plaxton

Adwords nie wyświtla reklam

Polecane posty

Zacząłem przygodę z adwordsem i według mnie system aukcji i kierowania reklam jest bardzo głupi - reklamy się nie chcą wyświetlać.

 

Pierwsza kampania - dopasowanie przybliżone.

Stawka 4 zł za klik.

Słowa kluczowe wzięte z planera - raczej ogólne : naklejki ścienne , naklejki na ścianę, naklejki do kuchni, naklejki dekoracyjne itd

Jedna reklama z tekstem naklejki na ścianę do wszystkich fraz.

Reklama się wyświetla , ze względu na pojedynczą reklamę i dopasowanie, jakość jest niska i dużo kosztuje mnie klik.

 

 

Druga kampania - dopasowanie z modyfikatorem.

Stawka 4 zł za klik.

Zrobiłem krótka listę najważniejszych i najczęściej wyszukiwanych fraz.

naklejki = synonim nalepki

Zrobiłem grupy reklam osobno dla fraz z nalepki i osobno dla naklejki. Każda z grup ma kilka reklam z konkretną frazą np: naklejki dekoracyjne kolejna reklama naklejki na ścianę itd... , aby zwiększyć dopasowanie fraz do reklamy. Zoptymalizowałem stronę docelową pod te najczęściej wyszukiwane frazy aby zwiększyć dopasowanie reklamy do strony.

 

Efekt ?

Gdy wpisuje frazę w google np naklejki do kuchni, wyświetlana jest reklama ze słowem w reklamie naklejki dekoracyjne, mimo że wiem że zrobiłem reklamę specjalnie z tekstem naklejki do kuchni.

Paranoja !

Słupki nieznacznie się podniosły na początek, ale cena za klik nie spadła.

Po pewnym czasie reklamy w ogóle przestały się wyświetlać !

 

Coś robie nie tak ?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy obie te kampanie działają równolegle? Jeśli tak to system sobie wybrał reklamę "lepszą" i niekoniecznie dopasowaną do frazy kluczowej.

 

Uruchom tylko tą kampanie drugą.

Czy na pewno masz dobrze pogrupowane frazy?

 

Czyli np. dla fraz "naklejki dekoracyjne" masz grupę reklam tylko dla tych fraz i teksty reklam z taką frazą?

 

Mam nadzieję, że nie masz wrzuconych bardzo podobnych fraz w jednej grupie i utworzone np. 3 teksty reklam gdzie w nagłówku masz różne frazy z danej grupy - system nie dopasuje frazy do tekstu, tylko będzie wyświetlał je naprzemiennie.

 

Dla konkretnej grupy fraz kluczowych tworzysz konkretne teksty reklamowe - takie połączenie fraz i tekstów w jednej grupie reklam.

 

Sprawdzaj raport wyszukiwanych fraz, bo modyfikator nie daje Ci pełnej kontroli nad wyszukiwanymi frazami przez Klientów.


PartnerBadge-Horizontal-300-113.pngAudyt kampanii Google AdWords - Sprawdź ile więcej da się wyciągnąć z Twojej Kampanii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź.

Zawsze działa tylko jedna kampania testowa

 

To taki przykład:

Grupa reklam 1 : fraza główna to naklejki ,  słowa kluczowe : naklejki ściennee, naklejki dekoracyjne, naklejki do kuchni itd

- reklama 1: naklejki ścienne

- reklama 2: naklejki dekoracyjne

- reklama 3: naklejki do kuchni

itd

 

Grupa reklam 2 : fraza główna to nalepki, słowa kluczowe :  nalepki na ścianę, nalepki dekoracyjne, nalepki do kuchni

- reklama 1: nalepki na ścianę

- reklama 2: nalepki dekoracyjne

- reklama 3: nalepki do kuchni

itd

 

Jak wpisze w google "nalepki na ścianę" , wyświetla się reklama nr 2 z tytułem "nalepki dekoracyjne" zamiast reklamy 1 bardziej dopasowanej do wyszukiwanego słowa.

 

Może źle wpisuje dopasowanie:

Czy powinno być tak

+naklejki na ścianę

czy tak:

+naklejki +na +ścianę

 

Czy jest sens przygotowywać dwie strony kanoniczne zoptymalizowane pod dwie frazy główne

Canonical - 1 - naklejki

Canonical - 2 - nalepki

Wtedy lepiej dopasowałby się tekst na stronie do reklam.

 

Czy Adwordsowi robi różnicę jak wysoko nasycony jest tekst frazami kluczowymi na stronie docelowej, czy można przedobrzyć ? :P

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez goodguylucas
      Jakie macie sposoby na wyliczenie potencjału kampanii na danej stawce? Jak najlepiej mogę wyliczyć Klientowi ile będzie miał klików za kwotę X na stawce X? 
    • Przez plaxton
      Jak prawidłowo mierzyć współczynnik odrzuceń ?
       
      Jeśli użytkownik wchodzi na stronę, przegląda ją i potem z niej wychodzi nie dokonując kliknięcia - wtedy będzie w statystykach jako wejście odrzucone.
      Czyli jeśli ktoś ma stronę one page / landing page , to współczynnik odrzuceń będzie w zasadzie 100% , zatem jest to nie miarodajne.
       
      Jakie zatem interakcje wpływają na uznanie przez analystic jako wejście bez odrzucenia ?
      OK - na pewno przeładowanie strony i na pewno przejście na podstronę w domenie
      ? - kliknięcie na zdjęcie i otworzenie go w lightbox ?
      ? - scrolowanie ?
      ? - kliknięcie w odnośnik do kotwicy # na tej samej stronie ?
      ? - kliknięcie w zamknij popup Cookies ?
       
      Czy google Analystic i Adwords mierzą ten współczynnik tak samo ?
      Czy Adwords używa tego współczynnika do określania jakości strony bo jeśli mam onepage ze współczynnikiem 95%, to kiepsko :-(
      Czy jest sposób aby zmusić do innego obliczania tego współczynnika ? Czy jest jakiś trick który pozwoli na jego miarodajne mierzenie ? W rej chwili to jedyne co mi przychodzi do głowy do duży popup z info o cookies na środku strony i kliknięcie powodujące przeładowanie strony.
       
    • Przez Boltron
      Pytanie jak w temacie, jak to zrobić? Właśnie wyczytałem, że tylko firmy mogą korzystać z usług AdWords.
       
      Z chęcią komuś zlecę, poleci ktoś coś. Jestem w tym dziewicą mentalną...
    • Przez Boltron
      Zamierzam rozdziewiczyć się z AdWordsów bo nigdy nie używałem i tutaj pojawia się ode mnie kilka pytań.
       
      1. Czy po wpłacie otrzymam bon?
      2. Czy można reklamować firmy bukmacherskie?
      3. Czemu utworzyły mi się dwa konta AdWords i jak je usunąć?
      4. Zrobiłem już reklamę i pojawiło się okno do płatności, niestety moje konta były na "szaro", a wyświetliło mi się płatność jako "firma", a chce żeby to była osoba publiczna.
      5. O co chodzi z płatnością automatycznie i ręcznie, chcę tylko 200 zł przeznaczyć.
       
      Wszystko jasne, AdWords Express tylko dla firm...
       
       

    • Przez SEOsklep24.pl
      Czym są wizytówki NAP? To internetowe wizytówki firm zakładane na zewnętrznych portalach skupiających się wokół przedsiębiorców, produktów i usług. Wizytówka NAP zawiera opis firmy (jeżeli pozwala na to portal), w którym przedstawiamy przedsiębiorstwo i jego produkty lub usługi, dokładne dane adresowe a także, co najważniejsze - link prowadzący do oficjalnej, promowanej witryny firmy, którą reklamujemy.
       
      Wizytówki NAP - korzyści dla każdej lokalnej firmy
       
      Wizytówki NAP to świetny sposób na wypromowanie firmy pod frazy lokalne (frazy z dodatkiem nazwy miasta/dzielnicy, w której usługi oferuje promowane przedsiębiorstwo). To także skuteczny sposób, aby dotrzeć do Klientów z okolicy - wiele wizytówek NAP jest promowanych przez zewnętrzne portale. Co więcej, niektórzy internauci szukających lokalnych usług korzystają z wyników wyszukiwania z firmowych portali, gdzie dodawane są wizytówki NAP.
      Wniosek jest jeden - wizytówki NAP to idealny sposób na lokalną promocję strony w Google a także szansa na bezpośrednie dotarcie do Klienta z okolicy, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży usług/produktów i ogólny rozwój przedsiębiorstwa.
       
       
      Co oferujemy w ramach usługi?
       
      Stworzymy 15 wizytówek NAP na wyselekcjonowanych oraz solidnych serwisach Napisanie opisu firmy (600 znaków, opis z synonimami) i opublikowanie go w wizytówkach NAP (tam, gdzie pozwala na to portal).
      Rejestracja wizytówki NAP i wypełnienie jej wszystkimi danymi firmowym (nazwa firmy, adres, NIP, REGON, informacje kontaktowe, link kierujący do strony firmowej).
      Wszystkie wizytówki zakładane są ręcznie, wypełniane niezbędnymi firmowymi danymi + opisem z frazami kluczowymi i linkiem kierującym do strony!
      Po zakończeniu zakładania wizytówek i po ich akceptacji przez moderatorów, wysyłamy szczegółowy raport z wszystkimi dostępami oraz linkami kierującymi do gotowych NAP.
       
       
      Przykłady wizytówek NAP:
       
      Oto przykłady stworzonych przez nas wizytówek NAP:
      https://www.baza-firm.com.pl/reklama-i-marketing/nowy-%C5%BCmigr%C3%B3d/seosklep24pl/pl/369812.html
      http://seosklep24.wizytowka.pl/
      https://mapa.targeo.pl/seosklep24-pl-walowa-12-38-230-nowy-zmigrod~18197153/agencja-reklamowa/adres
       
       
      Link do oferty:  https://seosklep24.pl/87-pozycjonowanie-lokalne
      Cena:  129,99zł - 359,99zł
       
       
      Czego potrzebujemy do realizacji zlecenia?
      pełnych danych firmowych (nazwa firmy, NIP, REGON)
      adresu siedziby firmy lub biura/oddziału firmy, który ma zostać zaprezentowany w wizytówkach
      adresu strony głównej
      danych kontaktowych (mail, telefon)
       
       
      Kontakt:

      GG: 4826437
      mail: j.brozyna@seosklep24.pl
      tel. 796 451 740

      Dane Firmy:

      J&J Jakub Brożyna
      ul. Wałowa 12
      38-230 Nowy Żmigród
      NIP: 6852245474