Jump to content
merys

Linki z anchorem - skąd, gdzie, jak?

Recommended Posts

najlepiej po prostu linkować na dużą liczbę różnych anchorów i naturalne url, moim zdaniem nie ma sensu linkować na frazy brandowe bo one nie wbiją nas w topy na nasze słowa kluczowe a też mogą zaszkodzić, nie ma znaczenia czy za dużo linków będzie na typowy anchor czy brand, przede wszystkim dywersyfikacja anchorów :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

najlepiej po prostu linkować na dużą liczbę różnych anchorów i naturalne url, moim zdaniem nie ma sensu linkować na frazy brandowe bo one nie wbiją nas w topy na nasze słowa kluczowe a też mogą zaszkodzić

Toś wymyślił :) Naturalne url nas wbiją w topy, a frazy brandowe nie, ciekawe. Ale jeszcze ciekawsze jest to, że frazy brandowe są niebezpieczne, a anchory są bezpieczne :)

Skąd ty masz takie wiadomości ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skąd ty masz takie wiadomości ?

Jeszcze żeby monsieur Matysik to wiedział :)

Chyba tylko ten Pan wie, skąd on te informacje czerpie.

Edited by Dirty Frank

ricco-banner.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naturalne url nas wbiją w topy, a frazy brandowe nie, ciekawe. Ale jeszcze ciekawsze jest to, że frazy brandowe są niebezpieczne, a anchory są bezpieczne

Nie twierdzę url nas wbiją w topy tylko warto trochę takich linków zdobyć bo są naturalne ;)

Pozycjonowanie jest niebezpieczne ;) Po prostu niektórzy twierdzą że linkowanie pod frazy brandowe jest bezpieczne. Po co linkować brandy skoro nie wiele nam to da. Lepiej postawić na dywersyfikację anchorów :)

Przelinkowanie jednego brandu też może źle się skończyć :P

Edited by s_matysik

Share this post


Link to post
Share on other sites

co nie jest zgodne z polityką G.

A czy działania G są zgodne z oczekiwaniami internautów. Czy rzeczywiście linki są świadectwem jakości strony internetowej ? Nie ma takich badań i takich dowodów. Są możliwością manipulacji po obu stronach. Każda ze stron ma swoje korzyści do osiągnięcia.

Czy internauci tak naprawdę oczekują wyszukiwarki w formie platformy reklamowej - G reklama, G zakupy, G sklepy, G hotele, G bilety lotnicze, G restauracje, G taxi itd. Słyszałem w autobusie, że internauci chcą znaleźć w wyszukiwarce dobre strony z odpowiedzią na ich pytania.

  • Like 1

jeśli zamawiasz fotoksiążki to zapraszam tutaj: https://www.szablony.in/ fotoksiazki/

Share this post


Link to post
Share on other sites

od stron z odpowiedziami jest wikipedia:)

Wikipedia to znakomite źródło informacji ale o charakterze encyklopedycznym. Internauci oczekują zazwyczaj więcej i różnorodnej informacji niż zapewnia to Wikipedia i z tego względu zaglądają też na inne strony.

W każdym razie gdyby Wikipedia zaspokajała 100% oczekiwań to niepotrzebna jest wyszukiwarka G (inne również) i miliony innych stron internetowych.


jeśli zamawiasz fotoksiążki to zapraszam tutaj: https://www.szablony.in/ fotoksiazki/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słyszałem w autobusie, że internauci chcą znaleźć w wyszukiwarce dobre strony z odpowiedzią na ich pytania.

Musiało Ci się coś przesłyszeć :)

  • Like 1

ricco-banner.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przez te linki brandowe, tzn jak się o nich pisze, to też internauci łatwo ulegają myleniu a i sprzedawcy usług tego typu to świadomnie to nieświadomie wprowadzają w błąd. Brand - marka, czyli brandowe w nazwie mają różne hasła markowe. W wielu przypadkach słowa brandowe są jednocześnie kluczowymi lub pół kluczowymi, co i tak wzmacnia jak kluczowe. Więc brandowe to mogą być kluczowe lub prawie kluczowe ;)

A jeszcze lepszy jest podział na brandowe i anchory. Anchory to teksty w linku, wszystkie możliwe teksty oprócz tekstu, który jest adresem url strony. Więc w większości przypadków linki brandowe to linki z anchorami, więc nie wiem jak je można porównywać tak w działaniu, że tak się różnią od siebie, skoro to jedno i to samo ;)

A to jakie się te anchory/brandy/keywordy ułoży, na jakie podstrony, ile i jak zróżnicowanych i ile do tego innych linków, to w zależności od sytuacji może dać tysiące różnych efektów.

Raz można stwierdzić, że brandowe pomogły a innym razem, że kluczowe pomogły a ktoś powiedział, że brandowe mu pomogły podczas gdy na myśli miał kluczowe, ktoś też może zauważyć dobry efekt po brandowych ale powie, że po anchorach miał dobry efekt.

A jeszcze brandowe jako branżowe/markowe - to mogą z różnych stron pochodzić. Tak najbardziej brandowe powinny pochodzić ze stron o tej samej lub podobnej branży a przez to więcej ludzi może chcieć klikać takie linki, bo są zainteresowani tematem - i to ma znaczenie oraz to, że przez samo powiązanie tematyczne jest większa moc linków.

Nie sama treść linka a jego miejsce umieszczenia może mieć większe znaczenie.

Więc, kto co ma na myśli jako brandowe, pewnie dla każego to co innego. Widziałem na allegro takie coś, to jak wypytałem, jak to zrobi mi brandowe, skoro nie jest przygotowany nawet na to, czym jest moja branża i gdzie to umieszczać. I się okazuje, że brandowe to jakieś linki o treści to brandowej a to innej i na jakiś beznadziejnych preclach, na których lepiej nawet nie mieć linku. Więc samo brandowe może przynieść tysiące różnych rezultatów i same anchory też i adresy url też i przyciski też....

Brandowe na podstawie tekstu napisanego w linku czy brandowe na podstawie prawdziwego działania brandowego, jak np stąd - forum o pozycjonowaniu ktoś ma w stopce link: Pozycjonowanie Jagienka Seo - to jest brandowy, bo liczy się miejsce, które może wzmacniać link i dawać prawdziwe odwiedziny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasem warto zastosować anchor w postaci "nazwa strony - słowo kluczowe"

Zazwyczaj mianem brandu oznacza się po prostu nazwę serwisu czy też "portal nazwa strony" lub "blog nazwa strony"

typowe brandy nie mają słów kluczowych, natomiast stosowanie nazwy serwisu plus słowa kluczowego może wzmocnić pozycję, jednak wiadomo, że najsilniejsze linki to anchor w postaci czystego słowa kluczowego :D

//chociaż nie przeczę że sam stosuję czasem formę "nazwa strony - słowo kluczowe" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazywają jak chcą, bo na to nie ma definicji, zrodziło się w którymś momencie takie pojęcie i przybrało różne postacie. W świecie seo jest tak dużo rzeczy nieoficjalnych i niezdefiniowanych a przez bardzo dużo niezrozumienia i mogą się właśnie kłócić o to samo o co się zgadzają...

Z anglojęzycznych forów, to wynika, że częściej świat uważa za brandowe, posiadające branżowe/kluczowe. Bardzo często się to przenika. Np czy pozycjonowanie to słowo kluczowe czy branżowe? a jeśli tyczy się to strony, która ma słowo: pozycjonowanie w adresie url, ma w nazwie strony, jest słowem kluczowym i jednocześnie nazwą dziedziny/branży/marki

A co jeśli ktoś ma markę jako słowo kluczowe i w adresie strony, np firma nazywa się pozycjonowanie z misiem a inna w tej samej branży ma markę: znxxw. Jeszcze często to ludzie traktują brandowe, jako miejsce pochodzenia, miejsca gdzie jest o tym temat. A jak się robi linki dwu i trój wyrazowe i jeszcze w różnych kolejnościach układane, to też nie ma znaczenia? np seo wujek optymalizacja, wujek optymalizacja seo, seo optymalizacja wujek. A jak będzie seo wujek optymalizacja.com, seo wujek www.optymalizacja.com i seo wujek http://www.optymalizacja.com. Te linki, które tak są kategoryzowane i porównywane, są bardziej jak niemiecko-bolszewiccy żydzi mieszkający w Polsce na terenie zaboru austriackiego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak zależy od interpretacji :)

ale tak czy tak najważniejsza jest dywersyfikacja anchorów, nie ma znaczenia czy to brand czy nie, nie można przesadzić z linkami na żaden anchor ;)

Edited by s_matysik

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to wiadomo, ale właśnie chodzi o to, że to można pociągnąć na różne sposoby, jeszcze jeśli ktoś mówi o linkach zawierających keywordy, to czy dokładnie takie same jak ustawione na stronie?, jeśli są ustawione np: pozycjonowanie, seo a zrobimy linka z anchorem: "pozycjonowanie seo" to jednocześnie nie jest keywordem a kombinacją keywordów i powinno je oba wzmacniać. A do tego można wymyślać kolejne kombinacje: optymalizacja pozycjonowanie seo, seo pozycjonowanie optymalizacja i mogą być użyte po raz pierwszy w historii, więc zwiększają urozmaicenie profilu linków, powstają takie, których nie było a jednoczęśnie skłądają się z tego co było wiele razy, ktoś powie, że jest to urozmaicenie a ktoś inny, że nie ;)

I przypomniała mi się jeszcze inna wersja nazewnictwa na linki branżowe. Ktoś myśli, że pochodzą ze stron związanych tematycznie/branżą a one są takie branżowe, że z zupełnie innej branży, np dostać linka na kredyty ze strony o jedzeniu dla kotów. Strona poświęcona żywieniu pupilów to strona branżowa ale co z tego...? W nazwie usługi brzmi na coś dobrego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Seochess.pl
      Q&A
       
      1. Co zawiera usługa?
       
      Plan linkowania rozłożony w czasie.Pierwszy miesiąc to 25 linków, drugi miesiąc to 50 linków. Trzeci to 75 linków, czwarty to 100 linków.
      Na sam koniec generujemy 200 linków które powinny wypozycjonować stronę już do top 10 na nawet trudnych frazach. UR sięga aż 40, 3 na 5 stron wbija do top 10!
       
      2. Z Jakich profili korzystamy
       
      Korzystamy z mieszanki najsilniejszych możliwych profili Trust Flow. Od Social Bookmarks, profili, profili forumowych po blogi, profile branżowe i komentarze blogowe. 
      Głęboka dywersyfikacja linków sprawia, że jest to bezpieczna i naturalna metoda na wygenerowanie doskonałych rezultatów. Nasze linki posiadają wysoki Trust Flow, UR oraz
      niski spam flow - zdecydowanie najważniejsze parametry z przeprowadzonych przez nas badań. 
       
      3. Czy to daje efekty
       
      Google faworyzuje trendujące i nowe strony. Ich ostatnie aktualizacje sprawiają, że nowi mają lepiej. To nie znaczy że po wykonaniu pakietu można usiąść i nic nie robić ciesząc 
      się nieograniczonych przypływem fraz i skokiem słów kluczowych. Linkować trzeba zawsze, regularnie i dywersyfikować to linkowanie MAKSYMALNIE.
       
      4. Jak dywersyfikować pakiet?
       
      Pakiet można dywersyfikować na różne sposoby. W tym samym czasie gdy wykonujemy usługę, warto pomyśleć na dorabianiu "na boku" zaplecz, artykułów sponsorowanych czy 
      linków autorytatywnych. Takie linkowanie jest wręcz wzorowe i Google z pewnością zauważy i wynagrodzi twoją stronę. Wraz z linkowaniem jednak w parze...
       
      5. Treść
       
      Musi iść treść. Jeśli twoja strona jest bezwartościowa, nie pomaga użytkownikowi w rozwiązaniu jego problemu - nic z tego nie będzie. Dlatego zawsze sugerujemy
      prowadzenie bloga, wypełnienie strony czytelną, pomocną i aktualną treścią. To klucz do sukcesu w seo. Tak samo jak aspekt techniczny - prędkość, mobile first index oraz mapa strony. 

      6. Linkowanie Abonamentowe
       
      Nasze linkowanie sięga jednak dalej - możemy budować trwałe, tematyczne linki do twojej strony. Pozyskiwać je z różnych źródeł i po wykonaniu oficjalnego pakietu linkować dalej. 
      Jeśli życzysz sobie także aby podczas wykonywania linków do konkretnego pakietu dodatkowo budować "na boku" zaplecza, pozyskiwać artykuły sponsorowane oraz linki - jest też taka możliwość!
      Skontaktuj się z nami i ustal szczegóły. 
       
      7. Płatność
       
      Płatność za pakiet przyjmujemy w małych "ratach". Czyli każdego kolejnego miesiąca płacisz za koleją porcję linków. Jeśli w grudniu kupiłeś 25 linków to w styczniu możesz kupić 50! 
      Jest też możliwość wykupienia całego pakietu "od razu".  

      Cena za 1 link: 1.5 zł / szt
      Cena za pakiet: 599 zł ( 450 linków)
      Cena za pakiet + Linkowanie poboczne: Do ustalenia
      Cena za 1 link tematyczny: 2.5 zł / szt
       
      Kontakt: support@seochess.pl
       
      NIP: 8681944685
      REGON: 384986615
       
    • By Seochess.pl
      Q&A
       
      Jak wygląda Trust Flow Trust Ranków?
       
      Trust Flow waha się między 30 a 100. Większa część Trust Ranków posiada Trust Flow powyżej 50. Dotyczy to zamówienia do 100 Trust Ranków
       
      Jak wygląda Trust Flow/Citation Flow ratio?
       
      40% Trust Ranków posiada Trust Flow wyższy niż Citation Flow. To bardzo dobry wskaźnik który pomoże ci wybić się w google.
       
      Z jakich stron pochodzą linki ?
       
      Wiele linków pochodzi ze stron takich jak Adobe, Microsoft, Linkedln, Yelp, Ted, National Geographic czy Klut. Nasze linki posiadają bardzo wysokie Page Authority.
       
      Jak wyglądają linki? 
       
      Trust Ranki to mieszanka linków wychodzących z stron typu social bookmarks, edu, profili forumowych i wielu innych.
       
      Jak wysyłamy raport?
       
      Raport wysyłamy w Excel z bardzo szczegółowymi statystykami linków.
       
      Czy dodajemy rozbudowany opis do Backlinku (podnosi skuteczność indeksacji)?
       
      Na życzenie klienta dobudowujemy tekst do każdego backlinka. Tekst jest związany z tematyką. 
       
      Jak wygląda cena Trust Ranka? 
       
      Cena za 1 Trust Rank to : 1.50 zł / szt. Przy zamówieniach powyżej 150 Trust Ranków - 20% do zlecenia!
       
         Dane kontaktowe:
       
       MAIL : support@seochess.pl
       
       
      NIP: 8681944685
      REGON: 384986615
    • By pavlo911
      Oferuję skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Przy ograniczonym budżecie mogę zaoferować ciekawie rozwiązane pakiety "na każdą kieszeń". 
       
      Moja oferta działań obejmuje: 
       
      Audyt SEO Optymalizacja techniczna Optymalizacja i planowanie treści Linkbuilding (strategia zależna od budżetu) Wdrożenie podstawowej analityki (wraz z określeniem i konfiguracją celów)  Raportowanie Konsultacje  
       
      Kontakt: 
      biuro@paveumedia.pl
      504-981-543
       
      Paveu Media - Paweł Cybulko
      1 maja 4/21, 83-000 Pruszcz Gdański
      NIP: 6040092804
    • By Seochess.pl
      Q&A
       
      1. Jak Wykonujemy Audyt?
       
      Wykonujemy kompleksowy Audyt z wykorzystaniem narzędzi takich jak Ahrefs Czy
      Moz. Skupiamy głównie uwagę na 
       
      - Parametry domen z Top 10
      - Strukturę Logistyczną i Semantyczną Top 10
      - Słowa kluczowe Top 10
      - Linki Które Domeny Te Wykorzystują
      Czas wykonania Zlecenia to 4 dni (w zależności od słowa kluczowego). 
       
      2. Jak Wykonujemy Re-Linking?
       
      Na podstawie Audytu Seo wykonujemy Re-linking czyli Programowanie zwrotne
      większości linków które buduje konkurencja. Stosujemy głównie linki z wysokim DR, eliminując słabe linki. Linki będą pochodzić z For, Social Bookmarks, Komentarzy blogowych, Guest Post oraz Blogów. Na życznie możemy również wykonać zaplecza Domenowe podobne do tych z konkurencji. 
      Czas wykonania zlecenia to 5-15 dni (w zależności od słowa kluczowego)
       
      3. Jak Podbijamy Parametry?
       
      Na podstawie znalezionych linków budujemy silne zaplecze linkowe które podbije każdy parametr na Moz, Ahrefs bądź Majestic. Czas wykonania zlecenia to 5-15 dni (w zależności od słowa kluczowego).
       
      4. Jak Wyrównujemy Strukture Słów Kluczowych?
       
      Wykonując zlecenie na Re-Linking jednocześnie możemy wyrównać niesymetryczność słów kluczowych. Czas wykonania zlecenia to 5-15 dni (w zależności od słowa kluczowego).
       
      Po więcej informacji proszę zapytać na maila. Aby wycenić cenę pakietu potrzebujemy zobaczyć wielkość projektu. 
       
      Dane kontaktowe:
       
       MAIL : support@seochess.pl
           
       
    • By Seochess.pl
      1. Skąd pochodzą linki ?
       
      Linki pochodzą w głównej mierze z Zagranicznych, ale także Polskich stron
      z rozszerzeniem Edu bądź Gov. Staramy się zawsze dobierać mieszankę unikalnych oraz skutecznych stron.
       
      2. Czy linki pochodzą ze stron za spamowanych?
       
      Nie, unikamy stron blogowych zaśmieconych przez setki komentarzy z Backlinkiem. Dodajemy tylko wartościowe backlinki oraz staramy się segregować linki, które będą pochodziły z takich domen. OBL jest bardzo racjonalny.
       
      3. Jak indeksujemy i jak długo trwa indeksacja linków?
       
      Indeksacja linków trwa w zależności od Google (bądź innej wyszukiwarki). Nie mamy na to realnego wpływu. Linki indeksujemy darmowymi indekserami typu linklicious czy indexification.
       
      4. Jak przygotowujemy i wysyłamy Raport?
       
      Raport przygotowujemy w Excelu. Znajduje się tam Tematyka, anchor texty twojego zlecenia oraz parametry konkretnej domeny.
       
      5. Czy Kampanie przyniesie efekty?
       
      Nasze linki ZAWSZE charakteryzują się wysoką jakością wykonania, stąd też nigdy nie gwarantujemy efektów, ale możemy zapewnić, że efekty mogą być ZNAKOMITE! 
       
      Cena : 3 zł / Sztuka. Maksymalne zamówienie to 40 linków Edu-Gov, z tym że około 30 to linki z końcówką EDU BĄDŹ GOV, RESZTA TO LINKI MOCNO ZWIĄZANE Z EDU/GOV. 
       
       
      Dane kontaktowe:
       
       MAIL : support@seochess.pl
       
       
      NIP: 8681944685
      REGON: 384986615
       
       
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy