Jump to content
Sign in to follow this  
gzuk

Pozycjonowanie w krajach hiszpańskojęzycznych

Recommended Posts

Tworzę stronę kierowaną na rynki hiszpańskojęzyczne (np. Hiszpania, Meksyk). Jak to najlepiej roziwązać aby dało się pozycjonować i uniknąć duplicate content? Kilka domen (es, mx) i na nich różne treści, jedna domena com i wersje językowe (tylko język jest jednen). Czy widzicie tu zastosowanie atrybutu hreflang?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zobacz to

https://productforums.google.com/forum/#!topic/webmasters/SOIymwxbrY8

jak np. angielski używany w usa a ten na wyspach różny się znaczeniem np. "rachunek" w usa "check" a na wyspach "bill". Dlatego na pewno jest różnica w hiszpańskim używanym w europie a tym w meksyku, a tak po za tym to nie problem użyć synonimów. Dlatego sugeruje dwie domeny .es i .mx + meta property="og:locale" + treść dostosowana dla danego regionu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy