plaxton

Adwords nie wyświtla reklam

Polecane posty

Zacząłem przygodę z adwordsem i według mnie system aukcji i kierowania reklam jest bardzo głupi - reklamy się nie chcą wyświetlać.

 

Pierwsza kampania - dopasowanie przybliżone.

Stawka 4 zł za klik.

Słowa kluczowe wzięte z planera - raczej ogólne : naklejki ścienne , naklejki na ścianę, naklejki do kuchni, naklejki dekoracyjne itd

Jedna reklama z tekstem naklejki na ścianę do wszystkich fraz.

Reklama się wyświetla , ze względu na pojedynczą reklamę i dopasowanie, jakość jest niska i dużo kosztuje mnie klik.

 

 

Druga kampania - dopasowanie z modyfikatorem.

Stawka 4 zł za klik.

Zrobiłem krótka listę najważniejszych i najczęściej wyszukiwanych fraz.

naklejki = synonim nalepki

Zrobiłem grupy reklam osobno dla fraz z nalepki i osobno dla naklejki. Każda z grup ma kilka reklam z konkretną frazą np: naklejki dekoracyjne kolejna reklama naklejki na ścianę itd... , aby zwiększyć dopasowanie fraz do reklamy. Zoptymalizowałem stronę docelową pod te najczęściej wyszukiwane frazy aby zwiększyć dopasowanie reklamy do strony.

 

Efekt ?

Gdy wpisuje frazę w google np naklejki do kuchni, wyświetlana jest reklama ze słowem w reklamie naklejki dekoracyjne, mimo że wiem że zrobiłem reklamę specjalnie z tekstem naklejki do kuchni.

Paranoja !

Słupki nieznacznie się podniosły na początek, ale cena za klik nie spadła.

Po pewnym czasie reklamy w ogóle przestały się wyświetlać !

 

Coś robie nie tak ?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy obie te kampanie działają równolegle? Jeśli tak to system sobie wybrał reklamę "lepszą" i niekoniecznie dopasowaną do frazy kluczowej.

 

Uruchom tylko tą kampanie drugą.

Czy na pewno masz dobrze pogrupowane frazy?

 

Czyli np. dla fraz "naklejki dekoracyjne" masz grupę reklam tylko dla tych fraz i teksty reklam z taką frazą?

 

Mam nadzieję, że nie masz wrzuconych bardzo podobnych fraz w jednej grupie i utworzone np. 3 teksty reklam gdzie w nagłówku masz różne frazy z danej grupy - system nie dopasuje frazy do tekstu, tylko będzie wyświetlał je naprzemiennie.

 

Dla konkretnej grupy fraz kluczowych tworzysz konkretne teksty reklamowe - takie połączenie fraz i tekstów w jednej grupie reklam.

 

Sprawdzaj raport wyszukiwanych fraz, bo modyfikator nie daje Ci pełnej kontroli nad wyszukiwanymi frazami przez Klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź.

Zawsze działa tylko jedna kampania testowa

 

To taki przykład:

Grupa reklam 1 : fraza główna to naklejki ,  słowa kluczowe : naklejki ściennee, naklejki dekoracyjne, naklejki do kuchni itd

- reklama 1: naklejki ścienne

- reklama 2: naklejki dekoracyjne

- reklama 3: naklejki do kuchni

itd

 

Grupa reklam 2 : fraza główna to nalepki, słowa kluczowe :  nalepki na ścianę, nalepki dekoracyjne, nalepki do kuchni

- reklama 1: nalepki na ścianę

- reklama 2: nalepki dekoracyjne

- reklama 3: nalepki do kuchni

itd

 

Jak wpisze w google "nalepki na ścianę" , wyświetla się reklama nr 2 z tytułem "nalepki dekoracyjne" zamiast reklamy 1 bardziej dopasowanej do wyszukiwanego słowa.

 

Może źle wpisuje dopasowanie:

Czy powinno być tak

+naklejki na ścianę

czy tak:

+naklejki +na +ścianę

 

Czy jest sens przygotowywać dwie strony kanoniczne zoptymalizowane pod dwie frazy główne

Canonical - 1 - naklejki

Canonical - 2 - nalepki

Wtedy lepiej dopasowałby się tekst na stronie do reklam.

 

Czy Adwordsowi robi różnicę jak wysoko nasycony jest tekst frazami kluczowymi na stronie docelowej, czy można przedobrzyć ? :P

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Presta
      Witajcie, jak to jest z reklamą w Google ?
      Po wpisaniu w G "nazwa_domeny.pl" wyskakują reklamy konkurencji. Czy takie praktyki są dopuszczalne, czy może algorytm G z automatu robi takie powiązania ? 
    • Przez Lutmark
      Witam. Na wstępie chciałbym uprzedzić że w tematach reklamowych jestem zielony. Ale o co mi chodzi, chciałbym umieścić reklamy na forum ale nie wiem z jakiej platformy skorzystać. Polecicie coś?
    • Przez CinematicVR
      Proszę o pomoc w przygotowaniu wyceny:
       
      Przeprowadzenie promocji transmisji na kanale YouTube Klienta, w celu
      zwiększenia liczby widzów. Kampania reklamowa Google AdWords planowanego
      streamingu 360 na portalu społecznościowym YouTube z wykorzystaniem:

      - emisji banera reklamowego nad listą proponowanych pozycji wideo z prawej
      strony okna,

      - emisji reklamy tekstowo-graficznej w postaci nakładki na wideo w dolnej
      części okna filmu,

      - wyświetlania filmów promocyjnych na YouTube oraz na witrynach i w
      aplikacjach w sieci reklamowej Google, obok niekomercyjnych treści w postaci
      reklamy True View In-Stream w modelu CPV, gdzie użytkownik po kliknięciu w
      film reklamowy wyświetlany przed docelowym filmem wideo przejdzie do
      odpowiedniej podstrony strony internetowej serwisu Klienta.

      - materiały kampanii AdWords zostaną wytworzone oraz przekazane przez
      Klienta, który będzie dysponował prawami autorskimi oraz udzieli licencji na emisję.
       
      Parametry planowanej kampanii:

      - Start kampanii AdWords to 14.08.2018 godz. 7.00, a zakończenie to
      15.08.2018 godzina 12.00.

      - Słowa kluczowe promujące wydarzenie - zostaną ustalone z Klientem w trybie
      roboczym.

      - Ustawienie polecenia wydarzenia na kanale YouTube Klienta.

      - Otagowanie wydarzenia zapewniające szybką identyfikację i łatwe
      wyszukanie  wydarzenia na platformie YouTube.
    • Przez Daria_G_
      Cześć,
      Chciałabym się podzielić z Wami formą szeptanej reklamy na Interia.pl za niewielką kwotę.
      Polega ona na dodaniu komentarza do jakiegoś artykułu/newsa na Interii i jego wyróżnienie sms premium za 2,46 zł, dzięki czemu nasz komentarz, będzie ciągle widoczny na początku.
      Z mojego jeszcze krótkiego doświadczenia w takim promowaniu, wywnioskowałam, że powinno się promować w artach widocznych na stronie głównej, możliwie wcześnie po ich ukazaniu. Najlepiej aby komentarz był ciekawy, a nawet trochę 'skandaliczny', aby wzbudził dyskusję i dużą ilość reakcji czyli kciuków.
      Czy ktoś próbował takiej formy reklamy szeptanej i jakie były jej efekty?
      Czy znacie jakieś inne portale i strony, które pozwalają na płatne wyróżnianie komentarzy?
    • Przez SEOsklep24.pl
      Nie ma nic lepszego dla prowadzonej kampanii SEO, niż mocny link, który prócz doskonałego wpływu na podniesienie pozycji portalu w wyszukiwarce Google, fizycznie generuje przejścia potencjalnych klientów na promowaną stronę. Tym właśnie jest marketing szeptany, czyli posty z linkami (anchor lub adres strony) z polskich forów publikowanych z kont użytkowników z historią.
      Mamy zaszczyt zaprezentować nowość w ofercie SEOsklep24.pl - marketing szeptany nastawiony zarówno na reklamę oraz pozyskiwanie mocnych linków z polskich forów dyskusyjnych. Oferujemy od 25 wpisów do pełnych kampanii uwzględniających nawet 100 postów. Każdy wpis zostanie dodany na wyselekcjonowanym, tematycznym polskim forum osadzonym na domenie z historią (wysokie CF i TF).
       
       
      Pakiet 25 postów
      Link: https://seosklep24.pl/oferta/475-25-postow-pl.html
      Cena: 149,99zł
       
      Pakiet 50 postów
      Link: https://seosklep24.pl/oferta/476-50-postow-pl.html
      Cena: 299,99zł
       
      Pakiet 100 postów
      Link: https://seosklep24.pl/oferta/477-100-postow-pl.html
      Cena: 599,99zł
       
       
      Co oferujemy w ramach usługi?
       
      Usługa marketingu szeptanego z linkami obejmuje wyselekcjonowanie tematycznych dla linkowanej strony forów i wątków, w których możemy dodać post z linkiem (anchor lub URL). Każdy post pisany jest ręcznie, jest naturalny (bez nachalnej reklamy) i mieści od 200 do 400 znaków. Posty reklamowe dodawane są z profili z historią lub z nowych kont. W przypadku profili z historią, przesyłamy w raporcie tylko link do bezpośrednio dodanego posta, a jeśli są to nowe profile, w raporcie prócz odnośników do dodanego wpisu, przesyłamy także login i hasło do założonego konta. Zamówienia realizowane są na bieżąco, a czas wysyłki raportu zależy od zamówionej ilości postów oraz dodatkowych wytycznych. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu! Wystawiamy Faktury VAT!  
       
      Oto dostępne pakiety wraz z wartościami CF i TF forów, na których zostaną dodane posty:
      Ilość wpisów:
       
      Trust Flow OD-DO:
      Cita Flow OD-DO:
      25 wpisów
       
      55-25
      60-30
      50 wpisów
       
      55-20
      60-20
      100 wpisów
       
      55-15
      60-15
       
       
      Przykłady naszych reklamowych postów z linkami:
       
      http://www.seo24h.pl/pozycjonowanie/co-bedzie-lepsze/
      https://forumpio.pl/showthread.php?tid=41
      http://franchising.pl/forum/3241/7/jak-pozycjonowac-strone-internetowa/
      http://forum.ebiznesy.pl/pozycjonowanie-i-optymalizacja/seo-t14262.html#p109441
      https://forum.dobreprogramy.pl/t/pozycjonowanie-forum/257446/13
       
       
      Dlaczego marketing szeptany i linki z forów to dobry pomysł?
       
      Google stawia na jakość i bezpośrednią interakcję z użytkownikami. To sprawia, że fora dyskusyjne stają się idealnym miejscem na zdobycie wartościowego linka. Niestety, same profile to dla wielu kampanii SEO zbyt mało (zwłaszcza tych z konkurencyjnych branż) - wychodząc visa vis potrzebom rynku, połączyliśmy usługę pozyskiwania linków z wartościowych for dyskusyjnych wraz z marketingiem szeptanym.
      Decydując się na ofertę pieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu. Przede wszystkim zyskujesz wartościowe linki (możemy podlinkować dowolny anchor lub url, także prowadzący do podstron), które bardzo szybko się indeksują i automatycznie wpływają na podwyższenie pozycji w Google. Drugim atutem jest bezpośrednia reklama. Pisane przez nas posty są naturalne, zawierają link i bardzo często odpowiadają na zadane przez innych internautów pytania, polecając jednocześnie zapoznanie się z podanym w poście linkiem, który kieruje do reklamowanej strony. Dzięki temu, prócz solidnej porcji linków, strona zyskuje także bezpośrednie przejścia internautów, którzy są zainteresowani ofertą i usługami.
       
       
       
      Czego potrzebujemy do realizacji zlecenia?
       
      Adresu stron (bądź adresów - można podać URL strony głównej lub podstron) a także listy anchorów, które mamy podlinkować.
      Dodatkowych informacji odnośnie zlecenia - na przykład częstotliwość dodawania linków etc.
       
       
       
      Kontakt:

      GG: 4826437
      mail: j.brozyna@seosklep24.pl

      Dane Firmy:

      J&J Jakub Brożyna
      ul. Krajobrazowa 10/6
      35-119 Rzeszów
      NIP: 6852245474