Jump to content
Sign in to follow this  
Ricci

Zakupy Google a Shoper

Recommended Posts

Jak wiadomo Google od 14 lutego wprowadza nową politykę jeśli chodzi o wyświetlanie reklam w Google Zakupy. Wszystkie sklepy, które chcą reklamować swoje produkty w wyszukiwarce muszą obowiązkowo dodać kod EAN-13 do karty produktu. Nasz sklep posiada w sprzedaży obuwie w różnych rozmiarach. Dany model dodany jest jako produkt i posiada do wyboru rozmiar w formie wariantów. Każdy rozmiar z danego modelu posiada swój indywidualny kod EAN-13. Niestety na karcie produktu w panelu Shoper jest możliwość podania tylko 1 kodu EAN-13. Nie ma możliwości podania kodów dla wariantów produktu. Również w pliku XML, który Shoper generuje do integracji z Google Merchant Center pojawia się miejsce na 1 taki kod. Co powinniśmy zatem zrobić, aby dalej wyświetlać reklamy w Google?  Dodatkowo część producentów posiada kod ITF-14 - Shoper nie ma możliwości dodania takiego kodu.

Co zatem zrobić, aby móc dalej wyświetlać reklamy w Google?

Dodać 1 kod EAN-13 dla dowolnego rozmiaru? Czy ty przejdzie? 

Dodanie każdego rozmiaru z każdego modelu jako osobny produkt jest rozwiązaniem niemożliwym ze względu na liczbę produktów. 

 

Bardzo proszę o pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Kuba007
      Witam forumowiczów mam MCK konto menedzerskie  więc stabilnie i dużo trace na reklamy guglowskie jednym z ratunkiem zmniejszenia kosztów to kody promocyjne które wysyła Google i myślałem że więcej opcji nie ma jednak ostatnio koleżanka z Krakowa była na kolejnych targach eHandlu w Krakowie i pisze mi na fejsa że jest niby teraz  nowe serwisy którzy na stałe zwraca % od wydatków w adwordsach na konto bankowe i jedyne co trzeba zrobić tak zrozumiałem z ich instrukcji to podpiąć swoje MCK konto w ich serwisie jak zrozumiałem podpinam pod ich MCK konto i  regularnie otrzymuje z tej okazji wynagrodzenie?
      Koleżanka skusiła się i podłączyła swoje konto bo na żywo miała okazję spotkać sie z ich ekipą na targach  no póki co jeszcze nie wypłacała wynagrodzenia. 
      Czy ktoś korzystał z tego typu serwisów ? 
    • By pavlo911
      Oferuje usługi z zakresu:
       
      optymalizacji i pozycjonowania stron WWW audytowania pod kątem SEO prowadzenia kampanii AdWords  
      Do wyceny potrzebuję adresu Twojej strony WWW (oraz proponowanych przez Ciebie fraz, ale nie jest to warunek konieczny) - w odpowiedzi otrzymasz moją propozycję dotyczącą słów kluczowych, strategii działań oraz wycenę.
       
      Jeśli poszukujesz specjalisty do obsługi kampani Google Ads to trafiłeś doskonale. Podaj jak najwięcej informacji na temat tego, co chcesz osiągnąć, a ja pomogę Ci to zrobić. 
       
      Zapraszam do kontaktu mailowego  : biuro@paveumedia.pl
    • By CinematicVR
      Proszę o pomoc w przygotowaniu wyceny:
       
      Przeprowadzenie promocji transmisji na kanale YouTube Klienta, w celu
      zwiększenia liczby widzów. Kampania reklamowa Google AdWords planowanego
      streamingu 360 na portalu społecznościowym YouTube z wykorzystaniem:

      - emisji banera reklamowego nad listą proponowanych pozycji wideo z prawej
      strony okna,

      - emisji reklamy tekstowo-graficznej w postaci nakładki na wideo w dolnej
      części okna filmu,

      - wyświetlania filmów promocyjnych na YouTube oraz na witrynach i w
      aplikacjach w sieci reklamowej Google, obok niekomercyjnych treści w postaci
      reklamy True View In-Stream w modelu CPV, gdzie użytkownik po kliknięciu w
      film reklamowy wyświetlany przed docelowym filmem wideo przejdzie do
      odpowiedniej podstrony strony internetowej serwisu Klienta.

      - materiały kampanii AdWords zostaną wytworzone oraz przekazane przez
      Klienta, który będzie dysponował prawami autorskimi oraz udzieli licencji na emisję.
       
      Parametry planowanej kampanii:

      - Start kampanii AdWords to 14.08.2018 godz. 7.00, a zakończenie to
      15.08.2018 godzina 12.00.

      - Słowa kluczowe promujące wydarzenie - zostaną ustalone z Klientem w trybie
      roboczym.

      - Ustawienie polecenia wydarzenia na kanale YouTube Klienta.

      - Otagowanie wydarzenia zapewniające szybką identyfikację i łatwe
      wyszukanie  wydarzenia na platformie YouTube.
    • By plaxton
      Jak prawidłowo mierzyć współczynnik odrzuceń ?
       
      Jeśli użytkownik wchodzi na stronę, przegląda ją i potem z niej wychodzi nie dokonując kliknięcia - wtedy będzie w statystykach jako wejście odrzucone.
      Czyli jeśli ktoś ma stronę one page / landing page , to współczynnik odrzuceń będzie w zasadzie 100% , zatem jest to nie miarodajne.
       
      Jakie zatem interakcje wpływają na uznanie przez analystic jako wejście bez odrzucenia ?
      OK - na pewno przeładowanie strony i na pewno przejście na podstronę w domenie
      ? - kliknięcie na zdjęcie i otworzenie go w lightbox ?
      ? - scrolowanie ?
      ? - kliknięcie w odnośnik do kotwicy # na tej samej stronie ?
      ? - kliknięcie w zamknij popup Cookies ?
       
      Czy google Analystic i Adwords mierzą ten współczynnik tak samo ?
      Czy Adwords używa tego współczynnika do określania jakości strony bo jeśli mam onepage ze współczynnikiem 95%, to kiepsko :-(
      Czy jest sposób aby zmusić do innego obliczania tego współczynnika ? Czy jest jakiś trick który pozwoli na jego miarodajne mierzenie ? W rej chwili to jedyne co mi przychodzi do głowy do duży popup z info o cookies na środku strony i kliknięcie powodujące przeładowanie strony.
       
    • By simpleideas
      Dzień dobry,
       
      Jako firma z wieloletnim doświadczeniem w branży informatycznej, zachęcamy do skorzystania z szerokiego wachlarzu profesjonalnych usług.
       
      Migracje sklepów i oprogramowania między systemami oraz serwerami, migracja poczty, Optymalizacja pod Google Pagespeed Insights z gwarancją wyniku 85/100 (zwykle wyniki osiągają 95-100/100) dla dowolnego CMS, sklepu lub statycznej strony, Optymalizacje wydajnościowe serwisów internetowych oraz serwerów WWW - przyspiesz swój serwis internetowy, Optymalizacje SEO, Usuwanie wirusów ze stron internetowych, odwirusowywanie, Serwery SEO z dużą ilością adresów IP przygotowane "pod klucz", Modyfikacje serwisów i sklepów funkcjonujących na platformach Prestashop, Shoper, Wordpress (+WooCommerce) i innych, Instalacja pełnego środowiska pod hosting stron i poczty w oparciu o i-MSCP (lub dowolny inny panel - np. ispconfig, vesta itd). Instalacje wykonywane na i-MSCP uzupełniam na życzenie o wsparcie dla LetsEncrypt oraz możliwość zmiany wersji PHP, Instalacja rozwiązań pod storage - owncloud itd., wraz z doborem optymalnego cenowo serwera, Przygotowanie mailingów, kreacji mailingowych oraz całych rozwiązań do wysyłki profesjonalnych mailingów i newsletterów, Pełen nadzór oraz interwencje z gwarantowanym czasem reakcji w przypadku wystąpienia problemów z Twoim serwerem.  
      Jako, że jesteśmy pewni rozwiązań, które wdrażamy - do każdej usługi zapewniamy pełne bezpłatne wsparcie posprzedażowe przez określony czas. 
       
       
       
      Podmiotem świadczącym powyższe usługi jest:
      simpleideas.pl Łukasz Nowak
      ul. Konstytucji 3go Maja 37/2, 42-450 Łazy
      tel: 327970707 / 733191111
      biuro@simpleideas.pl
      NIP 6492196784, REGON 243585475
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy