Zaloguj się, aby obserwować  
M0drzew

Skąd ruch organiczny ?

Polecane posty

Poza google i social media skąd jeszcze można pozyskać ruch organiczny ?


Ekologiczne torby papierowe z nadrukiem. Wysoka jakość!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Inne wyszukiwarki.

Z definicji ruch organiczny jest z wyników wyszukiwania, koła na nowo nie wymyślisz.

  • Like 1

Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można kleić plakaty na przystankach autobusowych albo wycinać loga firmy na ławkach w parku. Przepraszam, musiałem.


stopka.png

 

Zleć artykuł SEO w: Redseocopy | Kup sobie śmieszną skarpetkę: smieszne-skarpetki.com.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Paq z tymi plakatami, to całkiem dobry pomysł... tyle, że zamiast na przystankach, to w autobusach i na billboardach...

Jeszcze ktoś coś ?

 


Ekologiczne torby papierowe z nadrukiem. Wysoka jakość!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że tobie nie jest potrzebny ruch organiczny a potencjalni klienci. Możesz sobie łatwo to sprawdzić jaką masz konwersję z obecnego ruchu. ;)  Inne firmy, które operują w twojej branży pozyskują klientów także innymi kanałami.

zrób sobie listę firm/agencji/domów mediowych etc z którymi chciałbyś współpracować i wysyłaj oferty. Oferty nie w formie spam-marketingu a profesjonalne propozycje ofertowe. Możesz auta firmowe okleić swoją ofertą.  Może zatrudnij przedstawiciela handlowego, który będzie miał prowizję z pozyskania zleceń. Nie rób wszystkiego sam. ;) Jest sporo możliwości pozyskania klientów z poza organików.

Nie opieraj się tylko na internecie. Po za tym (moim zdaniem) strona internetowa jest do wymiany. ;)


SzlafRock.pl 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@SzlafRock dzięki za złożoną odpowiedź. Konwersja jest w porządku, wiele innych kanałów przetestowanych, ale niestety większość nie generowała zysku adekwatengo do wyłożonych pieniędzy. Przedstawiciel handlowy / pracownicy to jest od pewnego czasu jakiś odlot... ale to pewnie wiesz... przerobiłem 3 różnych przedstawicieli w ostatnim czasie - żenada.

Oklejone auta są... nad stroną się zastanawiamy... sprawa złożona :(


Ekologiczne torby papierowe z nadrukiem. Wysoka jakość!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, M0drzew napisał:

skąd jeszcze

Bing na przykład.

A może nie trzeba się zastanawiać skąd, tylko jak wydusić więcej z tego gdzie się już jest?

Zacznij od strony.

 

Temat aż się prosi o sklep internetowy (ale nie jakąś popierdółkę na darmowym skrypcie a dedykowany do specyfiki Twojej działalności). Pozwól klientom pracować za Ciebie.


Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy, a w nim zlewozmywaki jednokomorowe .

Silnik DM v1.0.1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Mariusz sklep był przerabiany jakieś 2 lata temu... niestety specyfika branży jest taka, że jest to towar + usługa z naciskiem na usługę. Ta z kolei jest tak specyficzna, że nie da się jednoznacznie wycenić z "tabelki" jest za dużo różnych parametrów i obwarowań, o których klient nawet nie wie (nie jest świadomy) a wybierając z listy "gotowych rozwiązań", potem są pretensje, wybrałem, zapłaciłem a nie chcecie teraz zrobić... a sam sklep tylko na produkt nie rozwiązuje sprawy :(

 

Natomiast wydusić więcej z tego co jest - chyba dobry kierunek.


Ekologiczne torby papierowe z nadrukiem. Wysoka jakość!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To się prosi, o kreator zamówienia. Z doświadczenia wiem, że ludziom nie chce się składać zamówień na mail. Pamiętaj, że są ludzie, dla których napisanie dwóch linijek tekstu zajmie godzinę.

  • Like 2

 LinkTak.pl - kampanie TrustRank 
148 domen z TrustFlow > 30; 647 domen z TrustFlow 20-30; 945 domen z TrustFlow 10-20; 213 domen z TrustFlow 5-10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, okazwłoka napisał:

To się prosi, o kreator zamówienia. Z doświadczenia wiem, że ludziom nie chce się składać zamówień na mail. Pamiętaj, że są ludzie, dla których napisanie dwóch linijek tekstu zajmie godzinę.

 

Ci sami ludzie zamkna kreator zamowienia po drugim polu formularza. Zawsze beda ludzie, ktorzy wola powiedziec o co im chodzi osobiscie albo przez telefon. Dostaje maile typu: "prosze o oferte na xxx", a u mnie tez kazdy produkt jest personalizowany. Kiedy pytam o jakiekolwiek dodatkowe szczegoly tacy ludzie juz nigdy nie odpisuja. Takie mamy czasy, wszystko od razu, na tacy i bez wysilku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ze złożonymi ofertami jest problem, bo każdy pisze do top10 z google, naprodukujesz się, a tu nawet klient nie odpisze, bo dostanie tańszą/wyglądającą na tańszą ofertę u innego.

W takich przypadkach lepiej nakłonić klienta do zadzwonienia no i nie zapominać o "najczęściej kupowanych". Zielony klient chce prostą ofertę, a jak ktoś wie czego szuka to i będzie świadomy, że oferta jest złożona i będzie umiał wyrazić swoje potrzeby.


 LinkTak.pl - kampanie TrustRank 
148 domen z TrustFlow > 30; 647 domen z TrustFlow 20-30; 945 domen z TrustFlow 10-20; 213 domen z TrustFlow 5-10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, M0drzew napisał:

że nie da się jednoznacznie wycenić z "tabelki" jest za dużo różnych parametrów i obwarowań

 

Wszystko da się zautomatyzować, trzeba tylko chcieć :)

 

Tak skonstruuj ofertę aby nie było pierdyliona parametrów i obwarowań. Prosto jasno i czytelnie. I nie mów, że się nie da. Dla laika takiego jak ja, nie ma znaczenia czy robicie rastry, półcienie i inne skomplikowane rzeczy. Nic mi to nie mówi a wręcz przeciwnie, przeraża ogrom opcji na których się nie znam i powoduje ucieczkę ze strony (to nie dla mnie, to dla profesjonalistów).

Ja chcę po prostu zamówić zielone torby 30x40 cm z napisem "torba z łapówką", ładnym obrazkiem kraty i poświęcić na to 5 a nie więcej minut.

Na pewno da się przygotować ofertę "półkową" i odpowiednie kreatory (rodzaje toreb, kolory, gotowe napisy różnym krojem, obrazki okolicznościowe, darmowe logo, miejsce na własny tekst itp.). Przykładowe gotowce z kreatorów:

- śmieszne torby - dla firm robiących jakieś szkolenia na gratisy

- torby na "wyprawki weselne" dla gości

- torby Mikołaja na Święta.

Może głupie przykłady, ale nie znam Twojej branży ale takie gotowce to kwestia kreatywności. Wychwytujesz przez to grupę której teraz nie obsługujesz.

 

Pozwól w prosty sposób w kilku krokach klientom projektować własne torby w oparciu o gotowe materiały.

 

Jasna sprawa, że nie wszystko tak pójdzie. Zamówienia wymagające pracy i omówienia z klientem robisz w sposób dotychczasowy.


Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy, a w nim zlewozmywaki jednokomorowe .

Silnik DM v1.0.1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Mariusz napisał:

 

Wszystko da się zautomatyzować, trzeba tylko chcieć :)

 

 

To nie jest wlasnie tak proste jak piszesz. Moj kumpel ma drukarnie. Wcale nie chodzi o rastry i polcienie, ale samych formatow jest od groma, do tego masz mozliwosc druku  od 1 koloru do kilku (czyli pelny kolor), lakierowane lub nie itp. Nie da sie tego wycenic bez uwzglednienia tych parametrow, a jest ich tyle i w takiej ilosci kombinacji, ze mozna oczoplasu dostac. I ja rozumiem, ze moze cie to jako klienta nie obchodzic, ale potem bedziesz sie skarzyl, ze nie jest tak jak chciales bo nie uwzgledniles jednego parametru. Wydrukowanego juz nie poprawisz.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, blazejs napisał:

To nie jest wlasnie tak proste jak piszesz.

Ależ jest :)

Kto Ci każe dawać klientom "masowym" taki wybór? Po co oferować torby w 10 grubościach i 20 parametrów papieru. To na oferty "ręczne" a na gotowce robisz PROSTĄ ofertę. Typu papier matowy, papier błyszczący.

Wiesz, że im większy wybór tym trudniej klientowi podjąć decyzję?

 

Dla mnie nie ma znaczenia czy jest lakierowane, malowane czy jeszcze coś. Ma być ładne. I jeśli zaoferujesz produkt, który nazywa się Ładna Kolorowa Torba, to jakie znaczenie ma jakikolwiek inny parametr niż ŁADNA? To są przecież torby reklamowe/okolicznościowe a nie akcelerator cząstek.

No ale skoro się nie da... :)

Edytowano przez Mariusz

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy, a w nim zlewozmywaki jednokomorowe .

Silnik DM v1.0.1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daj klientowi możliwość zdecydowania, czy chce się babrać w szczegółach i tysiącach parametrów, czy chce wybrać typowe rozwiązanie.


 LinkTak.pl - kampanie TrustRank 
148 domen z TrustFlow > 30; 647 domen z TrustFlow 20-30; 945 domen z TrustFlow 10-20; 213 domen z TrustFlow 5-10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.