Jump to content
GoodContent.pl

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska

Recommended Posts

Nie wiem po co w ogóle rozważać jakiś automatyczny system wyceny tekstów na giełdzie tekstów. Właśnie o to chodzi w giełdzie, że spotyka się tam popyt i podaż tzn. copy i zleceniodawca chcący nabyć tekst. Rozważanie takiego czegoś w kontekście giełdy spowoduje, że nie będziemy mieć już do czynienia z giełdą. 😋 W zależności od tego ilu będzie chętnych do wystawiania lub kupowania tekstów na giełdzie, od tego będzie zależeć kształtowanie ceny. I w zasadzie tylko od tego...

 

Tak swoją drogą bardziej zależy mi na podawaniu cen netto tzn. na rękę. To jak na razie jeden z lepszych pomysłów na to, aby stawki tekstów mogły wzrosnąć. Mam wrażenie, że nie jestem w tym jedyny. Dlatego mam pytanie. Czy wprowadzenie przeliczania stawki brutto na netto dla zleceniodawców jest bardzo  trudną barierą dla programistów? Serio nie znam sie na tych sprawach, ale na pierwszy rzut oka wystarczy zmienić "wzór obliczania" 😁

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie jest duża trudność. Kwestia tylko tego, że klient musiałby widzieć dwie stawki netto. Stawkę jeśli tekst weźmie osoba rozliczajaca się na umowę o dzieło i stawkę jeśli tekst weźmie osoba rozliczajaca się na fv. To jest główny problem do ogarnięcia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście, że zleceniodawcy powinni widzieć cenę netto, czyli ile copy dostanie za tekst na rękę. Ja uważam też, że zleceniodawcy powinni płacić za teksty adekwatnie do ich rzeczywistej długości. Kiedyś już była dyskusja o tym, ale chcę to też przypomnieć dla nowych właścicieli, żeby o tym pomyśleli. Klienci  podają minimalną długość tekstu i stawkę, co jest przeliczane i tyle płacą. Ktoś chce minimum 2 tys. zzs i za tyle płaci. Tymczasem często teksty wychodzą dłuższe, bo nie jest łatwo dokładnie utrafić, zresztą klienci liczą nawet na to, że teksty będą dłuższe, bo podają tylko minimum długości. Dostają tekst mniej więcej na to minimum (nikt nie chce pisać dłuższego wiedząc, że i tak dostanie kasę tylko za minimum) i potem oddają do poprawy, bo chcą dłuższy tekst. No i właśnie. Jak oddają teksty do poprawy to też często życzą sobie, żeby coś dopisać, opisać szerzej, wyjaśnić jakieś wymienione pojęcia, a to też powoduje wydłużenie się tekstu i to czasem nawet o tysiąc albo i więcej znaków. Dostają kawał tekstu za darmo. Ponadto każda poprawka to dla nas utrudnienie, gdyż blokuje możliwość rezerwacji nowych zleceń i trzeba dodatkowo poświęcić na nią czas zamiast coś nowego pisać, a często klienci oddają teksty życząc sobie czegoś, o czym od razu w zleceniu nie napisali lub co wymyślili sobie po otrzymaniu gotowego tekstu. Niech kurczę płacą za swoje widzimisię. Niech podają minimum długości, ale liczą się z tym, że jak tekst będzie dłuższy, to copy dostanie kasę za rzeczywistą długość zaakceptowanego tekstu, a oni będą musieli potem dopłacić albo niech podają  widełki długości (np. 3-5 tys. zzs) i zapłacą za górną granicę, z czego copy dostanie kasę za rzeczywistą długość tekstu, a jak tekst będzie krótszy od górnej granicy to klient dostanie z powrotem resztę i będzie mógł sobie wypłacić na konto albo wykorzystać na zamówienie kolejnych tekstów. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, KamiX napisał:

Niech podają minimum długości, ale liczą się z tym, że jak tekst będzie dłuższy, to copy dostanie kasę za rzeczywistą długość zaakceptowanego tekstu, a oni będą musieli potem dopłacić albo niech podają  widełki długości (np. 3-5 tys. zzs) i zapłacą za górną granicę, z czego copy dostanie kasę za rzeczywistą długość tekstu, a jak tekst będzie krótszy od górnej granicy to klient dostanie z powrotem resztę i będzie mógł sobie wypłacić na konto albo wykorzystać na zamówienie kolejnych tekstów. 

Ta druga opcja jest dużo lepsza, jeśli już o tym mówimy – pierwsza mogłaby spowodować celowe wydłużanie tekstów przez copy, a klienci zaczęliby skarżyć się na "lanie wody". Możliwość ustalenia górnej granicy jest w porządku – jeśli dodatkowych informacji nie da się zmieścić w wyznaczonych granicach, klient musiałby zamówienie zmodyfikować albo zrezygnować z części poprawek. Z tym, że mogłoby dojść do sytuacji, w których zleceniodawca ustawia np. 3000-3500 znaków i trudniej byłoby się zmieścić, a niektórzy dla świętego spokoju woleliby oddać te 200-300 znaków "za darmo", zamiast sztucznie skracać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według mnie taki działania to tylko sposób na komplikowanie funkcjonowania platformy. Skoro ktoś chce minimum 2500 znaków to nie ma prawa narzekać i żądać więcej😁 Może po prostu wykreślić słowo "minimum" w opisie zlecenia i po kłopocie ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można by zmienić "minimalna długość tekstu" na "oczekiwana długość tekstu", żeby nie tworzyć nieporozumień. Myślę, że klienci, o których pisze KamiX, to i tak mniejszość, a "trudne" osoby zawsze się znajdą.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obie moje propozycje były na zasadzie opcjonalności, to znaczy copy może skorzystać z automatycznej wyceny, ale nie musi i może zrobić to po swojemu; analogicznie, może się zgodzić na auto bonifikaty po czasie, ale nie musi. Każdy będzie decydował wg siebie, a opcja nikomu krzywdy nie zrobi.

Edited by marek_____

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do tej długości tekstów, to nawet jak się pisze dla prywatnych zleceniodawców, zwykle jest tak, że się umawiasz na minimalną/orientacyjną długość tekstu, ale to ty jako copywriter jesteś odpowiedzialny za realizację. Albo planujesz tekst tak, żeby w tych znakach zrealizować temat, albo piszesz tekst dłuższy. Przynajmniej u mnie tak zawsze to wygląda. Jeśli umawiam się na tekst najwyższej jakości, to taki oddaję, a że jest 2-3 tys. zzs dłuższy, no to już moja sprawa.

 

A odnosząc się do tematu poprawiania tekstów i nieprecyzyjnych wytycznych: traktuję copywritnig jako pracę kreatywną. Możesz orientacyjnie komuś coś nakreślić, ale tak naprawdę dopiero gdy ktoś zrealizuje zlecenie, możesz powiedzieć, co ci się podoba, a co nie. Trochę jak z grafikiem - przedstawia projekt, który potem się dopracowuje. Wiadomo, że nie w nieskończoność, ale uważam, że jedna poprawka w przypadku copywritingu to nie koniec świata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Ainee said:

Można by zmienić "minimalna długość tekstu" na "oczekiwana długość tekstu", żeby nie tworzyć nieporozumień. Myślę, że klienci, o których pisze KamiX, to i tak mniejszość, a "trudne" osoby zawsze się znajdą.

Dokładnie. Nie ma co komplikować działania platformy niepotrzebnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyznam szczerze, że nie do końca rozumiem różnicę między "oczekiwaną długością tekstu", a "minimalną długością tekstu". Dla mnie to trochę to samo.

Jeśli byłbym klientem i zlecał tekst zaznaczając np. 2000 znaków to jednocześnie oczekuję tekstu na 2000 znaków i chce, aby miał on minimum 2000 znaków.

No jeśli copy bierze tekst na 2000 znaków, a napisze na 3000, no to trudno. Napisze na 3000, a kasę dostanie za 2000. Ogólnie przed podjęciem się pisania tekstu trzeba analizować treść zlecenia. Jeśli klient zaznaczy 2000 znaków, a z opisu zlecenia wynika, że w życiu nie da się ująć wszystkich  oczekiwanych przez klienta wątków w 2000 znaków, no to to już jest decyzja copy czy takie zlecenie świadomie bierze i wie, że będzie musiał napisać dużo dłuży tekst niż zaznaczona przez klienta liczba znaków lub takiego zlecenia po prostu nie bierze.

Zawsze można wysłać wiadomość do klienta i wprost napisać , że w zaznaczonej liczbie znaków nie da się ująć wszystkiego czego klient chce i poprosić o podwyższenie stawki. Czy to klient zrobi czy nie to już jego decyzja.

Teksty zawsze są nieco dłuższe niż oczekiwana liczba znaków. Rzadko się zdarza, że klient chce 2000 i copy napisze równo na 2000. Jednak te teksty zwykle są dłuższe może o 200-300 znaków co tak naprawdę to tylko kilka zdań. No jeśli copy pisze tekst o 1000-2000 znaków dłuższy to już jego problem.

Edited by pawig
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, pawig napisał:

Przyznam szczerze, że nie do końca rozumiem różnicę między "oczekiwaną długością tekstu", a "minimalną długością tekstu". Dla mnie to trochę to samo.

Jeśli byłbym klientem i zlecał tekst zaznaczając np. 2000 znaków to jednocześnie oczekuję tekstu na 2000 znaków i chce, aby miał on minimum 2000 znaków.

No jeśli copy bierze tekst na 2000 znaków, a napisze na 3000, no to trudno. Napisze na 3000, a kasę dostanie za 2000. Ogólnie przed podjęciem się pisania tekstu trzeba analizować treść zlecenia. Jeśli klient zaznaczy 2000 znaków, a z opisu zlecenia wynika, że w życiu nie da się ująć wszystkich  oczekiwanych przez klienta wątków w 2000 znaków, no to to już jest decyzja copy czy takie zlecenie świadomie bierze i wie, że będzie musiał napisać dużo dłuży tekst niż zaznaczona przez klienta liczba znaków lub takiego zlecenia po prostu nie bierze.

Zawsze można wysłać wiadomość do klienta i wprost napisać , że w zaznaczonej liczbie znaków nie da się ująć wszystkiego czego klient chce i poprosić o podwyższenie stawki. Czy to klient zrobi czy nie to już jego decyzja.

Teksty zawsze są nieco dłuższe niż oczekiwana liczba znaków. Rzadko się zdarza, że klient chce 2000 i copy napisze równo na 2000. Jednak te teksty zwykle są dłuższe może o 200-300 znaków co tak naprawdę to tylko kilka zdań. No jeśli copy pisze tekst o 1000-2000 znaków dłuższy to już jego problem.

Owszem, o kilkaset znaków to jeszcze nie problem. Problem pojawia się gdy tekst właśnie jest o tysiac albo ponad tysiąc dłuższy. Aż tak to nikt nie napisze sam, ale po poprawkach niestety tak się zdarza i wtedy klient powinien zapłacić więcej...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, KamiX said:

Owszem, o kilkaset znaków to jeszcze nie problem. Problem pojawia się gdy tekst właśnie jest o tysiac albo ponad tysiąc dłuższy. Aż tak to nikt nie napisze sam, ale po poprawkach niestety tak się zdarza i wtedy klient powinien zapłacić więcej...

No to chyba sytuacje, które można policzyć na palcach jednej ręki. Poprawki zdarzają się (chyba, że tylko mi) na portalu bardzo rzadko. Jak raz na kilkaset tekstów oddam komuś te 500 czy 600 znaków za darmo to jakoś wytrzymam :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się. Jeśli miałem jakiś tekst do poprawki to nigdy to nie kończyło się dopisaniem kilkuset znaków. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, KamiX napisał:

Owszem, o kilkaset znaków to jeszcze nie problem. Problem pojawia się gdy tekst właśnie jest o tysiac albo ponad tysiąc dłuższy. Aż tak to nikt nie napisze sam, ale po poprawkach niestety tak się zdarza i wtedy klient powinien zapłacić więcej...

Piszę od mniej więcej 6 lat, zaczynałam na portalach, teraz w 95% poza. Raz zdarzył mi się upierdliwy klient, któremu musiałam dopisać jakieś 1000 zzs. Może masz pecha po prostu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasem zdarza mi się (szczególnie w ulubionych tematach), że mnie poniesie i napiszę kilkaset znaków więcej. Z własnej woli i na moją odpowiedzialność, ponieważ uważam, że ujmując temat w inny sposób, tekst straciłby na tym.

Jeśli natomiast zleceniodawca, wysyłając mi tekst do poprawki, zażądałby dodatkowych kilku setek, bo ma taki kaprys i czegoś wcześniej nie ujął w opisie zlecenia — zakwestionowałabym. Zaznaczę, że nie miałam dotąd takiej sytuacji.

Podejmując się napisania tematu, tak rozplanowuję tekst, aby zmieścić się  wymaganej ilości znaków. Jeśli uważam, że temat jest zbyt obszerny na podaną ilość znaków, nie tykam.

Dla mnie osobiście bardziej problematyczne są tematy typu: 5000 znaków — rękawiczki ze skóry. Ileż można lać wodę? 🤣

 

Pytanko z innej beki. Przeglądam zlecenia — tekst na 14.000 znaków. W opisie zlecenia podany jest czas realizacji 6 dni, nawet zleceniodawca widzi, że to tekst nie do napisania w 6 godzin.

Jak to się ma do naszych 6-godzinnych obwarowań napisania tekstu? Goodcontent — może pomożecie nam trochę i wprowadzicie w końcu wydłużony czas realizacji długich zleceń?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By mendrelacopy
      Witam serdecznie,
       
      reprezentuję agencję oferującą profesjonalne usługi copywriterskie, piszę teksty na każdy temat i o różnych jakościach. Wszystkie treści są zgodne z SEO i wpływają pozytywnie na pozycjonowanie strony. Ze swojej strony gwarantuję terminowość i rzetelność. Błyskawicznie odpowiadam na wszystkie wiadomości, ewentualne poprawki wprowadzam do 24 godzin. Zapraszam do kontaktu, na pewno się dogadamy!
       
      Kontakt:
      juliamendrela@btg-copy.pl
       
      Dane firmy:
      BreakTGen
      Jakub Raj
      ul. Lisowicka 30
      42-700 Lubliniec
      NIP: 5751898286
    • By ingus4321
      Hej Przygotowałem dla Was krótki, zwięzły i konkretny poradnik z miejscami, gdzie można zamawiać Content. Wszystko zebrane w 1 miejscu, krótko opisane i aktualne. Mam nadzieję, że się przyda. Sam jestem Copywriterem, a wiele osób nie zna wszystkich serwisów lub często potrzebuje szybko kupić tekst, więc podrzucam. (uwaga: tak, w tekście są linki polecające — nie musisz z nich korzystać i wyszukać czyste, ale dzięki temu Wy macie darmowy tekst a ją mogę dodatkowo je pisać) Pozdrawiam Gordon.

       
      https://panel.goodcontent.pl/af/PQb1pEuhLY https://www.textbookers.com/affiliate/16333 https://gieldatekstow.pl/pp,31174.html https://www.whitepress.pl/ghpXr www.goodtranslate.pl www.textbroker.pl www.10heads.pl www.seotxt.pl  
       
       
      GoodContent — Zdecydowanie największy portal z copywriterami w PL. Zatrudnia ok. 20 000 copywriterów. Realnie piszących jest mniej, ale GoodContent oferuje szybkie wykonanie zleceń. Portal działa prosto. Wystarczy zarejestrować się, zlecić tekst i zapłacić. Po zleceniu tekstu możemy zaakceptować, zwrócić do poprawy lub odrzucić tekst. Przy składaniu zamówienia określamy cenę za 1000 zzs. Stawka 9 zł / 1000 zzs jest możliwa do realizacji jedynie przez najlepszych copywriterów. Od ceny 6-7 zł wzwyż zlecenia są podejmowane najszybciej. Firma jest sprawdzona i wiarygodna (sam piszę dla niej od kilku lat).
       
      Textbookers — Portal działający jak ten powyżej. Wystarczy dodać zlecenie i zapłacić. Zlecenie określamy jako precel, tekst zapleczowy, artykuł czy tłumaczenie — jakościowo. Kategorii jest kilka, a w każdej kategorii mogą pisać jedynie copywriterzy, którzy przeszli na wyższy poziom i zdali test. Najniższa cena to 2,82 zł brutto za 1000 znaków — co jest ekonomiczną stawką i może być ciekawą ofertą na precle lub budżetowe teksty seo.
       
      Giełdatekstów — GiełdaTekstów jest jedyną giełdą w PL, na której możemy kupić gotowe teksty. Copywriterzy wystawiają swoje teksty (np. ja https://gieldatekstow.pl/text/buy/search,u_sMnzCz60b ). Klienci mogą wyszukiwać je w wyszukiwarce. Kupno polega na wpłaceniu środków, znalezieniu tekstu i jego kupnie. Od wpłaconej kwoty odejmowane jest 23% vat, a reszta środków jest przeznaczona na zakup. FV otrzymujemy na koniec miesiąca zbiorczą za wszystkie zakupione teksty. Na portalu są różne teksty od 1k zzs do 20k zzs, precle, seo, zapleczowe, artykuły opisy i teksty w różnych językach. Copywriterzy posiadają swoje profile i oceny gwiazdkowe. Warto korzystać z giełdy przed zleceniem napisania tekstu. Gotowy tekst możemy kupić w ciągu 5 minut.
       
      Whitepress.pl - King of The Best, czyli jeden z największych portali o marketingu internetowym, seo itp. w Polsce. Oferuje on Pisanie tekstów, Publikacje Artykułów, Kampanie, Influencer Marketing, Content Marketing, Analitykę i Raportowanie. Portal wiarygodny, publikujący i opiniotwórczy. W serwisie pracują profesjonaliści. Jeśli zależy nam na większym zakresie prac, wysokiej jakości lub “dużym projekcie”, warto nawiązać współpracę z tym portalem. Po założeniu konta wystarczy skontaktować się z doradcami i zamówić usługę.
       
      Textbroker.pl - Międzynarodowy serwis, który działa w kilkunastu krajach. Działa on standardowo. W USA dostępnych jest nawet kilka tysięcy zleceń — w Polsce często dziennie jest ich ok. kilkudziesięciu. Wybierać możemy wykonawców którzy będą mogli podjąć zlecenie od 2 do 5 gwiazdek oraz zlecać pracę indywidualnie. Jeśli zależy nam na czasie, można dodać zlecenie także i tutaj.
       
      Seotxt.pl - Portal nieco tajemniczy. Jego działanie jest standardowe, ale zatrudnia copywriterów “jako swoich pracowników”. Jeśli termin realizacji tekstu zostanie przekroczony, otrzymamy 80% rabatu!
       
      10heads.pl - Kolejny portal z freelancerami, którzy podejmują zlecenia. Jest sprawdzony, działa, pozwala dodawać zlecenia w j. Angielskim. Wart uwagi.
       
       
      Prywatni Copywriterzy:
      Grupy na Facebooku
      Useme.eu
      Google
      Portale z freelancerami
      Fora o SEO
       
      Z prywatnych freelancerów warto korzystać, jeśli wybieramy osoby z polecenia, zaufane lub znane. Jest to idealna sytuacja, bo otrzymujemy teksty “szyte na miarę”, ale najpierw należy wyszukać odpowiedniego copywritera. Dobry copywriter-freelancer ma swoją stronę, portfolio, udokumentowane publikacje i referencji oraz oceny np. na takich portalach. Ceny, jakie oferują tacy copywriterzy to 7 zł /1000 zzs - 50 zł / 1000 zzs. Dobrych copywriterów szukać można na Grupach na FB czy na portalach typu Useme, gdzie są oni weryfikowani. Jeśli wybierzemy anonimowego freelancera, możemy otrzymać plagiat, tekst niskiej jakości, porzucenie zlecenia czy problemy z realizacją zamówienia, za które będziemy musieli zapłacić.

      * Tak, linki są linkami polecającymi. Dziękuję za skorzystanie z nich. Dzięki temu nic nie tracie, a ją mogę poświęcić czas na więcej takich krótkich poradników. (Jeśli chcecie, zawsze możecie wejść na stronę i zarejestrować się bez mojego polecenia). Osobom, które wsparły mój projekt, oferuję prywatną pomoc. Pozdrawiam Gordon
      Napiszcie, gdzie Wy zamawiacie Content — może macie jakieś patenty na obniżenie kosztów Dajcie znać czy chcecie kolejny post o wystawianiu FV z Useme przez osoby prywatne lub o Tekstach SEO! Trzymajcie się
       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy