Jump to content
Sign in to follow this  
Lothlorien

Strona do oceny - prośba o feedback SEO

Recommended Posts

Witam, proszę o ocenę strony pod kątem SEO i usability: www.kraken-polska.com Jakie widzicie priorytety w optymalizacji? Myślę, że sporo roboty przede mną...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że SEO na tej stronie nie było nawet tknięte najmniejszym palcem. Zacznijmy od braku przekierowania bez www na www, keyword stuffing w metatagach (zarówo title jak i description), w ogóle wszędzie takie same metatagi, brak znaczników H1, H2, H3, takie podstrony jak polityka plików cookies powinny być noindex, nofollow; w marquee masz keyword stuffing - kiedyś to działało, teraz masz za to od -50 do -160, za dużo javascript - to na pierwszy rzut oka


Investkredit.pl - gdy szukasz pośrednika finansowego lub Investto.pl - kredyty masz firmę i myślisz o leasingu albo Banki.co.pl - gdy akurat jesteś w Trójmieście.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za ogląd sytuacji. Rzeczywiście, SEO jest teraz moim priorytetowym działaniem, wcześniej nie było tknięte. Dlatego każda wskazówka jest istotna.

W gruncie rzeczy moim zadaniem jest poprawa graficznej i tekstowej warstwy opisów poszczególnych produktów pod kątem e-commerce. Ale chyba nie ma co się za to zabierać bez SEO? Od czego warto zacząć, tak żeby praca nie szła na marne?

Mam bazową wątpliwość odnośnie faktu, że strona jest wyświetlana z domeny: www.kraken-polska.com oraz www.kraken.krakow.pl (ta domena jest starsza, firma korzysta z niej tylko i wyłącznie z uwagi na podpiętą pod nią skrzynkę e-mailową, nie ma backlinków). Czy jest sens utrzymywać ten stan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. Sugeruję przekierowanie 301 z www.kraken.krakow.pl na www.kraken-polska.com nie analizowalem dokladnie, ale z pobieznych ogledzin wynika że na www.kraken.krakow.pl nie ma żadnych linków zewnętrznych

http://www.opensitee...raken.krakow.pl

/ Myslę że potrzebujesz kompletnego audytu SEO strony bo błędów jest naprawdę dużo a treści zawartych na stronie jest sporo więc sama ich poprawa może fajnie podnieść pozycje. Przejrzystość, estetyka i usability strony jest na poziomie zadowalającym więc przeprojektowanie graficzne sugerowałbym przeniesc na koniec listy "to do". Najpierw SEO potem, linkowanie a jak juz bedzie ruch to mozna cos zmieniac graficznie w celu zniejszenia wspolczynnika odrzucen (o ile bedzie na wysokim poziomie - chciaż nie wydaje mi się zeby był).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za wskazówki :) Brzmi jak dobry plan. Odnośnie SEO: tematem przekierowań na www.kraken-polska.com już się zajmuję; od czego jeszcze warto zacząć? Z jakimi jeszcze rażącymi błędami się zmierzyć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te o czym wspomniał Lothlorien. Ale ogólnie wydaje mi się że nie unikniesz audytu własnie w audycie wychodzi dużo rzeczy które należy poprawić i tam zazwyczaj są zawarte sugestie jak to zrobić i jeżeli jest dobry system CMS to duzo można poprawić samemu ale do niektórych np. zmiana struktury linków z www.kraken-po...ucts&m1=3&m2=33 na www.kraken-polska.com/skrzynki-gazowe potrzebna bedzie pomoc programisty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By a.niespialowski
      Poszukujemy: Specjalista ds. SEM/SEA (e-commerce)
      Pracodawca: W3 Internet Services
      Lokalizacja: Bydgoszcz, Centrum
      Wynagrodzenie: 3500-5000 netto/mc. (w zależności od doświadczenia)
      Aplikacje na adres: a.niespialowski@trenkwalder.com
       
      Czym będziesz się zajmować:
      Samodzielne planowanie, prowadzenie oraz optymalizacja kampanii AdWords oraz Facebook Ads, Tworzenie raportów, analiz i rekomendacji Tworzenie tekstów reklamowych dla AdWords oraz Facebook Ads  
      Profil kandydata:
      Doświadczenie w obsłudze narzędzi SEM Google AdWords oraz Facebook Ads Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Tag Manager oraz Google Search Console Zainteresowanie marketingiem internetowym Wiedza z zakresu trendów rynkowych w obszarze e-commerce i narzędzi wspierających sprzedaż Komunikatywna znajomość języka angielskiego Mile widziane certyfikaty Google  
      Co oferujemy:
      Umowę o pracę Pracę w młodym, kreatywnym zespole, w środowisku międzynarodowym Wysokość wynagrodzenia adekwatną do posiadanych umiejętności Dużą przestrzeń do realizacji własnych pomysłów, samodzielność Lokalizację biura w ścisłym centrum Bydgoszczy Indywidualne szkolenia
    • By ojciec17
      Witam, 
       
      jak skonfigurować krok po kroku Google Analytics tak, aby zliczał mi ilość zamówień i podawał kwotę obrotu.
       
      Do tej pory zrobiłem
      1. Ustawienie "Włącz E-coomerce" w Google Analytics
      2. Dodanie tagu i konfiguracja konta Google Tag Manager ze sklepem internetowym Woocoomerce
      3. Ustawienie tagu w Google Tag Manager
       
      Niestety wciąż żadnych danych Analytics nie zlicza. Z góry dzięki za wyjaśnienie zagadnienia.
    • By awtk
      Witam
      W jaki sposób w GA ustawić aby dochód był widoczny w kwocie netto zamiast w kwocie brutto?
      Obecnie mam podaną kwotę przychodu, kwotę podatku oraz kwotę dostawy. Kwota przychodu to (cena zakupu brutto + cena dostawy brutto).
      W jaki sposób uzyskać dane, w której będzie widoczna jedynie kwota netto transakcji bez wliczonej kwoty za wysyłkę i podatku.
    • By globkurier
      Jako firma przygotowujemy się do utworzenia naszego bloga firmowego. W związku z tym bylibyśmy zainteresowani współpracą i zleceniem w przyszłości kilku postów.
       
      Teksty miałyby być przede wszystkim skupione na problemach klientów.
      Zakres: logistyka, działanie sklepów internetowych, trendów w e-commerce, marketing internetowy. 
      Bardzo proszę o podanie cennika za 100, 500, 700 1000 słów (nie znaków) w tym zakresie.
       
      Będziemy zainteresowani także zleceniem płatnego tekstu próbnego - 700 słów.
       
      Dane kontaktowe:
      d.przymyk@globkurier.pl
      tel: 530 605 545
      firma Grupa ZNATURY Sp. z o.o. 
    • By tjay99
      Witam,
      Na potrzeby pracy magisterskiej badam zachowania konsumentów podczas dokonywania zakupu odzieży w Internecie. Możecie mi pomóc wypełniając krótką ankietę, o co dzisiaj Was proszę.
      Ankieta skierowana jest do osób, które w przeszłości przynajmniej raz dokonały zakupu produktu odzieżowego w Internecie. Wypełnienie ankiety zajmie kilka minut.
      Link do ankiety: http://goo.gl/forms/D1cIvDoxMi
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy