Jump to content
Sign in to follow this  
kwaso90

Hello

Recommended Posts

Witam,

Mam na imie mateusz, jestem studentem ekonometrii.

Pochodzę z Płocka :)

Mam 24 lata, jestem w szczęśliwym związku małżeńskim.

Pracuje w banku.

Pozycjonowaniem zainteresowałem sie bo szef mi kazał :D

Umiem podstawy podstaw.

Pozdrawiam

Witaj i powodzenia.

Ci, którzy potrafią postępować niekonwencjonalnie, są nieskończeni niczym niebo i ziemia, niewyczerpani niczym wielkie rzeki. Gdy nadchodzi ich koniec, zaczynają się znowu, jak dni i miesiące. Umierają i rodzą się na nowo, niczym cztery pory roku...
adrianszczepanski.pl | crmcube.pl | z229.pl

Cześć

Witamy w największej społeczności pozycjonerów i optymalizatorów w Polsce.

Kilka rad ułatwiających życie na forum - za darmo ! :)

1. Proponuję zapoznanie się w przyklejonymi tematami w interesujących Cię działach forum.

2. Pamiętaj też, że wiele już zostało napisane i możesz korzystać z wyszukiwarki.

3. Czytaj też uwagi, które znajdują się w poszczególnych działach na samej górze.

4. Szanujemy się wzajemnie i staramy się pisać zrozumiale i bez wulgaryzmów

5. Na forum panuje demokracja jednak nieprzestrzeganie regulaminu grozi usunięciem lub zablokowaniem.

To chyba wszystko co powinieneś wiedzieć na sam początek

Pozdrawiam i miłej lektury.

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Kemot78
      Witam. Na forum przewiaduję już od dłuższego czasu, ale czasami pojawia się chęć zadania pytania - stąd moja rejestracja. Więc witam i pozdrawiam stałych bywalców. 

• By HostMark
      Witajcie, 

mam na imię Eryk z HostMark i bardzo się cieszę, że mogę być z wami na forum. 

Pozdrawiam

• By seomarcin
      Witam wszystkich forumowiczów,

jestem tu nowy - posiadam już pewną wiedzę, własnych Klientów i chce z Wami powiększać wiedzę