Jump to content
jimmi

Social Media dają większy ruch od wyszukiwarek (Google)

Recommended Posts

Dużo zależy, ale fakt mogą dawać sporo referrali. Widzę to na przykładzie IG - dobre foto  lub foto z kimś znanym jako Klientem potrafi wygenerować dużo odesłań.


Trening EMS - bezpieczna i skuteczna alternatywa dla tradycyjnej siłowni.

Agencja 360 BlackBalloon - Digital, PR, Social Media, E-marketing i Art & creative w jednym miejscu.

http://food-trade.pl/ - oficjalny dystrybutor marki Felce Azzurra w Polsce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli to, gdzie warto zamieszczać linki zależy od branży. Ale - co nie zostało ujęte w temacie - również od czasu, kiedy się daje konkretnego posta. A taki tu tam, pomocny link
Nie zgodzę się z niektórymi przedmówcami, jakoby SM dla małych biznesów były nieskuteczne. Znam przykłady osób, które to właśnie dzięki budowaniu relacji z klientami z pomocą social media, cieszą się popularnością. 



Potrzebujesz dobrych tekstów, które zaczarują, chwycą i nie puszczą? Dawaj do mnie!

baner - małybezlink.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zależy czy sam decydujesz się prowadzić social media czy zlecasz to zewnętrznej firmie. 

 

Ogólnie to, jak, gdzie i w jakiej częstotliwości promujemy stronę, zależy w dużej mierze od wielkości Twojej firmy, od regionu, zasięgu i branży. Poza tym, wiele jest portali należących do social mediów - chociażby popularny Facebook i Instagram. Tam najczęściej wrzuca się tylko zdjęcia i hashtagi, opisy i informacje. Wiele firm korzysta z tej metody, jednak nie można zapominać o Twitterze i LinkedInie. Te portale są znane głównie przedsiębiorcom i działaczom. Korzystając ze wszystkich wymienionych, można naprawdę zapewnić swojej firmie dużą widoczność w wyszukiwarce - no i oczywiście popularność. Portale nie tylko 'nabijają lajki' czy serduszka, ale i sprawiają, że firma jest reklamowana dla grupy docelowych osób. To z kolei sprawia, że zwiększa się szansa na zawarcie znajomości biznesowych, zdobyciu klientów i pracowników.

Warto skorzystać z usług dobrych firm zewnętrznych, które znają się na prowadzeniu SM. Jest to oszczędność Twojego czasu i gwarancja, że dzięki SM, Twoja firma zostanie wyróżniona spośród innych. Agencje SEO mają przystępne ceny i działają na szerokim rejonie. Warto powierzyć reklamy i social media w ręce znawców.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

SEO nie umiera i nie umrze ponieważ wyszukiwarka Google ma się świetnie i nic nie zapowiada, żeby miało się to zmienić.
Poniżej kilka dobrych opracowań na ten temat:

 

https://www.shoper.pl/serwis-prasowy/zrodla-ruchu-sklepach-internetowych/
https://moz.com/blog/ecommerce-benchmark-kpi-study-2017
https://www.similarweb.com/corp/reports/similarweb-us-retail-trends-insights-2017/



Oczywiście w zależności od branży,  jedne źródła ruchu będę się sprawdzać lepiej, inne gorzej. Są tematyki gdzie wyszukiwarka Google nie będzie dostarczać znaczącego ruchu i lepiej sprawdzi się social. Branża newsów, od której zaczęła się dyskusja, jest świetnym tego przydałem. Ale dla e-commerce ruch z wyszukiwarki zawsze będzie głównym źródłem użytkowników.


pozycjonowanie-stron.png

Pozycjonowanie stron internetowych - www.eactive.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy