Zaloguj się, aby obserwować  
hakeryk2

Jakość <title> strony i czynniki wpływające na pozycje

Polecane posty

Witam forumowiczów

Mam pewne pytanie, a dokładnie nawet 2 i są one związane z tytułem<title></title> strony.

 

Przykład na którym będziemy opierać to pytanie:

Mam do wypozycjonowania frazę produktu "Klawiatura mechaniczna firmy XXX". 

 

1. Czy łatwiej będzie wypozycjonować podstronę z tytułem Klawiatura mechaniczna firmy XXX - NazwaSklepu.pl niż Klawiatura mechaniczna firmy XXX - Darmowa Wysyłka! - NazwaSklepu.pl

 

Uogólniając pytanie: czy dodatkowe frazy w title zmniejszają moc całego title? Czy zabieg marketingowy w postaci informowania o darmowej wysyłce nie wpływa korzystniej na klikalność a obniża ogólny wynik ze względu na za dużą ilość słów w Title.

Wiele osób używa również przymiotników i jako ich tytuł podstrony wygląda jak tytuł z allegro: np Ultra wytrzymała klawiatura mechaniczna firmy XXX - NazwaSklepu.pl i czy również wtedy siła przekazana frazie klawiatura mechaniczna firmy XXX spada?

 

 

2. Czy konieczne w sferze sklepów internetowych jest dodawanie do końcówki title nazwy swojego sklepu lub domeny? Czy jest to tylko marketing czy ma też inne, realne przełożenie na pozycję w wyszukiwarce? Czy jednak podstrona o title Klawiatura mechaniczna firmy XXX osiągnie wyższe wyniki ta brandem?

 

Wiem, że są to pytania dla początkujących, ale spędza mi to od dłuższego czasu sen z powiek a niestety nie mam jak zaryzykować i przetestować tego w praktyce.


Najlepsze kserokopiarki, drukarki dla biura Xerolux.pl

A jeśli szukasz stołu drewnianego lub szklanego zapraszam na MeblujDom.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jej po ponad 800 wyświetleniach tematu w końcu pierwsza odpowiedź:)

 

1. Dzięki za odpowiedź ale też międzyczasie zrobiłem sobie mały test i dla kilku frazy pousuwałem przymiotniki i okazało się, że frazy po ~5-6 dniach frazy podskoczyły o 2-3 pozycje do góry. Potestuję jeszcze trochę i zobaczę czy przełoży się to jakoś bardziej racjonalnie i w większej skali.

2. Pytanie czy z marketingowego punktu widzenia ma to w ogóle sens skoro i tak dziś w internecie ludzie szukają najniższej ceny a nie to w jak "prestiżowym" sklepie to kupią. 


Najlepsze kserokopiarki, drukarki dla biura Xerolux.pl

A jeśli szukasz stołu drewnianego lub szklanego zapraszam na MeblujDom.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Title lepiej robić w miarę, krótko i zwięźle. Tytuł w serpach ma ok 60 znaków, a resztę ci utnie.

 

Co do nazwy sklepu to zależy, jak sklep jest znany to ludzie wpisują nazwę produktu + nazwę sklepu (np zalando)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tytuł nie pozycjonuje ale wspomaga pozycjonowanie.  Lepiej skoncentruj się na optymalizacji sklepu. Zamieszczenie słów kluczowych na podstronie daje lepsze efekty niż w tytule.  Jednak wszystko należy robić z "głową na karku". 

 

Pozycjonowanie sklepu na brand to żadne pozycjonowanie. Zakładam że Twój sklep i marka jeszcze długo nie będzie rozpoznawalna.  Także jest to zbyteczne. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez o2xlc
      Witajcie, potrzebuję porady jak najlepiej tworzyć nazwy produktów pod kątem SEO.
       
      Do tej pory zawsze sądziłem, że tworząc nazwę produktu najlepiej robić wykorzystując popularne keywordy np.
      Smartfon Samsung Galaxy S9 różowy Rower stacjonarny Sapphire Smart SG--250b niebieski  itp  
      Duże sklepy jak np. x-kom, komputronik nie dają generycznych keywordów do nazw i dają nazwy w stylu:
      Samsung Galaxy S9 różowy Sapphire Smart SG--250b niebieski   
      Zastanawiam się dlaczego. Czy ktoś może wyjaśnić jaka logika kryje się za takim schematem?
    • Przez roman2018
      Witam,
       
      robię stronę tematyka grawer laserowy i wiem, że nasycenie słowami kluczowymi to max 3% i wszystko byłoby OK, bo w tekście mam właśnie te 3%, ale jak wliczam img ALT to trochę masakra, bo:
       
      Chcę umieścić zdjęcia przykładowych wzorów dla klientów i w ALT wpisuję w każdy obrazek (a mam ich około 50) tekst typu: "wzór grawera dla księgowej" "wzór grawera dla radcy prawnego" itd. i jak sami widzicie słowo grawer i wzór w samym ALT wychodzi po 50 razy.
       
      Co zrobić? Czy zrezygnować w ALT ze słów wzór i grawer? i zostawić tylko "dla księgowej" "dla radcy" ? Czy w ogóle nie dawać ALT? A może zostawić te ALTy skoro faktycznie w nich są te obrazki?
       
      Dodam, że nad zdjęciami mam <H2>Wzory graweru.
       
      Proszę o podpowiedź, nie chcę zostać uznany przez google za "spamera", bo content mam mocny  
    • Przez wykapospolita
      Witam,
      jestem tu pierwszy raz i mam blade pojęcie po pozycjonowaniu. Zastanawia mnie jedno pytanie. Prowadzę stronę na wordpresie (www.sprawnypo40.pl) i pozycjonuje wpisy za pomocą Yoast SEO. Wtyczka mi podpowiada, że fraza kluczowa powinna znaleźć się w tytule - najlepiej na początku. U mnie zawsze na początku są kropki - bo tak mi wizualnie bardziej pasuje. Czyli * i potem tytuł - często fraza kluczowa jest od razu. Czy to ma jakikolwiek wpływ na indeksowanie i warto jednak dawać tytuły bez tej kropki na początku? 
       
      Pozdrawiam
    • Przez JaneSmith
      Jak Waszym zdaniem reaguje Google: negatywnie / ignoruje znaki specjale zamieszczane w Title strony?
      Chodzi mi o wszelkiego rodzaju: gwiazdki, serduszka, kropki.
       
    • Przez YouMadeMyDay
      Dzień dobry,
       
      Jestem największym laikiem w kwestii pozycjonowania i interesuję się tym od niedawna, więc z góry proszę o wyrozumiałość. Czytałam już kilka artykułów na ten temat, ale nie znalazłam konkretnej odpowiedzi na mój problem.
       
      Mianowicie, na mojej stronie mam kilkadziesiąt produktów z tej samej kategorii (np. czapki. Jeden rodzaj ale w kilkunastu kolorach). Jak więc dopasować ALT oraz TITLE? Czy wszystkie mają być kompletnie inne, czy np. TITLE może być dla wszystkich takie samo, a jedynym zróżnicowaniem będzie dodanie nazwy koloru do produktu?
       
      Z góry dziękuję za odpowiedzi