Jump to content
Myszeq

Przekierowanie 301 kilka ważnych pytań

Recommended Posts

Witam Serdecznie forumowiczów :) !

W skrócie bardzo ale to bardzo proszę o pomoc, męczę się w temacie już tydzień i tylko wy możecie mi pomóc :)

Zmieniam system CMS z Php Fusion na WorldPress w tej samej domenie z oczywistych względów. I przerzuciłem już wszystkie artykuły i chciałbym teraz przerzucić ich moc seo, pagerank oraz linkowanie z innych stron itd, wpadłem oczywiście na "przekierowanie 301". Nie znam się na tym zbyt dokładnie dlatego proszę o instrukcję działania i czy cała moc podstron zostanie przeniesiona :) -  wtyczki WP nie działają.

PYTANIA:

1) Potrzebuję recepturę aby przerzucić np. podstronę w tej samej domenie "http://www.mojastrona.pl/przyklad.php" na "http://www.mojastrona.pl/przyklad/

czy receptura: Redirect 301 /przyklad.php /przyklad/   będzie w takim przypadku poprawna i przeżuci całą moc ? :)

2) Mam tych artykułów aż 600 i czy wszystkie jeden pod drugim wrzucić na sam początek w .htaccess ??

np.

Redirect 301 /przyklad1.php /przyklad1/

Redirect 301 /przyklad2.php /przyklad2/

Redirect 301 /przyklad3.php /przyklad3/

3) Posiadam również linki które znalazłem w internecie nazywają się chyba "GET" wyglądają w ten sposób:

http://www.mojastrona.pl/news.php?readmore=176

http://www.mojastrona.pl/readarticle.php?article_id=2

http://www.mojastrona.pl/viewpage.php?page_id=103

z czego 176, 2 i 103 to numery newsa, artykułu i nowej strony ...

I ta recetura 

Redirect 301 /viewpage.php?page_id=103 /przyklad/

w tym przypadku nie działa ... musi być chyba jakaś inna ale jak mówiłem jestem laik w tych sprawach i nie mam pojęcia jak to ugryźć, jak podalibyście mi przykład na podstawie moich przykładowych linków jak to wykonać to na pewno się jakoś odwdzięcze ! :)

Z góry dziękuję , jeżeli jakaś mądra głowa odpowie mi na te pytania postaram się wynagrodzić włożony trud :)) !!

Pozdrawiam Serdecznie !