Jump to content

Skrzynki mailowe jako źródła ruchu


Recommended Posts

Mamy problem polegający na tym, że część ruchu (oraz transakcji) przypisywana jest w GA do źródła w postaci domeny skrzynki mailowej, np. mail.google.com, etc. Nie jestem pewien jak najlepiej rozwiązać ten problem. Wszystkie nasze marketingowe newslettery są prawidłowo otagowane. Wiadomości systemowych, typu: powiadomienie o nowym zamówieniu, o założeniu konta, reset hasła, etc. nie tagujemy w ogóle więc to one zapewne są odpowiedzialne za ten ruch. W wielu miejscach w internecie można znaleźć porady zalecające otagowanie maili systemowych, ja jednak nie jestem przekonany co do takiego rozwiązania, uważam bowiem, że pociąga ono za sobą pewne negatywne konsekwencje. Np. jeżeli otaguję linki w powiadomieniu o założeniu nowego konta użytkownika, ktoś kto tworzy konto w procesie składania zamówienia i kliknie na link z maila przed finalizacją tego zamówienia zostanie przypisany do źródła / medium z tagowania co nadpisze jego rzeczywiste pochodzenie. Czy nie byłoby lepszym sposobem dodanie subdomen skrzynek mailowych do wyluczeń witryn odsyłających- tak jak postępuje się z domenami bramek płatniczych. A może jest jeszcze jakieś inne, lepsze rozwiązanie? 

 
 
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy