Jump to content

Strategia linkowania sklepu


Recommended Posts

Witam,

 

Mam sklep z elektronarzędziami. Znajduje się w nim około 800 kategorii a produktów dużo dużo więcej. Zastanawiam się nad strategią jego linkowania. Wiadomo optymalizacja strony ( treści , tagi itp ) to podstawa i linkowanie wewnętrzne. Przy tak dużej ilości podstron co linkować? Wiadomo strona główna i najważniejsze kategorie? Przy takiej ilości podstron na pewno nie da się wszystkiego linkować.

 

 

Link to post
Share on other sites

Dzięki za podpowiedz, Też tak myślałem aby iść tą drogą. Na razie strona nie działa tak jak powinna i nie jest zoptymalizowana.

Tylko z tym wewnętrznym to robić tak że np. do każdej kategorii dodaje opis a właśnie w treści jako anchory do pod kategorii? Zobacz proszę  jak to wygląda http://elektronarzedzianajtaniej.pl

Strona na prestashop.

Na stronie głównej mam obrazki , gdzie po kliknięciu będzie przekierowywać do kategorii. A czy do linkowania wewnętrznego można zaliczyć np to menu z lewej strony? Jest różnica link z treści, obrazka od linka do kategorii z menu?

Edited by genju2
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, genju2 napisał:

Mam sklep z elektronarzędziami

Czy to nie jest czasami Dropshipping ? Pomiatając kwestię "logistyki" pewnie nie masz ani jednego tytułu, opisu czy grafiki własnej czyli jesteś podwójnie stracony w Google bo nie dość że masz kopie opisów z stron producentów to jako partner masz zawsze gorzej bo strona/y twojego dostawcy będą zawsze wyżej. Jak nic nie zrobisz by się jakoś "wyróżnić"  to linkowanie pewnie niewiele ci pomoże poza tym ze zaideksujesz wszystkie produkty. Zresztą z tego co widzę nie jesteś jedynym partnerem tego dostawcy a strona nie wygląda jeszcze tak jak dość popularna (czyli druga po dostawcy) narzedzia-online-kropka-pl czyli główna domena (maja jeszcze z końcówką .com) jego sklepu firmowego .

Link to post
Share on other sites

@Grey Ronin jest to pewne, że to jest dropshipping. Ale z takim wyglądem sklepu daleko nie zajedzie.

 

@genju2 jest takie powiedzenie, żeby coś wyciągnąć to trzeba coś włożyć. A po sklepie widać, że ty tylko chcesz wyciągać. Ne tędy droga, biznes szybko twoje błędy zweryfikuje.

Edited by brn
Link to post
Share on other sites

@Grey Ronin

@brn

- Strona tak jak pisałem jest jeszcze w budowie i w trakcie dodawania kategorii nie wspomnę już o produktach opisach i tytułach itp. Ale tutaj racja Dużo jeszcze pracy z wyglądem strony i opisami.

Zaciekawiło mnie to że google bierze pod uwagę unikalność zdjęć. Na to nawet nie wpadłem. Dzięki :)

 

Tylko powiedzcie mi jedno do każdego z 5000 produktów dodać unikalną treść ?  ) Przecież to można się zajechać...

Jak jeszcze macie jakieś uwagi to chętnie :) wysłucham.

 

Link to post
Share on other sites
17 minut temu, genju2 napisał:

 

Zaciekawiło mnie to że google bierze pod uwagę unikalność zdjęć. Na to nawet nie wpadłem. Dzięki :)

 

 

Nie zapomnij jeszcze o unikalnych kolorach... teraz dowaliłeś :D HAHAHAHA

Edited by brn
Link to post
Share on other sites

Jaką Google "unikalność" bierze pod uwagę to nie wiadomo ale jak masz ten sam format, wielość i zawartość zdjęć to pewnie jakoś podpadasz.

Co warto robić w kwesto unikalności  

  • dać inny tytuł w meta i na stronie
  • stosować paragrafy, listing, tabelki i inne formatowania teksu w inny sposób niż na stronach dostawcy
  • ogólnie strona ma inaczej wyglądać i czymś się wyróżniać czyli np jak dodasz do paru produktów jakieś dodatkowe zdjęcie, pliki instrukcji w .pdf czy jakiś filmik to już inaczej wypadasz w Google.
Edited by Grey Ronin
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy