Jump to content
TomyJoe

Problem z kontem w Aftermarket.pl

Recommended Posts

Posted (edited)

Dziś ktoś z Aftermarket na innym forum gdzie wkleiłem to samo, napisał, - widzę, że support wszystko wyjaśnił oraz że przyjrzy się sprawie ale po weekendzie jak będzie miał czas. Trudno mi to jakoś skomentować...

Edited by TomyJoe

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 postowy Tomy z 2005 roku :)

Jak masz czas to czekaj. Będzie pozamiatane.

 


Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nie bardzo rozumiem? Co z tego że 6 postów? Nie zajmuję się pozycjonowaniem ani optymalizacją i nie dyskutuję na te tematy. Z hostingiem i domenami przez kilkanaście lat nie miałem żadnych problemów aż do teraz. Znalazłem miejsce na forum wydaje mi się odpowiednie na takie tematy więc opisałem sprawę. Nie mam żadnego drugiego konta jak ktoś wcześniej sugerował, jak trzeba to proszę administratora żeby to jakoś zweryfikował.

Konto miałem założone dawno temu już nie pamiętam w jakim celu. Miałem teraz założyć drugie? Prosiłbym o skupienie się na samym temacie posta.

Edited by TomyJoe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem to nie jest tak, że ktoś założył nowe konto. Ktoś odzyskał hasło. A żeby to zrobić musiał znać dokładnie mail. I nie koniecznie zrobił to ktoś z supportu, bo jeśli na przykład podawałeś ten mail we whois.... to tak jakbyś zostawił klucze w drzwiach i napisał - wracam za miesiąc.


e4981491d26bc1c61d09811a4c4bc061.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to widzę tak, że tamte domeny, co Ci nie chcą przenieść mogłeś rejestrować na jakieś inne niż swoje dane i już tego nie pamiętasz i stąd ten problem.

 

Jest jeszcze jedno możliwe rozwiązanie tej sprawy - skontaktuj się z właścicielem tej domeny, co kiedyś miałeś maila i poproś o pomoc. Jak ktoś będzie w porządku (ew. za odpowiedni $$$) to Ci założy maila i zresetuje hasło. Lepsza taka próba niż czekanie na wygaśnięcie domen jak są pozakładane opcje.


kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dalej nie rozumiem skąd "now właściciel konta" ma hasło drugiego poziomu. Bo tylko tak można domenę wytransferować.


re287am9.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, okazwłoka napisał:

Moim zdaniem to nie jest tak, że ktoś założył nowe konto. Ktoś odzyskał hasło. A żeby to zrobić musiał znać dokładnie mail. I nie koniecznie zrobił to ktoś z supportu, bo jeśli na przykład podawałeś ten mail we whois.... to tak jakbyś zostawił klucze w drzwiach i napisał - wracam za miesiąc.

 

Nie było/nie ma emaila we whois

 

1 godzinę temu, Carnagge napisał:

Ja to widzę tak, że tamte domeny, co Ci nie chcą przenieść mogłeś rejestrować na jakieś inne niż swoje dane i już tego nie pamiętasz i stąd ten problem.

 

Jest jeszcze jedno możliwe rozwiązanie tej sprawy - skontaktuj się z właścicielem tej domeny, co kiedyś miałeś maila i poproś o pomoc. Jak ktoś będzie w porządku (ew. za odpowiedni $$$) to Ci założy maila i zresetuje hasło. Lepsza taka próba niż czekanie na wygaśnięcie domen jak są pozakładane opcje.

 

Na tych domenach widoczne są "ostatnie modyfikacje" we whois w marcu, w okresie kiedy nie logowałem się już do konta

Przy próbie kontaktu przez formularz af nikt nie odpowiedział

 

13 minut temu, MaxPan napisał:

Ja dalej nie rozumiem skąd "now właściciel konta" ma hasło drugiego poziomu. Bo tylko tak można domenę wytransferować.

 

Też nie rozumiem, ale jeżeli na danym koncie są przykładowo dwa "Profile danych" to domenę przełączam między jednym profilem a drugim i nic nie muszę podawać, tak to działa?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

 tak to działa?

tak, ale i tak domena musi zostać na tym koncie.

Do wytransferowania na inne konto trzeba hasło drugiego poziomu.


re287am9.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacznijmy od początku. Do 30 marca 2019 do logowania do konta w AfterMarket.pl służył wyłącznie adres e-mail. Ten adres e-mail miałeś w domenie, z której jak sam piszesz, zrezygnowałeś - w tym sensie, że jej nie odnowiłeś i inna osoba ją mogła zarejestrować ponownie (i zarejestrowała). Przy czym nie zmieniłeś adresu e-mail, który służył do logowania na Twoje konto. Dlatego też każda osoba, która zarejestrowała tę domenę, mogła odtworzyć ten email (co jest bardzo proste - właściciel domeny może przecież zobaczyć jakie emaile przychodzą, wystarczy że zobaczy jednio powiadomienie z AfterMarket i już wie że masz tam konto i na jaki adres email!), skorzystać z opcji przypomnienia hasła i wejść na Twoje konto. W ten sposób otworzyłeś wolny dostęp do swojego konta, i umożliwiłeś osobom trzecim logowanie się na nie i robienie z Twoimi domenami cokolwiek tylko zechcą. Stworzyłeś więc sytuację, w której sam (w dodatku świadomie - jak napisałeś powyżej) dałeś jak na tacy osobom trzecim dostęp do swoich domen.

 

Niemniej jednak postanowiliśmy zrobić wszystko, co w naszej mocy, abyś mógł odzyskać swoje domeny. Domeny, co do których nie było wątpliwości że należą do Ciebie (na podstawie przesłanego dokumentu tożsamości), zostały Ci przekazane poprzez utworzenie nowego konta (co było jedyną możliwością, skoro do starego nie możesz się zalogować). Natomiast domeny, które mają przypisane inne dane, nie mogą być ot tak po prostu przeniesione na inną osobę, ponieważ na tym etapie  nie mamy pewności: czy to Ty zmieniłeś dane  tych domen? a może ktoś inny, kto uzyskał dostęp do Twojego konta? Może ktoś rzeczywiście wszedł na Twoje konto, a może to Ty sprzedałeś te domeny kiedyś komuś innemu? W tym zakresie musimy uzyskać opinię prawną, bo nie możemy sobie ot tak arbitralnie dysponować domenami, które mają wpisane we WHOIS dane osoby trzeciej, nie pozwala nam na to choćby treść umowy z NASK. Rozumiem, że jest do dla Ciebie sytuacja denerwująca, ale zaistniała ona tylko i wyłącznie dlatego, że dałeś innym osobom możliwość dysponowania swoimi domenami. W tej chwili czekamy na opinię prawną odnośnie tej sytuacji, i dalsze działania co do tych 3 domen będziemy podejmować po jej uzyskaniu. Ta informacja powinno być Ci przekazana przez support, i jeśli tak się nie stało, przepraszam Cię za brak informacji o bieżących postępach w sprawie.

 

Gwoli doprecyzowania: domeny nie zostały wytransferowane z konta (do czego potrzebne byłoby hasło drugiego poziomu), tylko zmieniono im dane abonenta we WHOIS (do czego hasło drugiego poziomu nie jest potrzebne). Domeny są cały czas na koncie, które zostało przez nas zablokowane do wyjaśnienia sprawy. Jeśli ktoś inny faktycznie miał dostęp do tego konta, to raczej nie powinno dziwić że nagle nie mogąc się zalogować, założył w tym momencie opcje na domeny licząc na to że w ten sposób je uzyska jeśli wygasną (oczywiście, nie pozwolimy na to aby domeny wygasły zanim ta sprawa zostanie definitywnie rozwiązana). Notabene, wbrew temu co piszesz, jedna z tych domen ma opcję założoną już w 2017 roku.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, TomyJoe napisał:

Z uwagi na to, że firma Aftermarket od 10 dni nie odpowiada już na żadne wiadomości

Widocznie temat uznali za zamknięty...


HTTP 200 usługi IT - Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL
- Full Stack Developer - :chatownik:

+ Ciekawy VLOG o Dubaju 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mion ale przecież oni napisałi, że czekają na opinię prawną,nie moga od tak zmieniać właściciela domeny.

 

 

 

Cytat

Widocznie temat uznali za zamknięty...

Cytat

 

 Rozumiem, że jest do dla Ciebie sytuacja denerwująca, ale zaistniała ona tylko i wyłącznie dlatego, że dałeś innym osobom możliwość dysponowania swoimi domenami. W tej chwili czekamy na opinię prawną odnośnie tej sytuacji, i dalsze działania co do tych 3 domen będziemy podejmować po jej uzyskaniu. Ta informacja powinno być Ci przekazana przez support, i jeśli tak się nie stało, przepraszam Cię za brak informacji o bieżących postępach w sprawie.

 

 

Dla mnie sytuacja jest prosta i klarowna.  @Michau i tak robią wiecej jak muszą.  @TomyJoe  to Twoja wina bo "zaoszczędziłeś" 60 zł na przedłużeniu domeny.


re287am9.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W końcu jakaś konkretna informacja.
Tak, support zamilkł i 10 dni nie było żadnej informacji.

Tak jedna domena miała już dawno opcję. Chodziło mi o pozostałe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czytasz, że zrozumieniem? Czekają na opinie prawną. Za głupotę płaci się. A nie przedłużenie domeny do której było przypisanie konto jest głupotą.


re287am9.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
11 minut temu, MaxPan napisał:

Czytasz, że zrozumieniem? Czekają na opinie prawną. Za głupotę płaci się. A nie przedłużenie domeny do której było przypisanie konto jest głupotą.

.

Spokojnie, czytam.
Z rozmowy z supportem wynikało, że sprawa zamknięta cyt. ostatniej wiadomości "Te domeny są zarejestrowane na inną osobę w związku z czym nie możemy przenieść ich na Państwa konto."
Teraz po 10 dniach jak wszyscy przeczytali wyżej info, że będzie opinia prawna.

 

Edited by TomyJoe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konto jest zablokowane więc nic gorszego nie może już się stać. Czekaj. Ja mam konto na After chyba z 10 lat i seki domen nigdy nie było żadnych problemów z suportem czy z brakiem chęci do pomocy z ich strony.


re287am9.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy