orteza

Jakie programy do pozycjonowania- strony europejskie

Polecane posty

Cześć. Mam do Was pytanie. Jakie programy polecacie do pozycjonowania stron jeżeli chodzi o strony Polskie i zagraniczne? Obecnie pozycjonuje stronę Polską i korzystam z semstorma i donlinkage i oczywiście z google search console, google analytics, i majestic seo

1. Czy jakieś programy do pozycjonowania na Polskę oprócz tych które wymieniłem możecie mi jeszcze polecić ?

2. Jakie programy lub strony polecacie które pomogą mi wypozycjonować stonę na państwa europejskie ?

Proszę o wyrozumiałość bo jestem początkującym pozycjonerem

3 minuty temu, orteza napisał:

pomogą mi wypozycjonować stonę na państwa europejskie ?

No to dość duży rozrzut... na początek może translate.google.pl  i przygotuj wersje jezykowe na te kraje europejskie...

Ekologiczne torby papierowe z nadrukiem. Wysoka jakość!

@orteza  programy z klawiszem "pozycjonowanie ON" i "pozycjonowanie OFF" chwilowo się skończyły, natomiast jak zadasz trochę precyzyjniejsze pytanie odnośnie pozycjonowania, to zapewne odpowiedź znajdziesz pod tym linkiem: https://www.forum.optymalizacja.com/forum/33-dla-początkujących

a programy pod tym: https://www.forum.optymalizacja.com/forum/10-narzędzia

• Like 2

Ekologiczne torby papierowe z nadrukiem. Wysoka jakość!

Ja Publikera używam, nawet mi się spisuje.

• Haha 1

Sklep medyczny z Rzeszowa. Inhalacja nebulizatorem na katar dla dzieci i dorosłych. Nebulizator - jak wybrać. Maska do nebulizatora. Inhalatory. Filtry do inhalatorów.

Program ERP dla budownictwa. Oprogramowanie dla firm energetyki cieplnej, budowlanych, produkcyjnych, komunalnych, spółdzielni mieszkaniowych. Zintegrowany system ERP. System ERP.

Zestawy do inhalacji dla dzieci. Sklep inhalator Rzeszów. Ciśnieniomierze. Rękawy. Nebulizator. Filtry. Sklep medyczny w Rzeszowie.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto