Jump to content
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By simpleideas
      Dzień dobry,
       
      Jako firma z wieloletnim doświadczeniem w branży informatycznej, zachęcamy do skorzystania z szerokiego wachlarzu profesjonalnych usług.
       
      Migracje sklepów i oprogramowania między systemami oraz serwerami, migracja poczty, Optymalizacja pod Google Pagespeed Insights z gwarancją wyniku 85/100 (zwykle wyniki osiągają 95-100/100) dla dowolnego CMS, sklepu lub statycznej strony, Optymalizacje wydajnościowe serwisów internetowych oraz serwerów WWW - przyspiesz swój serwis internetowy, Optymalizacje SEO, Usuwanie wirusów ze stron internetowych, odwirusowywanie, Serwery SEO z dużą ilością adresów IP przygotowane "pod klucz", Modyfikacje serwisów i sklepów funkcjonujących na platformach Prestashop, Shoper, Wordpress (+WooCommerce) i innych, Instalacja pełnego środowiska pod hosting stron i poczty w oparciu o i-MSCP (lub dowolny inny panel - np. ispconfig, vesta itd). Instalacje wykonywane na i-MSCP uzupełniam na życzenie o wsparcie dla LetsEncrypt oraz możliwość zmiany wersji PHP, Instalacja rozwiązań pod storage - owncloud itd., wraz z doborem optymalnego cenowo serwera, Przygotowanie mailingów, kreacji mailingowych oraz całych rozwiązań do wysyłki profesjonalnych mailingów i newsletterów, Pełen nadzór oraz interwencje z gwarantowanym czasem reakcji w przypadku wystąpienia problemów z Twoim serwerem.  
      Jako, że jesteśmy pewni rozwiązań, które wdrażamy - do każdej usługi zapewniamy pełne bezpłatne wsparcie posprzedażowe przez określony czas. 
       
       
       
      Podmiotem świadczącym powyższe usługi jest:
      simpleideas.pl Łukasz Nowak
      ul. Konstytucji 3go Maja 37/2, 42-450 Łazy
      tel: 327970707 / 733191111
      biuro@simpleideas.pl
      NIP 6492196784, REGON 243585475
    • By Ricci
      Jak wiadomo Google od 14 lutego wprowadza nową politykę jeśli chodzi o wyświetlanie reklam w Google Zakupy. Wszystkie sklepy, które chcą reklamować swoje produkty w wyszukiwarce muszą obowiązkowo dodać kod EAN-13 do karty produktu. Nasz sklep posiada w sprzedaży obuwie w różnych rozmiarach. Dany model dodany jest jako produkt i posiada do wyboru rozmiar w formie wariantów. Każdy rozmiar z danego modelu posiada swój indywidualny kod EAN-13. Niestety na karcie produktu w panelu Shoper jest możliwość podania tylko 1 kodu EAN-13. Nie ma możliwości podania kodów dla wariantów produktu. Również w pliku XML, który Shoper generuje do integracji z Google Merchant Center pojawia się miejsce na 1 taki kod. Co powinniśmy zatem zrobić, aby dalej wyświetlać reklamy w Google?  Dodatkowo część producentów posiada kod ITF-14 - Shoper nie ma możliwości dodania takiego kodu.
      Co zatem zrobić, aby móc dalej wyświetlać reklamy w Google?
      Dodać 1 kod EAN-13 dla dowolnego rozmiaru? Czy ty przejdzie? 
      Dodanie każdego rozmiaru z każdego modelu jako osobny produkt jest rozwiązaniem niemożliwym ze względu na liczbę produktów. 
       
      Bardzo proszę o pomoc.
    • By derdalukasz
      Witam, 
      mam problem z sklepem SHOPER i hostingiem home.pl ponieważ chcąc zainstalować aplikacje z 'Appstore - dodatki i aplikacje dla Twojego sklepu' wyskakuje błąd:
      "Na Twoim hostingu aplikacje i dodatki do Shoper nie są obsługiwane, skontaktuj się z firmą hostingową by dodała obsługę API REST (PUT i DELETE) lub przenieś swój sklep na hosting który wspiera obsługę API"
       
      Dzwoniąc do shopera nic się nie dowiesz, tyle że potrzeba zmienić hosting (przed aktualizacją powinni powiadomić o takiej sytuacji). 
      Co mam zrobic ?
       
      http://fs5.directupload.net/images/160210/jxqlb3tf.png
    • By dioen
      Witam.
      Mam takie pytanie, ponieważ zacząłem się zastanawiać. Mianowicie chodzi o to, że w wyszukiwarce wyświetlane wyniki mają drzewo kategorii, czyli:
      domena.pl->akcesoria->samochod->drzwi
      Podany jest wyłącznie "abstrakcyjny" przykład. W tej kategorii znajduje się multum części, typu: szyby, lusterka itd.
      Pozycjonując np. lusterka z tejże podkategorii powinienem zająć się linkiem ogólnej kategorii, czy tej już najgłębszej, tj. URL, pod którym znajdują się już tylko lusterka?

      Nurtuje mnie to ponieważ ten sklep, jako jedyny z moich www, którymi się zajmuję, nie reaguje na linki, optymalizację itd.

      Za pomoc serdecznie dziękuję
    • By euPe
      Witam. Wiem, że wiele podobnych wątków było, jednak chciałbym pomóc komuś w doborze skryptu sklepu strickte pod jego działalność/możliwości.
      - mała firma
      - 1-2 os bez doświadczenia informatycznego
      - nie będą w stanie sami nic zmienić w kodzie, wszystko będzie leżeć w rękach firmy, która wykona taki sklep
      - produktów zapewne kilkaset, z upływem czasu może być więcej
      - zapewne jeszcze nie wiedzą do końca jakie funkcjonalności/moduły będą chcieli
      - przyjazny panel użytkownika z prostym wprowadzaniem produktów
      Oferta Presty i Wordpressa przygotowanego opiewa z szablonem na kilka tysięcy + płatny support liczony od roboczogodziny.
      Moim zdaniem dla kogoś bez jakiegokolwiek doświadczenia presta, czy skrypt na wordpressie może być zbyt trudna do opanowania. Dodatkowo poza bramkami nie ma chyba w nich żadnych integracji w ofercie, więc kolejne moduły to kasa+kasa za pracę. Firmy oferujące raczej małe.
      Mam doświadczenie w konfiguracji Presty i WP (Woo,SleekStore) - shopera jednak znam od kilku dni, nie wiem jak wygląda support i jak wygląda kwestia tego sklepu w np. abonamencie platynowym 19zł/mc (jakieś ukryte koszta? )
      Chciałbym poznać wasze zdanie, w szczególności użytkowników shopera.
      Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy