Jump to content
GoodContent.pl

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska

Recommended Posts

Dnia 12.10.2019 o 09:15, Roktan napisał:

Zastanawia mnie jedna sprawa. Zamówiłem tekst na GC dla oszczędności czasu. Spokojnie mogłem napisać go sam, ale w tym czasie zająłem się sprawami technicznymi, a tekst wolałem oddelegować.

Mija 18h od złożenia zamówienia które zostało zarezerwowane w kilka chwil od publikacji. W sekcji "zarezerwowane przez" widnieje to samo nazwisko ale zmieniło się imię autora. Rozumiem, że to sposób na obejście ponownych rezerwacji?

Przy pierwszym zamówieniu, które było zdecydowanie bardziej rozbudowane miałem gotowy tekst w 1,5h, teraz 18h a efektu nie ma. Myślę, że tutaj właściciele platformy mają pole do popisu, bo przyznam, że mocno mnie to zniechęca do korzystania z GC.


Rozumiem, że w takiej sytuacji mogę anulować zamówienie i dodać je ponownie?

 

Wydaje mi się, że ktoś zarezerwował tekst. Nie napisał go, minęło 6h i szybko znów go zarezerwował. Potem znów nie napisał w 6h i znów zarezerwował ponownie.

Wg mnie jeśli użytkownik zarezerwuje tekst i nie zrealizuje zlecenia w 6h to nie powinien mieć możliwości ponownej rezerwacji. Tylko wówczas ktoś mógłby mieć 2-3 konta i w ten sposób rezerwować po raz kolejny tekst.

Taka sytuacja jest problemem. GC powinno pomyśleć co zrobić, aby takie sytuacje nie były możliwe.

To oznaczałoby też wprowadzenie większego limitu czasu na napisanie tekstu. Bo w przypadku tekstów na ponad 10 tys znaków często nie jest możliwe wyrobienie się w 6h i konieczna jest ponowna rezerwacja tekstu i jego dokończenie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Wczoraj napisałam jeden tekst, był na statusie "oczekuje na akceptacje", a dzisiaj po prostu zniknął z archiwum - żadnego odrzucenia czy zaakceptowania. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No na GC jest jakiś błąd w kodzie. Czasem tekst cofnięty do poprawy nadal widnieje w Archiwum z adnotacją "do poprawy", a czasem z Archiwum po prostu znika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, pawig napisał:

No na GC jest jakiś błąd w kodzie. Czasem tekst cofnięty do poprawy nadal widnieje w Archiwum z adnotacją "do poprawy", a czasem z Archiwum po prostu znika.

Czy mogę prosić o jakiś screen na mail (kontakt@goodcontent.pl) z takiej sytuacji, będziemy starali się naprawić ten problem? 

Edited by GoodContent.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, GoodContent.pl napisał:

Czy mogę prosić o jakiś screen na mail (kontakt@goodcontent.pl) z takiej sytuacji, będziemy starali się naprawić ten problem? 

 

Potwierdzam. Zdarzyło mi się, że zlecenie całkowicie zniknęło z archiwum, po czym okazywało się, że jest w zleceniach do poprawy. Zgłaszaliśmy ten problem kiedyś, ale nic nie zostało z tym zrobione.

Powinno w archiwum pozostać z adnotacją "do poprawy". Wtedy jest to dla nas czytelne. W sytuacji takiego błędu może się zdarzyć, że pominiemy jakieś zlecenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, Baba Jaga napisał:

 

Potwierdzam. Zdarzyło mi się, że zlecenie całkowicie zniknęło z archiwum, po czym okazywało się, że jest w zleceniach do poprawy. Zgłaszaliśmy ten problem kiedyś, ale nic nie zostało z tym zrobione.

Powinno w archiwum pozostać z adnotacją "do poprawy". Wtedy jest to dla nas czytelne. W sytuacji takiego błędu może się zdarzyć, że pominiemy jakieś zlecenie.

Potrzebuję potwierdzenia tej sytuacji. Jeśli mogę Państwa prosić, w momencie, gdy taka sytuacja będzie mieć miejsce, proszę przesłać screen na mail. Będziemy meli podstawy, żeby szukać problemu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, GoodContent.pl napisał:

Potrzebuję potwierdzenia tej sytuacji. Jeśli mogę Państwa prosić, w momencie, gdy taka sytuacja będzie mieć miejsce, proszę przesłać screen na mail. Będziemy meli podstawy, żeby szukać problemu. 

 

Ale screen ... czego?

Zlecenie pojawia się do poprawy we właściwym miejscu, tak jak powinno, bez żadnej adnotacji, czy notatki, która mogłaby sugerować jakiś błąd. Natomiast znika całkowicie z archiwum — w ogóle nie ma go na liście w archiwum. 

Więc screen ... czego?

Ponieważ znika z archiwum (a powinno tam zostać z adnotacją "do poprawy"), można z łatwością je przegapić. Nie każdy co godzinę zagląda do zakładkami z poprawkami, czy coś aktualnie wpadło. Jeśli ktoś dużo pisze — może być to uciążliwe.

Edited by Baba Jaga
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Baba Jaga said:

 

Ale screen ... czego?

Zlecenie pojawia się do poprawy we właściwym miejscu, tak jak powinno, bez żadnej adnotacji, czy notatki, która mogłaby sugerować jakiś błąd. Natomiast znika całkowicie z archiwum — w ogóle nie ma go na liście w archiwum. 

Więc screen ... czego?

Ponieważ znika z archiwum (a powinno tam zostać z adnotacją "do poprawy"), można z łatwością je przegapić. Nie każdy co godzinę zagląda do zakładkami z poprawkami, czy coś aktualnie wpadło. Jeśli ktoś dużo pisze — może być to uciążliwe.

YYY przychodzi przecież mail, że tekst zgłoszono do poprawy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Baba Jaga napisał:

 

Ale screen ... czego?

Zlecenie pojawia się do poprawy we właściwym miejscu, tak jak powinno, bez żadnej adnotacji, czy notatki, która mogłaby sugerować jakiś błąd. Natomiast znika całkowicie z archiwum — w ogóle nie ma go na liście w archiwum. 

Więc screen ... czego?

Ponieważ znika z archiwum (a powinno tam zostać z adnotacją "do poprawy"), można z łatwością je przegapić. Nie każdy co godzinę zagląda do zakładkami z poprawkami, czy coś aktualnie wpadło. Jeśli ktoś dużo pisze — może być to uciążliwe.

Już jaśniej to wygląda. Rozumiem, że musimy popracować nad wizerunkiem i oznaczyć teksty do poprawy. Dziękuję za wyjaśnienie!Postaramy się coś z tym zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, kluskaKRK napisał:

YYY przychodzi przecież mail, że tekst zgłoszono do poprawy.

Dokładnie. Informacja o tekście zwróconym do poprawy zawsze przychodzi na maila. Po poprawieniu jest z powrotem w archiwum jako czekający na akceptację.

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, kluskaKRK napisał:

YYY przychodzi przecież mail, że tekst zgłoszono do poprawy.

 

Na maila to ja zaglądam raz za ruski rok 😏

Wśród spamu też łatwo przeoczyć ;)

A tak — zaglądam na archiwum i mam wszystko w jednym miejscu :)

 

13 minut temu, GoodContent.pl napisał:

Już jaśniej to wygląda. Rozumiem, że musimy popracować nad wizerunkiem i oznaczyć teksty do poprawy. Dziękuję za wyjaśnienie!Postaramy się coś z tym zrobić.

 

Super, oby się udało :)

Dziękuję :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś rejestrując się na GC założyłem osobą skrzynkę pocztową. Od miesięcy w ogóle do niej nie zaglądałem :) Już wolę w kilka sekund wejść nawet na telefonie na GC i zobaczyć co się dzieje :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja użyłam swojego Gmaila i zawsze dostaję powiadomienie na telefonie, gdy przychodzi nowy mail. Nie zapisuję się na bzdurne newslettery, więc spamu nie mam, a zawsze wiem, co się dzieje na moim GC :) 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By uportal
      Zapraszam do współpracy wszystkie osoby zainteresowane pozyskaniem uczciwego, terminowego, oraz rzetelnego copywritera z blisko 10 letnim doświadczeniem.
      W moim portfolio znajdują się przeróżne realizacje, które mogę udokumentować i przedstawić wszystkim zainteresowanym osobom. Współpracuje z zaufaną grupą copywriterską, dzięki czemu wykonujemy zlecenia szybko i prawidłowo, przekazując sobie tematy według własnych zainteresowań i doświadczenia (dzięki temu teksty są realizowane o wiele szybciej i mają należytą wartość!).
       
      Wykonuję wszystkie typy tekstów pisanych. Do zamówień powyżej 50 tysięcy znaków miesięcznie zapewniam lepsze warunki współpracy.
      Potrzebujesz większej ilości tekstów miesięcznie? Napisz, ustalimy indywidualną, preferowaną cenę! 
       
      Moje artykuły cechuje dobrze dobrany temat, wiedza która jest w nich zawierana, oraz chwytliwy temat, nagłówek, jak i sformatowana treść, która ma przyciągać klienta/widza nawet po kilku latach.
      Termin ustalany jest indywidualnie (wykonuje również szybkie realizacje typu ASAP, lub realizacje weekendowe).
       
      Na wszystkie usługi wystawiam faktury
       
      Kontakt i dane firmy:
      Web Positions
      Marcin Komorowski
      Wróbla 68/9
      20-719 Lublin
      NIP: 7123185561
       
      webpositions@biznespoczta.pl
      Tel: 786-013-285
    • By RavenCopywriting
      Zajmuję się tworzeniem artykułów SEO.


      Tworzone przeze mnie artykuły są:
       
      - wysokiej jakości merytorycznej - praca w oparciu o publikacje naukowe, techniczne oraz literaturę branżową,
      - poprawne językowo,
      - terminowo, w razie opóźnień oferuję rabaty lub rekompensatę!
      - dostarczone w umówionej formie,
      - bezpłatnie i szybko poddawane ewentualnym korektom,
      - dopasowane do Twoich oczekiwań i potrzeb Twoich klientów!
      - oferowane w uczciwej cenie,
       
      CENNIK:
      ZAPLECZE: od 2.00zł netto za 1000zzs, BLOG: od 2.50zł netto za 1000zzs,
      FVAT/umowa o dzieło/umowa zlecenie

      Przygotuję artykuły o każdej tematyce. Szczególnie specjalizuję się w następujących branżach:
       
      IT, biznes, budownictwo i dom, medycyna, diety, uroda, elektronika, psychologia i edukacja,  
      Kontakt: 
      tel. 785-841-421
      ravencopywriting@gmail.com
         
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.
       
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy