Jump to content
Laber

Pozycjonowanie poprzez ruch z 1 IP

Recommended Posts

Pytania z serii Ciekawostki.

 

Zakładamy że mamy sklep internetowy , w którym zleciliśmy audyt optymalizacji i mamy tak jak trzeba wszystko zoptymalizowane, tagi, opisy itp itd zgodnie z wytycznymi bla bla bla,. o to się  już  nie martwimy

 

1.  Jak bardzo ważny jest/ jak wpływa na naszą pozycje google ruch na stronie , czyli po prostu wejścia na nią. Jest to kryterium  które nie wiem powiedzmy w 40% wpływa na nasza pozycje, czy to tylko google wie?

 

2. Czy google rozpoznaje adresy ip jak liczy ruch na stronie która wpływa na pozycjonowanie. Rozumiecie jak się człowiek uprze to będzie wchodził i wychodził i znowu wchodził i tak 8 godz robiąc przy tym ruch.sztuczny ale zawsze

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Niewielki wpływ.

2. Tak, rozpoznaje - stąd w GA masz choćby UU i sesje jako oddzielne wartości. Jeśli by tak nie było i 1 miałaby większe znaczenie, wszyscy w ramach 2 puszczaliby masowo ruch za pomocą serwisów ghost traffic i siedzieli w topach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Laber napisał:

Rozumiecie jak się człowiek uprze to będzie wchodził i wychodził i znowu wchodził i tak 8 godz robiąc przy tym ruch.sztuczny ale zawsze

 

Macie pomysły... Jakiś czas temu mój znajomy zapytany o pozycjonowanie jego świeżo wykonanej strony (lokalna działalność) stwierdził, że "sam sobie może pozycje wyklikać", bo jego zdaniem pozycjonowanie polega dokładnie na tym co zacytowałem wyżej. Google ma jego stronę w... głębokimi poważaniu, ale uczciwie muszę przyznać, że nie wiem ile klika, bo od tamtego czasu się nie odzywał. :)


Polecam tanie strony internetowe - zapraszam! Sprawdź mój jedyny i niepowtarzalny płatny katalog stron - obecnie tylko wpisy darmowe! Sprzątanie grobów Toruń - zapraszam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 6.04.2017 o 04:17, Laber napisał:

1.  Jak bardzo ważny jest/ jak wpływa na naszą pozycje google ruch na stronie , czyli po prostu wejścia na nią. Jest to kryterium  które nie wiem powiedzmy w 40% wpływa na nasza pozycje, czy to tylko google wie?

 

Ruch jest jednym z czynników rankingowych. Na pewno nie jest to 40%.  Google potrafi rozpoznawać ruch dlatego klikania userów są bezcelowe.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, SzlafRock napisał:

 

Ruch jest jednym z czynników rankingowych. Na pewno nie jest to 40%.  Google potrafi rozpoznawać ruch dlatego klikania userów są bezcelowe.

 

 

Ok  dzięki rozumiem  , Wujek ma algorytmy i nie da się go w balona zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Laber napisał:

i nie da się go w balona zrobić.

 

Da się i to się robi, ale nie w taki sposób jaki opisałeś. To są tylko algorytmy, które wymyślił człowiek i człowiek może je obejść.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Seochess.pl
      1. Skąd pochodzą linki ?
       
      Linki pochodzą w głównej mierze z Zagranicznych, ale także Polskich stron
      z rozszerzeniem Edu bądź Gov. Staramy się zawsze dobierać mieszankę unikalnych oraz skutecznych stron.
       
      2. Czy linki pochodzą ze stron za spamowanych?
       
      Nie, unikamy stron blogowych zaśmieconych przez setki komentarzy z Backlinkiem. Dodajemy tylko wartościowe backlinki oraz staramy się segregować linki, które będą pochodziły z takich domen. OBL jest bardzo racjonalny.
       
      3. Jak indeksujemy i jak długo trwa indeksacja linków?
       
      Indeksacja linków trwa w zależności od Google (bądź innej wyszukiwarki). Nie mamy na to realnego wpływu. Linki indeksujemy darmowymi indekserami typu linklicious czy indexification.
       
      4. Jak przygotowujemy i wysyłamy Raport?
       
      Raport przygotowujemy w Excelu. Znajduje się tam Tematyka, anchor texty twojego zlecenia oraz parametry konkretnej domeny.
       
      5. Czy Kampanie przyniesie efekty?
       
      Nasze linki ZAWSZE charakteryzują się wysoką jakością wykonania, stąd też nigdy nie gwarantujemy efektów, ale możemy zapewnić, że efekty mogą być ZNAKOMITE! 
       
      Cena : 3 zł / Sztuka. Maksymalne zamówienie to 40 linków Edu-Gov, z tym że około 30 to linki z końcówką EDU BĄDŹ GOV, RESZTA TO LINKI MOCNO ZWIĄZANE Z EDU/GOV. 
       
       
      Dane kontaktowe:
       
       MAIL : support@seochess.pl
       
       
      NIP: 8681944685
      REGON: 384986615
       
       
    • By seo-synonimy
      Wykonam Audyty SEO + optymalizacja stron!


       
      Obszerny Audyt i optymalizacja strony!

      Zapraszam do skorzystania z oferty dotyczącej optymalizacja stron. Wiele testów, wielu ekspertów, nawet same wytyczne twórców algorytmów wyszukiwarek potwierdzają - strona musi być przyjazna dla użytkownika i dla robotów odwiedzających stronę. Jeżeli taka nie będzie - wysokie pozycje staną się tylko mrzonką.
      Oferuję profesjonalną pomoc w optymalizacji stron opartych na autorskich lub darmowych CMS, stron HTML, blogów, sklepów online i stron firmowych. Do każdego zlecenia podchodzę z należytą starannością, przyglądając się stronie pod kątem optymalizacji SEO i wdrażając wymagane poprawki. Wszystkie prace zostaną udokumentowane audytem SEO (zwykle od 20 do 60 stron A4) - profesjonalnie przygotowany, opisujący wszystkie poprawki i zmiany wdrożone na stronie.
      Zapraszam do skorzystania z oferty. Koszty optymalizacji strony ustalane są indywidualnie.
      Kontakt: damian@seo-synonimy.pl

       

       
      Zapraszam do współpracy!
    • By SEOsklep24.pl
      Pozycjonowanie lokalne – publikacja opinii w Google
       
      Posiadasz firmę, która świadczy usługi lokalnie? Masz sklep stacjonarny i chcesz dotrzeć do większego grona Klientów z Twojej okolicy? Jeżeli tak, mamy rozwiązanie – SEOsklep24.pl prezentuje nową usługę dla pozycjonowania lokalnego – publikacja opinii i komentarzy w Google. Dysponujemy zweryfikowanymi kontami z historią (również takimi, które mają status przewodników lokalnych), z których możemy napisać opinię/recenzję Twojej firmy. Dzięki tej usłudze, profil działalności zyska nowe opinie i pozwoli Ci jeszcze lepiej wypozycjonować wizytówkę Google w mapach i aplikacjach mobilnych, co przełoży się bezpośrednio na jeszcze lepsze i skuteczniejsze dotarcie do Klientów szukających usług/produktów z Twojej okolicy.
       
      Opinie w Google – dlaczego są takie ważne?
       
      Każdy przedsiębiorca lokalny chce, aby jego usługi lub produkty były widoczne dla Klientów z regionu. To normalne i zrozumiałe mechaniki reklamy. Nie da się jednak ukryć, że coraz większa ilość lokalnych Klientów szuka usług lub firm za pomocą sieci, a dokładniej za pomocą Google Maps. Sama wyszukiwarka nie promuje jednak firm, które mają nową wizytówkę lub nie są wiarygodne – w to miejsce pojawiają się firmy mające o wiele dłuższą historię czy też opinie użytkowników. Dlatego zakładając nową wizytówkę firmy czy dodając punkt do Google Maps, warto zadbać, aby pod wpisem pojawiły się opinie i recenzje – dzięki temu algorytm o wiele szybciej wypromuje Twoją wizytówkę, wyświetlając ją na górze wyników wtedy, gdy ktoś z Twojej okolicy będzie szukał usług lub produktów, które oferuje Twoja firma.
       
      Co możesz zyskać dzięki opiniom w Google?
       
      Załóżmy, że masz już założoną wizytówkę Google Moja Firma/punkt w Google Maps. Jak podaliśmy wyżej, nowe wizytówki po zweryfikowaniu nie mają szans, aby pojawić się na pierwszych wynikach wyszukiwania – potrzeba czasu, opinii a także uwiarygodnienia, że Twoja firma oferuje wysokiej jakości usługi. Dotyczy to zarówno niszowych słów kluczowych czy też o wiele bardziej konkurencyjnych branż (taka sama zasada panuje w odniesieniu do miast – czym większy region, tym trudniej, aby nowe wizytówki i firmy mogły przebić się w Google i być wyświetlane przed konkurencją z większym stażem). Algorytm skrupulatnie to sprawdza, dlatego największe firmy dbają o to, aby profile firm w Google miały historię, były zweryfikowane i ciągle dostawały opinie – oczywiście te przychylne.
      Zasada jest prosta – czym wyżej wizytówka firmy w wynikach wyszukiwania czy też w aplikacjach i usługach typu Google Maps (dotyczy zarówno wyszukiwania lokalnego, na komputerach lub mobilnie), tym więcej Klientów dla Twojej firmy, co bezpośrednio przekłada się na wyższe przychody i możliwość rozwoju przedsiębiorstwa.
      Co ważne, przychylone opinie w Google uwiarygodniają firmę i stanowią realną reklamę – prócz faktu, że wizytówka firmy jest wyświetlana wysoko w mapach Google, potencjalni Klienci czytając korzystne opinie i recenzje, o wiele chętniej zdecydują się na sprawdzenie usług lub produktów lokalnej firmy – zamawiając usługę u nas, zyskujesz nie tylko wysoką pozycję wizytówki w Google, ale także realną reklamę szeptaną, która zapewni Ci jeszcze więcej Klientów!
       
       
      Historia wizytówki firmy ma wpływ na usuwanie/ukrywanie opinii
       
      Ze względu na liczne pytania związane z możliwością usuwania/ukrywania opinii dla nowych wizytówek firm w Google pragniemy poinformować, że system opiniowania/recenzji uwzględnia częstotliwość dodawania opinii, a także bierze pod uwagę historię wizytówki firmowej oraz datę jej rejestracji. Oznacza to, że nowo założona wizytówka nie może dostać kilkudziesięciu opinii/recenzji w krótkim czasie, gdyż przez Google zostanie to uznane za podejrzane (mimo faktu, że opinie dodawane są z prawdziwych kont z historią) – na tej podstawie system może ukryć część opinii i po weryfikacji wizytówki przywrócić je lub całkowicie usunąć. Problem ten nie występuje w przypadku wizytówek starszych, działających w sieci od kilku lat.
       
      Jak zatem zamawiać opinie dla nowo założonej wizytówki firmy? Z naszych obserwacji możemy wywnioskować, że optymalną ilością dla zupełnie nowej wizytówki firmowej w Google jest dodanie 3-4 opinii w przeciągu pierwszego miesiąca. Jest to bezpieczna ilość, która nie wzbudzi podejrzeń. Oczywiście z kolejnymi miesiącami można tę ilość stopniowo zwiększać. Potwierdzeniem są nasze projekty dla wizytówek ze stażem 2-3 lata, dla takich firm nie została usunięta żadna opublikowana przez nas opinia/recenzja.
      Problem dotyczy nie tyle usuwania opinii, ale niepoprawnego ich wyświetlania. Recenzja jest widoczna dla właściciela i innych internautów dopiero po pewnym czasie. Jest to typowy błąd systemu recenzji, nad usunięciem którego pracuje Google (możliwe też, że Google nie wdraża żadnego systemu usuwania opinii – sytuacja ta może wynikać z błędu, co tłumaczyłoby fakt ukrywania prawdziwych recenzji).
       
      Przy okazji pragniemy zapewnić, że na każdym etapie prac wykonujemy screeny potwierdzające publikację opinii.
       
       
      Link do oferty: https://seosklep24.pl/oferta/516-opinie-google-maps-google-firma.html
      Cena: 69,99zł - 123zł ( cena uzależniona od ilości opinii )
       
       
      Co oferujemy w ramach usługi?
       
      Wychodząc naprzeciw potrzebom firm, które chcą zdobywać lokalnych Klientów za pomocą Google Maps i poprzez wizytówki Google Moja Firma, uruchomiliśmy usługę pisania opinii w Google. Oto najważniejsze cechy naszej usługi:
      Wszystkie opinie publikujemy z kont zweryfikowanych (konta zakładane w 2016-2018 roku).
      Każda opinia/recenzja jest różnej długości tak aby wyglądały one na jak najbardziej naturalne, publikujemy unikalne wypowiedzi na temat produktów/usług firmy.
      Opinie publikowane z różnych IP.
      Do dyspozycji posiadamy konta męskie i żeńskie.
      Kilka kont posiada status lokalnych przewodników (co zwiększa ich wiarygodność dla algorytmu i innych )
      Opinie pisane są z profili z historią, aktywnych i wiarygodnych dla Google.
      Dodawanie postów rozkładamy w czasie ( 30-60 dni roboczych ), aby cały proces uwiarygodnić przed Google i innymi użytkownikami. Ostateczny czas realizacji zlecenia uzależniony jest od wieku wizytówki oraz jej historii co opisujemy kilka akapitów wyżej.
       
      Dysponujemy ponad 150 zweryfikowanymi kontami. Aktualnie do zamówienia dostępne są pakiety:
       
      5 opinii
      10 opinii
       
      Czego potrzebujemy do realizacji zamówienia?
       
      Adresu wizytówki firmy w Google (profil musi być uzupełniony i zweryfikowany – jeżeli jeszcze nie posiadasz wizytówki firmowej w Google lub punktu w Google Maps – zapraszamy do kontaktu)
      Dodatkowych informacji (na przykład jaką usługę lub produkt mamy polecać w opiniach lub dodatkowych informacji/atutów, które chcesz podkreślać w pisanych opiniach)
      Jak podaliśmy wcześniej, opinie dodajemy w różnicowanym czasie, finalny czas realizacji zlecenia może różnic się w zależności od profilu, tematyki a także ilości wykupionych opinii.
      Na każdą usługę wystawiamy FV!
       
       
      Opinie w Google = gwarancja wyższych pozycji + reklama zapewniająca nowych Klientów z Twojego regionu!
         
      Kontakt:

      mail: j.brozyna@seosklep24.pl

      Dane Firmy:

      J&J Jakub Brożyna
      ul. Krajobrazowa 10/6
      35-119 Rzeszów
      NIP: 6852245474
    • By Seochess.pl
      Q&A
       
      1. Co zawiera usługa?
       
      Plan linkowania rozłożony w czasie.Pierwszy miesiąc to 25 linków, drugi miesiąc to 50 linków. Trzeci to 75 linków, czwarty to 100 linków.
      Na sam koniec generujemy 200 linków które powinny wypozycjonować stronę już do top 10 na nawet trudnych frazach. UR sięga aż 40, 3 na 5 stron wbija do top 10!
       
      2. Z Jakich profili korzystamy
       
      Korzystamy z mieszanki najsilniejszych możliwych profili Trust Flow. Od Social Bookmarks, profili, profili forumowych po blogi, profile branżowe i komentarze blogowe. 
      Głęboka dywersyfikacja linków sprawia, że jest to bezpieczna i naturalna metoda na wygenerowanie doskonałych rezultatów. Nasze linki posiadają wysoki Trust Flow, UR oraz
      niski spam flow - zdecydowanie najważniejsze parametry z przeprowadzonych przez nas badań. 
       
      3. Czy to daje efekty
       
      Google faworyzuje trendujące i nowe strony. Ich ostatnie aktualizacje sprawiają, że nowi mają lepiej. To nie znaczy że po wykonaniu pakietu można usiąść i nic nie robić ciesząc 
      się nieograniczonych przypływem fraz i skokiem słów kluczowych. Linkować trzeba zawsze, regularnie i dywersyfikować to linkowanie MAKSYMALNIE.
       
      4. Jak dywersyfikować pakiet?
       
      Pakiet można dywersyfikować na różne sposoby. W tym samym czasie gdy wykonujemy usługę, warto pomyśleć na dorabianiu "na boku" zaplecz, artykułów sponsorowanych czy 
      linków autorytatywnych. Takie linkowanie jest wręcz wzorowe i Google z pewnością zauważy i wynagrodzi twoją stronę. Wraz z linkowaniem jednak w parze...
       
      5. Treść
       
      Musi iść treść. Jeśli twoja strona jest bezwartościowa, nie pomaga użytkownikowi w rozwiązaniu jego problemu - nic z tego nie będzie. Dlatego zawsze sugerujemy
      prowadzenie bloga, wypełnienie strony czytelną, pomocną i aktualną treścią. To klucz do sukcesu w seo. Tak samo jak aspekt techniczny - prędkość, mobile first index oraz mapa strony. 

      6. Linkowanie Abonamentowe
       
      Nasze linkowanie sięga jednak dalej - możemy budować trwałe, tematyczne linki do twojej strony. Pozyskiwać je z różnych źródeł i po wykonaniu oficjalnego pakietu linkować dalej. 
      Jeśli życzysz sobie także aby podczas wykonywania linków do konkretnego pakietu dodatkowo budować "na boku" zaplecza, pozyskiwać artykuły sponsorowane oraz linki - jest też taka możliwość!
      Skontaktuj się z nami i ustal szczegóły. 
       
      7. Płatność
       
      Płatność za pakiet przyjmujemy w małych "ratach". Czyli każdego kolejnego miesiąca płacisz za koleją porcję linków. Jeśli w grudniu kupiłeś 25 linków to w styczniu możesz kupić 50! 
      Jest też możliwość wykupienia całego pakietu "od razu".  

      Cena za 1 link: 1.5 zł / szt
      Cena za pakiet: 599 zł ( 450 linków)
      Cena za pakiet + Linkowanie poboczne: Do ustalenia
      Cena za 1 link tematyczny: 2.5 zł / szt
       
      Kontakt: support@seochess.pl
       
      NIP: 8681944685
      REGON: 384986615
       
    • By Seochess.pl
      Q&A
       
      Jak wygląda Trust Flow Trust Ranków?
       
      Trust Flow waha się między 30 a 100. Większa część Trust Ranków posiada Trust Flow powyżej 50. Dotyczy to zamówienia do 100 Trust Ranków
       
      Jak wygląda Trust Flow/Citation Flow ratio?
       
      40% Trust Ranków posiada Trust Flow wyższy niż Citation Flow. To bardzo dobry wskaźnik który pomoże ci wybić się w google.
       
      Z jakich stron pochodzą linki ?
       
      Wiele linków pochodzi ze stron takich jak Adobe, Microsoft, Linkedln, Yelp, Ted, National Geographic czy Klut. Nasze linki posiadają bardzo wysokie Page Authority.
       
      Jak wyglądają linki? 
       
      Trust Ranki to mieszanka linków wychodzących z stron typu social bookmarks, edu, profili forumowych i wielu innych.
       
      Jak wysyłamy raport?
       
      Raport wysyłamy w Excel z bardzo szczegółowymi statystykami linków.
       
      Czy dodajemy rozbudowany opis do Backlinku (podnosi skuteczność indeksacji)?
       
      Na życzenie klienta dobudowujemy tekst do każdego backlinka. Tekst jest związany z tematyką. 
       
      Jak wygląda cena Trust Ranka? 
       
      Cena za 1 Trust Rank to : 1.50 zł / szt. Przy zamówieniach powyżej 150 Trust Ranków - 20% do zlecenia!
       
         Dane kontaktowe:
       
       MAIL : support@seochess.pl
       
       
      NIP: 8681944685
      REGON: 384986615
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy