Polecane posty

Po ukończeniu szkolenia / kursu bedziesz miał(a) wiedzę na temat:

  1. Podstawowe i zaawansowane techniki pozycjonowania witryn internetowych
  2. W jaki sposób zabezpieczyć się przed spadkiem w wynikach wyszukiwania, a co zrobić, aby powrócić na dawne, wysokie pozycje
  3. Przygotowywanie kodu i treści serwisów w kierunku optymalizacji SEO
  4. Umiejętność przeprowadzenia pełnego audytu strony pod wgledem pozycjonowania
  5. Omówienie 50 czynników wpływających na usability strony
  6. ABC depozycjonowania stron - rozpoznawanie ataków i obrona przed konkurencją
  7. Żywe przykłady pozycjonowania najcięższych fraz
  8. Rozprawimy się z popularnymi mitami i legendami w SEO.
  9. Jak porównać swoją stronę ze stronami konkurentów.
  10. Jak analizować linki przychodzące do strony.
  11. Jak monitorować działania SEO.
  12. Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe dla naszej witryny.
  13. Co to jest negatywne SEO i jak się go wystrzegać.
  14. Czym jest Content Marketing i jak wykorzystać go w procesie linkowania.
  15. Jakie inne usługi można łączyć z SEO dla własnych korzyści.

 

Dodładnie omówimy:

 

  1. Czym są i jak działają wyszukiwarki
    • Roboty indeksujące, budowa crawlera i indeksu wyszukiwarki
    • Jak Google widzi twoją stronę? 
    • Google PageRank - jak działa?
    • Jaki ma wpływ PR na pozycje w wyszukiwarce?
  2. Dobór i analiza słów kluczowych
    • Jak szukamy?
    • Ustalanie konkurencyjności fraz 
    • Na jakie frazy pozycjonuje się konkurencja? 
    • Narzędzia dobor fraz
  3. Czynniki wpływające na pozycje w Google
    • Przedstawienie i omówienie wiekszości z pośród 200 najważniejszych czynników mających wpływ na wzrost pozycji
  4. Czynniki wewnętrzne
    • budowa adresów stron oraz linków 
    • Sekcja head 
    • Kod strony i jego wpływ na pozycję 
    • Jak zbudować optymalinie stronę www pod wyszukiwarkę google 
    • W jaki sposób nasycać treść słowami kluczowymi? 
    • Linkowanie wewnętrzne – maksymalizacja potencjału Twojej witryny
  5. Czynniki zewnętrzne
    • Link Bulding 
    • Rodzaje linków oraz ich indexacja w google - na podstawie najświeższych testów
    • Gdzie i jak linkować? 
    • Metody pozyskiwania linków 
    • Opis czynników mających negatywny wpływ na pozycje
  6. Optymalizacja stron moblilnych
    • Jak dostosować i zoptymalizować stronę do wyników mobilnych
    • różnice pomiędzy wynikami mobilnymi a desktopowymi
  7. Przestrzeń nazw domen, typy domen, nazwy stron
    • Zagadnienia nazw domen i dostępne usługi hostingu, SEO hosting, przekierowania stron 301 i 302, kody odpowiedzi HTTP
  8. Filtry w Google
    • Jak działają algorytmy Panda i Pingwin
    • Jak bronić się przed filtrem
    • Jak wyjść z filtra
  9. Black Hat SEO
    • Omówienie podstawowych technik BlackHatseo
    • Umiejętności rozpoznawania ataków oraz analizy działań SEO konkurencji

 Godzina 18:00 koniec  programu - kurs usability i optymalizacji stron – panel dyskusyjny

 

 

Zapraszamy:

 

http://xannsem.com/szkolenia/optymalizacja_i_audyt_stron_oraz_sklepow_internetowych


Marketing internetowy dla firm

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.