-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Similar Content
-
By izabellap
Dzień dobry,
jestem początkującą użytkowniczką Wordpressa i mam dwie wątpliwości, którymi chciałabym się z Państwem podzielić.
1. Sprawa pierwsza. Chodzi o logo. Zauważyłam w ustawieniach Yoast SEO, że wtyczka wymaga logo jedynie od firmy/organizacji. A co z osobą fizyczną, która prowadzi blog dajmy na to w celu prezentacji twórczości fotograficznej? Czy ona też może dodać na stronę logo obok tytułu i na zdjęciach? Proszę wybaczyć pytanie, ale nabrałam wątpliwości...
2. Sprawa druga. Chcę zmienić czcionkę i kolor tytułu strony [motyw Astra]. Niestety nie za bardzo wiem, jak to zrobić. Pogrzebałam w opcjach motywu i jak na razie udało mi się jedynie zmienić wielkość liter i przesunąć tekst na środek. Zależy mi na jakimś artystycznym kroju pisma, nagłówki i teksty na stronie mam w Arialu.
Pozdrawiam
-
By Badek
Moja kobieta musi wykonać badania na studia, a jako, że mamy sytuacje taką, a nie inną - nie może ich przeprowadzić w szkołach. Pomożecie?
Tytuł ankiety to "Zainteresowania i kompetencje muzyczne ludzi młodych oraz ich uwarunkowania.", ale nie jest ona kierowana stricte do ludzi związanych z muzyką. Grupa docelowa to wiek 23-24 lata. Z góry dzięki i piąteczka!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScbrmyd7aE8WtIe-pFqDRGp0-rOAASRFeqw-ketlxaS8NDY8Q/viewform?
-
By Skalmar
Zauważyłem, że po optymalizacja strony i jej ponownym zindeksowaniu efekty (wzrost pozycji) widać niemal z dnia na dzień.
Niestety w przypadku linkowania jak wiadomo Google opóźniania reakcję (pewnie, żeby utrudnić pozycjonowanie).
Dlatego ośmielam się zaproponować, abyśmy w tym wątku umieszczali ramy czasowe reakcji G.
Czyli po jakim czasie: najwcześniej zauważył ktoś z nas wzrost pozycji oraz maksymalny czas po którym widać zmianę.
Zrobiłem w tym celu ankietę, żeby łatwiej było zebrać wyniki.