[Wykonam] Kompleksowe raporty backlinków - Majestic SEO, Ahrefs, SiteCondition, FVAT
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Similar Content
-
By iknil
Wykonam analizę widoczności dowolnej strony w oparciu o dane z:
Ahrefs Alli AI Clusteric Rank Tracker SE Ranking Semstorm Senuto Keyword Revealer Ubersuggest Google Ads (Planer słów kluczowych) + Search Console (w przypadku nadania dostępu)
W SKŁAD ANALIZY WCHODZĄ:
Analiza I - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100:
kolumna A: fraza
kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
kolumna C rankująca podstrona (desktop)
kolumna D pozycja (desktop)
kolumna E: rankująca podstrona (mobile)
kolumna F: pozycja (mobile)
Analiza II - zestawienie konkretnych podstron rankujących na dane frazy:
Tutaj mamy podane "na tacy" cenne wskazówki, które warto wykorzystać, np.:
podstrona https://moneye.pl/bank-inteligo/ rankuje na:
kolumna A: podstrony rankujące na dane frazy
kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
kolumny C-D: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
Mamy wiele słów kluczowych na II i III stronie, więc można ją zreoptymalizować skupiając się na konwertujących frazach czy tych z największą ilością wyszukiwań.
Analiza III - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100 uzupełnione o sezonowość w poszczególnych miesiącach i sugerowane stawki z Google Ads
kolumna A: fraza
kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
kolumna C rankująca podstrona
kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
kolumny F-Q: średnia miesięczna ilość wyszukiwań w poszczególnych miesiącach
kolumna R: konkurencja w reklamach Google Ads
kolumna S: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
kolumna T: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
Wiedząc dużo szybciej, że dane słowa kluczowe będą miały większą ilość wyszukiwań w kwietniu czy maju można zawczasu podjąć działania zmierzające do podniesienia pozycji.
Analiza IV - zestawienie fraz, które w kwietniu mają więcej wyszukiwań niż w marcu.
kolumna A: fraza
kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
kolumna C rankująca podstrona
kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
kolumna F: ilość wyszukiwań w marcu
kolumna G: ilość wyszukiwań w kwietniu
kolumna H: różnica
kolumna I: konkurencja w reklamach Google Ads
kolumna J: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
kolumna K: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
---------------------
Koszt (wystawiam FV):
ok. 1000 fraz - 100 PLN (netto) 1000 - 5000 - 150 PLN (netto) 5000 - 10000 - 250 PLN (netto) powyżej 10000 - cena do negocjacji
Przebieg współpracy:
przesłanie adresu strony wystawienie FV płatność realizacja usługi do 5 dni roboczych
Kontakt - PW lub mail:
-
By iknil
Wykonam analizę widoczności dowolnej strony w oparciu o dane z:
Ahrefs Alli AI Clusteric Rank Tracker SE Ranking Semstorm Senuto Keyword Revealer Ubersuggest Google Ads (Planer słów kluczowych) + Search Console (w przypadku nadania dostępu)
W SKŁAD ANALIZY WCHODZĄ:
Analiza I - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100:
kolumna A: fraza
kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
kolumna C rankująca podstrona (desktop)
kolumna D pozycja (desktop)
kolumna E: rankująca podstrona (mobile)
kolumna F: pozycja (mobile)
Analiza II - zestawienie konkretnych podstron rankujących na dane frazy:
Tutaj mamy podane "na tacy" cenne wskazówki, które warto wykorzystać, np.:
podstrona https://moneye.pl/bank-inteligo/ rankuje na:
kolumna A: podstrony rankujące na dane frazy
kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
kolumny C-D: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
Mamy wiele słów kluczowych na II i III stronie, więc można ją zreoptymalizować skupiając się na konwertujących frazach czy tych z największą ilością wyszukiwań.
Analiza III - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100 uzupełnione o sezonowość w poszczególnych miesiącach i sugerowane stawki z Google Ads
kolumna A: fraza
kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
kolumna C rankująca podstrona
kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
kolumny F-Q: średnia miesięczna ilość wyszukiwań w poszczególnych miesiącach
kolumna R: konkurencja w reklamach Google Ads
kolumna S: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
kolumna T: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
Wiedząc dużo szybciej, że dane słowa kluczowe będą miały większą ilość wyszukiwań w kwietniu czy maju można zawczasu podjąć działania zmierzające do podniesienia pozycji.
Analiza IV - zestawienie fraz, które w kwietniu mają więcej wyszukiwań niż w marcu.
kolumna A: fraza
kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
kolumna C rankująca podstrona
kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
kolumna F: ilość wyszukiwań w marcu
kolumna G: ilość wyszukiwań w kwietniu
kolumna H: różnica
kolumna I: konkurencja w reklamach Google Ads
kolumna J: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
kolumna K: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
---------------------
Koszt (wystawiam FV):
ok. 1000 fraz - 100 PLN (netto) 1000 - 5000 - 150 PLN (netto) 5000 - 10000 - 250 PLN (netto) powyżej 10000 - cena do negocjacji
Przebieg współpracy:
przesłanie adresu strony wystawienie FV płatność realizacja usługi do 5 dni roboczych
Kontakt - PW lub mail:
-
By Robert SEO
Witam. Czy uzyskam tutaj pomoc w zablokowaniu takich robotów jak Majestic i Ahrefs w htacces?
Mam taki kod, ale nie mam pewności co do poprawności:
RewriteEngine On RewriteBase / RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} ^rogerbot [OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} ^MJ12bot [OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} ^AhrefsBot RewriteRule ^.* – [F,L]
-
By iknil
Wykonam analizę widoczności dowolnej strony w oparciu o dane z:
Ahrefs Alli AI Clusteric Rank Tracker SE Ranking Semrush Semstorm Senuto Serpstat Sistrix Keyword Revealer Google Ads (Planer słów kluczowych) + Search Console (w przypadku nadania dostępu)
Narzędzia zostały dobrane na podstawie wyników testu:
W SKŁAD ANALIZY WCHODZĄ:
Analiza I - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100:
kolumna A: fraza
kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
kolumna C rankująca podstrona (desktop)
kolumna D pozycja (desktop)
kolumna E: rankująca podstrona (mobile)
kolumna F: pozycja (mobile)
Analiza II - zestawienie konkretnych podstron rankujących na dane frazy:
Tutaj mamy podane "na tacy" cenne wskazówki, które warto wykorzystać, np.:
podstrona https://moneye.pl/bank-inteligo/ rankuje na:
kolumna A: podstrony rankujące na dane frazy
kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
kolumny C-D: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
Mamy wiele słów kluczowych na II i III stronie, więc można ją zreoptymalizować skupiając się na konwertujących frazach czy tych z największą ilością wyszukiwań.
Analiza III - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100 uzupełnione o sezonowość w poszczególnych miesiącach i sugerowane stawki z Google Ads
kolumna A: fraza
kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
kolumna C rankująca podstrona
kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
kolumny F-Q: średnia miesięczna ilość wyszukiwań w poszczególnych miesiącach
kolumna R: konkurencja w reklamach Google Ads
kolumna S: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
kolumna T: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
Wiedząc dużo szybciej, że dane słowa kluczowe będą miały większą ilość wyszukiwań w kwietniu czy maju można zawczasu podjąć działania zmierzające do podniesienia pozycji.
Analiza IV - zestawienie fraz, które w kwietniu mają więcej wyszukiwań niż w marcu.
kolumna A: fraza
kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
kolumna C rankująca podstrona
kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
kolumna F: ilość wyszukiwań w marcu
kolumna G: ilość wyszukiwań w kwietniu
kolumna H: różnica
kolumna I: konkurencja w reklamach Google Ads
kolumna J: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
kolumna K: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
---------------------
Koszt (wystawiam FV):
do 1000 fraz - 200 PLN (netto) 1000 - 5000 - 300 PLN (netto) 5000 - 10000 - 500 PLN (netto) powyżej 10000 - cena do negocjacji
Przebieg współpracy:
przesłanie adresu strony wystawienie FV płatność realizacja usługi do 5 dni roboczych
Kontakt - PW lub mail:
-
By iknil
Chciałbym z Waszą pomocą zrobić test analiz widoczności z 14 narzędzi:
Ahrefs Alli AI Clusteric MOZ Rank Tracker SE Ranking Searchmetrics Semrush Semstorm Senuto Serpstat Sistrix Surfer SEO Ubersuggest
Metodologia:
eksportuję frazy usuwam ew. duplikaty biorę pod uwagę top 10, top 50 i szacowany ruch organiczny
Na podstawie zebranych danych chciałbym przygotować dwa zestawienia:
porównanie szacunkowego ruchu organicznego z realnym zestawienie ilościowe fraz w top 10 i top 50 na wzór:
Potrzebuję od Was adresów 10 stron z informacją o ruchu organicznym:
strony polskojęzyczne dowolna tematyka widoczność najlepiej od kilku do kilkunastu tysięcy fraz ew. zgoda na publikację adresu w zestawieniu, w przypadku braku nazwa domeny zostanie zanimizowana
Proszę o wiadomości na PW. W przypadku większego zainteresowania decyduje kolejność.
Z góry dziękuję
-
Recommended Posts