Jump to content
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By SEOsklep24.pl
      Pozycjonowanie lokalne – publikacja opinii w Google
       
      Posiadasz firmę, która świadczy usługi lokalnie? Masz sklep stacjonarny i chcesz dotrzeć do większego grona Klientów z Twojej okolicy? Jeżeli tak, mamy rozwiązanie – SEOsklep24.pl prezentuje nową usługę dla pozycjonowania lokalnego – publikacja opinii i komentarzy w Google. Dysponujemy zweryfikowanymi kontami z historią (również takimi, które mają status przewodników lokalnych), z których możemy napisać opinię/recenzję Twojej firmy. Dzięki tej usłudze, profil działalności zyska nowe opinie i pozwoli Ci jeszcze lepiej wypozycjonować wizytówkę Google w mapach i aplikacjach mobilnych, co przełoży się bezpośrednio na jeszcze lepsze i skuteczniejsze dotarcie do Klientów szukających usług/produktów z Twojej okolicy.
       
      Opinie w Google – dlaczego są takie ważne?
       
      Każdy przedsiębiorca lokalny chce, aby jego usługi lub produkty były widoczne dla Klientów z regionu. To normalne i zrozumiałe mechaniki reklamy. Nie da się jednak ukryć, że coraz większa ilość lokalnych Klientów szuka usług lub firm za pomocą sieci, a dokładniej za pomocą Google Maps. Sama wyszukiwarka nie promuje jednak firm, które mają nową wizytówkę lub nie są wiarygodne – w to miejsce pojawiają się firmy mające o wiele dłuższą historię czy też opinie użytkowników. Dlatego zakładając nową wizytówkę firmy czy dodając punkt do Google Maps, warto zadbać, aby pod wpisem pojawiły się opinie i recenzje – dzięki temu algorytm o wiele szybciej wypromuje Twoją wizytówkę, wyświetlając ją na górze wyników wtedy, gdy ktoś z Twojej okolicy będzie szukał usług lub produktów, które oferuje Twoja firma.
       
      Co możesz zyskać dzięki opiniom w Google?
       
      Załóżmy, że masz już założoną wizytówkę Google Moja Firma/punkt w Google Maps. Jak podaliśmy wyżej, nowe wizytówki po zweryfikowaniu nie mają szans, aby pojawić się na pierwszych wynikach wyszukiwania – potrzeba czasu, opinii a także uwiarygodnienia, że Twoja firma oferuje wysokiej jakości usługi. Dotyczy to zarówno niszowych słów kluczowych czy też o wiele bardziej konkurencyjnych branż (taka sama zasada panuje w odniesieniu do miast – czym większy region, tym trudniej, aby nowe wizytówki i firmy mogły przebić się w Google i być wyświetlane przed konkurencją z większym stażem). Algorytm skrupulatnie to sprawdza, dlatego największe firmy dbają o to, aby profile firm w Google miały historię, były zweryfikowane i ciągle dostawały opinie – oczywiście te przychylne.
      Zasada jest prosta – czym wyżej wizytówka firmy w wynikach wyszukiwania czy też w aplikacjach i usługach typu Google Maps (dotyczy zarówno wyszukiwania lokalnego, na komputerach lub mobilnie), tym więcej Klientów dla Twojej firmy, co bezpośrednio przekłada się na wyższe przychody i możliwość rozwoju przedsiębiorstwa.
      Co ważne, przychylone opinie w Google uwiarygodniają firmę i stanowią realną reklamę – prócz faktu, że wizytówka firmy jest wyświetlana wysoko w mapach Google, potencjalni Klienci czytając korzystne opinie i recenzje, o wiele chętniej zdecydują się na sprawdzenie usług lub produktów lokalnej firmy – zamawiając usługę u nas, zyskujesz nie tylko wysoką pozycję wizytówki w Google, ale także realną reklamę szeptaną, która zapewni Ci jeszcze więcej Klientów!
       
       
      Historia wizytówki firmy ma wpływ na usuwanie/ukrywanie opinii
       
      Ze względu na liczne pytania związane z możliwością usuwania/ukrywania opinii dla nowych wizytówek firm w Google pragniemy poinformować, że system opiniowania/recenzji uwzględnia częstotliwość dodawania opinii, a także bierze pod uwagę historię wizytówki firmowej oraz datę jej rejestracji. Oznacza to, że nowo założona wizytówka nie może dostać kilkudziesięciu opinii/recenzji w krótkim czasie, gdyż przez Google zostanie to uznane za podejrzane (mimo faktu, że opinie dodawane są z prawdziwych kont z historią) – na tej podstawie system może ukryć część opinii i po weryfikacji wizytówki przywrócić je lub całkowicie usunąć. Problem ten nie występuje w przypadku wizytówek starszych, działających w sieci od kilku lat.
       
      Jak zatem zamawiać opinie dla nowo założonej wizytówki firmy? Z naszych obserwacji możemy wywnioskować, że optymalną ilością dla zupełnie nowej wizytówki firmowej w Google jest dodanie 3-4 opinii w przeciągu pierwszego miesiąca. Jest to bezpieczna ilość, która nie wzbudzi podejrzeń. Oczywiście z kolejnymi miesiącami można tę ilość stopniowo zwiększać. Potwierdzeniem są nasze projekty dla wizytówek ze stażem 2-3 lata, dla takich firm nie została usunięta żadna opublikowana przez nas opinia/recenzja.
      Problem dotyczy nie tyle usuwania opinii, ale niepoprawnego ich wyświetlania. Recenzja jest widoczna dla właściciela i innych internautów dopiero po pewnym czasie. Jest to typowy błąd systemu recenzji, nad usunięciem którego pracuje Google (możliwe też, że Google nie wdraża żadnego systemu usuwania opinii – sytuacja ta może wynikać z błędu, co tłumaczyłoby fakt ukrywania prawdziwych recenzji).
       
      Przy okazji pragniemy zapewnić, że na każdym etapie prac wykonujemy screeny potwierdzające publikację opinii.
       
       
      Link do oferty: https://seosklep24.pl/oferta/516-opinie-google-maps-google-firma.html
      Cena: 69,99zł - 123zł ( cena uzależniona od ilości opinii )
       
       
      Co oferujemy w ramach usługi?
       
      Wychodząc naprzeciw potrzebom firm, które chcą zdobywać lokalnych Klientów za pomocą Google Maps i poprzez wizytówki Google Moja Firma, uruchomiliśmy usługę pisania opinii w Google. Oto najważniejsze cechy naszej usługi:
      Wszystkie opinie publikujemy z kont zweryfikowanych (konta zakładane w 2016-2018 roku).
      Każda opinia/recenzja jest różnej długości tak aby wyglądały one na jak najbardziej naturalne, publikujemy unikalne wypowiedzi na temat produktów/usług firmy.
      Opinie publikowane z różnych IP.
      Do dyspozycji posiadamy konta męskie i żeńskie.
      Kilka kont posiada status lokalnych przewodników (co zwiększa ich wiarygodność dla algorytmu i innych )
      Opinie pisane są z profili z historią, aktywnych i wiarygodnych dla Google.
      Dodawanie postów rozkładamy w czasie ( 30-60 dni roboczych ), aby cały proces uwiarygodnić przed Google i innymi użytkownikami. Ostateczny czas realizacji zlecenia uzależniony jest od wieku wizytówki oraz jej historii co opisujemy kilka akapitów wyżej.
       
      Dysponujemy ponad 150 zweryfikowanymi kontami. Aktualnie do zamówienia dostępne są pakiety:
       
      5 opinii
      10 opinii
       
      Czego potrzebujemy do realizacji zamówienia?
       
      Adresu wizytówki firmy w Google (profil musi być uzupełniony i zweryfikowany – jeżeli jeszcze nie posiadasz wizytówki firmowej w Google lub punktu w Google Maps – zapraszamy do kontaktu)
      Dodatkowych informacji (na przykład jaką usługę lub produkt mamy polecać w opiniach lub dodatkowych informacji/atutów, które chcesz podkreślać w pisanych opiniach)
      Jak podaliśmy wcześniej, opinie dodajemy w różnicowanym czasie, finalny czas realizacji zlecenia może różnic się w zależności od profilu, tematyki a także ilości wykupionych opinii.
      Na każdą usługę wystawiamy FV!
       
       
      Opinie w Google = gwarancja wyższych pozycji + reklama zapewniająca nowych Klientów z Twojego regionu!
         
      Kontakt:

      mail: j.brozyna@seosklep24.pl

      Dane Firmy:

      J&J Jakub Brożyna
      ul. Krajobrazowa 10/6
      35-119 Rzeszów
      NIP: 6852245474
    • By cannot
      Oferuję mocne linki z artykułów z bloga finansowego. Linki z artykułów to najskuteczniejsza i najbezpieczniejsza forma podniesienia swojej strony w Google!
       
      Cena:
      30 zł - ja dostarczam tekst (min 3 tys. znaków) i grafikę - artykuły pisane są przez profesjonalnych copywriterów.
      Cena dotyczy napisania 1 artykułu wraz z 1 linkiem z tematyki finansowej.
      Przykładowy artykuł: https://finanse.net.pl/brylanty-inwestycyjne-jak-inwestowac/
       
      Czego potrzebuję: tematu artykułu powiązanego z finansami (Kredyty, Pożyczki i chwilówki, Leasing, Lokaty, Konta bankowe, Inwestycje, Firma)  oraz linku do Twojej strony i informacji, w jakiej postaci ma być link.
      Link dofollow lub nofollow  w postaci anchor tekstu lub gołego linku do wyboru !
      Dodatkowo link do artykułu zostanie zamieszczony na FB oraz G+
      Artykuły zamieszczane są na stałe !!!!
       
      Dane bloga:
      Finanse.net.pl - pierwsza rejestracja w 2008r.
      Start bloga w sierpniu 2017r.
      Zadbany i aktualizowany blog. Nie jest to wylęgarnia linków pod SWL.
      Trust Flow 26
      Napisanych 54 artykuły
      Blog ciągle rozwijany
      Tematyka finansowa - Kredyty, Pożyczki i chwilówki, Leasing, Lokaty, Konta bankowe, Inwestycje.
      Nie ma bana ani filtra google.
      Ruch według Analytics 950 użytkowników i 1778 odsłon miesięcznie.
      Średni czas trwania sesji 1min.
      Czas realizacji ok. 7 dni Po zamieszczeniu artykułu przesyłam link do wpisu.
      Kontakt: kamwisniak@wp.pl
       


       
    • By Boltron
      Zamierzam rozdziewiczyć się z AdWordsów bo nigdy nie używałem i tutaj pojawia się ode mnie kilka pytań.
       
      1. Czy po wpłacie otrzymam bon?
      2. Czy można reklamować firmy bukmacherskie?
      3. Czemu utworzyły mi się dwa konta AdWords i jak je usunąć?
      4. Zrobiłem już reklamę i pojawiło się okno do płatności, niestety moje konta były na "szaro", a wyświetliło mi się płatność jako "firma", a chce żeby to była osoba publiczna.
      5. O co chodzi z płatnością automatycznie i ręcznie, chcę tylko 200 zł przeznaczyć.
       
      Wszystko jasne, AdWords Express tylko dla firm...
       
       

    • By SEOsklep24.pl
      Czym są wizytówki NAP? To internetowe wizytówki firm zakładane na zewnętrznych portalach skupiających się wokół przedsiębiorców, produktów i usług. Wizytówka NAP zawiera opis firmy (jeżeli pozwala na to portal), w którym przedstawiamy przedsiębiorstwo i jego produkty lub usługi, dokładne dane adresowe a także, co najważniejsze - link prowadzący do oficjalnej, promowanej witryny firmy, którą reklamujemy.
       
      Wizytówki NAP - korzyści dla każdej lokalnej firmy
       
      Wizytówki NAP to świetny sposób na wypromowanie firmy pod frazy lokalne (frazy z dodatkiem nazwy miasta/dzielnicy, w której usługi oferuje promowane przedsiębiorstwo). To także skuteczny sposób, aby dotrzeć do Klientów z okolicy - wiele wizytówek NAP jest promowanych przez zewnętrzne portale. Co więcej, niektórzy internauci szukających lokalnych usług korzystają z wyników wyszukiwania z firmowych portali, gdzie dodawane są wizytówki NAP.
      Wniosek jest jeden - wizytówki NAP to idealny sposób na lokalną promocję strony w Google a także szansa na bezpośrednie dotarcie do Klienta z okolicy, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży usług/produktów i ogólny rozwój przedsiębiorstwa.
       
       
      Co oferujemy w ramach usługi?
       
      Stworzymy 15 wizytówek NAP na wyselekcjonowanych oraz solidnych serwisach Napisanie opisu firmy (600 znaków, opis z synonimami) i opublikowanie go w wizytówkach NAP (tam, gdzie pozwala na to portal).
      Rejestracja wizytówki NAP i wypełnienie jej wszystkimi danymi firmowym (nazwa firmy, adres, NIP, REGON, informacje kontaktowe, link kierujący do strony firmowej).
      Wszystkie wizytówki zakładane są ręcznie, wypełniane niezbędnymi firmowymi danymi + opisem z frazami kluczowymi i linkiem kierującym do strony!
      Po zakończeniu zakładania wizytówek i po ich akceptacji przez moderatorów, wysyłamy szczegółowy raport z wszystkimi dostępami oraz linkami kierującymi do gotowych NAP.
       
       
      Przykłady wizytówek NAP:
       
      Oto przykłady stworzonych przez nas wizytówek NAP:
      https://www.baza-firm.com.pl/reklama-i-marketing/nowy-%C5%BCmigr%C3%B3d/seosklep24pl/pl/369812.html
      http://seosklep24.wizytowka.pl/
      https://mapa.targeo.pl/seosklep24-pl-walowa-12-38-230-nowy-zmigrod~18197153/agencja-reklamowa/adres
       
       
      Link do oferty:  https://seosklep24.pl/87-pozycjonowanie-lokalne
      Cena:  129,99zł - 359,99zł
       
       
      Czego potrzebujemy do realizacji zlecenia?
      pełnych danych firmowych (nazwa firmy, NIP, REGON)
      adresu siedziby firmy lub biura/oddziału firmy, który ma zostać zaprezentowany w wizytówkach
      adresu strony głównej
      danych kontaktowych (mail, telefon)
       
       
      Kontakt:

      GG: 4826437
      mail: j.brozyna@seosklep24.pl
      tel. 796 451 740

      Dane Firmy:

      J&J Jakub Brożyna
      ul. Wałowa 12
      38-230 Nowy Żmigród
      NIP: 6852245474
    • By Mlikettu
      Jest tutaj ktoś, kto świadczy usługi SEO na Fiverr jako swoje główne/jedyne źródło dochodu? Jak ma się w takim przypadku kwestia rozliczeń z US/ZUS? Pewnie trzeba takie coś zarejestrować jako działalność gospodarczą, ale słyszałem że wtedy konieczne jest wystawianie "klientom" faktur bądź rachunków żeby potem to wszystko ewidencjonować, a właśnie nie mam pojęcia jak by takie wystawianie komuś na Fiverr faktury miało nawet wyglądać, zwłaszcza że nawet nie zna się ich prawdziwego imienia i adresu. A może wystarczyłyby w takiej sytuacji wydruki potwierdzeń przelewów na PayPal od Fiverr? Jak to w praktyce wygląda? Może się ktoś podzielić?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy