Jump to content

Recommended Posts

Witam,

z racji sporej ilości wolnego czasu oferuję ofertę prowadzenia księgowości małych firm (ryczałt, karta podatkowa, książka przychodów i rozchodów). Proponuję podpisanie umowy na okres 3 miesięcy, abyście mieli Państwo możliwość sprawdzenia naszej współpracy. Oczywiście, przez cały okres współpracy służę pełną pomocą oraz doradztwem prawnym  :)

Wszelkie dokumenty księgowe mogą Państwo przesyłać drogą mailową w formie skanów.

Biorę pełną odpowiedzialność za poprawne księgowanie firm!

O mnie:

Jestem samodzielnym księgowym, pracującym w małej firmie (jest nas w sumie 10). Z potrzeby dodatkowego zarobku jestem w stanie samodzielnie poprowadzić księgowość Państwa firmy.

Cennik:

Ceny zależą od ilości dokumentów w danym miesiącu. Przy stałej współpracy istnieje możliwość renegocjacji ceny - zależy mi bardziej na kliencie, niż na pieniążkach :)

Podane ceny są cenami netto

- Firma niebędąca płatnikiem podatku VAT

0-10 - 120 zł 

11-20 - 150 zł

21-30 - 180 zł

31-40 - 210 zł

41-50 - 240 zł

- Firma będąca płatnikiem podatku VAT

0-10 - 150 zł

11-20 - 180 zł

21-30 - 210 zł

31-40 - 240 zł

41-50 - 270 zł

Kontakt: Preferuję kontakt mailowy, telefonicznie tylko po godzinie 17. Oczywiście na wcześniejsze telefony odpowiadam i oddzwaniam :) 

Wiadomość prywatna: PW poprzez serwis

Mail: ksiegowoscfirm2019@gmail.com

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By seo-synonimy
      Wykonam marketing szeptany oraz optymalizację i pozycjonowanie stron (ryczałtowo)!

Marketing szeptany!