Xann

Forumowicze
  • Zawartość

    13426
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Xann w dniu 9 Grudzień 2014

Użytkownicy przyznają Xann punkty reputacji!

Reputacja

525 Excellent

O Xann

  • Tytuł
    Obi Wan Xanobi
  • Urodziny 08.06.1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://xann.pl
  • GooglePlus
    https://plus.google.com/u/0/+TomaszWieliczko

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Katowice

Ostatnie wizyty

40034 wyświetleń profilu
  1. Jak najszybciej polecam zmienić serwer, na wczoraj
  2. Xann

    e-weblink.com

    Byłem większość dnia nieobecny żeby odpisać że padły proxiaki, działamy jutro raczej powinno wróci wszystko do normy
  3. Xann

    e-weblink.com

    Taka ciekawostka, staty za ostatnie 12 mc
  4. Rozumiemy że mówisz za siebie. Że tobie jest trudno nie znaczy że innym też, wręcz przeciwnie
  5. Xann

    Głosowanie na najwieksze SEO agencje ;)

    Ranking ma już pawie rok czasu, aż dziw że nie ma tam hejtu
  6. Czy SS bedzie najwiekszą super SEO agencją? Kto jest za a kto przeciw Głosujemy https://www.facebook.com/groups/496083163758299/permalink/1388381127861827/
  7. Ruszamy z promocją Black Friday na http://sharksem.com - oferujemy 50% zniżki na publikację artykułów z linkiem dofollow.Promocja obowiązuje w piątek (24.11), tylko przy zakupie płatne z góry.
  8. Xann

    e-weblink.com

    1. pozyskać pkt można kupując od "handlarzy" obecnie średni kurs to 100 netto za 100 tys pkt lub włożyć swoje zaplecze i za nie otrzymać PKT 2. Jak linkować ? nie ma złotego przepisu, każdy gdzieś wypracował sobie swoją własną metode ale najbardziej znana jest ta opisana tutaj : http://seoparty.net/jak-linkowac-z-swl/
  9. Xann

    linki ze spamów dają radę

    No jako właściciel wiecznie żywego e-weblink mogę jedynie potwierdzić że nadal daje radę
  10. Xann

    SEO dla one-page

    Im wiecej podstron tym lepiej, z jedną daleko się nie zajedzie, w każdym razie znacznie trudniej i mocno pod górke
  11. Xann

    e-weblink.com

    Panowie i Panie, mamy chwilowa przerwę w dostawie prądu, porsze o cierpliwość
  12. W artykule jest Bloger bez bloga Nic więcej nie można dodać na temat tego artykułu
  13. Xann

    e-weblink.com

    Lata chwały minęły co nie znaczy że gasimy światło, wręcz przeciwnie, obecnie system idealnie sprawdza się do szybkiego dopalania linków z artów, profili czy katalogów. Oczyściliśmy system wiec obecnie jest :
  14. Chcesz się dowiedzieć, jak linkować, żeby wielkie Google się na ciebie nie obraziło? Jak mądrze dopalać? Jak puszczać blasty, żeby efekty utrzymały się dłużej niż trzy dni? Mity i fakty w SEO Czego dowiesz się na szkoleniu? Jeśli chcesz: wiedzieć, jak ocenić, czy dany link jest wartościowy czy nie, opracować i wprowadzić w życie efektywną strategię link buildingu poznać metody linkowania zarówno z jasnej, szarej i zupełnie ciemnej strony mocy, móc przy kolejnym algorytmie powiedzieć: a u mnie zielono, Szkolenie Link Building: ramowy plan TECHNICZNE SEO (czyli optymalizacja pliku robots.txt) Ocena wartości i mocy linka Linki, których się nie musimy obawiać Pozycjonowanie przez piramidy (najskuteczniejsza metoda od 10 lat) Pozycjonowanie na pasożyta Umiarkowane blasty bezpośrednie Prawidłowa obsługa SWL Własny SWL, sprawdzanie indeksacji, zarządzanie linkami na zapleczu Niecodzienne eksperymenty z wykorzystaniem rotacyjnych SWL-i Strategia działań on/off site Jak zrobić dobrze i nie na 3 dni Efekty działań SEO na żywych przykładach Zapraszamy http://xannsem.com/szkolenia/link_building_-_white_black_hat_seo
  15. Po ukończeniu szkolenia / kursu bedziesz miał(a) wiedzę na temat: Podstawowe i zaawansowane techniki pozycjonowania witryn internetowych W jaki sposób zabezpieczyć się przed spadkiem w wynikach wyszukiwania, a co zrobić, aby powrócić na dawne, wysokie pozycje Przygotowywanie kodu i treści serwisów w kierunku optymalizacji SEO Umiejętność przeprowadzenia pełnego audytu strony pod wgledem pozycjonowania Omówienie 50 czynników wpływających na usability strony ABC depozycjonowania stron - rozpoznawanie ataków i obrona przed konkurencją Żywe przykłady pozycjonowania najcięższych fraz Rozprawimy się z popularnymi mitami i legendami w SEO. Jak porównać swoją stronę ze stronami konkurentów. Jak analizować linki przychodzące do strony. Jak monitorować działania SEO. Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe dla naszej witryny. Co to jest negatywne SEO i jak się go wystrzegać. Czym jest Content Marketing i jak wykorzystać go w procesie linkowania. Jakie inne usługi można łączyć z SEO dla własnych korzyści. Dodładnie omówimy: Czym są i jak działają wyszukiwarki Roboty indeksujące, budowa crawlera i indeksu wyszukiwarki Jak Google widzi twoją stronę? Google PageRank - jak działa? Jaki ma wpływ PR na pozycje w wyszukiwarce? Dobór i analiza słów kluczowych Jak szukamy? Ustalanie konkurencyjności fraz Na jakie frazy pozycjonuje się konkurencja? Narzędzia dobor fraz Czynniki wpływające na pozycje w Google Przedstawienie i omówienie wiekszości z pośród 200 najważniejszych czynników mających wpływ na wzrost pozycji Czynniki wewnętrzne budowa adresów stron oraz linków Sekcja head Kod strony i jego wpływ na pozycję Jak zbudować optymalinie stronę www pod wyszukiwarkę google W jaki sposób nasycać treść słowami kluczowymi? Linkowanie wewnętrzne – maksymalizacja potencjału Twojej witryny Czynniki zewnętrzne Link Bulding Rodzaje linków oraz ich indexacja w google - na podstawie najświeższych testów Gdzie i jak linkować? Metody pozyskiwania linków Opis czynników mających negatywny wpływ na pozycje Optymalizacja stron moblilnych Jak dostosować i zoptymalizować stronę do wyników mobilnych różnice pomiędzy wynikami mobilnymi a desktopowymi Przestrzeń nazw domen, typy domen, nazwy stron Zagadnienia nazw domen i dostępne usługi hostingu, SEO hosting, przekierowania stron 301 i 302, kody odpowiedzi HTTP Filtry w Google Jak działają algorytmy Panda i Pingwin Jak bronić się przed filtrem Jak wyjść z filtra Black Hat SEO Omówienie podstawowych technik BlackHatseo Umiejętności rozpoznawania ataków oraz analizy działań SEO konkurencji Godzina 18:00 koniec programu - kurs usability i optymalizacji stron – panel dyskusyjny Zapraszamy: http://xannsem.com/szkolenia/optymalizacja_i_audyt_stron_oraz_sklepow_internetowych