Jump to content
agnrag

Dzień dobry wszystkim

Recommended Posts

Dzień dobry wszystkim!

Nazywam się Agnieszka. Na forum trafiłam z polecenia koleżanki, która zawodowo zajmuje się SEO. Ja natomiast poszukuję odpowiedzi na kilka nurtujących mnie pytań związanych z dodatkowymi projektami w swojej zawodowej pracy.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By maxrayski
      Nie zajmuje się zawodowa stronami www i seo. Jestem samoukiem 50+, pierwszą domenę zarejestrowałem w 1997 ale nie mam na swoim koncie  żadnych spektakularnych sukcesów związanych z netem
      Siedzenie w domu zmusiło mnie do aktualizacji stron, które mam i widzę, że kto nie idzie do przodu ten się cofa. Pozdrawiam
    • By fadomarek
      Mam mam 38 lat, na imię Marek i mieszkam w Siedlcach.  Uczę się pozycjonowania stron i tak właśnie trafiłem tutaj.
      Mam nadzieję poszerzać tu swoją wiedzę i poznać ludzi z branży. Pzdr wszystkich.
    • By _kisielek_
      Cześć,
      Nazywam się Weronika
      Dołączylam do forum. Tańczę, pływam, rysuję oraz interesuje sie makijażem i fotografią
    • By Kamiloski
      Witam wszystkich uprzejmie. Jestem właścicielem sklepu z biżuterią online. Mam 21 lat. Na co dzień jestem grafikiem. Na forum szukam inspiracji jak podwyższyć pozycje sklepu ponieważ w sierpniowym google update strasznie dostałem po pozycjach.