Prestashop Vs Shoper Vs Woocommerce
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Similar Content
-
By joanna11
Cześć. Czy mogą występować jakiekolwiek trudności z pozycjonowaniem strony usługowej postawionej na CMS-ach typowych dla sklepów – jak Shopify, Shoper? Jak myślicie? Czy Google nie zostanie wprowadzane w błąd? Nie będzie obniżać rankingu takich podstron? Dzięki za rady.
-
By simpleideas
Dzień dobry,
Jako firma z wieloletnim doświadczeniem w branży informatycznej, zachęcamy do skorzystania z szerokiego wachlarzu profesjonalnych usług.
Migracje sklepów i oprogramowania między systemami oraz serwerami, migracja poczty, Optymalizacja pod Google Pagespeed Insights z gwarancją wyniku 85/100 (zwykle wyniki osiągają 95-100/100) dla dowolnego CMS, sklepu lub statycznej strony, Optymalizacje wydajnościowe serwisów internetowych oraz serwerów WWW - przyspiesz swój serwis internetowy, Optymalizacje SEO, Usuwanie wirusów ze stron internetowych, odwirusowywanie, Serwery SEO z dużą ilością adresów IP przygotowane "pod klucz", Modyfikacje serwisów i sklepów funkcjonujących na platformach Prestashop, Shoper, Wordpress (+WooCommerce) i innych, Instalacja pełnego środowiska pod hosting stron i poczty w oparciu o i-MSCP (lub dowolny inny panel - np. ispconfig, vesta itd). Instalacje wykonywane na i-MSCP uzupełniam na życzenie o wsparcie dla LetsEncrypt oraz możliwość zmiany wersji PHP, Instalacja rozwiązań pod storage - owncloud itd., wraz z doborem optymalnego cenowo serwera, Przygotowanie mailingów, kreacji mailingowych oraz całych rozwiązań do wysyłki profesjonalnych mailingów i newsletterów, Pełen nadzór oraz interwencje z gwarantowanym czasem reakcji w przypadku wystąpienia problemów z Twoim serwerem.
Jako, że jesteśmy pewni rozwiązań, które wdrażamy - do każdej usługi zapewniamy pełne bezpłatne wsparcie posprzedażowe przez określony czas.
Podmiotem świadczącym powyższe usługi jest:
simpleideas.pl Łukasz Nowak
ul. Konstytucji 3go Maja 37/2, 42-450 Łazy
tel: 327970707 / 733191111
biuro@simpleideas.pl
NIP 6492196784, REGON 243585475
-
By Lesiu
Nie znalazłem wątku, do którego mógłbym dołączyć moje spostrzeżenia. Pracuję z różnymi sklepami na różnych aplikacjach. Wszystkie z otwartym kodem oczywiście i instalowane u siebie, nie żadne SaaS. Z polskich wynalazków mam do czynienia obecnie jedynie z oprogramowaniem Shoper. Nie będę się rozpisywać odnośnie możliwości samego oprogramowania, ale mam co nieco do powiedzenia w kwestii ich supportu. Przy licencji standalone roczna asysta, czyli support to koszt 499 PLN netto. Za te pieniądze nie oczekuję, że ktoś mi na bieżąco będzie wprowadzał nowe funkcjonalności, ale chciałbym choć w miarę sprawnego naprawiania zgłoszonych błędów lub niedociągnięć. Jeśli nie pomyliłem aplikacji to był u nich na stronie swego czasu system do zgłaszania uwag i błędów. Zgłoszenia te były widoczne dla wszystkich właścicieli oprogramowania Shoper (SaaS oraz standalone). Roiło się od ticketów, które wisiały w systemie miesiącami bądź latami. Nie mówię tutaj o jakichś bzdurach, były tickety z ważnymi funkcjonalnościami i wisiały sobie bardzo długo (chyba przez lata). Chyba ktoś doszedł do wniosku, że trzeba ten publiczny system zamknąć, bo widać jak IMHO powolne jest tempo prac programistów. Teraz można zgłosić samemu błąd lub pomysł na funkcjonalność. Przychodzi odpowiedź, że ticket zarejestrowany. I wtedy zaczynają się schody...
Przytoczę ostatni przykład zgłoszonej niedoróbki. Formularze do opinii/komentarzy mogą być zabezpieczone przy pomocy CAPTCHA. I w przypadku opinii do produktów to działa - spam nie przychodzi. Natomiast ktoś chyba zapomniał o tym, że są jeszcze komentarze w dziale blogowym. Zapomniano tam zaimplementować CAPTCHA. W listopadzie zaczęło przychodzić multum spamu z farmaceutykami - https://prnt.sc/iidbod - tutaj widać, o co chodzi. Zadzwoniłem do supportu ze zgłoszeniem. Chciałem telefonicznie, bo szybciej. Zanotowano zgłoszenie i powiedziano, że poprawka zostanie wprowadzona, choć prawdopodobnie nie przy najnowszej aktualizacji, bo ta jest już niemal gotowa do wydania. Dobrze - pomyślałem - poczekam. No i tak czekałem do dziś. W międzyczasie ponownie zgłosiłem ten błąd, bo zauważyłem, że wychodzą kolejne aktualizacje z IMHO mniej ważnymi poprawkami niż zalewający sklepy spam. I dostałem odpowiedź
Postanowiłem samemu dodać reCaptcha2 do formularza komentarzy na blogu sklepowym. Pół godziny. Tyle max potrzebowałem, by to dodać nie znając w ogóle kodu oprogramowania Shoper. Nie wiem, kto w tej firmie decyduje o priorytetach wprowadzanych poprawek/zmian/nowych funkcji, ale najwyraźniej ten temat kuleje. Nie twierdzę, że opłacanie asysty jest bezsensowne, ale uważam, że opłacona asysta powinna być inaczej realizowana. Ja na razie asysty nie opłacam. Bo dlaczego mam płacić za coś, co nie jest de facto realizowane? Poczekam, aż pojawią się jakieś sensowne poprawki. Nie widzę sensu, by płacić 499 PLN netto i samemu naprawiać coś, co programiście znającemu dany soft powinno zająć kilka minut.
Kolejny sklep na oprogramowaniu Shoper? Dziękuję, postoję.
Z darmowych wybieram PrestaShop/Magento. Z płatnych CS-Cart (ale bezpośrednio od producenta, a nie polskiego dystrybutora).
-
By Ricci
Jak wiadomo Google od 14 lutego wprowadza nową politykę jeśli chodzi o wyświetlanie reklam w Google Zakupy. Wszystkie sklepy, które chcą reklamować swoje produkty w wyszukiwarce muszą obowiązkowo dodać kod EAN-13 do karty produktu. Nasz sklep posiada w sprzedaży obuwie w różnych rozmiarach. Dany model dodany jest jako produkt i posiada do wyboru rozmiar w formie wariantów. Każdy rozmiar z danego modelu posiada swój indywidualny kod EAN-13. Niestety na karcie produktu w panelu Shoper jest możliwość podania tylko 1 kodu EAN-13. Nie ma możliwości podania kodów dla wariantów produktu. Również w pliku XML, który Shoper generuje do integracji z Google Merchant Center pojawia się miejsce na 1 taki kod. Co powinniśmy zatem zrobić, aby dalej wyświetlać reklamy w Google? Dodatkowo część producentów posiada kod ITF-14 - Shoper nie ma możliwości dodania takiego kodu.
Co zatem zrobić, aby móc dalej wyświetlać reklamy w Google?
Dodać 1 kod EAN-13 dla dowolnego rozmiaru? Czy ty przejdzie?
Dodanie każdego rozmiaru z każdego modelu jako osobny produkt jest rozwiązaniem niemożliwym ze względu na liczbę produktów.
Bardzo proszę o pomoc.
-
By derdalukasz
Witam,
mam problem z sklepem SHOPER i hostingiem home.pl ponieważ chcąc zainstalować aplikacje z 'Appstore - dodatki i aplikacje dla Twojego sklepu' wyskakuje błąd:
"Na Twoim hostingu aplikacje i dodatki do Shoper nie są obsługiwane, skontaktuj się z firmą hostingową by dodała obsługę API REST (PUT i DELETE) lub przenieś swój sklep na hosting który wspiera obsługę API"
Dzwoniąc do shopera nic się nie dowiesz, tyle że potrzeba zmienić hosting (przed aktualizacją powinni powiadomić o takiej sytuacji).
Co mam zrobic ?
http://fs5.directupload.net/images/160210/jxqlb3tf.png
-
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.