwierdziłam, 

Wnoszę do tematu również pytanie: a czy masz wystarczającą wiedzę, doświadczenie żeby samodzielnie ocenić działania tej formy?

 

Co do odpowiedzi na Twoje pytania wszytko zależy od branży, budżetu, konkretnego biznesu.

Można rozliczać się za ruch, pozycję, czynności, konwersje, inne. Te informacje co podałaś niewytaczające do napisania konkretnej odpowiedzi.

 


re287am9.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, mascot napisał:

Potrzebuję spisać umowę z agencję i jakiś model musi być w niej zawarty. Pytanie jest o porady, jaki byłby najlepszy. 

 

Najsensowniejszy model obecnie to stały abonament lub abonament + premia za wyniki, ale tutaj jest sporo zabawy zawsze i nie powinno się tego traktować na zasadzie mam 500zł na SEO, sprzedam usług za 10k to dorzucę kolejne 500zł, bo w ten sposób się SEO nie robi.

 

To jak umowa może wyglądać w dużej mierze zależy m.in.

- od budżetu, bo jeśli budżet jest załóżmy do 5k netto/mc to nie spodziewaj się cotygodniowych statusów, miliona godzin agencji, mega rozbudowanego raportu z milionem wskaźników,

- od wiedzy klienta czego chce,

- od wiedzy klienta czym jest SEO i czego może wymagać,

- od tego jakie są KPI klienta

 

W umowie można zawrzeć na co się ma ochotę, sensownym modelem dla klienta jest podział budżetu na ilość godzin jakie są mu poświęcane, ilość treści, publikacje zewnętrzne itd.

 

Pytanie jaką macie branżę i jaki budżet przeznaczony na SEO na rok 2020, bo jak to w życiu, obojętnie jak dobrą agencję znajdziecie to im mniej będziecie płacić tym mniej dostaniecie.


Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - http://zyczeniowo.pl/ 

Czy zastanawiasz się nad tym gdzie możesz kupić spinki do koszuli? Odwiedź sklep internetowy https://riwia.pl/spinki-do-mankietow gdzie znajdziesz największy wybór spinek do koszuli. Większość osób uważa spinki do mankietów za dodatek tylko dla mężczyzn, ale my wykraczamy poza utarte schematy i przedstawiay Wam świat niezwykłych dodatków.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, s_matysik said:

 

Bo z tego co piszesz, ta agencja wykonuje usługę SEO, a nie poprawy UX i konwersji na stronie. Robi najwyraźniej to, co ma przynieść efekt seo w postaci pozycji na wybrane frazy i ruchu z tych fraz.

To strona firmowa. Ma generować wartościowe leady. Agencja o tym wie, więc nie może wymagać, że firma przerobi stronę na typ zaplecza, aby się tylko lepiej pozycjonowała. 

1 hour ago, s_matysik said:

 

 

Pytanie jak długo trwa już pozycjonowanie.

Z tego co wiem to ok. 3 lata, z czego z tą agencją od maja tego roku. 

1 hour ago, s_matysik said:

 

 

Wynika z tego, że przy podpisaniu umowy i wybraniu fraz, ten temat (dobrych fraz) nie został dopilnowany przez klienta (firmę w której Ty pracujesz) ?

To się zgadza. Jutro będę omawiać te kwestie z agencją, stąd też moja prośba o porady. 

1 hour ago, s_matysik said:

 

 

Dobrym modelem jest hybryda. Czyli stały abonament + premia za pozycje, ruch, leady etc.

Przykładowa premia za pozycje? Obecny współczynnik odrzuceń przy ruchu z wyszukiwarki to aż 40%, więc nie chcę się na ten moment z tego wskaźnika rozliczać....

1 hour ago, s_matysik said:

 

 

Aby budować widoczność całego serwisu, niezbędna jest optymalizacja i linkowanie całej struktury strony.

No tak. 

 

Efektów w postaci pozycji na ustalone frazy, pule ustalonych fraz.

Ok, dzięki za rzeczową odpowiedź. 

 

 

1 hour ago, Jaro1221 said:

To, że tekst jest zoptymalizowany pod SEO to bardzo dobrze. To jak jest on ułożony dla użytkownika to druga sprawa. Tekst zawsze można zawinąć, a jak ktoś chce sobie przeczytać to kliknie "rozwiń". Można go odpowiednio rozłożyć, dać nagłówki itp., by dało się to czytać.

Agencja SEO ma prawo nie wiedzieć jaką konwersję mają dane frazy, dlatego należy z nimi uzgodnić zmianę słabych fraz na inne, przynoszące wartościowszy ruch.

 

Będziemy to jutro omawiać. Problem mam głównie z wyborem formy mierzenia i opłacania efektywności agencji. Ostatnie 3 lata robiłam SEO in-house, nie wiem, jakie są obecnie korzystne standardy współpracy i rozliczania się. 

 

 

40 minutes ago, Aleksiejs said:

 

Najsensowniejszy model obecnie to stały abonament lub abonament + premia za wyniki, ale tutaj jest sporo zabawy zawsze i nie powinno się tego traktować na zasadzie mam 500zł na SEO, sprzedam usług za 10k to dorzucę kolejne 500zł, bo w ten sposób się SEO nie robi.

 

To jak umowa może wyglądać w dużej mierze zależy m.in.

- od budżetu, bo jeśli budżet jest załóżmy do 5k netto/mc to nie spodziewaj się cotygodniowych statusów, miliona godzin agencji, mega rozbudowanego raportu z milionem wskaźników,

- od wiedzy klienta czego chce,

- od wiedzy klienta czym jest SEO i czego może wymagać,

- od tego jakie są KPI klienta

 

W umowie można zawrzeć na co się ma ochotę, sensownym modelem dla klienta jest podział budżetu na ilość godzin jakie są mu poświęcane, ilość treści, publikacje zewnętrzne itd.

To przydatne informacje, szczególnie o ilości godzin. Obecna umowa nie zawiera żadnych konkretów, a Zarząd nie widzi profitów z tych działań. 

40 minutes ago, Aleksiejs said:

 

Pytanie jaką macie branżę i jaki budżet przeznaczony na SEO na rok 2020, bo jak to w życiu, obojętnie jak dobrą agencję znajdziecie to im mniej będziecie płacić tym mniej dostaniecie.

Branża B2B, sektor IT na PL, rozwiązania erp, wms, crm. Target to średnie i duże firmy. Budżet na SEO między 5-10k msc. 


Małgorzata Litwin Copywriter Seo Wrocław. Profesjonalny copywriting dla firm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czuję proces - jakby co chętnie zerknę w umowę ;)

 

Jeśli to ma generowac leady to SEO nie wygeneruje dobrych leadów jeśli skupiamy się na zaledwie kilku frazach. uwaga, że seowiec ma dbać o CRO to jak bajanie na Babiej Górze - jesli nie ma tego w umowie albo mu sie nie chce to ei wyjedzie poza ramy umowy i tyle w temacie. Rzadko, bardzo rzadko która kolwiek agencja seo/sem robi optymalziacje całosciowo, globalnie, z uwzględnieniem całej strategii wraz z domeną działania takiej firmy i obszarem, w któ®ym działa dana firma (ale korpo wypowiedź mi wyszła).

 

Generalnie jeśli robią tylko to co do nich nalezy, to umowa jest nie do podwazenia. Jesli w umowie nie ma KPI to nie ma podstaw to procesu czy czegokolwiek. MOżna tylko wypowiedzieć o ile naprawde można (bo umowa może być terminowa z karami - pomijam fakt czy kary są zgodne z prawem).

 

Z dialogów powyżej wnioskuję, że nikt nie wie nic o umowie oraz prowadzonych działaniach więc:

- zweryfikowac umowę

- zweryfikowac dostarczane rzeczy iz godnośc z umową

- jeśli chodziło o generowanie koszernych leadów a ruch jest pusty - wypowiedzieć umowę

 

tyle w temacie.


Blog seo.zgred.pl przestał istnieć, teraz wszystko jest na www.zgred.pl

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, zgred said:

Czuję proces - jakby co chętnie zerknę w umowę ;)

 

Jeśli to ma generowac leady to SEO nie wygeneruje dobrych leadów jeśli skupiamy się na zaledwie kilku frazach. uwaga, że seowiec ma dbać o CRO to jak bajanie na Babiej Górze - jesli nie ma tego w umowie albo mu sie nie chce to ei wyjedzie poza ramy umowy i tyle w temacie. Rzadko, bardzo rzadko która kolwiek agencja seo/sem robi optymalziacje całosciowo, globalnie, z uwzględnieniem całej strategii wraz z domeną działania takiej firmy i obszarem, w któ®ym działa dana firma (ale korpo wypowiedź mi wyszła).

 

Generalnie jeśli robią tylko to co do nich nalezy, to umowa jest nie do podwazenia. Jesli w umowie nie ma KPI to nie ma podstaw to procesu czy czegokolwiek. MOżna tylko wypowiedzieć o ile naprawde można (bo umowa może być terminowa z karami - pomijam fakt czy kary są zgodne z prawem).

 

Z dialogów powyżej wnioskuję, że nikt nie wie nic o umowie oraz prowadzonych działaniach więc:

- zweryfikowac umowę

- zweryfikowac dostarczane rzeczy iz godnośc z umową

- jeśli chodziło o generowanie koszernych leadów a ruch jest pusty - wypowiedzieć umowę

 

tyle w temacie.

Hej, Paweł! @zgred 

 

Dobrze wiedzieć, że wciąż siedzisz w branży. Po Twojej witrynie widzę, że robicie audyty, więc może niebawem się odezwę w temacie ;) 

 

Jeśli chodzi o CRO to wysiłek biorę na siebie. Od agencji oczekuję zrozumienia naszych celów biznesowych i podejścia partnera a nie chałupnika. W umowie nie ma żadnych KPI, niewiele w ogóle jest xD, dlatego będę jutro rozmawiać o podpisaniu nowej, bądź wprowadzeniu aneksu. Agencja tłumaczy się, że firma wybrała pozycjonowanie na sztywno bez zmiennej listy fraz co dany okres, stąd wyniki takie a nie inne. Już nie chodzi o to, aby sobie wzajemnie teraz wytykać, kto był większym ignorantem ale znaleźć rozwiązania, które wygenerują mierzalne wyniki - bo te muszę Zarządowi koniec końców przedstawić, aby mieć podkładkę do inwestycji w SEO. 

 

Jeśli to nie wypali, to jak piszesz, pozostaje wypowiedzieć umowę. 

 

Gdybyś miał jeszcze jakieś porady, będę wdzięczna!

 

 


Małgorzata Litwin Copywriter Seo Wrocław. Profesjonalny copywriting dla firm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By bananasltd
      Witam, czy podpisywał/podpisuje Ktoś umowy, które jednocześnie mówią o płatnościach za:
      ruch + jakość ruchu + czas na stronie + wyrażenia dobierane w czasie trwania umowy + linki z wcześniej/później ustalonych miejscówek (parametry + sąsiedztwo) 
       
      pozdrawiam
      B
       
       
    • By Sebastian SEO Agency
      Dzień dobry, 

      Jesteśmy wiodącą na rynku agencją interaktywną zrzeszającą członków do Programu Partnerskiego. Poszukujemy firm z branży IT, marketingu, e-marketingu oraz Freelancer'ów.
       
      Nasz Program Partnerski polega na polecaniu nam potencjalnych Klientów zainteresowanych usługami, które świadczymy (pozycjonowanie, optymalizacja, Ads, Social Media, projektowanie stron internetowych). Partnerzy są uprawnieni do prowizji w wysokości od 10% do 18% od całej wartości umowy wynikającej z polecenia, wypłacanej każdego miesiąca po opłaconej fakturze przez Klienta. 
       
      Członkostwo w naszym Programie Partnerskim nie jest zobowiązujące - polecenia potencjalnych Klientów można zgłaszać w dowolnym momencie poprzez przygotowany e-portal dla naszych Partnerów. 

      Nasza firma od ponad 10 lat zajmuje się szeroko-pojętym e-marketingiem ze 140 pracownikami na pokładzie. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu organicznym, niemniej jednak świadczymy wszystkie usługi związane ze zwiększaniem widoczności naszych Klientów w Internecie. Nic co w sieci nie jest nam obce! 
       
      Posiadamy dwie możliwe ścieżki współpracy:
      Jawna - współpraca, w której z poleconym Klientem kontaktuje się nasz dział handlowy przedstawiając ofertę. Od podpisanej umowy Partner otrzymuje od 10 do 18% prowizji. 
      Niejawna - na zgłoszenie Partnera przygotowujemy ofertę, którą Partner samodzielnie przedstawia Klientowi i dolicza odpowiednią dla siebie marżę. 
       
      Na życzenie Partnera możemy przygotować "landing-page" na stronę Partnera, poprzez którą zainteresowani Klienci mogą samodzielnie zgłaszać zainteresowanie naszą ofertą, a od podpisanych umów również Partner otrzymuje w/w prowizję. 

      Firmy oraz osoby zainteresowane dodatkowymi informacjami, naszym portfolio oraz współpracą w naszym Programie Partnerskim zapraszam do kontaktu:

      Sebastian Kuran
      sebastian.kuran(at)gmail.com (w tytule wiadomości proszę o umieszczenie prefiksu [PP])
      lub pod nr. tel 535 507 495 (pon-pt w godz. 9:00-15:30) 
       
      Specjalista ds. Programu Partnerskiego 
       

       
    • By Netindex
      Zapraszamy do współpracy w zakresie wykorzystania naszego zaplecza portali SEO. Posiadamy 20 ogólnotematycznych portali służących pozycjonowaniu stron. Koszt publikacji 1 artykułu na 1 portalu to tylko 5 PLN. Rozliczenie w trybie miesięcznym - wystawiamy faktury/rachunki. Oferta zarówno dla firm SEO, jak i osób fizycznych, freelancerów. Jeśli jesteś zainteresowany, otrzymasz swój login i hasło, aby móc swobodnie publikować treści na wszystkich portalach.
       
      Wymagania:
      - minimalna długość artykułu: 2000 znaków ze spacjami
      - tematyczna grafika w każdym artykule
      - maksymalnie jeden link na artykuł
      - wyłącznie unikalne teksty - bez mieszarek i tricków
       
      Portale postawione zostały na CMS Wordpress, znajdują się na serwerach z różnymi numerami IP - tylko domeny główne. Dodawanie wpisów jest bardzo proste i nie wymaga wiedzy informatycznej. Każdy serwis posiada odrębnie opracowaną grafikę. Portale nie są zaśmiecone, generują naturalny ruch, ok. 200-300 wejść/portal/dziennie. Poniżej lista serwisów:
       
      http://artbiznes.org.pl
      http://astranet.info.pl
      http://bezcenzury.info.pl
      http://bistroarkana.pl
      http://biznesfolder.pl
      http://www.frazykluczowe.pl
      http://www.frompoland.org.pl
      http://goldwebsite.pl
      http://www.infobox.edu.pl
      http://www.mbiznes.net.pl
      http://professional.biz.pl
      http://www.rwdsite.pl
      http://www.salonplus.com.pl
      http://seopower.net.pl
      http://standardpro.pl
      http://studioellen.pl
      http://www.swiatbiznesu.eu
      http://www.topwebsite.pl
      http://wbiznesie.com.pl
      http://www.wiarygodni.eu
       
      UNIRANK.PL Kinga Łuczak
      NIP: 7752513289, e-mail: kontakt@netindex.pl
    • By Beltan
      Jak w temacie, macie jakieś doświadczenia w układzie że za SEO/SEM na sklepie internetowym dostajecie % z obrotów jako należność za swoją pracę i jak w takim rozliczeniu pracujecie/chcieli byście pracować?
      Rozliczanie za frazy przestało być takie atrakcyjne, fraza frazie nie równa co powoduje różne konsekwencje, konkurencja też nie śpi. Z kolei pozycjonowanie abonamentowe pozostawia luźną furtkę interpretacjom co i za ile się należy.
      Wiadomo że za skuteczność klient zapłaci więcej na udziałach, ale na pewno nie padnie ofiarą dobierania kiepskich fraz, generowania sztucznego ruchu, ani pójścia na łatwiznę na inne sposoby, tylko podbije efektywność sprzedaży z jak najlepszym przebiciem (w założeniu). Nie musi zastanawiać się nad SEO/SEM na którym się nie zna, czy wszystkie "efekty specjalne" w kampaniach są uzupełniane, analityka, konwersje, jest dużo dodatkowej pracy za którą trzeba płacić i poświęcać dodatkowy czas na to, a wiadomo choćby taki etat analityka ruchu na stronach internetowych, mediana 7 tys zł/mc, kto na to nastarczy jak rozkręca młody biznes, a jeszcze dodatkowa optymalizacja, zaangażowanie w rozbudowywanie treści i dodatkowe usprawnienia podnoszące jakość i skuteczność. Taki układ może być sprzyjający.
      Zastanawiam się jakie są minusy takiego układu, co może przeszkadzać, budzić wątpliwości, o co należy zadbać przy nawiązywaniu współpracy tego typu?
      Jakie macie myśli na ten temat?
    • By Igns
      Witam
      Pilnie potrzebuję jakiegoś potwierdzenia zawarcia umowy z Google odnośnie programu Adsense.
      Czy jest jakiś sposób, żeby takowe potwierdzenie zdobyć, nawet w formie elektronicznej ?
      Pozdrawiam
      Artur
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy