• Ogłoszenia

    • jimmi

      Problemy z logowaniem się   24.12.2016

      Jeżeli masz problem z zalogowaniem spróbuj zamiast dotychczasowego loginu użyć "nazwy wyświetlanej" (screen name) lub adresu email

fast1

Forumowicze
  • Zawartość

    85
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O fast1

  • Urodziny
  1. wklejcie gw.lolekemail.net , reszta jak byla.
  2. Witam, potrzebyje pomocy przy ustawieniach pod SEO sklep, czyli sprzedaz backlinkow. Mam szablon REHUB i zainstalowane wtyczki. Potrzebuje takiego rozwiazania: User wybiera ilosc backlinkow lub rodzaj uslugi, potem nizej wklepuje swoja strone i dodaje keywordy. Chcialbym jeszcze dodac kontakt, i dodatkowe informacje box. Jak to zrobic ?
  3. Używałem na 1500 lub 2000 dzielone na 4 (po 500 ustawiłem). Mogę sprawdzić jeszcze raz.
  4. Nie chce miec firme w USA, poniewaz tam nie mieszkam, dostaje dotacje na rozpoczecie dzialalnosci tu w Polsce, wiec potrzebuje to na jutro numery PKD bo wtedy skladam wniosek...
  5. Dobra, potrzebuje bardzo dobrej oferty na kwotę 2500 zł na rok na dedyk pod xneolinks i gsa ser, i czasami odpale scrapebox. Ilość proxy to max 50, wiec max 150 - 170 wątków i będę chciał scrapeboxa używać dość mocno.... Teraz mam taki z solidseovps http://prntscr.com/b5ecso Mam spokojnie na nich 150 wątków z gsa ser. Odpalone 4 scrapeboxy, jak wszystkie pracują i scrapuja na kilkunastu wyszukiwarkach to dociążają procek na 100 % i jest git...Speed to 500 mb/s gdzie na soyoustart jest 250 mb...szukam firmy która dostarczy mi lepszy dedyk za cenę 250 zł mc niz ten który mam , a także z opcją rocznej subskrypcji....
  6. Czasami przepustowośś sie zapycha i jeszcze docodzi do tego captcha breaker, chyba że jestem słabym obserwatorem ?
  7. no wiesz lepiej jak gsa pracuje na kilku vpsach...czyli jedna licencja windows nie da rady ?
  8. Ok, dzięki za porady na pewno teraz mam dużo większy zakres wiedzy. Jeszcze jedna przeszkoda do założenia DG, numery PKD muszę podać. Składam wniosek o datację(mam do 18.05), więc proszę o poradę. Mój profil to: Robienie stron i sprzedawanie ich na flippa.com SEO dla klientów indywidualnych zagranica, USA i EU Robienie stron dla klientów indywidualnych - USA i EU Robienie stron hobbistycznych dla siebie, adsense i inne programy partnerskie.... Założenie e-sklepu i allegro Muszę podać PKD na na razie odczepnego a potem dokładniej opisze co i jak dla us.
  9. Witaj, rozważam zakup servera dedykowanego pod SEO toolsy typu xneolinks, scrapebox i gsa ser. Mam upatrzonego juz w sumie z soyoustart, specyfiakcje : Intel Xeon E3 1245v2 32 GB 3x120 gb SSD do tego zestawu muszę dokupić licencje na windows za 79 netto / mc... Więc mam pytanie, czy mogę podzielić ten server na kilka mniejszych vpsów z 1 licencją na windowsie ? Czy mogę jednocześnie mieć domeny i uruchamiać seo zabawki ?
  10. oO ? Pogubiłem się , gdzie ? Mówisz o filmikach ?
  11. nie no coś tam mi wychodziło, ale jest problem z wiarygodnością scrapeboxa bo jak sprawdzałem OBL to inna liczba wychodziła niż powinna ....
  12. Interesują mnie do follow i nie zaspamowane miejsca...jako tier 3 do podblasowania profili wszystkie się nadają...
  13. Hej, szukam opdowiedniego dostawcy komentaży ale niestety kolejny mnie zawiódł i postanowiłem poszukać narzędzie które zautomatyzujące postowanie komentaży. Mam scrapeboxa ale ten niedaje rady...proszę o pozytywną informację zwrotną
  14. Ok, to w takim razie nie wiem jaki próg podatkowy ? Handel w Polsce i sieci affilacyjne to wiem że 8,5 %, pytam się was, bo to jest bardzo nietypowy i rzadki sposób zarabiania a księgowe mogą nie wiedzieć.
  15. To vat na razie z głowy, tylko tera pytanie, jaki podatek, czy nie lepiej ryczałt ? Prawdopodobnie będę miał kupno poprzez PayPal więc się pytam żebym później nie płakał