Jump to content

Okienko czata na stronie z usługami


Recommended Posts

Cześć,

 

mam pytanie, czy macie zainstalowane na swoich stronach usługowych czy produktowych okienko czata online?

Jeśli tak, to czy użytkownicy strony są zainteresowani taką formą komunikacji? Czy często piszą przez taki czat?

Link to post
Share on other sites

Napiszę z punktu widzenia klienta, tak sam często korzystam z tej formy komunikacji pod warunkiem że ktoś jest na tym czacie bo często jest to zbędny bajer z napisem:Aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny.

Link to post
Share on other sites

Taka opcja bardzo przydaje się w czasie trwania promocji. Klienci mają pytania i chcą szybko dostać odpowiedź. Podejrzewam, że bez aktywnego czatu sporo leadów przepada, bo wiele osób nie ma czasu szukać odpowiedzi w opisie oferty. W końcu zakupy w czasie promocji są robione pod wpływem impulsu :)

Sklep z usługami SEO: www.teraztop.pl/sklep

Oferujemy m.in.: linki z forów, zaplecza SEO, piramidy linków

Link to post
Share on other sites

Na przykład w sklepach internetowych, hurtowniach, firmach hostingowych sprawdza się to doskonałe jeśli realnie ktoś to obsługuje i piszę online, jest w temacie a nie jak kiedyś pisałem z Panią z czołowej firmy hostingowej na prosty temat, to ona była calkowicie bez podstawowej wiedzy :D Taki chat potrafi bardzie wkurzyć, i lepie by go nie było wcale :D

  • Like 2

re287am9.jpg

 

Link to post
Share on other sites

czy użytkownicy strony są zainteresowani taką formą komunikacji

 

Tak. Sprawdza się pod trzema warunkami:

 

1. Czat jest online (niby oczywiste ale nie dla wszystkich).

2. Obsługa odpisuje na bieżąco a nie np. po godzinie.

3. Zajmuje się tym osoba kompetentna, znająca oferowany produkt/usługę.

 

Użytkownicy korzystają z tej formy komunikacji z kilku powodów, między innymi:

- brak możliwości zadzwonienia w godzinach pracy

- brak możliwości napisania maila w godzinach pracy

- łatwość pozyskania informacji / prostota obsługi

- chęć sprawdzenia szybkości reakcji sprzedawcy, jako jeden z czynników decydujących o zakupie.

Edited by Mariusz

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedzi. Myślałem umieścić na stronie czat, ale żeby to szło przez aplikację, którą miałbym na komputerze włączoną cały czas. Wtedy ktoś z firmy mógłby odpowiadać na bieżąco. Czy znacie takie rozwiązanie?

Link to post
Share on other sites

Czy znacie takie rozwiązanie?

Masz dwie opcje do wyboru:

- płatna (abonamentowa) - korzystasz z czyichś gotowców i serwerów, wrzucasz tylko plik/pliki na serwer

- bezpłatna - instalujesz skrypt php u siebie na serwerze

 

Większość wybiera pierwszy wariant, nie wiedząc nawet, że można zrobić to samodzielnie i niezależnie.

Jeśli masz trochę podstawowej wiedzy na temat php polecam 2 opcję, w wielu elementach na głowę bije płatne, abonamentowe rozwiązania.

Drążyłem swego czasu dokładnie ten temat, zacząłem od testowania gotowych rozwiązań w formie usługi. Skończyłem na darmowym skrypcie. I to nie cena zadecydowała a jakość i konfigurowalność.

Jest kilka na prawdę bardzo dobrych darmowych rozwiązań dla tego tematu. Nie polecę Ci konkretnego, ponieważ jeśli ten wariant wybierzesz, powinieneś przetestować kilka rozwiązań i wybrać najbardziej odpowiadające Twoim potrzebom.

 

Do obsługi może służyć instalowany na komputerze dedykowany program, ale też niektóre rozwiązania działają w oparciu o przeglądarkę.

 

Edycja:

Zacznij od tego:

https://livehelperchat.com/

 

:)

 

więcej

i

jeszcze

 

Aby być dokładnym, jest jeszcze trzecia opcja - zakup skryptu i instalacja u siebie. Prawie darmowe i nieabonamentowe.

Pomijam w ocenie i opisie płatne rozwiązania z opcjami typu inteligentny bot, bo to nie na takie strony.

Edited by Mariusz
  • Like 1

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Link to post
Share on other sites

Czat najczęściej wykorzystywany jest przez klientów podczas największego ruchu na stronie, często późnym wieczorem lub w weekendy. Poniżej wykres na podstawie około 30.000 czatów na różnych stronach.

 

bespokechat.com/img/godziny.png

 

Jeśli wyzwaniem jest obsługa czata po godzinach pracy .BespokeChat chętnie pomoże ;-)

Link to post
Share on other sites

Ja mogę polecić 2 rozwiązania, jedno jako usługa, drugie jako soft do kupienia i zainstalowania u siebie. Pierwsze to popularny zopim, który znakomicie się integruje z WP, drugie to LiveZilla. W obu przypadkach jest opcja czata na telefonie, więc można być online niemal zawsze.

Link to post
Share on other sites

Dziękuję za wszystkie propozycje. Jak znajdę chwilę czasu to przyjrzę się każdemu dokładnie i pewnie przetestuję. Ciekaw jestem jaki będzie odzew, bo zainstalowałem wtyczkę do dzwonienia jednego z usługodawców, rzekomo konwersja miała być duża, a tu telefonów brak.

Link to post
Share on other sites

do dzwonienia jednego z usługodawców, rzekomo konwersja miała być duża, a tu telefonów brak.
IMHO wystarczy widoczny BOX szybkiego kontaktu i ten "klient", który chce się skontaktować, to się skontaktuje.

HTTP 200 usługi IT - Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL
- Full Stack Developer - :chatownik:

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy