Jump to content
murek5

Szkolenie AdWords - Xann czy MaxRoy?

Recommended Posts

Chciałbym wybrać się na szkolenie zaawansowane z AdWords i stoję przed wyborem:

MaxRoy
Szkolenie Google AdWords PRO - 970zł

i

Xann
Google AdWords -poziom zaawansowany, cena: 750 zł

Prosiłbym o opinie nt. tych szkoleń, w miarę możliwości od osób nie powiązanych z żadną z w/w firm ;)

Chętnie poczytam opinię nt. innych "dostawców" szkoleń AdWords :)

Edited by murek5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe po co Tobie szkolenie...

No chyba, że nie masz na co kasy wywalić, to bierz co popadnie.


Ja się usuwam z tej społeczności....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe po co Tobie szkolenie...

No chyba, że nie masz na co kasy wywalić, to bierz co popadnie.

A tak trochę obszerniej? Dlaczego uważasz, że to bez sensu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe po co Tobie szkolenie...

No chyba, że nie masz na co kasy wywalić, to bierz co popadnie.

Równie dobrze można wywalać kasę na nieefektywne kampanie Adwords. Kolega ma własciwe podejście. Inna sprawa czy znajdzie odpowiednich nauczycieli. To również sygnał dla firm/osób zajmujących się szkoleniami: trzeba dbać o dobrą opinię.

e: synonim wstawiłem.

Edited by Nikonem

Piłeś? Nie jedź (i nie loguj się na forum) !

Siciliano: Robić szeptankę tutaj to jak sprawdzać w zbiorniku poziom paliwa zapalniczką.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosiłbym o opinie nt. tych szkoleń,

Jeżeli wybierał bym się na jakieś szkolenie czy kurs to najpierw poszukałbym wiarygodnych informacji o prowadzących te szkolenia oraz sprawdziłbym szczegółowy program i po analizie dokonałbym wyboru.

  • Like 1

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna na http://foodphotos.eu/ :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tego co nauczysz się sam, testując, badając, wykorzytując wiedzę w praktyce, którą nabędziesz choćby z oficjalnych poradników od Google i ich szkoleń, nie zastąpi żadne szkolenie. To tak samo jak z nauką matmy, w szkole mogą Cię jedynie nakierować, ale jeśli sam nie wykorzystasz wiedzy w praktyce to jest to strata Twojego czasu, w tym przypadku będzie to strata mniej więcej tysiaka;)


Zapraszam także na mojego bloga Jacek Jagusiak. Oferuje także usługę odwirusowania stron www jak i serwerów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdobywając samemu wiedzę metodą prób i błędów na klientach może stracić więcej


Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna na http://foodphotos.eu/ :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

metodą prób i błędów na klientach może stracić więcej

Chyba nikt nie jest na tyle głupi, aby przeprowadzać testy na klientach. Trochę wiary w ludzi;) Wiedzę teoretyczną i tak będzie musiał wykorzystać, a tego czego sam się może nauczyć, co sam może przetestować (nie na klientach) nie da mu żadne szkolenie.

Edited by Jacek J.

Zapraszam także na mojego bloga Jacek Jagusiak. Oferuje także usługę odwirusowania stron www jak i serwerów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uczenie się na własnych błędach nie jest najlepszą opcja. Najlepiej jest się uczyć na cudzych. To dają właśnie szkolenia.

Trudno jest jednak wybrać te właściwe. Najlepszą rekomendacją są opinie byłych uczestników.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trudno jest jednak wybrać te właściwe.

Pomocne w podjęciu decyzji może być jeśli szkoleniowiec wypowiada się właściwie w odpowiednich tematach. Jak wiadomo szczególnie jeden z wymienionych nie potrafi zadbać o odpowiedni PR. Szczególnie, że słynie z wypowiedzi w tematach nie powiązanych z tym szkoleniem.

  • Like 1

Piłeś? Nie jedź (i nie loguj się na forum) !

Siciliano: Robić szeptankę tutaj to jak sprawdzać w zbiorniku poziom paliwa zapalniczką.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uczenie się na własnych błędach nie jest najlepszą opcja.

Każdy jest inny, nie ma tutaj reguły. Jeden więcej nauczy się samodzielnie, a inny potrzebuje szkoleń. Nie generalizowałbym w tym przypadku. Myślę, że założyciel tematu lepiej zna siebie i powienien sam zdecydować.

Edited by Jacek J.

Zapraszam także na mojego bloga Jacek Jagusiak. Oferuje także usługę odwirusowania stron www jak i serwerów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba nikt nie jest na tyle głupi,

Nie zwróciłeś uwagi na jeden mały szczegół - kolega chce się podszkolić w AdWords . I tutaj dochodzimy do sedna - aby samemu poznać , nauczyć się , wykonać parę analiz trzeba zapłacić, aby w miarę ogarnąć temat trzeba "poćwiczyć" na serwisach o konkurencyjności od średniej w górę a to niesie za sobą co najmniej tysiaka . Także Twoja rada aby się w tym akurat samemu szkolić jest hmm nazwę to "droższa" :D

  • Like 1

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna na http://foodphotos.eu/ :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zrób sobie sam

No właśnie, niekoniecznie musi to być skuteczne, (że o wątpliwej przyjemności nie wspomnę) ;)


Piłeś? Nie jedź (i nie loguj się na forum) !

Siciliano: Robić szeptankę tutaj to jak sprawdzać w zbiorniku poziom paliwa zapalniczką.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By patrycja_vidi
      Program Partnerski Zbuduj SWOJĄ niezależność finansową, dzięki SWOIM kontaktom.

      ZACZNIJ ZARABIAĆ DOŁĄCZ DO NAS

      Co wyróżnia Nasz program:

      1 Darmowa platforma gdzie nie zbierasz punktów – zarabiasz
      ( od 148,00 zł do nawet 299,00 zł za skuteczne polecenie jednego szkolenia)
      2 Zapewniamy pomoc techniczną i opiekuna platformy
      3 Polecasz nasze szkolenia kiedy chcesz i jak chcesz
      4 Darmowe materiały, które ułatwią Ci sprzedaż

      GWARANTUJEMY CI
      - Przejrzystość zasad
      - Najwyższą jakość polecanych szkoleń
      - Własnego opiekuna
      - Szybkie linki polecające

      W praktyce wygląda to bardzo prosto.
      Twoja pensja nie wystarcza.
      Przydałyby Ci się dodatkowe środki, ekstra pieniądze!
      Program Partnerski to rozwiązanie dla CIEBIE.
      To Twoja dodatkowa praca, dzięki niej zarabiasz realne pieniądze, które wpływają na TWOJE KONTO.
      Nie zbieraj punktów – zarabiaj.
      Potrzebujesz dostęp do internatu i urządzenia mobilnego (telefonu, laptopa). Rejestrujesz się na naszej platformie i polecasz:
      Pobieraj i wysyłaj linki.

      Osoby, które zareagują i zarezerwują termin szkolenia, to twoi klienci.
      Po dokonaniu płatności za szkolenie otrzymujesz od nas przelew – TO TWÓJ ZAROBEK

      PROSTE PRAWDA NIE MASZ NA TO CZASU
      – nie ma sprawy

      Wprowadź kontakty i zaznacz opcje POLECENIE
      – Nasi najlepsi konsultanci zaoferują Twoim klientom ofertę, a TY DOSTANIESZ PROWIZJĘ.
      Zarabiaj w domu w każdy dzień tygodnia o dowolnej godzinie.
      TO DODATKOWE ŹRÓDŁO DOCHODU DLA CIEBIE !

      SPRAWDŹ NAS: http://programpartnerski.superszkolenia.pl/
    • By KatarzynaSz
      Program Partnerski platformy SalesHub Polska pozwala Ci na promowanie naszych usług i otrzymywanie wynagrodzenia
      w postaci 20% prowizji. Poniżej znajdziesz instrukcję jak dostać się do Strefy Partnera oraz jak rozumieć i korzystać
      z dostępnych narzędzi.

      1. Jak dostać się do Strefy Partnera:
      Po zalogowaniu do platformy SalesHub Polska oraz po najechaniu kursorem myszy na element Program Partnerski pojawi się przycisk Strefa Partnera. Po kliknięciu w ten przycisk zostaniesz przekierowany/a do Twojej strefy partnera.
      Zaloguj się tutaj: saleshub.edu.pl
      2. Strefa Partnera
      Zarobiłeś/aś - Twoje wynagrodzenie gotowe do wypłaty
      Ilość Poleconych - Ilość osób, którym udało Ci się polecić kurs
      Wejścia w Twoje linki - Łączna ilość unikalnych wejść w Twoje linki polecające

      3.Po prawej stronie:
      Konwersja na Poziomie X% - Procentowa średnia Wejść w Linki/Dołączenie do Kursu
      Wysokość Prowizji: Wys. prowizji, którą otrzymujesz przy zakupie z Twojego polecenia.

      W zakładce PROMOWANIE znajdziesz wszystkie Twoje linki polecające do Kursu oraz narzędzia marketingowe,
      które z biegiem czasu będą dodawane.

      W zakładce POLECENIA KURSU znajdziesz szczegółowe tabele dotyczące poleconych sprzedaży wraz z danymi poleconego klienta.
      W zakładce WYPŁATA dokonasz wypłaty zarobionych środków.

      Serdecznie Pozdrawiamy,
      SalesHub Polska & MBN Ltd.

      ♦ Infolinia: +48 177 77 01 01
       
    • By Xann
      Zapraszamy na wrześniowe szkolenia, myślę że każdy znajdzie coś dla siebie Niestety ilość miejsc ograniczona



      Google Analytics
      Data szkolenia: Wtorek, 16 Wrzesień '14 r. Prowadzący: dr Artur Strzelecki

      Szkolenie Google Analytics jest prowadzone na poziomie podstawowym i średnio zaawansowanym. W ramowy zakres tematów szkolenia wchodzi omówienie cele i ścieżki, filtry, raporty, powiązane narzędzia i śledzenie zdarzeń



      Google AdWords - poziom podstawowy
      Data szkolenia: Czwartek, 18 Wrzesień '14 r. Prowadzący: Kinga Gołębiewska

      Szkolenie Google AdWords jest prowadzone na poziomie podstawowym i średnio zaawansowanym. W ramowy zakres tematów szkolenia wchodzi omówienie struktury konta, techniki optymalizacji kampanii, aktywność na koncie AdWords i tworzenie raportów, skuteczność wykorzystania budżetu oraz dopasowanie reklam.
      Google AdWords - poziom zaawansowany
      Data szkolenia: Piątek, 19 Wrzesień '14 r. Prowadzący: Kinga Gołębiewska

      W ramowy zakres tematów szkolenia wchodzi omówienie psychologii wyszukiwania, elementów kampanii, reklam w wyszukiwarce, reklam w sieci reklamowej, reklam w Youtube, Optymalizator witryny, Edytora AdWords oraz zagadnień związanych z certyfikatami.



      Optymalizacja i usability stron - SEO cz I
      Data szkolenia: Środa, 17 Wrzesień '14 r. Prowadzący: Tomasz Wieliczko

      Program szkolenia Optymalizacja i ustability stron obejmuje treści i zagadnienia na poziomiepodstawowym i średnio zaawansowanym. Szkolenie trwa 8 godzin i będzie prowadzone przy komputerach. W czasie szkolenia szczegółowo zostanie omówionych50+ czynników mających wpływ na wyniki wyszukiwania. Wszystko poparte praktycznymi przykładami.



      SEO i pozycjonowanie zaawansowane (2 dni)
      Data szkolenia: Czwartek, 18 Wrzesień '14 r. Prowadzący: dr Artur Strzelecki i Robert Niechciał

      Program szkolenia SEO i pozycjonowanie zaawansowane jest przeznaczony dla osób, które już posiadają doświadczenie w pozycjonowaniu stron. Używane narzędzia, słownictwo i terminologia jakie pojawią się w czasie szkolenia, będą dotyczyć zaawansowanych zagadnień. Osoby bez doświadczenia nie skorzystają w pełni ze szkolenia, dla nich rekomenduje się skorzystać ze szkolenia na poziomie podstawowym.

      White Hat - poziom zaawansowany - SEO cz II
      Data szkolenia: Czwartek, 18 Wrzesień '14 r. Prowadzący: dr Artur Strzelecki

      Szkolenie będzie obejmowało techniki White Hat i wszystko co nie narusza regulaminu Google lub delikatnie się o niego ociera.



      Black Hat SEO - poziom zaawansowany - SEO cz III
      Data szkolenia: Piątek, 19 Wrzesień '14 r.
      Prowadzący: Robert Niechciał i dr Artur Strzelecki

      Na szkoleniu będzie omówionych kilka studiów przypadków pozycjonowania stron w różnych branżach oraz kilkadziesiąt narzędzi seo. Obowiązuje limit miejsc i pierwszeństwo opłaconych zgłoszeń. Można wziąć udział tylko w jednym, wybranym dniu, indywidualnie ustalając to z organizatorem.

      Content Marketing jako element SEO
      Data szkolenia: Środa, 17 Wrzesień '14 r. Prowadzący: Jakub Makaruk

      W ramowy zakres tematów szkolenia wchodzi wprowadzenie w Content Marketing, skuteczne tworzenie treści, strategie contentowe oraz wskazówki jak skutecznie wykorzystać content w pozycjonowaniu.



      Social Media Marketing
      Data szkolenia: Wtorek, 16 Wrzesień '14 r. Prowadzący: Michał Makaruk

      Szkolenie Social Media Marketing jest skierowane do osób, które chcą zarówno rozpocząć swoją przygodę z mediami społecznościowymi, jak również poszerzyć swoją dotychczasową wiedzę i nabyć nowe umiejętności. W ramowy zakres szkolenia wchodzi omówienie najważniejszych kanałów komunikacji, takich jak: Facebook, Google+, Twitter, Youtube, Pinterest, Instagram oraz Foursquare. W czasie szkolenia zostaną szczegółowo omówione różnice pomiędzy zarządzaniem kontem prywatnym i firmowym, możliwości mierzenia efektów, jak również specyfika komunikacji w poszczególnych kanałach na przykładach skutecznych kampanii SM prowadzonych w USA i PL.
      Wszystkich chętnych zapraszamy
      Opinie z poprzednich szkoleń można przeczytać tutaj....

    • By bradiaga
      Zapraszam brać pozycjonerską na piąte spotkanie inwestorów domen nad jeziorem ODNJ V!!
      W razie pytań, służę pomocą.
      Program O Domenach Nad Jeziorem V
      Termin: 6-8 czerwca 2014
      Mejsce: Centrum Wypoczynku ODYS, ul. Nad Jeziorem 99, Tresna k.Żywca
      W programie między innymi:
      Piątek - 6 czerwca - biesiada przy grillu, piwo.
      Sobota - 7 czerwca - park linowy, zawody strzeleckie, kurs samoobrony dla Dam, wieczorna biesiada.
      Niedziela - 8 czerwca - paintball
      Cena: 250 zł/ osobę dorosłą, 100 zł dziecko w wieku 3-16 lat, dzieci poniżej 3 lat - gratis.

      Cena zawiera:
      * dwa noclegi - pokoje 2-3 osobowe w domkach,
      * wyżywienie od piątkowej kolacji do obiadu w niedzielę (trzy posiłki dziennie)
      * uczestnictwo we wszystkich atrakcjach
      W ośrodku kończy się budowa hali sportowej. Jeśli zostanie oddana do użytku - będziemy mogli z niej skorzystać. Proponuję zabrać stroje sportowe:)
      Uwagi:
      * Jak zwykle osoby towarzyszące - mile widziane. Dzieci też się bardzo dobrze z nami bawią!
      * Można zabrać psa(opłata w ośrodku)
      Szczegółowy program pojawi się za kilka dni na stronie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy