Jump to content

Recommended Posts

5 godzin temu, miumiu napisał:

@GoodContent.pl

 

@GoodContent.pl

Witam, po raz kolejny widzę temat mojego napisanego już wcześniej przeze mnie tekstu z powrotem na liście zamówień. Moja napisana kopia przepadła przy tym z archiwum a praca poszła na marne.  Coś można z tym zrobić? Dlaczego tak się dzieje?

Rozumiem, że treść została odrzucona?

Klient ma prawo do odrzucenia zamówienia i zamówienie wróci na listę zamówień. Jest wtedy ponownie widoczne.

Edited by GoodContent.pl
Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

KamiX Nie wypowiadaj się za wszystkich. Ja nie czekam z niecierpliwością na giełdę, a piszę sporo na GC. Pilniejsze jest pozyskiwanie klientów.

Jest funkcja ignoruj, polecam. U mnie on wisi od kilku lat w ignorowanych, bo czytanie jego wypowiedzi było jak przedzieranie się przez wypracowania gimnazjalistów i to za darmochę.

Dobry wieczór,   postaram się tutaj odpowiedzieć na wszelkie uwagi.   1. Rzeczywiście w tym artykule nie ma nic odkrywczego, ale są pewne osoby, które nie rozumieją jak się liczą poda

Posted Images

On 2/15/2019 at 11:06 AM, WDK2 said:

 

Zapewne zniknął na wieki ;) Miałem taką sytuację już też tutaj i nic się nie udało osiągnąć. Z tego co zauważyłem, problemem jest to, że autor zmienia rodzaj tekstu ze zwykłego na takie z tekstem próbnym po wzięciu zlecenia. W takim przypadku tekst po wysłaniu po prostu znika ;( Miałem to z 2 miesiące temu i myślałem, że poprawili ten błąd i uniemożliwili zmianę rodzaju tekstu po przyjęciu go przez copy....

 

O to.

Link to post
Share on other sites

U mnie był to tekst napisany przeze mnie kilka dni temu, który nie został odrzucony ani zaakceptowany. Nie zdążyło minąć 7 dni, a drugi już w tym miesiącu tekst wrócił do listy zamówień na główną stronę znikając przy tym z mojego archiwum. Dwie osoby już tu kiedyś wspominały ten problem i zastawia mnie, dlaczego tak się dzieje i jak tego uniknąć?

Link to post
Share on other sites

Swoją drogą to czasem zastanawiam się nad tym, że "klient ma prawo odrzucić tekst". To powiedzmy, nie spodobał mu się i odrzuca. Czy w takim przypadku wszystko jest nadal zgodne z Waszym regulaminem? Jeżeli ktoś napisze dla klienta tekst, który jest zgodny z jego wytycznymi. Czyli tekst pokrywa wszystkie wymagania oznaczone w opisie, to nadal może on go sobie odrzucić, bo coś mu jednak nie do końca pasuje?

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że klienci jakoś bardzo nie wykorzystują tej możliwości na szeroką skalę, pytasz o zgodność z regulaminem, ale pewnie każda sytuacja jest nieco inna. Piszącemu może się wydawać, że super napisał i zastosował się do wytycznych, a klientowi jednak czegoś zabraknie i ma prawo odrzucić. Tak jest niemal wszędzie. Fryzjerka jak robi włosy też może uważać, że kolor i cięcie jest super, a klientka przyleci z reklamacją. Zawsze trzeba wtedy trochę elastycznie podejść do klienta, dziękować za uwagi i tyle. Zawsze może się trafić ktoś czepialski, później trzeba go unikać i tyle. Chyba, że ktoś trafia na samych niezadowolonych wtedy chyba to już kwestia umiejętności autora... My jeszcze mamy dobrze, bo możemy sobie wybierać klientów:)

 

 

U mnie w praktyce wygląda to tak. Mam 1900 tekstów napisanych na GC i oficjalnie 1 (jeden)odrzucony na początku przygody z pisaniem tutaj.

Zdarzyło mi się jeszcze dodatkowo raz, że nie trafiłam w gust i też klientka odrzuciła, ale tu akurat zawalczyłam i napisałam do GC, więc tyle tylko, że straciłam jakieś 20 zł i 40 minut pracy, ale w statystykach nie jest uwzględniany jako odrzucony. Widzę, że te odrzuty są baaardzo rzadkie. Nie wiem jak inni oczywiście, ale takie moje osobiste doświadczenia. 

 

 

Link to post
Share on other sites

Czy Wam też cały czas wywala ukryte zlecenia z powrotem na listę zamówień? Już któryś raz z kolei muszę ukrywać te same ogłoszenia, a nie ukrywam, że wolałabym ten czas poświęcić na pisanie tekstów 😕 

Edited by oryginalny nick
Link to post
Share on other sites

 

W dniu 28.12.2020 o 21:32, sxldsxxl napisał:

Swoją drogą to czasem zastanawiam się nad tym, że "klient ma prawo odrzucić tekst". To powiedzmy, nie spodobał mu się i odrzuca. Czy w takim przypadku wszystko jest nadal zgodne z Waszym regulaminem? Jeżeli ktoś napisze dla klienta tekst, który jest zgodny z jego wytycznymi. Czyli tekst pokrywa wszystkie wymagania oznaczone w opisie, to nadal może on go sobie odrzucić, bo coś mu jednak nie do końca pasuje?

Pobieżnie przeglądając regulamin, zauważyłem jeden zapis, który dotyka tej kwestii:

Cytat

 

Klient publikując Zamówienie definiuje zobowiązujące warunki współpracy z Copywriterami.


 

Wynika z tego (a przynajmniej taka jest moja interpretacja), że teoretycznie, dostarczenie tekstu,, spełniającego wytyczne i normy językowe, obliguje klienta do jego akceptacji.

Napisałem teoretycznie, ponieważ ocena tekstu jest bardzo subiektywna. Klient może wskazać wiele aspektów językowych i podważyć nawet najlepiej napisany tekst. Wystarczyłoby jedno potknięcie na polu syntaktyki, jakiś drobny przejaw idiolektu czy brak głupiego przecinka.

Nie łudziłbym się, że sama platforma obiektywnie podejdzie do takiego ewenementu, no chyba, że takie zachowania ze strony klienta, będą nagminne i skrajne.

 

-

Zostając w temacie regulaminu, dokopałem się do ciekawego punktu:

Cytat

Copywriter, poza uzasadnionymi przypadkami, zobowiązuje się nie przekazywać Klientowi swoich danych kontaktowych, w szczególności: adresu email, numeru telefonu, adresu portfolio lub strony internetowej.

😉

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Marcink54 napisał:

Zostając w temacie regulaminu, dokopałem się do ciekawego punktu:

"Copywriter, poza uzasadnionymi przypadkami, zobowiązuje się nie przekazywać Klientowi swoich danych kontaktowych, w szczególności: adresu email, numeru telefonu, adresu portfolio lub strony internetowej."

😉

 

Nie czytałeś regulaminu przed zaakceptowaniem?

Platforma nie służy zdobywaniu klientów prywatnych, co w tym dziwnego?

Papier zawsze można schować. Gorzej kiedy trzeba będzie pokazać świstek, którego się nie ma. 

Tak samo jest z umiejętnościami.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Eviene napisał:

 

Nie czytałeś regulaminu przed zaakceptowaniem?

Regulaminy nie są od czytania, tylko od nadawania pompatyczności przedsięwzięciom. 

Cytat

Platforma nie służy zdobywaniu klientów prywatnych, co w tym dziwnego?

Absolutnie nic w tym dziwnego. Chodziło mi o nawiązanie do wcześniejszej części postu, podkreślenie nieścisłości i teoretyczności regulaminu. Standardowe, niepotrzebne czepialstwo w moim stylu.

 

Edited by Marcink54
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Marcink54 napisał:

Regulaminy nie są od czytania, tylko od nadawania pompatyczności przedsięwzięciom. 

Absolutnie nic w tym dziwnego. Chodziło mi o nawiązanie do wcześniejszej części postu, podkreślenie nieścisłości i teoretyczności regulaminu. Standardowe, niepotrzebne czepialstwo w moim stylu.

 

Myslałam, że jesteś np. prawnikiem. Mnie ten punkt zaciekawił, bo .. no co to są uzasadnione przypadki? 

Ja póki co nie działam na portalu, ale nie z powordu regulaminu. Czekam na rozliczenie poprzedniego roku. Taka moja mała paranoja ;) 

Papier zawsze można schować. Gorzej kiedy trzeba będzie pokazać świstek, którego się nie ma. 

Tak samo jest z umiejętnościami.

Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, Eviene napisał:

Mnie ten punkt zaciekawił, bo .. no co to są uzasadnione przypadki? 

 

Czysty strzał - bardziej rozległe i wymagające sprecyzowania wytyczne. Kilka razy się spotkałem już z wytycznymi w formie, przykładowo linku do zewnętrznych hostingów. Ale to nie rozwiązuje niczego.

Możemy uznać ten podpunkt za martwy, nieobowiązujący lub pozostający w mocy, szczycący się dużą uznaniowością "administratora", który niczym Sherlock Holmes, notorycznie zmuszany jest do dedukcji, czy aby na pewno wysyłamy zleceniodawcy numer telefonu, by dostawać życzenia świąteczne czy może to wstęp do współpracy poza platformą.

Jak teraz to piszę, to zastanawiam się, czy aby na pewno to czepialstwo z mojej strony jest nieuzasadnione. Cały czas z tyłu głowy mam obraz GC jako niewielkiej inicjatywy, niezależnego portalu, gdy w rzeczywistości to własność wielkiego Whitepressu, który nie jest nam w stanie odpowiedzieć na pytanie, czy zleceniodawca jest w stanie odrzucić nasz tekst według własnego widzimisię lub kiedy nasza korespondencja jest, a kiedy nie jest, zgodna z założeniami. 

Takich niewiadomych znalazłoby się pewnie więcej. Oczywiście nie mam punktu odniesienia, bo jest to pierwszy regulamin, który analizuję w ten sposób. Nie licząc oczywiście jakichś podejrzanych stron. Może faktycznie wszystkie regulaminy, istnieją tylko po to, żeby było pretensjonalnie jak na studniówce :P

Edited by Marcink54
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Marcink54 napisał:

 

Jak teraz to piszę, to zastanawiam się, czy aby na pewno to czepialstwo z mojej strony jest nieuzasadnione. Cały czas z tyłu głowy mam obraz GC jako niewielkiej inicjatywy, niezależnego portalu, gdy w rzeczywistości to własność wielkiego Whitepressu, który nie jest nam w stanie odpowiedzieć na pytanie, czy zleceniodawca jest w stanie odrzucić nasz tekst według własnego widzimisię lub kiedy nasza korespondencja jest, a kiedy nie jest, zgodna z założeniami. 

 

Mam identyczne odczucia odnośnie tego portalu. 

Stąd bierne oczekiwanie na pit 11 ;)

Papier zawsze można schować. Gorzej kiedy trzeba będzie pokazać świstek, którego się nie ma. 

Tak samo jest z umiejętnościami.

Link to post
Share on other sites
Możesz anulować tekst tylko raz w ciągu doby.
 
Tylko ja tak mam, czy to ogólna zmiana? Bo jak ogólna, to zdecydowanie na plus, ale miło byłoby o tym gdzieś poinformować tych regularnie piszących, bo może to umknąć. ;)
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By CopywriterPaulina
      Stworzę kreatywne posty z wykorzystaniem grafiki na Facebooka i Instagrama, teksty do mailingu, opisy produktów w sklepie internetowym, teksty na każdą tematykę i wszystko co z tym związane z uwzględnieniem wszystkich Państwa wymagań i sugestii za niewygórowana cenę w pakiecie pełne zaangażowanie oraz dokładne zapoznanie się z każdym tematem pracy. 
       
      email kontaktowy: paulinap577@yahoo.com
      Zapraszam do współpracy!
    • By Juve
      Witajcie,
       
      szukam możliwości, aby pracować w obszarze digital marketingu (np. SEO, content marketing, analityka). Posiadam już w tym pierwsze doświadczenia i pewną wiedzę.
      Mam m.in. certyfikat Google Analytics i Marketing Analytics (z platformy Udacity - wykonałem 8 projektów w języku angielskim sprawdzanych przez mentorów).
       
      Jestem otwarty na różne propozycje oraz formy współpracy (B2B, UoP, zlecenie). Obecnie jestem dostępny niemalże pełnoetatowo. Interesuje mnie praca zdalna, ewentualnie hybrydowa (Łódź).
       
      Przykładowe zlecenia, które mogę wykonywać:
       - pisanie wartościowych artykułów
       - tworzenie zaplecza blogowego na darmowych/dostarczonych szablonach
       - analityka danych
       - tworzenie opisów do produktów na sklepach internetowych
       - działania social media
       
      Zapraszam do kontaktu. Najpierw na forumowy mail: juve160787@gmail.com.
      Zainteresowanym chętnie opowiem coś więcej o sobie i wyślę, np. przykładowe teksty.
       
      Pozdrawiam i zapraszam.
       
       
       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By Mateusz Szczęsny
      Dzień dobry, bądź dobry wieczór, w zależności od tego, o której godzinie odpalasz to ogłoszenie.
       
      Na forum jestem obecny od 2008 roku, w tym czasie wykonałem naprawdę wiele zleceń, które łącznie mogłyby przebić ilość znaków zawartych w Encyklopedii Gutenberga. 
      Swoją wiedzę i umiejętności tworzenia słowa pisanego przekładam zawsze na zadowolenie kontrahenta. 
       
      Specjalizuję się w poniższych tematach:
      ubezpieczenia finanse motoryzacja zdrowie transport Nie boję się jednak podejmować nowych wyzwań, a solidny research to dla mnie codzienność.
      Z chęcią podejmę się nowych zleceń, zarówno jednorazowych, a także tych długofalowych. Tworzę teksty przyjazne automatom G, jak również ludziom, którzy po prostu szukają ciekawych artykułów.
       
      W zakres moich usług wchodzi:
      - tworzenie wartościowego contentu na nowo powstające strony internetowe
      - tworzenie artykułów poradnikowych, felietonów, recenzji czy też opisów najróżniejszych produktów
      - słowo pisane w każdej jego postaci
       
      Jeśli masz pytanie, napisz, czego oczekujesz, a ja wycenię Twoje zlecenie i podam przybliżony czas wykonania.
      Forma rozliczenia w zależności od wymagań klienta.
      Masz pytanie? Szukasz odpowiedzialnego i doświadczonego copywritera?
      Pisz!
       
      tidimel[at]gmail.com
      Pozdrawiam, SZM.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy