centrum-opinii.pl

Znaczna różnica wejść goo.gl a Analytics

Polecane posty

Dzień dobry. Zauważyłem pewną dziwną prawidłowość. Pozyskuję ruch na stronę z facebooka.

Dodaję wpisy przez skracacz linków (np goo.gl) i statystyki wynoszą załóżmy kilka tysięcy wejść. W tym samym czasie statystyki analytics pokazują tylko kilkaset wejść. Sposób reklamy jest taki, że raczej wyklucza pojedyncze osoby klikające wielokrotnie w link (przynajmniej aż na taką skalę). Spotkał się ktoś z Was z czymś takim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też zauważyłem że w Google Analytics pokazuje znacznie mniej wejść z tego adresu niż obliczyłem. Tu poruszono podobny temat (problemem wejścia z aplikacji mobilnej):

 

https://www.pl.advertisercommunity.com/t5/Raporty/Google-Analytics-nie-zlicza-pojednyczych-odslon-z-urzadzen/td-p/33820

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez asseq
      W jaki sposób zrobić raport w Analytics podstron zyskujących popularność? Czyli podstrony, w które w ostatnim czasie mają znacznie więcej wejść niż w poprzednich tygodniach/miesiąc. Robił ktoś coś kiedyś takiego?
    • Przez Damino
      Zastanawia mnie pewna kwestia na którą nie mogę znaleźć odpowiedzi. Robię sobie 3 strony o różnej tematyce. Chcę poduczyć się trochę pozycjonowania, i to są bardzo proste tematyki i frazy, i zajmuję się też linkowaniem, z tym że źródła moich linków pokrywają się, czyli pochodzą z tego samego źródła, dla każdej ze stron. Każda ze stron stoi na innym serwerze oraz we who is  mają różne rzeczy wpisane, albo jest ukryte.
       
      Nie wdając się w szczegóły wiem że google lub porównywać dane na różnych kontach w jednej z swoich usług, czyli próbuje powiązać konta na podstawie jednej danej jak numer telefonu czy karty, czy nawet mi się zdarzało że tych samych prefixów w różnych danych, a jeśli znajdzie wtedy na nich coś co nie powinno się powtarzać po ich powiązaniu razem, zawiesza wszystkie.
       
      Z tego powodu nie zainstalowałem analytics na tych stronach, bo wydaje mi się że jakbym dodał te strony do jednego analytics to nie trzeba zaawansowanej matematyki by wiedzieć że w domniemaniu strona ma jednego właściciela, w tym przypadku zobaczy bez problemu że wszystkie strony mają 30-40% linków z tych samych stron, domen, ip itp .... a tak oczywiście nie powinno być, więc filtr / ban. To samo dotyczy się pewnie adsense, czy dobrze myślę? Więc nie można kilku stron trzymać na jednej ich usłudze, jeśli mają te same lub w znacznym procencie źródła linków ? Czyli na analytics, gsc, adsense.
       
      Czy macie jakieś doświadczenia z tym związane? A może ktoś ma strony, podpięte pod jedno analytics i adsense, na których backlinki znacznie się pokrywają, i działa to miesiącami i jest ok? Chociaż wiedząc jak działa ta firma to nie sądze, oni mają pieniądze i programują wymyślne metody na sprawdzenie wszystkiego, by z automatu uwalić to co się da.
    • Przez ojciec17
      Witam, 
       
      jak skonfigurować krok po kroku Google Analytics tak, aby zliczał mi ilość zamówień i podawał kwotę obrotu.
       
      Do tej pory zrobiłem
      1. Ustawienie "Włącz E-coomerce" w Google Analytics
      2. Dodanie tagu i konfiguracja konta Google Tag Manager ze sklepem internetowym Woocoomerce
      3. Ustawienie tagu w Google Tag Manager
       
      Niestety wciąż żadnych danych Analytics nie zlicza. Z góry dzięki za wyjaśnienie zagadnienia.
    • Przez hazael
      Od długiego czasu miałem problem z usunięciem tego syfiastego spamu z analytics i przy okazji z serwera.
       
      Jeżeli komuś wyświetla się w wynikach taka analiza "języka" pod tytułem: "Secret.ɢoogle.com You are invited! Enter only with this ticket URL. Copy it. Vote for Trump!"
      Wystarczy wejść na serwer i zablokować klasy IP: 95.213.194.0/23 - jest to rosyjski serwer należący do Pavel Korsakov
       
      rezultaty w załączniku i spokój na serwerze :-)
       

    • Przez Kather
      Witajcie, 
      jak znaleźć przyczynę spadków, gdzie szukać? 
      sytuacja jest taka
       
      strona o której mowa, przeszła re-design. zmianila sie architektura, interfejs, i nawigacja. zmieniły się niemal wszystkie URL ( te same artykuły mają nowe urle odpowiadające nowej architekturze strony ( w zwiazku z tym jest masa przekierowan ze starego linka na nowy)  zmienił sie content: cześć treści wypadła w porównaniu ze starym serwisem, czesc jest napisana inaczej, bardziej przystępnym językiem, pojawiły sie też zupełnie nowe treści, zmieniły się nazwy poszczególnych pozycji w menu... słowem zmieniło się wszystko. 
      wcześniej inny serwis przechodzi podobne zmiany, i natychmiast statystyki jakości wzrosły, tym razem jest zupełnie odwrotnie. 
      - kody zostały dobrze wpięte
      - jakość ruchu na poszczególnych czy sekcjach, które można porównywać ze sobą, bo maja mniej więcej taka sama zawartość, jest wyzsza na nowym serwisie
      - wybrane nowe artykuły, które maja ta sama treść, ale inny design, maja lepsze statystyki
      - jakość ruchu spadla niezależnie od źródła 
      - czesc strony nie jest jeszcze dobrze zindeksowana - wyszukiwarka wyrzuca stare linki, po czym jest przekierowanie na nowy link - to zapewne powoduje wzrost Baunce rate, ale nie powinnp tak byc na wszystkich źródłach ruchu, gdyby to byla jedyna przyczyna
       
      gdzie szukać przyczyn spadków?
      pomozcie
      wszelkie dane mi sie przydadza, jakies casey - czy takie spadki na poczatku sa startu serwisu sa normalne, czy strona pop prostu potrzebuje czasu, czy rzeczywiście coś jest zle? pytanie gdzie, co i jak to znaleźć
       
      dziękuję