Jump to content
GoodContent.pl

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska

Recommended Posts

8 minutes ago, KamiX said:

Tylko kolejnego już nie będzie, bo ktoś inny zdąży sobie wziać...

No i trudno, ale wszyscy mają równe szanse. W przeciwnym wypadku ludzie będą rezerwować na potęgę, a inni nie będą mieć, co pisać, bo wejdą na platformę w złym momencie itd.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, KamiX napisał:

Tylko kolejnego już nie będzie, bo ktoś inny zdąży sobie wziać...

Bez przesady, skoro piszesz tu tylko w przypadku braku zleceń spoza portalu, to jak masz czas, po prostu siadasz i piszesz. Nikt Ci nie zabierze wszystkich zleceń.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, KamiX napisał:

Tylko kolejnego już nie będzie, bo ktoś inny zdąży sobie wziać...

 

I tak powinno być, rezerwujesz jeden i na nim się skupiasz, a nie pięć, żeby móc popływać w pieniążkach :) Napiszesz jeden, zarezerwujesz kolejny, a jak nie ma to trzeba poczekać. Jak zarezerwujesz pięć, to inni będą mogli pomarzyć o jakimkolwiek tekście. Tak przynajmniej jest sprawiedliwie, każdy może sobie wziąć po jednym i tyle. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, monis190 napisał:

Bez przesady, skoro piszesz tu tylko w przypadku braku zleceń spoza portalu, to jak masz czas, po prostu siadasz i piszesz. Nikt Ci nie zabierze wszystkich zleceń.

Taak, jaasne, nikt mi nie zabierze wszystkich tylko dla mnie zostaną najgorsze same, za złotówkę za 1000 znaków z litanią wymagań o tematyce, o której nie mam pojęcia i którą się nie interesuję. To jest dla mnie niesprawiedliwe. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, KamiX napisał:

Taak, jaasne, nikt mi nie zabierze wszystkich tylko dla mnie zostaną najgorsze same, za złotówkę za 1000 znaków z litanią wymagań o tematyce, o której nie mam pojęcia i którą się nie interesuję. To jest dla mnie niesprawiedliwe. 

KamiX - czy Ty siebie słyszysz? Walczysz i starasz się przekonać wszystkich, że lepiej dla nich będzie, gdy to Ty zarezerwujesz sobie 5 fajnych zleceń, a kilka innych osób będzie w tym czasie pracowało za złotówkę, jeśli nie będzie więcej intratnych tekstów do napisania :)

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, PaulMott said:

KamiX - czy Ty siebie słyszysz? Walczysz i starasz się przekonać wszystkich, że lepiej dla nich będzie, gdy to Ty zarezerwujesz sobie 5 fajnych zleceń, a kilka innych osób będzie w tym czasie pracowało za złotówkę, jeśli nie będzie więcej intratnych tekstów do napisania :)

No już kilka razy się pogrążyła na tym forum jak dla mnie :P:)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, KamiX napisał:

Taak, jaasne, nikt mi nie zabierze wszystkich tylko dla mnie zostaną najgorsze same, za złotówkę za 1000 znaków z litanią wymagań o tematyce, o której nie mam pojęcia i którą się nie interesuję. To jest dla mnie niesprawiedliwe. 

 

Czy ktoś broni Ci śledzić stronę i zarezerwować jakiś ciekawy tekst po atrakcyjnej stawce? Czy mamy się dostosować do tego, że wchodzisz na stronę raz na jakiś czas i zostawiać Ci najlepsze teksty, żebyś nie czuła się poszkodowana? :) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, Baba Jaga napisał:

 

Mieliśmy sporo. Któregoś pięknego wieczoru usiadłam i zebrałam. Zamieszczam poniżej nieco przeredagowane. Jeśli coś pominęłam, forumowicze dopiszą.

Cieszy wyciągnięcie wniosków i kontakt. Mam nadzieję, że teraz to już ' z górki" :)


Nasze propozycje
1. System ocen — ustawiony zbyt wysoki pułap umożliwiający pisanie lepiej płatnych tekstów
2. Tekst zwrócony do poprawy nie powinien blokować możliwości przyjęcia nowego zlecenia (na poprawę jest czas 24h)
3. Mailing do copy o wszystkich zmianach na GC
4. Unormowanie czasu realizacji tekstów w przełożeniu na ilość godzin (propozycja była min. 6h za tekst bodajże do 3000 lub 4000  znaków, każde kolejne 1000 znaków to kolejna godzina)
5. Archiwum tekstów — tekst odesłany do poprawy powinien być tam widoczny z adnotacją "do poprawy"
6. Możliwość ukrywania zamówień przez copywriterów — tych zamówień, które ich nie interesują oraz blokowanie poszczególnych zleceniodawców
7. Rozbudowana możliwość filtrowania tekstów — np. według branż, czy rodzaju (precel, zaplecze, artykuł)
8. Zabronienie zleceniodawcom możliwości zmiany warunków zlecenia po jego akceptacji — wielokrotne odsyłanie do poprawy i "dokładanie" coraz to nowych wymagań
9. Ruchome w zależności od ilości (lub kwoty) zrealizowanych tekstów progi prowizyjne (dowartościowanie dużo piszących copy)
10. Warto wprowadzić minimalną ilość znaków w uzasadnieniu oceny przez zleceniodawcę, np. 30 znaków i konieczność merytorycznego uzasadnienia
11. Jasny i czytelny podział tekstów na precle, zaplecza i artykuły oraz minimalne ceny dostosowane do konkretnych rodzajów tekstów
12. Giełda tekstów

13. Czas oczekiwania 7 dni na akceptację tekstu powinien zostać skrócony do 4 dni

14. "Wyłapywanie" i banowanie multikont, zapobieganie blokowaniu wielu tekstów przez jednego copy pod wieloma pseudonimami

15. Powiadomienie zleceniodawców o kwocie "na rękę" , jaką otrzymuje copy za tekst

16. Przelew w 1 dzień.

 

Dzień dobry,

 

na bieżąco w forum udziela się Pani Renata, która jest opiekunem portalu. 
Ze swojej strony mogę obiecać to fakt, że będziemy jasno i czytelnie komunikowali wszystkie udoskonalenia / zmiany platformy. Na dzisiaj "zasypaliśmy" nimi programistę. Pierwsza seria poprawek będzie widoczna już we wrześniu.

Część z tych 16 punktów rzeczywiście zostały wprowadzone, niektóre pomysły są super i na pewno je wprowadzimy, niektóre tematy są dyskusyjne. Baba Jaga -  bardzo dziękuję za poświęcony na nie czas 🙂

Paweł Strykowski
CEO WhitePress

 

 

7 godzin temu, sindirus napisał:

To jest oczywiste, że nie zastosujecie stawki 17% do copywriterów, którzy zlecą wypłatę przed 1 października. Byłoby to z deczka nielegalne w świetle prawa. Dlatego ja nie pytam o rzeczy oczywiste i o potencjalne łamanie przepisów, tylko o to, jak ta zmiana podatku zostanie rozwiązana w kwestii formalnej oraz technicznej i podałem dwie przykładowe sytuacje, w których dochodzi do zderzenia z betonem. Może dla jasności opiszę to prościej.

 

A. Klient zleca teksty dzisiaj. Od zapłaconej przez niego sumy odejmowany jest VAT, prowizja i podatek wedle aktualnej stawki 18%. Ale zlecenie sobie wisi, nikt go nie realizuje. Dopiero powiedzmy w połowie października znajduje się copy, który je wykonuje. Czyli zarabia w październiku pieniądze za zrealizowanie tego zlecenia. W październiku obowiązuje już stawka 17%, ale jego zarobek jest objęty cały czas starą stawką. Dlatego zapytałem: "czy zlecenia dodane przed tym terminem, które sobie nadal wiszą i są jeszcze w starej stawce podatku, zostaną automatycznie zmienione na nową?"

 

B. Klient zleca teksty dzisiaj. Od zapłaconej przez niego sumy odejmowany jest VAT, prowizja i podatek wedle aktualnej stawki 18%. 30 września copy je realizuje i oddaje do sprawdzenia, ale klient ich nie sprawdza od razu, lecz dopiero 2 października. Lub w ogóle nie sprawdza i system sam je akceptuje. Albo też klient sprawdza, ale oddaje do poprawki i tak mija sobie ustawowy termin zmiany stawki opodatkowania. Copy zarabia więc swoje pieniądze już po 1 października, gdy obowiązuje nowa stawka 17%. Wtedy też pieniądze fizycznie wpływają na jego konto w serwisie; wcześniej ich nie ma, bo wykonanie tekstu nie jest równoważne z otrzymaniem za niego zapłaty, a zlecenie uznaje się za zakończone, gdy klient zaakceptuje artykuł. Takie są zasady w GC. No tylko jest problem - mamy 2 października, stawka podatkowa powinna być o 1 procent mniejsza, a jednak wynagrodzenie dla copy jest wedle starego przelicznika. Stąd moje drugie pytanie: Co ze zleceniami przyjętymi i zrealizowanymi przed 1 października, ale zaakceptowanymi przez zleceniodawcę po 1 października?

 

Jeśli nie będzie automatycznej zmiany w starych zleceniach z 18 na 17 procent, to gdzie zniknie ten 1 procent różnicy? Ja wiem, że to są groszowe sprawy dla copy w przeliczeniu na jedno zlecenie. Ale groszowe sprawy razy X zleceń to już może być konkretna suma, która... no właśnie, co się z nią stanie? Copy nie dostanie tego procenta w swoim zarobku netto. Urząd skarbowy go nie dostanie w zaliczce, bo przecież będziecie się już rozliczać po nowej stawce. Więc gdzie zawędrują pieniądze z tej różnicy w przypadku, gdy zlecenia dodane przed 1 października a zrealizowane lub zatwierdzone po tym terminie nie otrzymają zmienionej stawki?

 

 

Zmiana 18% na 17% jest korzystna dla copywriterów. Zgodnie z ustawą moment rozliczania podatku zbiega się z momentem wystawienia rachunku / wypłaty. Tak więc jeżeli ktoś chce skorzystać maksymalnie na zmianie to warto poczekać do 1 października z wypłatą.

Tak więc ten jeden procent otrzyma copywriter.  Wbrew podejrzeniom nie przywłaszczamy go sobie. Zachęcam do zapoznania się z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych wraz późniejszymi zmianami.
 

To co my musimy "ładnie" oprogramować to właśnie zmianę widoku listy zleceń, które nie zostały jeszcze wypłacone (i sumę do wypłaty), tak, żeby te dane się zaktualizowały z dniem 01.10.2019.
 

 

 

Edited by pawelek

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, KamiX napisał:

Taak, jaasne, nikt mi nie zabierze wszystkich tylko dla mnie zostaną najgorsze same, za złotówkę za 1000 znaków z litanią wymagań o tematyce, o której nie mam pojęcia i którą się nie interesuję. To jest dla mnie niesprawiedliwe. 

 

Wiesz. Ja pracuję, teksty piszę po pracy, czyli wieczorami. Nie śledzę tekstów na bieżąco, ponieważ mam zbyt dużo pracy w pracy. Boszszsz, jak to zabrzmiało — jakby inni siedzieli i nic nie robili ;) . Do brzegu. Twoja opcja wydaje mi się jakby ... luksusowa, ale tak to tylko w erze ;) . Życie nie jest sprawiedliwe. Minusy opisali również poprzednicy, przychylam się.

 

1 godzinę temu, pawelek napisał:

 

Dzień dobry,

 

na bieżąco w forum udziela się Pani Renata, która jest opiekunem portalu. 
Ze swojej strony mogę obiecać to fakt, że będziemy jasno i czytelnie komunikowali wszystkie udoskonalenia / zmiany platformy. Na dzisiaj "zasypaliśmy" nimi programistę. Pierwsza seria poprawek będzie widoczna już we wrześniu.

Część z tych 16 punktów rzeczywiście zostały wprowadzone, niektóre pomysły są super i na pewno je wprowadzimy, niektóre tematy są dyskusyjne. Baba Jaga -  bardzo dziękuję za poświęcony na nie czas 🙂

Paweł Strykowski
CEO WhitePress

 

 

Nie ma za co dziękować. Wszyscy w tym siedzimy. Trzeba sobie ułatwiać życie :)

I wszyscy czekamy na zmiany, mam nadzieję, że in plus nie tylko dla zleceniodawców, ale również dla copy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, pawig napisał:

Polecam poczytać o tym w jaki sposób rozliczane są umowy o dzieło... 

Bo czytając post wcześniej kolegi mam wrażenie, że ktoś myśli, że jest kwota brutto, od tego odejmuję się 17/18% i wychodzi kwota netto :) Także warto odrobić lekturę i poczytać chocby o kosztach uzyskania przychodu w umowach o dzieło itp. Może coś się rozjasni :)

 A może zanim zaczniesz komuś kolegować, to przeczytasz ze dwa razy to, co sam napisałeś i zastanowisz się, do czego pijesz, bo nie widać w tej wypowiedzi żadnego związku. Koszty uzyskania przychodu nie zmieniają nic w stawce podatkowej i tym, że zginęłyby gdzieś pieniądze z odprowadzanego podatku przy zmieniającym się jednym procencie, jeśli nie doszłoby do automatycznej aktualizacji stawki w zleceniach dodanych przed 1 października. Podatek jest odprowadzany do US niezależnie od tego, czy zastosujesz 0, 20 czy 50 procent kosztów albo wymyślisz sobie jakąś inną stawkę. Podatek zmienia się z 18 na 17 procent niezależnie od tego, czy zastosujesz 0, 20 czy 50 procent kosztów albo wymyślisz sobie jakąś inną stawkę. Koszty uzyskania przychodu zmieniają wysokość zaliczki, co jest następstwem zmiany podstawy wyliczenia podatku, a nie stawkę podatkową.

Opisany przez ciebie sposób rozliczenia stosuje się w umowach o dzieło zryczałtowanych bez stawki jednostkowej, więc jeśli myślisz, że tak się nie wylicza kwoty netto i próbowałeś, nie wiem, zakpić?, to nie pod tym adresem.

Swoją drogą system rozliczania umów o dzieło też jest specyficznie konstruowany. Teksty pisze się w dowolnym czasie, w dowolnym okresie, niekiedy uzbieranie kwoty 100 zł trwa miesiącami, każde zlecenie jest odnotowywane w serwisie z datą, godziną, a na umowie wszystkie teksty widnieją jako wykonane jednego dnia.

 

12 godzin temu, pawelek napisał:

 

To co my musimy "ładnie" oprogramować to właśnie zmianę widoku listy zleceń, które nie zostały jeszcze wypłacone (i sumę do wypłaty), tak, żeby te dane się zaktualizowały z dniem 01.10.2019.

 

I o taką odpowiedź z aktualizacją mi chodziło. Szkoda, że musiałem pisać elaborat po wypowiedzi p. Renaty, aby wyjaśnić sprawę.


Konto współdzielone. Kup teksty przez GT i z fakturą VAT.

Potrzebujesz tekstów? Pisz na PW albo zajrzyj, a na pewno coś wymyślimy ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, PaulMott napisał:

KamiX - czy Ty siebie słyszysz? Walczysz i starasz się przekonać wszystkich, że lepiej dla nich będzie, gdy to Ty zarezerwujesz sobie 5 fajnych zleceń, a kilka innych osób będzie w tym czasie pracowało za złotówkę, jeśli nie będzie więcej intratnych tekstów do napisania :)

Nie, ja tak nie napisałam. Jakie to typowo polskie opaczne rozumowanie... Na TB jakoś można chyba nawet 40 na raz zarezerwować zleceń i jest dobrze... 5 to może rzeczywiście za dużo, ale 3 albo chociaż 2 byłoby dobrze. Drzecie się, żeby tekst do poprawy nie blokował rezerwacji nowych zleceń, bo się boicie, że ktoś wam dobre zabierze, a weźcie poprawcie szybciutko i rezerwujcie następne... Chyba jeszcze żadne moje słowo nie spotkało się tu z uznaniem. Jedziecie po mnie za każdym razem jak coś wymyślę. Mam tego dosyć i jest mi przykro... Z wami w ogóle nie ma sensu dyskutować. Decyzja należy tylko i wyłącznie do właścicieli portalu, nie do was, na szczęście...

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten kto korzystał z TB to wie, ze rezerwacja tekstów to złe rozwiązanie. Tam można zarezerwować aż 45 tekstów. No i jak to teraz wygląda od dobrego pół roku? Tablica ze zleceniami jest codziennie niemal pusta. Klienci zlecają teksty indywidualnie, niewielka grupa copy ma po kilkanaście tekstów w ten sposób porezerwowanych, a reszcie zostają marne opisy do katalogów za marną stawkę.

 

8 minut temu, KamiX napisał:

Drzecie się, żeby tekst do poprawy nie blokował rezerwacji nowych zleceń, bo się boicie, że ktoś wam dobre zabierze, a weźcie poprawcie szybciutko i rezerwujcie następne...

 Problem w tym, że często trzeba dopytać klienta o co dokładnie chodzi mu w tych poprawkach. Zdarza się, że klienci opisują to niejasno. Czasem po prostu dla pewności człowiek chce się upewnić. W takiej sytuacji trzeba wysłać wiadomość do klienta i czekać na odpowiedź. To trwać może nawet kilka godzin i przez ten czas copy nie może realizować innych zleceń, nie pracuje i nie zarabia.

 

Pytanie z innej beczki do GC. Czy w przyszłym roku dostaniemy jeden zbiorczy PIT-11 za cały 2019r czy dwa PITy-11? Jeden za okres od stycznia do września z firmy Pana Bartka i  drugi za okres od września do grudnia z Whitepress? Pytam, bo w końcu WP kupiło tylko produkt jakim jest GC, a nie przejęło działalności Pana Barta, zatem copy w 2019 roku współpracowali z dwoma podmiotami.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, pawig napisał:

Pytanie z innej beczki do GC. Czy w przyszłym roku dostaniemy jeden zbiorczy PIT-11 za cały 2019r czy dwa PITy-11? Jeden za okres od stycznia do września z firmy Pana Bartka i  drugi za okres od września do grudnia z Whitepress? Pytam, bo w końcu WP kupiło tylko produkt jakim jest GC, a nie przejęło działalności Pana Barta, zatem copy w 2019 roku współpracowali z dwoma podmiotami.

Oczywiście otrzymają Państwo 2 dokumenty PIT-11. Jeden od Pana Bartka, a drugi od Whitepress.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Największym problemem z poprawkami jest to, że pisząc długi tekst, trzeba go sobie czasem przedłużyć. Wyobraź sobie, że masz napisane już kilkanaście tysięcy znaków i zostało drugie tyle, a w międzyczasie wskakuje poprawka. I co? Kilka godzin roboty można wyrzucić do śmieci. Akurat raczej mało kto chce osobnej kolejki dla poprawek po to, by w międzyczasie móc rezerwować co innego. 

Edited by WDK2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że jak jest się w trakcie realizacji tekstu i w tym czasie jakiś klient prześle tekst do poprawi, to ten aktualnie realizowany możesz normalnie dokończyć i dopiero po jego zakończeniu bierzesz się za tekst poprawkowy.

Nie wiem czy dobrze Cie zrozumiałem, bo zrozumiał tak, że jak jesteś w trakcie pisania tekstu i przyjcie jakiś tekst do poprawki to ten aktualnie realizowany musisz przerwać. Nie wiem czy o to Tobie chodziło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By mendrelacopy
      Witam serdecznie,
       
      reprezentuję agencję oferującą profesjonalne usługi copywriterskie, piszę teksty na każdy temat i o różnych jakościach. Wszystkie treści są zgodne z SEO i wpływają pozytywnie na pozycjonowanie strony. Ze swojej strony gwarantuję terminowość i rzetelność. Błyskawicznie odpowiadam na wszystkie wiadomości, ewentualne poprawki wprowadzam do 24 godzin. Zapraszam do kontaktu, na pewno się dogadamy!
       
      Kontakt:
      juliamendrela@btg-copy.pl
       
      Dane firmy:
      BreakTGen
      Jakub Raj
      ul. Lisowicka 30
      42-700 Lubliniec
      NIP: 5751898286
    • By ingus4321
      Hej Przygotowałem dla Was krótki, zwięzły i konkretny poradnik z miejscami, gdzie można zamawiać Content. Wszystko zebrane w 1 miejscu, krótko opisane i aktualne. Mam nadzieję, że się przyda. Sam jestem Copywriterem, a wiele osób nie zna wszystkich serwisów lub często potrzebuje szybko kupić tekst, więc podrzucam. (uwaga: tak, w tekście są linki polecające — nie musisz z nich korzystać i wyszukać czyste, ale dzięki temu Wy macie darmowy tekst a ją mogę dodatkowo je pisać) Pozdrawiam Gordon.

       
      https://panel.goodcontent.pl/af/PQb1pEuhLY https://www.textbookers.com/affiliate/16333 https://gieldatekstow.pl/pp,31174.html https://www.whitepress.pl/ghpXr www.goodtranslate.pl www.textbroker.pl www.10heads.pl www.seotxt.pl  
       
       
      GoodContent — Zdecydowanie największy portal z copywriterami w PL. Zatrudnia ok. 20 000 copywriterów. Realnie piszących jest mniej, ale GoodContent oferuje szybkie wykonanie zleceń. Portal działa prosto. Wystarczy zarejestrować się, zlecić tekst i zapłacić. Po zleceniu tekstu możemy zaakceptować, zwrócić do poprawy lub odrzucić tekst. Przy składaniu zamówienia określamy cenę za 1000 zzs. Stawka 9 zł / 1000 zzs jest możliwa do realizacji jedynie przez najlepszych copywriterów. Od ceny 6-7 zł wzwyż zlecenia są podejmowane najszybciej. Firma jest sprawdzona i wiarygodna (sam piszę dla niej od kilku lat).
       
      Textbookers — Portal działający jak ten powyżej. Wystarczy dodać zlecenie i zapłacić. Zlecenie określamy jako precel, tekst zapleczowy, artykuł czy tłumaczenie — jakościowo. Kategorii jest kilka, a w każdej kategorii mogą pisać jedynie copywriterzy, którzy przeszli na wyższy poziom i zdali test. Najniższa cena to 2,82 zł brutto za 1000 znaków — co jest ekonomiczną stawką i może być ciekawą ofertą na precle lub budżetowe teksty seo.
       
      Giełdatekstów — GiełdaTekstów jest jedyną giełdą w PL, na której możemy kupić gotowe teksty. Copywriterzy wystawiają swoje teksty (np. ja https://gieldatekstow.pl/text/buy/search,u_sMnzCz60b ). Klienci mogą wyszukiwać je w wyszukiwarce. Kupno polega na wpłaceniu środków, znalezieniu tekstu i jego kupnie. Od wpłaconej kwoty odejmowane jest 23% vat, a reszta środków jest przeznaczona na zakup. FV otrzymujemy na koniec miesiąca zbiorczą za wszystkie zakupione teksty. Na portalu są różne teksty od 1k zzs do 20k zzs, precle, seo, zapleczowe, artykuły opisy i teksty w różnych językach. Copywriterzy posiadają swoje profile i oceny gwiazdkowe. Warto korzystać z giełdy przed zleceniem napisania tekstu. Gotowy tekst możemy kupić w ciągu 5 minut.
       
      Whitepress.pl - King of The Best, czyli jeden z największych portali o marketingu internetowym, seo itp. w Polsce. Oferuje on Pisanie tekstów, Publikacje Artykułów, Kampanie, Influencer Marketing, Content Marketing, Analitykę i Raportowanie. Portal wiarygodny, publikujący i opiniotwórczy. W serwisie pracują profesjonaliści. Jeśli zależy nam na większym zakresie prac, wysokiej jakości lub “dużym projekcie”, warto nawiązać współpracę z tym portalem. Po założeniu konta wystarczy skontaktować się z doradcami i zamówić usługę.
       
      Textbroker.pl - Międzynarodowy serwis, który działa w kilkunastu krajach. Działa on standardowo. W USA dostępnych jest nawet kilka tysięcy zleceń — w Polsce często dziennie jest ich ok. kilkudziesięciu. Wybierać możemy wykonawców którzy będą mogli podjąć zlecenie od 2 do 5 gwiazdek oraz zlecać pracę indywidualnie. Jeśli zależy nam na czasie, można dodać zlecenie także i tutaj.
       
      Seotxt.pl - Portal nieco tajemniczy. Jego działanie jest standardowe, ale zatrudnia copywriterów “jako swoich pracowników”. Jeśli termin realizacji tekstu zostanie przekroczony, otrzymamy 80% rabatu!
       
      10heads.pl - Kolejny portal z freelancerami, którzy podejmują zlecenia. Jest sprawdzony, działa, pozwala dodawać zlecenia w j. Angielskim. Wart uwagi.
       
       
      Prywatni Copywriterzy:
      Grupy na Facebooku
      Useme.eu
      Google
      Portale z freelancerami
      Fora o SEO
       
      Z prywatnych freelancerów warto korzystać, jeśli wybieramy osoby z polecenia, zaufane lub znane. Jest to idealna sytuacja, bo otrzymujemy teksty “szyte na miarę”, ale najpierw należy wyszukać odpowiedniego copywritera. Dobry copywriter-freelancer ma swoją stronę, portfolio, udokumentowane publikacje i referencji oraz oceny np. na takich portalach. Ceny, jakie oferują tacy copywriterzy to 7 zł /1000 zzs - 50 zł / 1000 zzs. Dobrych copywriterów szukać można na Grupach na FB czy na portalach typu Useme, gdzie są oni weryfikowani. Jeśli wybierzemy anonimowego freelancera, możemy otrzymać plagiat, tekst niskiej jakości, porzucenie zlecenia czy problemy z realizacją zamówienia, za które będziemy musieli zapłacić.

      * Tak, linki są linkami polecającymi. Dziękuję za skorzystanie z nich. Dzięki temu nic nie tracie, a ją mogę poświęcić czas na więcej takich krótkich poradników. (Jeśli chcecie, zawsze możecie wejść na stronę i zarejestrować się bez mojego polecenia). Osobom, które wsparły mój projekt, oferuję prywatną pomoc. Pozdrawiam Gordon
      Napiszcie, gdzie Wy zamawiacie Content — może macie jakieś patenty na obniżenie kosztów Dajcie znać czy chcecie kolejny post o wystawianiu FV z Useme przez osoby prywatne lub o Tekstach SEO! Trzymajcie się
       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy