Jump to content
VMLinePL

Serwery VPS od 14 zł brutto miesięcznie. VMLine.pl

Recommended Posts

W 100% nie polecam. Bardzo często miałem wrażenie, że na supporcie siedzi osoba, która nie ma bladego pojęcia czym się zajmuje - i tak było. Obiecanki cacanki, miało być a nie ma. Oczekiwanie np. 2 miesiące na łącze, przeprowadzki itp.

Skasowanie VPS z całą zawartością.

Dzisiaj dałem im szansę, podpieli nie ten dysk - rozwiązanie to wyczyszczenie całości i o do nowa postawienie systemu bez żadnej informacji.

Powodzenia w tej amatorce - ja mam dość wku...a się.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Że co prosze? Po 3 minutach od zgloszenia blednej konfiguracji dyskow serwer zostal zatrzymany i przeinstalowany, rozumiem ze w ciagu 3 minut zdarzyles wgrac cala nowa konfiguracje?

Z tego co widze, usluge w vmline.pl kupiles pierwszy raz od 2 lat, wiec nie za bardzo rozumiem co masz na mysli oczekiwan na lacze i przeprowadzki. Mowisz o innej usludze w innym projekcie a vmline.pl nie ma z tym zadnego zwiazku. Wiec prosze abys poprawil swoj wpis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem ze te 3 minuty sa na wage zlota?

Jesli nie wiesz gdzie miales usluge, to po co tutaj spamujesz?

Radze powstrzymac sie od tego typu tekstow zwazywszy na typ uslugi jaki Tobie swiadczylismy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cóż niestety ja też potwierdzam fakt mojego niezadowolenia;)
Jak dysk padł to "backup" mialem w 50% czyli jedno wielkie g. Na szczescie to byl ostatni raz.

Edited by MaxPan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę Panstwa o to przykład tajemnicy klienta. Może jeszcze mi pliki przegladaliście? :) EOT

Nie, czytamy abusy.

@sgno,

fakt mialo to miejsce w Twoim przypadku, lecz na v-net.pro gdzie nie gwarantujemy kopii zapasowej,

natomiast w vmline.pl taka gwarancja jest.

Edited by VMline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie obsługa klienta w tej firmie jest na najgorszym poziomie.

Z kilku podanych numerow telefonów tylko jeden aktywny ale nikt nie odbiera.

Na wiele zgłoszeń przez panel odpowidzi nie są udzielane a wątki automatycznie zamykają się po 72 godiznach.

 

Chcialbym tylko napisać że wykupiona licencja DA do serwera nie działa. A Pan Artur zbywa mnie odpisujac że wszyskto działa po czym kontakt się urywa. Co z tego że pokazuje się panel logowania skoro licencja DA wygasła? Dlaczego mimo wykupionej wersji na zawsze czy jakoś tak ciągle muszę zgłaszać że nie działa i upominać się żeby tą licencje przedłużyć?

 

jest problem z podpieciem Pana serwera pod panel, przekazalem do programisty.

 

I na tym się zakończyło 22/07/2015 15:43

Oczywiście nic nie zostało zrobione.


hm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mamy ten sam problem z licencja DA. Kontaktu zero, żaden telefon nie działa.

@marpit , poproszę na PW aktywny numer do kogoś z administracji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie,

problem z obsluga zgloszen wynika z faktu codziennego spamowania systemu supprotu i generowaniem zgloszen,

prosze o kontakt artur@e-ring.pl celem bezposredniego rozwiazania problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem nie został rozwiązany do tej pory, zdecydowanie nie polecam usług vmline.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Użytkownik VMline nie może otrzymywać nowych wiadomości

Wiadomość nie została wysłana

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy