Jump to content

„The Washington Post” będzie blokował dostęp


Recommended Posts

Wreszcie głos rozsądku.

Dziennik „The Washington Post” rozpoczął testowanie nowego systemu, który pozwoli na odcięcie od treści w serwisie gazety czytelników, którzy korzystają z Adblocka


www.wirtualnemedia.pl/artykul/the-washington-post-bedzie-blokowal-dostep-do-tresci-internautom-uzywajacym-adblocka

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

I dobrze, użytkownik to chciałby mieć wszystko za darmo, jestem przeciwnikiem adblocka bo to jest jawne okradanie nas wydawców z kasy

 

ADblock jest odpowiedzią na nieodpowiedzialne zachowanie wydawców, którzy na swoich stronach walą tyle reklam, że u odbiorcy podczas ładowania strony zamula przeglądarka. 

 

Wyobraźcie sobie Panią Anię, która z telefonu wchodzi na dowolną_stroną a tam wpierdzielone reklamy z taką ilością flashu, że jej darmowy pakiet 5mb internetu znika w kilkanaście sekund. 

 

Często wydawcy traktują użytkowników jak roboty klikające w reklamy, ADblock zmienia układ sił. Moim zdaniem zamiast wycinać użytkowników z ADblokiem powinno się ich zachęcić do *dobrowolnego* oglądania reklamy.

SEO

Link to post
Share on other sites

Wydawców? Wiesz dobrze, że nachalne pop-up'y itd. wyrażają zapotrzebowanie reklamodawców. Tak długo, jak to reklamodawcy będą składali w domach mediowych zamówienia na agresywne placementy, tak długo wydawcy będą je emitowali.

 

Tu jest problem edukacji rynku (reklamodawców, którzy wierzą, że reklama podpasek o rozdzielczości 1920x1080 sprzedaje), bo sam wydawca jako taki nie ma wyjścia, bo albo tej powierzchni nie sprzeda i będzie w plecy, albo ją sprzeda (jak nie sprzeda, to pop-up poleci do konkurencji i tyle, nie ma sentymentów).

 

Adblock nie zmienia sił, tylko okrada wydawcę. Ja np. nie znoszę automatycznie odpalających się reklam wideo, ale to jest mój problem. Czytam za darmo, nie płacę abonamentu, to niby z jakiego powodu mam prawo do blokowania takich takich treści?

 

Często wydawcy traktują użytkowników jak roboty klikające w reklamy, ADblock zmienia układ sił. Moim zdaniem zamiast wycinać użytkowników z ADblokiem powinno się ich zachęcić do *dobrowolnego* oglądania reklamy.

 

Tak, wszyscy na pewno dobrowolnie oglądaliby reklamy. Come on.

 

Jesteś wydawcą jakiegokolwiek serwisu, czy latasz z Adblockiem i zjadasz ludziom transfer na serwerach?

  • Like 1

paq studio YouTube

Masz Ducati? Patrz sklep Do Dukata | Agencja SEO Paq Studio

Link to post
Share on other sites

Nigdy nie używałem adblocka (jak już to na moment do testów) i reklamy mi nie przeszkadzają, ale to może dlatego, że:

 

- nie chodzę po ujowych stronach zalanych setkami reklam

- mam wyłączoną obsługę flasha

 

Polecam zamiast używania adblocka wyłączyć wtyczkę flasha i surfowanie będzie dużo wygodniejsze, flash zżera strasznie dużo zasobów i wszystko spowalnia, nawet na szybkich komputerach, w dodaktu wiele najbardziej upierdliwych reklam jest właśnie zrobionych na flashu.

Edited by INOMan

Polecam katalog firm meblarskich: http://katalogmeble.pl.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy