kpt.nemo

Google Update: Frazy Mocno Spamowane

Polecane posty

Beer -> akurat w podanych przez Ciebie 2 tekstach bardzo prosto się "przyczepić" i wyciąć taki tekst za DC

To tylko "zajawki" głównych tekstów :D (właściwych w życiu nie pokazałbym :P) - Dodatkowo jest również otoczenie tekstu głównego które dodatkowo "komplikuje" sprawę ...


Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna na http://foodphotos.eu/ :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aaa, no to przepraszam, ale zajawki tez mieszaj ;)

Ale myśle że to już do obgadania na tych rybach(najlepiej na grunt, najwięcej czasu na gadanie... :D

  • Like 2

SZUKASZ NAPRAWDĘ DOBRYCH I TANICH PROXY ?

Proxy w ilości 70 tys. wymieniane cyklicznie, stabilność anonimowość i nielimitowany transfer:

KLIKNIJ I KUP LUB PORÓWNAJ WSZYSTKIE RODZAJE PROXY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę google ma w doopie jakość wyników czy "walkę ze spamem" ich zadaniem jest zarabianie jak największej kasy więc naturalnym jest że najwięcej inwestują w zupełnie inne rzeczy ...

I to jest moim zdaniem prawidowy punkt widzenia i podstawa do dalszych analiz :)

M

  • Like 1

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy, a w nim zlewozmywaki jednokomorowe .

Silnik DM v1.0.1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie za bardzo wierzę w zdolności robotów do weryfikacji "normalności" tekstu :) IMHO potrzeba na to dużo mocy obliczeniowych.

Klika lat temu "obalano" tą metodą Pingwina 1 i 2, które były w sferze hipotez, ale Pingwiny zaistniały w końcu, pewnie, że nie bezbłędnie, ponadto gugiel od wielu lat ma przygotowane dwa kroki do przodu i dysponuje takimi mocami przerobowymi, że szoook ...

Istnieje uzasadnione podejrzenie, że obecnie już nie moc obliczeniowa ale synchronizacja danych jest największym problemem.


Tutaj będą zaj...iste trzy linki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Istnieje uzasadnione podejrzenie, że obecnie już nie moc obliczeniowa ale synchronizacja danych jest największym problemem.

Mocy obliczeniowej mają wystarczająco w komputerach kwantowych.

PS.

No nic, już niedziela czas się obudzić ze snu i na mszę.


SzlafRock.pl.   

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W trakcie robienia list, taki szczegół uwagę zwrócił - sporo jest piramid i 301 na paydaye itp.- może to i leszcze robią (na rybach tylko pije), ale tłuką tego od wczoraj niesamowite ilości.


Pozycjonowanie i tworzenie stron internetowych - kumizu.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nagle sie okazuje ze kazdy robi pejdeje od zawsze, a jesli ich nie robi, to na pewno od lat obserwuje i w ogole jest pejdejowym expertem :P fraza do przedwczoraj tylko dla guru, a dzis sie okazuje ze kazdy cos tam o niej wie ;)

  • Like 1

pozycjonowanie - interwencja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nagle sie okazuje ze kazdy robi pejdeje od zawsze, a jesli ich nie robi, to na pewno od lat obserwuje i w ogole jest pejdejowym expertem :P fraza do przedwczoraj tylko dla guru, a dzis sie okazuje ze kazdy cos tam o niej wie ;)

Normalne, jakby na pio pojawił się wątek "dodawajcie tylko komenty scrapeboxem bo inaczej zbanuje strony" i kilka osób poniżej napisze "tak tak to prawda" - to zaprawdę akismet mógłby nie wydolić :D

Pejdeje i tak będą dla guru(albo osób lubiących grać na giełdzie), bo o ile przy normalnych frazach wiesz że coś tam "skapnie" co miesiąc, o tyle tutaj - możesz wyłożyć kasę/czas i nie "wyjąć" nic. To takie frazy "z dreszczykiem" :D

A po pewnym czasie przychodzi znudzenie i wracamy do codzienności :D


SZUKASZ NAPRAWDĘ DOBRYCH I TANICH PROXY ?

Proxy w ilości 70 tys. wymieniane cyklicznie, stabilność anonimowość i nielimitowany transfer:

KLIKNIJ I KUP LUB PORÓWNAJ WSZYSTKIE RODZAJE PROXY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...mija 8 godzin...

...w czasie których powstają setki/tysiace nowych stron ;)

i na tym polega genialność takiej ręcznej selekcji, nie ważne ile stron utworzą, wycinane są te które wchodzą do TOP, dla wprowadzającego to godziny pracy, miliony linków (automaty się grzeją), dla pracownika 5 minut przeglądania i na śmietnik. Ilość spamu wysyłana przez pozycjonerów spowodowała zapewne ze G aby to obrobić musiałoby dokładać coraz szybciej kolejne macierze, a wiadomo to olbrzymi koszt, nie tylko sprzętu, ale i infrastruktury, a wiadomo, kryzys, dochody z reklam trochę spadają.

Jeśli po kolei tracisz 20 kolejnych stron nad którymi sporo się napracowałeś aby zdobyć upragnioną frazę, czy będziesz się pchał z 21, wiadomo ze na topy nie wchodzi się w 1 dzień

Edytowano przez Arkaszka

pieniądze nie śmierdzą udrażnianie rur Warszawa, pecunia non olet przepychanie kanalizacji Warszawa

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hm....chłopaki szaleją...

cheap generic prozac

cheapest accutane canada

generic for effexor xr 150 mg

topamax film tablet 200 mg 60 tb

topamax online

pakują w każdy form jaki widzą automaty, aż mi sie poczta grzeje od emaili, a za chwile pewnie Klienci będą głowe suczyc by formularze ze stron wywalać ;)

dzieki ci google

Tia, bo strasznie cięzko zrobić filtr z kilkuset najczęściej spamowanymi hasłami, które szły by do moderacji/kosza. Wrzucasz cheap, generic, replica i juz masz 70% spamu filtrowanego.


Sprzątanie po zgonach http://sprzataniepozgonach.pl/

Dezynfekcja i dezynsekcja http://www.isotech-pestcontrol.pl/
Ptaszyniec kurzy http://zwalczanie-ptaszynca.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli po kolei tracisz 20 kolejnych stron nad którymi sporo się napracowałeś aby zdobyć upragnioną frazę, czy będziesz się pchał z 21, wiadomo ze na topy nie wchodzi się w 1 dzień

nie, 20 a 200, albo 2000. mysle ze tam sie nie bawia w detal :)


pozycjonowanie - interwencja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że tego typu frazy czy ręcznie, czy algorytmicznie będą tak często czyszczone, że wielu odechce się tej syzyfowej pracy. Ja osobiście podziwiam Was za wytrwałość. Mam tylko cichą nadzieję, że to co dzieje się na tych frazach nie wejdzie na wszystkie frazy, bo będzie tak jak pisał IT.

Pan Henio z warsztatu będzie miał 3 mechaników i 10 copywriterów + FanPage + Ch.. wie co jeszcze, żeby utrzymać się w topach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale skoro to reczna robota, a nie update no to co ma wejsc do polski?

Mattcutts cos tam brzeczal ze ma sie zajac tymi najbardziej zaspamowanymi, wiec sie zajal, to moze nie zaden update w takim razie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.