Jump to content
Sign in to follow this  
gerdi

[wykonam] Pozycjonowanie stron, sklepów internetowych. Indywidualne podejście, opieka specjalisty SEO, F.VAT.

Recommended Posts

Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych, stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma działamy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów.

 

Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne.

 

Jak to działa ?

 

 

Pozycjonowanie

 

Wybór słów kluczowych

 

Najważniejszą rzeczą, na początku jest odpowiedni dobór słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów/fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch. Przykładowo dla firmy usługowej działającej na ograniczonym terenie można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, jak również lepiej targetowana. Oczywiście przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem wyszukać w Google, przy pomoc takich narzędzi jak Google Trends.

 

Linkowanie

 

Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy przypływ linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp.

 

Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć.

 

Optymalizacja

 

Meta Tagi

 

Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony i podstron.

 

Długi ogon

 

Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Możemy doradzić jak wykonać opis, lub wykonać go sami.

 

Posiadamy doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać towary czy usługi. Można przygotować je uwzględniając:

 

  • unikalność tekstu

  • tematykę, podkreślenie najważniejszych aspektów oferty

  • nasycenie słowami kluczowymi

  • optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania

  • prawa autorskie

 

Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy.

 

Dodatkowo:

 

  • klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta

  • stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt

  • proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta

  • klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji

  • porady dotyczące optymalizacji, indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie

 

 

Wystawiamy F.VAT

 

 

Kontakt:

 

websy.pl

email: kontakt@websy.pl

gg: 8288255

 

tel. 697-715-522

 

Gerard Miłosz

ul. Żeromskiego 11/13

24-100 Puławy

 

NIP: 716-254-81-05

REGON: 060330653

 

 

Zapraszamy do kontaktu, doradzimy, odpowiemy na wszystkie pytania. Z pewnością wybierzemy odpowiednią strategię pozycjonowania, indywidualnie dla każdego klienta.

 


Oferuję profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych. Pozycjonujemy również ciężkie frazy, również branżę ero, hazard. Wystawiam F.VAT, proponuję klientowi przejrzystą umowę. Masz pytania ? Proszę śmiało pisać, dzwonić, chętnie odpowiem na wszelkie pytania, wycenię frazy, doradzę.

http://websy.pl/ kontakt@websy.pl, tel: 697715522, NIP: 716-254-81-05, REGON: 060330653

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By pavlo911
      Oferuję skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Przy ograniczonym budżecie mogę zaoferować ciekawie rozwiązane pakiety "na każdą kieszeń". 
       
      Moja oferta działań obejmuje: 
       
      Audyt SEO Optymalizacja techniczna Optymalizacja i planowanie treści Linkbuilding (strategia zależna od budżetu) Wdrożenie podstawowej analityki (wraz z określeniem i konfiguracją celów)  Raportowanie Konsultacje  
      Dla pierwszych 5 klientów z forum oferuję 10% dożywotniego rabatu na wszystkie moje usługi. 
       
      Kontakt: 
      biuro@paveumedia.pl
      504-981-543
       
      Paveu Media - Paweł Cybulko
      1 maja 4/21, 83-000 Pruszcz Gdański
      NIP: 6040092804
       
    • By gerdi
      Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych, stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma działamy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów.
       
      Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, oraz inne.
       
      Jak to działa ?
       
       
      Pozycjonowanie
       
      Wybór słów kluczowych
       
      Najważniejszą rzeczą, na początku jest odpowiedni dobór słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów/fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch. Przykładowo dla firmy usługowej działającej na ograniczonym terenie można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, jak również lepiej targetowana. Oczywiście przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem wyszukać w Google, przy pomoc takich narzędzi jak Google Trends.
       
      Linkowanie
       
      Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy przypływ linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp.
       
      Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć.
       
      Optymalizacja
       
      Meta Tagi
       
      Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony i podstron.
       
      Długi ogon
       
      Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Możemy doradzić jak wykonać opis, lub wykonać go sami.
       
      Posiadamy doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać towary czy usługi. Można przygotować je uwzględniając:
       
      unikalność tekstu
      tematykę, podkreślenie najważniejszych aspektów oferty
      nasycenie słowami kluczowymi
      optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania
      prawa autorskie
       
      Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy.
       
      Dodatkowo:
       
      klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta
      stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt
      proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta
      klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji
      porady dotyczące optymalizacji, indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie
       
       
      Wystawiamy F.VAT
       
       
      Kontakt:
       
      email: kontakt@websy.pl
      tel. 697-715-522
       
      websy.pl
      Gerard Miłosz
      ul. Żeromskiego 11/13
      24-100 Puławy
       
      NIP: 716-254-81-05
      REGON: 060330653
       
       
      Zapraszamy do kontaktu, doradzimy, odpowiemy na wszystkie pytania. Z pewnością wybierzemy odpowiednią strategię pozycjonowania, indywidualnie dla każdego klienta.
    • By Jazz SEO
      Kompleksowe pozycjonowanie stron internetowych

       
      Oferujemy kompleksowe pozycjonowanie stron internetowych. Doświadczenie i pasja pozwalają nam stale być na bieżąco ze zmieniającym się algorytmem wyszukiwarki Google. Możesz liczyć na nasze merytoryczne wsparcie przez cały okres trwania umowy. Gwarantujemy rzetelne i w pełni profesjonalne podejście.
      Co mówią o nas nasi Klienci?
      O wysokiej efektywności naszych działań świadczą liczne pozytywne opinie Klientów. Aby się z nimi zapoznać zapraszamy tu.
      Skuteczność naszych działań
      Przykład 1 – branża modowa
      Na zrzucie widać wzrost liczy użytkowników z organicznych wyników wyszukiwania Google po 3 miesiącach pracy:
       

       
      Przykład 2 – branża zdrowotna
      Poniżej widać przykład serwisu z branży zdrowotnej, nad którym pracowaliśmy przez 1,5 roku (praktycznie od początku jego istnienia):
       

       
      Przykład 3 – branża obsługi technicznej imprez
      Przez rok pracowaliśmy nad serwisem z branży obsługi technicznej imprez przy bardzo ograniczonym budżecie. Poniżej efekt naszych prac:
       

       
      Co oferujemy w ramach prowadzenia kampanii SEO?
      Poprawnie przygotowana i zoptymalizowana strona pod kątem technicznym. Rzetelna analiza słów kluczowych, na które strona ma być widoczna w Google. Optymalizacja treści na stronie pod docelowe frazy kluczowe. Sukcesywna i konsekwentna kampania pozyskiwania wysokiej jakości linków (link building). Pomiar efektów i ewentualna korekta strategii. Pakiety kompleksowego pozycjonowania stron WWW
      Pakiet 1 – MINI
      Stworzony dla mniejszych przedsiębiorstw działających lokalnie W pakiecie 10 fraz kluczowych Pakiet audytów i optymalizacja w pełnym zakresie Przeredagowanie pod kątem SEO obecnych na stronie treści do 20 000 znaków Co miesiąc otrzymujesz 2 teksty po 4000 znaków każdy do umieszczenia na Twojej stronie Kompleksowe i tematyczne linkowanie w pakiecie Comiesięczne szczegółowe raportowanie 5 dni roboczych na rozwiązanie umowy od dnia jej podpisania Umowa na rok z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia Cena: Od 500 PLN netto miesięcznie
      Pakiet 2 – MEDIUM
      Stworzony dla sklepów internetowych i małych firm o zasięgu ogólnokrajowym W pakiecie 30 fraz kluczowych Pakiet audytów i optymalizacja w pełnym zakresie Przeredagowanie pod kątem SEO obecnych na stronie treści do 50 000 znaków Co miesiąc otrzymujesz 3 teksty po 4000 znaków każdy do umieszczenia na Twojej stronie Kompleksowe i tematyczne linkowanie w pakiecie Comiesięczne szczegółowe raportowanie 5 dni roboczych na rozwiązanie umowy od dnia jej podpisania Umowa na rok z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia Cena: Od 900 PLN netto miesięcznie
      Pakiet 3 - PRO
      Stworzony dla dużych sklepów internetowych, dużych firm i korporacji W pakiecie 50 fraz kluczowych Pakiet audytów i optymalizacja w pełnym zakresie Przeredagowanie pod kątem SEO obecnych na stronie treści do 90 000 znaków Co miesiąc otrzymujesz 5 tekstów po 4000 znaków każdy do umieszczenia na Twojej stronie Kompleksowe i tematyczne linkowanie w pakiecie Comiesięczne szczegółowe raportowanie 5 dni roboczych na rozwiązanie umowy od dnia jej podpisania Umowa na rok z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia Cena: Od 1200 PLN netto miesięcznie
       
      Wypełnij formularz, by otrzymać bezpłatną i niezobowiązującą wycenę: https://jazzseo.pl/pozycjonowanie-stron-www#form lub napisz PW.
       
      Jesteśmy legalnie działającą firmą – wystawimy faktury VAT.
      ---------------
      Jazz SEO Mateusz Chorążewicz
      Adres: ul. Sokola 43, 80 – 654 Gdańsk
      E-mail: kontakt@JazzSEO.pl
      Nr tel.: 513-383-848
      NIP: 5833088524
      REGON: 222177643

    • By gerdi
      Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych, stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma działamy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów.
       
      Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne.
       
      Jak to działa ?
       
       
      Pozycjonowanie
       
      Wybór słów kluczowych
       
      Najważniejszą rzeczą, na początku jest odpowiedni dobór słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów/fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch. Przykładowo dla firmy usługowej działającej na ograniczonym terenie można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, jak również lepiej targetowana. Oczywiście przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem wyszukać w Google, przy pomoc takich narzędzi jak Google Trends.
       
      Linkowanie
       
      Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy przypływ linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp.
       
      Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć.
       
      Optymalizacja
       
      Meta Tagi
       
      Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony i podstron.
       
      Długi ogon
       
      Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Możemy doradzić jak wykonać opis, lub wykonać go sami.
       
      Posiadamy doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać towary czy usługi. Można przygotować je uwzględniając:
       
      unikalność tekstu
      tematykę, podkreślenie najważniejszych aspektów oferty
      nasycenie słowami kluczowymi
      optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania
      prawa autorskie
       
      Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy.
       
      Dodatkowo:
       
      klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta
      stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt
      proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta
      klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji
      porady dotyczące optymalizacji, indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie
       
       
      Wystawiamy F.VAT
       
       
      Kontakt:
       
      websy.pl
      email: kontakt@websy.pl
      gg: 8288255
       
      tel. 697-715-522
       
      Gerard Miłosz
      ul. Żeromskiego 11/13
      24-100 Puławy
       
      NIP: 716-254-81-05
      REGON: 060330653
    • By s_matysik
      Wykonam skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Zajmuję się pozycjonowaniem zarówno małych wizytówek firmowych jak i portali, sklepów internetowych.  Mam doświadczenie w pozycjonowaniu różnych branż na różnych rynkach z całego świata.
       
      Ile trwa pozycjonowanie?
      Czas pozycjonowania zależny jest od wielu czynników. Zaczynając od optymalizacji po dalszy link building staram się aby pierwsze efekty były już po tygodniu. Większość fraz o małej/średniej konkurencji jesteśmy w stanie wypozycjonować w czasie 1-2 miesięcy. Jeśli mówimy o pozycjonowaniu sklepów lub portali tutaj skupiamy się przede wszystkim na ruchu. Efekt wzrostu widoczności sklepu lub portalu po 3 miesiącach współpracy z nami będzie zdecydowanie widoczny.
       
      Jakie są ceny?
      Ceny uzależnione są przede wszystkim od branży i trudności fraz kluczowych. Kluczowym czynnikiem który decyduje obecnie o trudności i kosztach jest wiek domen będących w top. Frazy dobieram zawsze w taki sposób sposób aby było to opłacalne dla klienta. Czasami koszt wejścia w dany top jest nieproporcjonalny do przewidywanych zysków z tego topu. Wtedy należy wykonać research fraz kluczowych.
       
      Dlaczego warto nam powierzyć pozycjonowanie?
       
      CZAS - Skracamy czas pozycjonowania stron www do maksimum RZETELNOŚĆ - Wywiązujemy się z powierzonych nam zadań wspólnie ustalonych z klientem STABILNE POZYCJE - Wszystkie nasze metody są nabieżąco testowane i przynoszą stabilne efekty NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI USŁUGI - Stale monitorujemy algorytm, zmieniający się z miesiąca na miesiąc.  
      Poniżej prezentuję efekty moich działań SEO:
       
      1. Sklep (z branży moda , duża konkurencja) który został wyciągnięty z filtra i obecnie rankuje mocno w górę. Główne frazy tej branży są top1-3

       
      2. Sklep (z branży meble, duża konkurencja) pozycjonowany z widocznymi efektami, obecnie główne frazy weszły już w topy, udało się przeskoczyć konkurentów w postaci Castorama, Agatameble na niektórych trudnych frazach
       

       
       
      3. Pozycjonowany serwis internetowy. Pracę z serwisem rozpoczęliśmy gdy miał niecałe 90k ruchu miesięcznie.  Po 4-5 miesiącach udało nam się zwiększyć ruch do ponad 148k czyli ponad 40% wzrostu ruchu.
       

       

      Zapraszam do kontaktu!
       
      Dane kontaktowe:
      biuro@levelrank.pl
      Tel. 579077128
       
      Dane firmy:
      LevelRank Sebastian Matysik
      Wyspowa 4c
      72-602 Świnoujście
      NIP: 8551587979
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy