bobeks

wtyczka WP -Callback - jaka?

Rekomendowane odpowiedzi

Dbry :)

Szukam wtyczki do Worpressa - Callback.

Wymagania:  możliwość oddzwonienia. możliwość poproszenia o kontakt o dowolnej przez przez klienta, jakieś logi, za jakiej strony dzwoni..

Ktoś? Coś?

Najchętniej Free rozwiązania - bo płatnych sporo, a itak kuleją..

pozdrawiam

Wybaczcie - jestem seo-amatorem - Domki Ustronie Morskie - zapraszają!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Każdy plugin do tworzenia formularzy.  Po prostu dodasz pola takie jak czas, czyli klient wybierze przedział czasowy w jakim oddzwonisz, pole nr telefonu na jaki masz oddzwonić i dane kontaktowe

Jeśli rzeczywiście chcesz zaoszczędzić pieniądze na wtyczkach i motywach do WordPress oraz otrzymać roczny dostęp do najnowszej wersji Wtyczki lub Motywu do WordPress sprawdź ofertę Wphocus.com

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• Podobna zawartość

• Przez AdamBoganD