• Ogłoszenia

    • jimmi

      Problemy z logowaniem się   24.12.2016

      Jeżeli masz problem z zalogowaniem spróbuj zamiast dotychczasowego loginu użyć "nazwy wyświetlanej" (screen name) lub adresu email

Paq

Forumowicze
  • Zawartość

    1277
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Paq wygrał w dniu 8 Sierpień 2014

Paq posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

296 Excellent

O Paq

  • Urodziny 01.05.1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://paq-studio.com
  • GooglePlus
    +AdrianPakulski

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Koszalin

Ostatnie wizyty

7049 wyświetleń profilu
  1. Wynika z tego, że on np. mógł dopchnąć te frazy z zewnątrz przez 301. Bez adresu to można tylko gdybać.
  2. Ja bywam w Poznaniu regularnie, średnio co 2 tygodnie, więc chętnie wpadłbym na jakieś spotkanie.
  3. @bea12346 https://www.rssinclude.com/help_support/integrate_into_popular_services/how_to_add_an_rss_feed_on_blogger_blogspot
  4. Zaplecze zawsze linkuje do strony docelowej, a nie odwrotnie - to chyba oczywiste. Nie linkuj A » B i B » A.
  5. Nie sposób jednoznacznie ocenić, że katalog A ma potencjał w kontekście SEO. Najłatwiej wbić sobie na kilka katalogów, sprawdzić, które strony zostały ostatnio dodane do nich i wyłuskać te, jakie mają większościowy udział linków z katalogów w całym profilu domeny. Potem wpiąć sobie taką domenę do Senuto albo SEMStormu i monitorować widoczność. Jak ktoś jedzie na samym katalogowaniu i mu rośnie, to znaczy, że działa. Jak nie rośnie, to znaczy, że nie działa. Proste. @Ryś na stronie głównej czego? Nie rozumiem pytania.
  6. Mylisz trochę pojęcia, ale po kolei. W domyślnej strukturze adresu URL, Presta nie uwzględnia podkategorii ani kategorii nadrzędnej i w tym nie ma absolutnie nic złego. A teraz indeksacja. Adres URL to tylko adres URL - to jest tylko umownie przyjęte, że adres URL na ogół odzwierciedla strukturę strony, czyli ma strukturę strona główna » kategoria » podkategoria » właściwa podstrona Adres URL równie dobrze mógłby być zbudowany z elementów, które na stronie nie istnieją. Czyli np. sklep.pl/chemia/kwas.html i Ty gdybyś skrócił adres o kwas.html, to spodziewałbyś się, że zostanie Ci wyświetlona kategoria nadrzędna z chemią, a taka kategoria wcale nie musi istnieć. Równie dobrze pod sklep.pl/chemia/ mógłby kryć się błąd 404. Produkt równie dobrze w ogóle mógłby być niewidoczny dla użytkownika (czyli zakładam, że np. do produktu nie prowadzi żaden link wewnętrzny), a mógłbyś go zaindeksować, np. linkiem zewnętrznym. I na koniec - adres URL to tylko adres URL, on nie ma jednoznacznego przeniesienia na indeksację w taki sposób, w jaki Ty to pewnie rozumiesz.
  7. Może tak zostać, bo to, że w WordPress masz zawsze /kategoria/nazwa-wpisu nie musi być żadnym wzorcem. Skrócona forma adres-sklepu.pl/nazwa-produktu jest jak najbardziej ok. Ten podkreślnik _ w Twoim poście to jak rozumiem przypadek, prawda? Bo w Presta podstawowym separatorem jest myślnik - i to myślnik jest poprawny.
  8. Zasada jest taka, że subdomena nie dziedziczy niczego po domenie matce, więc wszystko co się tylko da, trzymam zawsze w katalogach, nigdy w subdomenach. Subdomena wygląda lepiej wizerunkowo, ale w kontekście SEO, to szkoda robić podwójną robotę. IMO, jeśli porobisz dobrze przekierowania 301, to warto zmigrować na katalogi. Subdomeny trzymam tylko w szczególnych okolicznościach, tj. gdyby to było np. forum dyskusyjne, gdzie duża liczba linków wychodzących generowanych przez użytkowników na etapie wzrostu, miałaby utrudniać pozycjonowanie serwisu właściwego. PS. Z tymi ogłoszeniami to się zastanów, bo jeśli nie masz czasu na dokładną moderację tego, co ludzie wrzucają, jest w ch*j duplikujących treści (a na pewno jest), to z działem ogłoszeń na katalog bym nie migrował.
  9. Myślę, że lepsze efekty byłyby z zakupu 1 domeny, stworzenia czegoś na wzór rankingu-agregata blogów, naskrobania do blogerów, że takie coś się pojawiło i postawienie warunku link za link. Fajne logo i przypuszczam, że by żarło. Taki projekt już siłą bezwładności gdzieś tam robiłby zasięg. Ale pomysł z linkowaniem z sidebara też wydaje się spoko, chociaż wydaje mi się trochę krótkowzroczny, tj. w perspektywie długoterminowej te blogi będą nadal tylko zapleczem na Blogspocie. Kiedyś, kiedy prowadziłem regionalny serwis informacyjny, wykorzystywaliśmy RSS do stawiania stron, które były sformatowane jako serwisy informacyjne, ale wszystkie treści jakie się pojawiały na stronie głównej były odnośnikami do serwisu matki (oczywiście zajawka + fota, więc taki serwis wyglądał jak strona główna WP.pl, bo był ułożony jak normalna strona główna). Fajnie to działało, bo przy 3-4 takich agregatach, nowe posty wchodziły jak masło - oczywiście warunkiem podstawowym było solidne podlinkowanie takiego agregatu. Pomysł nie wziął się znikąd. Dużo takiego zaplecza, o którym piszę wyżej miała swego czasu grupa O2. Coś podobnego można zobaczyć jeszcze tutaj http://forum.hotmoney.pl/ - w prawym sidebarze masz RSS Feed zaciągany z kilku serwisów, z jakimi Hot Money kiedyś (teraz to trup) współpracował. O2 miało kiedyś naprawdę sporo takich serwisów - agregatów RSS swoich serwisów córek nastawianych i ładnie im to wchodziło w SERP'y.
  10. @dpx Rzecz w tym, że 99% katalogów, jakie zostały na rynku akceptuje wyłącznie albo gołe URL'e, albo nazwy brandowe, a to stricte nie wpływa na żadne keywordy. Katalogowanie może nadal fajnie dopalać, tylko trzeba wiedzieć, co i z czym. Katalogowanie pomoże np. serwisowi informacyjnemu, który publikuje ciągle świeże treści i jego wpisy będą mogły dziedziczyć część mocy strony głównej (a ta może być podlinkowana czymkolwiek - byle tylko robot często na nią wchodził), ale już niekoniecznie stronie firmowej mechanika z Warszawy. Słowem - zależy od segmentu. Linki ze starych katalogów to też dobry pomysł dla sklepu internetowego, bo mimo że takimi linkami samej strony głównej nie idzie wypozycjonować, to już nowo dodawane produkty na tym skorzystają - bo linkując wewnętrznie ze strony głównej, każdy kolejny produkt dziedziczy część autorytetu domeny, a jakimi linkami ten autorytet jest zbudowany, to już nie ma większego znaczenia.
  11. I na aftera (chyba) nie trzeba biletu [:
  12. Ja tam pinguję wszystkie swoje strony rano + wieczorem i TOP 10 mam na opony.
  13. FB i strony w żaden sposób nie łączy się tak, jak Search Controle, Pinteresta itd. Nie ma żadnych plików weryfikacyjnych wysyłanych na FTP etc., bo i po co? A to co Ci pokazują zewnętrzne narzędzia, to tylko jakieś dane szacunkowe. Wiadomym jest, że SEOOptimer i inne tego typu narzędzia nie crawlują polskich fanpage'ów tak często, jak zagranicznych, stąd różnice w danych.
  14. Z jakich wskaźników ma wynikać, że ktoś pisze o Twojej stronie? Z Googla, z monitoringu fraz? I o co chodzi z tym łączeniem FB i strony? Nic nie rozumiem.
  15. Z tą skalą zjawiska donoszenia do G. też bym szczególnie nie przesadzał. Zwykły użytkownik jak zobaczy spam, to porzuca stronę i szuka dalej. A SEO'wcy mają co innego do roboty niż latać po zapleczach i pisać spam raporty. QlWebów do dziś stoi w cholerę i nikt tego nie wicina.