Jump to content

Recommended Posts

W dniu 12.10.2020 o 22:32, Baba Jaga napisał:

1. System ocen — ustawiony zbyt wysoki pułap umożliwiający pisanie lepiej płatnych tekstów

Czasem zdarzają się Janusze biznesu z wymaganiami z kosmosu wystawiający nieadekwatne oceny, ostatnio ktoś zgłaszał. Z perspektywy czasu zauważam, że ja nie mam z tym problemu, może wypowiedzą się inni.

 

9. Ruchome w zależności od ilości (lub kwoty) zrealizowanych tekstów progi prowizyjne (dowartościowanie dużo piszących copy)

Tego bym nie ruszała, gdyż będzie to z krzywdą dla osób piszących dorywczo, lub takich, którr piszą mniej tekstów, ale za to wysokiej jakości za lepszą kasę.


11. Jasny i czytelny podział tekstów na precle, zaplecza i artykuły oraz minimalne ceny dostosowane do konkretnych rodzajów tekstów

Jest, ale zdarzają się cwaniaczki, które pod preclem za 2,90 ukrywają "wykresy, wypunktowania i inne formy" 🤣. Da się to jakoś dopracować?

 

 

17. Możliwość zarezerwowania kilku tekstów jednocześnie.

Kilku to chyba przesada, ale może chociaż dwóch?

 

Tyle z dawien dawna znalazłam.

Coś byście dodali, drodzy copywriterzy? :)

 

ad.1 

Wg mnie należy zacząć od tego, że nigdy nie wiem czy tekst będzie oceniony. 

Uważam, ze ocena powinna być związana z wytycznymi. Może mniej by było zleceń dla osób ze zdolnościami jasnowidzenia? 

ad.9

Ja bym się nad tym zastanowiła. Zawsze to jakiś system motywowania do aktywności. Piszący dorywczo to zwykle cwane krwiopijce co to mają inne żródło dochodu i gardzą uczciwą stawką ;) Może rozwiązaniem jest zmiana wysokości prowizii w miarę upływu czasu? Bo te 1,74 za 1000 zzs brrr..

ad. 11

2,90 za precla z listą czy 2 nagłowkami h2 to jest bardzo dobra stawka! Precel za 1,74 powinien zawierać:2 nagłowki h2, co najmnije 1 listę, byc podzielony na paragrafy i byc tworzony w oparciu o stronę x, przy czym ma być unikalny..

I żeby nie było, że celowo przerysowuję czy zbyt często dziś dłonie dezynfekowałam. Możecie sprawdzić sami. To są wymagania z 3 losowo wybranych zleceń jakie wiszą. Precel? Serio?!

ad.17

To by sie przydało. Myślę, że nawet 3 teksty można by dać, ale:

- klient ma prawo na starcie zablokować taką opcję, nie każdy chce czekać 

- czas na wykonanie się nie zmienia, czyli mamy 6 godzin

 

 

Dziś mi sie nasuneło: limit rezygnacji z tekstów, tygodniowy lub miesięczny . Może to byłby jakiś patent na blokujących zlecenie przy pomocy lewych kont? 

Papier zawsze można schować. Gorzej kiedy trzeba będzie pokazać świstek, którego się nie ma. 

Tak samo jest z umiejętnościami.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

KamiX Nie wypowiadaj się za wszystkich. Ja nie czekam z niecierpliwością na giełdę, a piszę sporo na GC. Pilniejsze jest pozyskiwanie klientów.

Jest funkcja ignoruj, polecam. U mnie on wisi od kilku lat w ignorowanych, bo czytanie jego wypowiedzi było jak przedzieranie się przez wypracowania gimnazjalistów i to za darmochę.

Dobry wieczór,   postaram się tutaj odpowiedzieć na wszelkie uwagi.   1. Rzeczywiście w tym artykule nie ma nic odkrywczego, ale są pewne osoby, które nie rozumieją jak się liczą poda

Posted Images

Godzinę temu, Eviene napisał:

ad.1 

Wg mnie należy zacząć od tego, że nigdy nie wiem czy tekst będzie oceniony. 

Uważam, ze ocena powinna być związana z wytycznymi. Może mniej by było zleceń dla osób ze zdolnościami jasnowidzenia? 

ad.9

Ja bym się nad tym zastanowiła. Zawsze to jakiś system motywowania do aktywności. Piszący dorywczo to zwykle cwane krwiopijce co to mają inne żródło dochodu i gardzą uczciwą stawką ;) Może rozwiązaniem jest zmiana wysokości prowizii w miarę upływu czasu? Bo te 1,74 za 1000 zzs brrr..

ad. 11

2,90 za precla z listą czy 2 nagłowkami h2 to jest bardzo dobra stawka! Precel za 1,74 powinien zawierać:2 nagłowki h2, co najmnije 1 listę, byc podzielony na paragrafy i byc tworzony w oparciu o stronę x, przy czym ma być unikalny..

I żeby nie było, że celowo przerysowuję czy zbyt często dziś dłonie dezynfekowałam. Możecie sprawdzić sami. To są wymagania z 3 losowo wybranych zleceń jakie wiszą. Precel? Serio?!

ad.17

To by sie przydało. Myślę, że nawet 3 teksty można by dać, ale:

- klient ma prawo na starcie zablokować taką opcję, nie każdy chce czekać 

- czas na wykonanie się nie zmienia, czyli mamy 6 godzin

 

Ad 1.

Wprowadzenie przymusowej oceny przez zleceniodawcę nie wyjdzie nikomu na dobre. Zdarza się nie trafić w gusta, zdarza się błędnie zinterpretować wymagania zleceniodawcy szczególnie wtedy, kiedy opis jest niedokładny. Zdarza się, że tekst jest poprawny, jednak nie do końca podoba się zleceniodawcy. No i w końcu zdarzają się Janusze biznesu, którzy wystawianiem zaniżonych ocen poprawiają sobie samoocenę.  Na pewno chciałabyś, żeby zleceniodawca MUSIAŁ taki tekst ocenić?

Nie zgadzam się na przymus oceniania tekstów.

 

Ad. 9

Ja piszę dorywczo. Piszę wtedy, kiedy pozwala mi na to czas. Nie uważam się za krwiopijcę ;)

 

Ad. 11

Prawda jest taka, że dopóki będą osoby, które piszą za tak żenującą kasę artykuły inne niż precle, dopóty takie zlecenia będą się pojawiać. To kwestia indywidualna, czy chcesz pisać, czy nie. Natomiast nie podoba mi się, że za taką stawkę zleceniodawcy wystawiają teksty, które preclami nie są. I tyle.

 

 

Godzinę temu, Eviene napisał:

 

Dziś mi sie nasuneło: limit rezygnacji z tekstów, tygodniowy lub miesięczny . Może to byłby jakiś patent na blokujących zlecenie przy pomocy lewych kont? 


Jest nałożony limit rezygnacji z tego, co pamiętam. Chyba że zdjęto, nie informując nas o tym.

Prośba do GC — o przypomnienie parametrów dozwolonych rezygnacji.

 

 

 

Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Baba Jaga napisał:

Jest nałożony limit rezygnacji z tego, co pamiętam. Chyba że zdjęto, nie informując nas o tym.

Prośba do GC — o przypomnienie parametrów dozwolonych rezygnacji.

 

Sprawdzę to. Na pewno my nie wprowadzaliśmy takiego parametru. Możliwe, że poprzedni właściciel.

Chodzi o limit rezygnacji ze zleceń (dotyczy copywriterów)?

Klient nie może anulować zlecenia jeśli jest realizowane przez copywritera (taką blokadę wprowadziliśmy w tym roku)

Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Baba Jaga napisał:

 

Ad 1.

Wprowadzenie przymusowej oceny przez zleceniodawcę nie wyjdzie nikomu na dobre. Zdarza się nie trafić w gusta, zdarza się błędnie zinterpretować wymagania zleceniodawcy szczególnie wtedy, kiedy opis jest niedokładny. Zdarza się, że tekst jest poprawny, jednak nie do końca podoba się zleceniodawcy. No i w końcu zdarzają się Janusze biznesu, którzy wystawianiem zaniżonych ocen poprawiają sobie samoocenę.  Na pewno chciałabyś, żeby zleceniodawca MUSIAŁ taki tekst ocenić?

Nie zgadzam się na przymus oceniania tekstów.

 

 

 

Równiez jestem przeciwko przymusowi oceniania! Między innymi z powodów które wymieniłaś.

Chodzi mi o to, że skoro już klient ma opcję oceny, to ja jako piszący chciałabym wiedzieć czy lub jak często osoba dla której pracuję korzysta z tego przywileju. Z tego co widzę to ocenianyjest co dziesiąty tekst. Jaki to ma sens? Co to mówi o piszącym czy zlecajacym? 

 

I owszem, rynek ma swoje prawa stąd jest popyt jest podaż. Tylko litości: precel, wpis na blog, artykuł średniej jakości.. Nie udawajmy, że w/w treści różnią się jedynie długością! 

 

 

 

 

 

Papier zawsze można schować. Gorzej kiedy trzeba będzie pokazać świstek, którego się nie ma. 

Tak samo jest z umiejętnościami.

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, GoodContent.pl napisał:

Sprawdzę to. Na pewno my nie wprowadzaliśmy takiego parametru. Możliwe, że poprzedni właściciel.

Wprowadził to Pan Bartek.

Natomiast — nie pamiętam już, jakie były parametry.

 

Cytat

Chodzi o limit rezygnacji ze zleceń (dotyczy copywriterów)?

 

Dokładnie. Wprowadził to wtedy, kiedy wyszła afera z multikontami. Przynajmniej tak tu napisał wtedy.

Natomiast — żeby nie wylać dziecka z kąpielą, nie może ten limit być zbyt rygorystyczny ;)

 

Cytat

Klient nie może anulować zlecenia jeśli jest realizowane przez copywritera (taką blokadę wprowadziliśmy w tym roku)

 

I bardzo dobrze. To była długo oczekiwana zmiana :)
 

 

3 godziny temu, Eviene napisał:

Równiez jestem przeciwko przymusowi oceniania! Między innymi z powodów które wymieniłaś.

Chodzi mi o to, że skoro już klient ma opcję oceny, to ja jako piszący chciałabym wiedzieć czy lub jak często osoba dla której pracuję korzysta z tego przywileju. Z tego co widzę to ocenianyjest co dziesiąty tekst. Jaki to ma sens? Co to mówi o piszącym czy zlecajacym? 

 

Z tym trzeba się liczyć.

U mnie około 40% zleceniodawców oceniło moje teksty.

Zauważyłam też, że przyjęło się, że teksty preclowe bardzo rzadko podlegają ocenie lub wcale (może nie ma takiej możliwości?)

 

Cytat

I owszem, rynek ma swoje prawa stąd jest popyt jest podaż. Tylko litości: precel, wpis na blog, artykuł średniej jakości.. Nie udawajmy, że w/w treści różnią się jedynie długością! 

 

 

Oczywiście, że nie różnią się tylko długością ;)

Dlatego mnie zawsze oburza, że niektórzy zleceniodawcy za artykuł z "innymi formami" ;) płaci jak za precla.

Z drugiej strony — GC bardzo pojechało po bandzie, że tak kolokwialnie rzecz ujmę, ponieważ zleceniodawcy otrzymują podpowiedzi — co powinien zawierać konkretny tekst.

I tutaj są kwiatki — precel jest źle przez GC opisany, ma zawyżone wytyczne. Może dlatego zleceniodawcy, tym właśnie się kierując, życzą sobie nie wiadomo co za kwotę jak za precla.

 

 

 

Jeszcze w temacie tekstu preclowego ... główne założenia to:

  • Ma tytuł.
  • Jest unikalny.
  • Zawiera słowa kluczowe.
  • Nie jest za długi (min. 1000 – max.1700 zzs).

Ani słowa o listach, punktowaniach, śródtytułach, czy "innych formach", jak to ostatnio rozłożył mnie na łopaty jakiś zleceniodawca, oferując zlecenie na tekst za żenujące pieniądze.

Tymczasem GC zdecydowanie ambitniej określa ten rodzaj tekstu. Co ogólnie jest dla mnie nie do przyjęcia, a dla zleceniodawców "w to mi graj".

Edited by Baba Jaga
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Baba Jaga napisał:

 

Z tym trzeba się liczyć.

U mnie około 40% zleceniodawców oceniło moje teksty.

Zauważyłam też, że przyjęło się, że teksty preclowe bardzo rzadko podlegają ocenie lub wcale (może nie ma takiej możliwości?)

 

 

Zdaje się, że oceniać można tylko teksty wysoko płatne. 

Precli nie pisze, są stanowczo zbyt skomplikowane ;) 

Przyznaję, że nie rozumiem zasad oceniania. Słownik tego czym jest art blogowy, precel etc też by sie przydał ;)

 

Papier zawsze można schować. Gorzej kiedy trzeba będzie pokazać świstek, którego się nie ma. 

Tak samo jest z umiejętnościami.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Eviene napisał:

Zdaje się, że oceniać można tylko teksty wysoko płatne. 

Precli nie pisze, są stanowczo zbyt skomplikowane ;) 

 

Czasem mi się zdarza ... kiedy przychodzę wyrąbana z pracy i stwierdzam, że wypadałoby w końcu coś napisać, ale mózg odmówił posługi już o 17 ;)

 

 

2 godziny temu, Eviene napisał:

Przyznaję, że nie rozumiem zasad oceniania.

 

 

Nikt nie rozumie, ponieważ są to subiektywne oceny zleceniodawców ;)

 

2 godziny temu, Eviene napisał:

 

 

Słownik tego czym jest art blogowy, precel etc też by sie przydał ;)

 

 

Zleceniodawcom samo podpowiada przy zamieszczaniu zlecenia — jak ktoś słusznie już kiedyś zauważył.

Fajnie byłoby, gdyby GC zamieścił te podpowiedzi celem naszej weryfikacji.

Kilka głów praktyków, to nie to samo co jedna teoretyka ;)

Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy była wcześniej taka propozycja, ale dobrym pomysłem było by udostępnienie copywriterom możliwości przygotowania mini portfolio, gdzie można było by zobaczyć próbki tekstów. Bez indeksacji, czy możliwości kopiowania, bo teraz to taka loteria trochę. Oceny nie wiele znaczą, bo samemu zdarzało mi się dawać 5 tylko, żeby nie zaniżać średniej, a czasem można otrzymać takiego "potworka", że ciężko tam zlecić nawet jakieś korekty ;)

 

Osobiście udało mi się dobrze trafić i mam nadzieje, że współpraca będzie układać siędłużej, bo można zmarnować sporo czasu na znalezienie odpowiedniej osoby.

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Roktan napisał:

Nie wiem czy była wcześniej taka propozycja, ale dobrym pomysłem było by udostępnienie copywriterom możliwości przygotowania mini portfolio, gdzie można było by zobaczyć próbki tekstów. Bez indeksacji, czy możliwości kopiowania, bo teraz to taka loteria trochę. Oceny nie wiele znaczą, bo samemu zdarzało mi się dawać 5 tylko, żeby nie zaniżać średniej, a czasem można otrzymać takiego "potworka", że ciężko tam zlecić nawet jakieś korekty ;)

 

Osobiście udało mi się dobrze trafić i mam nadzieje, że współpraca będzie układać siędłużej, bo można zmarnować sporo czasu na znalezienie odpowiedniej osoby.

Jako przedstawiciel drugiej storny: mozna prosić o zdefiniowanie potworka? 

Bo nie raz opis jest na tyle niejasny, że człowiek pisze na wyczucie (wprawdzie w takiej sytuacji nie bierze się więcej niż 1 tekstu, ale ..)

 

I pytanie: o co chodzi z zamówieniami  prywatnymi? Czy klient ma mozliwość zlecenie tylko jednej osobie czy nad takim zleceniem pracować może kilku copy, ale np tylko ze średnią x lub określoną ilością napisanych tekstów? Jakie są konsekwencje przyjęcia zlecenia prywatnego? Przepraszam, ale szukałam, szukałam i .. nie wiem co to za cudeńko.

Papier zawsze można schować. Gorzej kiedy trzeba będzie pokazać świstek, którego się nie ma. 

Tak samo jest z umiejętnościami.

Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, Eviene napisał:

Jako przedstawiciel drugiej storny: mozna prosić o zdefiniowanie potworka? 

Bo nie raz opis jest na tyle niejasny, że człowiek pisze na wyczucie (wprawdzie w takiej sytuacji nie bierze się więcej niż 1 tekstu, ale ..)

 

I pytanie: o co chodzi z zamówieniami  prywatnymi? Czy klient ma mozliwość zlecenie tylko jednej osobie czy nad takim zleceniem pracować może kilku copy, ale np tylko ze średnią x lub określoną ilością napisanych tekstów? Jakie są konsekwencje przyjęcia zlecenia prywatnego? Przepraszam, ale szukałam, szukałam i .. nie wiem co to za cudeńko.

 

Może zlecić jednej osobie, może zlecić kilku. 

Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, Matthew1991 napisał:

 

Może zlecić jednej osobie, może zlecić kilku. 

Dziękuję za szybka odpowiedź! 

Papier zawsze można schować. Gorzej kiedy trzeba będzie pokazać świstek, którego się nie ma. 

Tak samo jest z umiejętnościami.

Link to post
Share on other sites

Coś mnie trafi..

Zaproszenia do prywatnych zleceń dostaje konkretna osoba czy to raczej rodzaj spamu wysyłany do np. 10 najaktywniejszych pisarzy?

Jak to w ogóle z tymi prywatami jest ?!

Papier zawsze można schować. Gorzej kiedy trzeba będzie pokazać świstek, którego się nie ma. 

Tak samo jest z umiejętnościami.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By Pr0miL
      Witam,
       
      szukam do stałej współpracy copywritera. Interesują mnie teksty preclowe / teksty na zaplecza. 
       
      Proszę o kontakt: pr0mil1988@gmail.com (proszę o przesłanie cennika oraz przykładowego tekstu).
       
      Pozdrawiam
    • By ingus4321
      [SPRZEDAM] SEO — 7 Gotowych Paczek Tekstów - Październik KUP na sztuki 200 tekstów — https://gieldatekstow.pl/text/buy/search,u_sMnzCz60b Teksty są dobrej jakości, 100 % unikalne cena za 1 tekst 6k zzs - 42 zł brutto. Cześć W Październiku mam dla Was gotowych 7 paczek tekstów i całe archiwum pojedynczych. Zapraszam priv
      Paczka 1, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 81 - Umowa o pozycjonowanie - Abonamentowa, za efekt czy hybrydowa? Sprawdź każda z nich i dowiedz się która warto wybrać!
      6k zzs 83 - Pozycjonowanie stron pod Google, filmów na YT, wizytówki na Google Maps, pod wyszukiwarkę Bing- Sprawdź co można 
      6k zzs 84 - Czynniki Rankingowe Google - Od czego w największym stopniu zależy pozycja witryn Google?
      6k zzs 85 - Pozycjonowanie i 3 rodzaje linkowania- Linkowanie wewnętrzne, linki wychodzące i backlinki (przychodzące) - Sprawdź każdy 
      6k zzs 86 - Darmowy Audyt SEO na automatycznych serwisach - Sprawdź czym jest, jak działa, jakie korzyści daje i kiedy warto go wykonać!
        Paczka 2, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 79 - Depozycjonowanie - Czym jest, dlaczego i kiedy się je wykonuje oraz jak to się robi? Sprawdź wszystkie informacje o 
      6k zzs 75 - Przyjazny adres URL - Czyli jak zoptymalizować adres www strony internetowej aby był poprawny dla Google zgodny z zasadami 
      6k zzs 4 - Pozycjonowanie - jak pozycjonować i dlaczego jest ono takie ważne?
      6k zzs 5 - Pozycjonowanie lokalne - promuj swoją firmę lokalnie!
      6k zzs 8 - Słowa kluczowe i frazy dla Twojej witryny - Frazy główne, poboczne a może long taile i frazy lokalne? Sprawdź jak trafnie wybrać 
        Paczka 3, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 39 - 4 formy reklamy w Google - Pozycjonowanie, Płatne wyniki wyszukiwania, reklamy display i Youtube. Sprawdź jak reklamować w 
      6k zzs 41 - Spacer wirtualny 360 stopni po firmie w Google Maps i na Facebooku - Sprawdź jak się wyróżnić i zachwycić klienta!
      6k zzs 45 - Sklep internetowy - Założ e-sklep, zacznij się promować, zarabiać i odnieś sukces! Dowiedz się jak założyć swój sklep
      6k zzs 46 - Kreatory stron internetowych – czyli jak prosto stworzyć swoją witrynę i promować się
      6k zzs 47 - Jak pozyskiwać partnerów biznesowych dzięki Social Mediach i sieci?
        Paczka 4, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 26 - Mały budżet reklamowy - skorzystaj z Viral Marketingu, Marketingu szeptanego i Facebook Ads
      6k zzs 27 - Influencer marketing - nowy trend wśród reklamy internetowej
      6k zzs 31 - Reklama poprzez Artykuł Sponsorowany — czym jest, jakie ma korzyści i czy warto?
      6k zzs 32 - Content Marketing - zainteresuj klienta wartościową treścią i sprawdź czym jest oraz jakie korzyści daje
      6k zzs 35 - Inbound Marketing — daj się znaleźć klientom w sieci!
        Paczka 5, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 58 - Jak znaleźć dobrą agencję marketingową i na co zwrócić uwagę podczas jej wyboru
      6k zzs 59 - 5 Typów Pozycjonowania - Pozycjonowanie to nie tylko te standardowe ale też i szerokie, lokalne, pod wyszukiwanie głosowe i 
      6k zzs 63 - Dlaczego Pozycjonowanie warto zlecić agencji SEO a nie wykonywać samodzielnie?
      6k zzs 70 - Yoast, Languagetool, Edubirde - Jak optymalizować i sprawdzić treść przed dodaniem na naszą stronę, by była wartościowa dla 
      6k zzs 11 - Pozycjonowanie i Algorytmy Google - Czyli jak Google dzięki algorytmom koliber, Panda, gołąb ocenia naszą stronę?
        Paczka 6, Finanse 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 238 - Budżet domowy - dlaczego warto go stworzyć i jak go prowadzić?
      6k zzs 239 - Masz oszczędności i nadwyżki finansowe i nie wiesz co z nimi zrobić? Sprawdź jakie masz możliwości! Emerytura, inwestycja…?
      6k zzs 240 - Oszczędzanie codzienne - Na czym możemy oszczędzać codziennie i  zbierać dodatkowe fundusze?
      6k zzs 241 - Zarabianie Pasywne - Czym jest i jak zarabiać pasywnie poprzez wynajem mieszkań, sprzedaż kursów lub programy 
      6k zzs 245 - Jak uporządkować swoje finanse? Krótki poradnik o tym jak prościej i skuteczniej prowadzić nasze finanse osobiste
        Paczka 7, Nieruchomości 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 309 - Ogłoszenie o sprzedaży mieszkania - jak samodzielnie je napisać?
      6k zzs 370 - Zarządzanie najmem - Masz mieszkanie na wynajem i nie chcesz się tym sam zajmować? Sprawdź czym jest zarządzanie 
      6k zzs 371 - Kupno mieszkania pod wynajem jako inwestycja — Sprawdzić wynajem krótkoterminowy, długoterminowy i wynajem na pokoje!
      6k zzs 372 - Protokół zdawczo odbiorczy czy wynajmie/sprzedaży mieszkania. Sprawdź czym jest ten dokument, jak go wykonać dlaczego 
      6k zzs 376 - Wynajem mieszkania na pokoje - Sprawdź czym jest alternatywa dla tnreydjngo wynajmowania miesznia i jak zarobić 3 czynsze 
       
       
       
      [SPRZEDAM] SEO  Październik - 150 Gotowych Tekstów, 6k zzs, 42 zł brutto z FV / 25 zł netto - 1 tekst Marketing Internetowy i Pozycjonowanie(80), Finanse(60), Lifestyle(60) - NOWE TEMATY, Wolne Moce Przerobowe - Pisanie na zamówienie - 12 zł - 20 zł brutto / 1000 zzs. Krótki czas realizacji. Witajcie  Wrzesień - pracę czas zacząć : ) Dla tych którzy wrócili z urlopu i nie chce im się pisać : ) zapraszam do mojej BAZY GOTOWYCH TEKSTÓW. Teksty mają 6k zzs, są dobrej jakości i są ogólnie zoptymalizowane pod kątem seo. Można je kupić od ręki na giełdzie z FV. To już w sumie 2 lata prowadzenia Bazy Gotowych Tekstów, która pierwotnie mała być jedynie dla moich klientów, aby mogli w razie kryzysowej sytuacji kupić gotowe teksty i opublikować je w 10 minut. Obecnie korzysta z niej wiele osób, powiększyłem listę tematów do prawie 300, dodałem kategorię Teksty Premium 10 k zzs i stale ją rozwijam. Dziękuję za 2 lata udanej współpracy  Wystawca FV  - Setugo Sp. z o. o., ul. A. Brody 88B, 43-450 Ustroń, NIP: 5482669476 | REGON: 361463358 | KRS: 0000557140) Wystarczy się zalogować, wpłacić pieniądze i kupić tekst.  
      Ponadto w ofercie:
      - Teksty o długości Premium 10k zzs
      - 1000 Gotowych wpisów Link Buildingowych/Szeptanki 300-600 zzs - 1 wpis 1 zł brutto.
      - Posiadam też WOLNE MOCE PRZEROBOWE — Cena 10zł-20zł brutto/1000 zzs — Termin realizacji "na już" 
       
      Sprawdź/KUP - https://gieldatekstow.pl/text/buy/search,u_sMnzCz60b
       
       
       
      Kim jestem? Mam na imię Piotr. Jestem doświadczonym Copywriterem. Na początku stworzyłem bazę gotowych tekstów dla swoich klientów, aby w razie potrzeby, można było z niej kupić jeden lub kilka tekstów i nie szukać copywritera, zlecać mu pracy itp. co bywa czasochłonne. W bazie umieściłem teksty z tematatyki, na której się znam. Bazę tę rozwijam, dodaje nowe teksty. Nie macie czasu zlecać pisania? Chcecie kupić gotowy tekst od ręki? Zapraszam 
       
      Nie ma tekstu, który chciałeś kupić, bo ktoś Cię uprzedził? Nie martw się! Pod koniec miesiąca uzupełniam bazę, a jeśli chcesz zamówić konkretne teksty "na już" - napisz na e-mail - gordongraycv@gmail.com 
      Kontakt: gordongraycv@gmail.com
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy